جشنواره کاوازو ساکارا ژاپن | جشنواره ای از جنس گل های صورتی

هر ماه فوریه، هنگامی که هفته های آخر زمستان هنوز باقی مانده است، یک شهر ژاپنی در حال تدارک برای برگزاری مراسمی زیبا و رنگارنگ می باشد. گلهای صورتی روشن و شکوفه های گیلاس به مردم محلی و بازدیدکنندگان مناظر زیبا و چشم نوازی را عرضه می کند. جشنواره کاوازو ساکارا ژاپن یکی از قدیمی ترین جشنواره ها در تمام ژاپن است. از اواسط ماه فوریه تا اواسط ماه مارس، رودخانه ای که از شهر عبور می کند، توسط هزاران گلبرگ صورتی زیبا و با شکوه، که به خاطر یک درخت زیبا که هنوز سرسبز می باشد، است،پوشانده می شود. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای اطلاعات بیشتر از جشنواره کاوازو ساکارا در ژاپن...

جشنواره کاوازو ساکارا ژاپن 1

زیباترین فستیوال ژاپن

عابرین پیاده می توانند در زیر طاقچه هایی از شکوفه های زیبا و پنبه ای و یا در چشمه های آب گرم حرکت کنند. درختان گیلاس "کاوازو" در دهه 1950 کاشته شده اند. مردم محلی عمدا درختان را در کنار رودخانه کاشته اند تا شاهد چشم اندازهایی از شکوفه های صورتی رنگ و درختان گیلاس باشند. درخت "کاوازو ساکورا" در یک منطقه مسکونی کاشته شده است که هنوز قابل مشاهده است.
مردم از سراسر ژاپن و کشورهای دیگر به این شهر می روند تا شکوفه های ان درخت را مشاهده کنند. فستیوال سالانه ای را برای نمایش این درخت برگزار می کنند که در ان دست فروشان خیابانی و خانواده ها حضور دارند.

جشنواره کاوازو ساکارا ژاپن 2

قبل از رفتن این را باید بدانید

بلیط راه آهنی برای شبه جزیره "ایزو" وجود دارد که به شما امکان سفر رایگان در این شبه جزیره را می دهد.

جشنواره کاوازو ساکارا ژاپن 3

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جشنواره ویستریا در ژاپن | نمایشی رویایی از درختانی بهشتی

مینا جعفری ، یکشنبه 20 فروردین 1396

به جشنواره ویستریا در ژاپن می رویم تا نمایشی رویایی از درختانی بهشتی را با هم دیده و در بین ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :