بهترین شهرهای دنیا برای پیاده روی را متفاوت تجربه کنید

اگر ترجیح می دهید به شهری سفر کنید که بتوانید قدم به قدم آن را با سرعتی ملایم بپیمایید و همه مناظر آن را دقیق ببینید به شما این مژده را می دهیم که تورهای دوچرخه سواری وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که فعالیت زیادی داشته باشید و مسافت زیادی را بپیمایید. این تورهای دوچرخه سواری بسیار محبوب هستند حتی برای تازه کارها همچنین تورهای ماراتون نیز برای علاقه مندان وجود دارد. خانواده های کم جمعیت و یا پرجمعیتی که به این تورها علاقه مندند می توانند از آن ها استفاده کنند و لذت ببرند. رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت city running tours، میکائیل غزاله این تورها را در 12 شهر ایالات متحده و هم چنین در تورنتو اجرا کرده است و می گوید "هیچ دونده ای هرگز عقب نمیماند" و تمرکز اصلی او بر روی نشان دادن تمام نقاط شهر به افراد است. در واقع وی بر این عقیده است که مشتریان او باید تاریخ و فرهنگ محلی که در آن زندگی می کنند و کار می کنند را بشناسند و هم چنین تجربه های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. شاید پیدا کردن این تورهای توریستی با مسیر مناسب در کشورها و شهرهای مختلف و همچنین از بین شرکت های کوچک و بزرگ کار سخت و ناامیدکننده ای باشد بنابراین ما برای راحتی کار 10 تا از این شهرها را که پر شور و هیجان تر هستند، به شما معرفی می کنیم. این مقاله ما را با تورهای پیاده روی و بهترین شهرهای دنیا برای پیاده روی آشنا می کند و اینکه در کدام شهر دنیا پیاده روی کنیم.

در کدام شهر دنیا پیاده روی کنیم

لس آنجلس

Off N running tours به شما این امکان را می دهد که از پاپارازی شروع کنید و در امتداد خیابان های هالیوود و رودئو درایو عبور کنید. می توانید در این خیابان ها برای استراحت و خرید بایستید. هزینه این تور برای 4 مایل رانندگی 60 دلار است که به شما آب و کاپ کیک نیز می دهند. هم چنین شما می توانید تور Pacific Pleasure Running را انتخاب کنید که به شما این امکان را می دهد که در امتداد کانال ونیس و سانتا مونیکا حرکت کنید و اگر سرعتتان زیاد باشد می توانید به پیاده روی برای تناسب اندام نیز بروید. این متن زیبا در رابطه با تورهای پیاده روی و بهترین شهرهای دنیا برای پیاده روی است و اینکه در کدام شهر دنیا پیاده روی کنیم.

لس آنجلس

بوداپست

در بوداپست می توانید تور هرئوس را امتحان کنید که در این تور 5 مایل مسافت حرکت شماست و 45 دلار هزینه دارد. این تور بر روی سازه های معماری مانند کلیسای vajdahunyad، قلعه باسیلیکا و خیابان آندریسی تمرکز دارد. تور دیگری به نام must see see وجود دارد که 4.3 مایل مسافت داشته و 45 دلار هزینه دارد که شما را به قلعه بودا، پل زنجیره ای و ساختمان مجلس می برد. گزینه ای دیگر نیز تور شیدا بوداپست است که این تور دونده ها را به جاهایی می برند که اتوبوس های توریستی جرات رفتن به آنجا را ندارند که این تور 3.7 مایل مسافت داشته و 45 دلار هزینه دارد. این متن زیبا درباره تورهای پیاده روی و بهترین شهرهای دنیا برای پیاده روی است و اینکه در کدام شهر دنیا پیاده روی کنیم.

بوداپست

لندن

تورهای توریستی شهر لندن مسیرهای ملایم joggers و همچنین مسیرهایی برای دویدن و تفریح را ارائه می دهند. تور پارک سلطنتی لندن و کاخ ها که 4 مایل مسافت دارد که شما می توانید نمایشگاه اسب ها، کاخ باکینگهام، هاید پارک و فانوس یادبود شاهزاده دیانا را مشاهده کنید. تور دیگری به نام تور آکادمیک لندن وجود دارد که حدود 3.5 مایل مسافت دارد و شما می توانید با این تور میدان ترافالگار، چشم لندن و کاخ وست مینیستر را ببینید. تمامی تورهای معرفی شده در لندن 26 پوند هزینه دارد. هم چنین اینکه شما می توانید تور مورد علاقه خودتان را بر حسب چیزی که میخواهید (DIY) در وب سایت چک کنید. این مقاله پیرامون تورهای پیاده روی می باشد.

لندن

برلین

TOPDECK TRAVEL بهترین اپلیکیشن ارائه دهنده سفر در عرض 18 تا 30 ثانیه است. این برنامه مفهوم جدیدی را به نام BUCKET LIST RUNS راه اندازی کرد برای کسانی که می خواهند در هشت کشور اروپایی سفر کنند. این برنامه به صورتی است که پس از دانلود آن با استفاده از جی پی اس می توانید مسیر مورد علاقه تان را بر اساس نگرشی که دارید به صورت (DIY) بیابید. همچنین در این برنامه یک شبکه اجتماعی وجود دارد که شما می توانید با مسافران دیگر در سفر خود چت کنید. در برلین اگر سرعت کافی داشته باشید به طور معمول باید TIERGARTEN، بنای پیروزی، ساختمان ریشاستگ و دروازه براندنبورگ را ببینید. این مقاله شما را درباره تورهای پیاده روی راهنمایی می کند.

برلین

توکیو

تور توکیو پایتخت بزرگ ژاپن 5000 یون هزینه دارد. شما دو گزینه برای انتخاب مسیر دارید: اول اینکه شما می توانید کاخ امپریال را از طریق محله محبوب گینزا طی کنید که نوعی قصر مانند است که دوندگان آن را مکه می نامند. دومین گزینه این است که معبد آساکوسا را که یک بنای شگفت انگیز است را در کنار رودخانه سومیدا به سمت آخی هاربرا طی کنید. هر دو تور سه ساعت طول می کشد و از 7 تا 10 مایل مسافت دارند. همچنین لازم به ذکر است که ماراتون توکیو دونده ها را در امتداد کاخ امپریال و برج توکیو می دواند.

توکیو

شیکاگو

ماراتون شیکاگو در واقع تور نیست. در این ماراتون شما the loop ,Lincoln park ,wrigleyville,old towlittle را طی می کنید. این ماراتون در حیاط شیکاگو گرانت پارک شروع و پایان می ابد. آیا شما فکر می کنید که زمان ثبت نام در این تور گذشته است؟ هیچ مشکلی وجود ندارد. شما می توانید وارد marathon tours & travel شوید و برای مسابقه 9 اکتبر ثبت نام کنید. این شرکت که ارائه دهنده برنامه های ماراتون vip از جمله برای بوستون، بیگ سار و نیویورک است. بهترین هتل ها را برای ماراتون شیکاگو به شما معرفی می کند.

شیکاگو

آستین

در تورهای این شهر موسیقی های capital پخش می شود. در آستین شما می توانید طعم تاریخ را با تور مرکز شهر تارخی به قیمت 25 دلار بچشید و یا زندگی دانشجویی را در دانشگاه تجربه کنید و همچنین خفاش ها را که به تعداد 1.5 میلیون در هر فصل می رسند را در خیابان کنگره کانون یونان ریچاردز که در مرکز آستین قرار دارد را ببینید که هزینه ی این تور نیز 25 دلار است. در این شهر چندین تور وجود دارد از جمله تور HOPS AND BREWERY که این تور امکان این را به شما می دهد که مناظر و نقاطی خالی از سکنه را ببینید.

آستین

بوستون

راهنمای RUN BOSTON به شما کمک می کند که هتل مورد نظر و تورهایی را که مد نظرتان است را بر اساس قیمت را بیابید. شما همچنین می توانید بر اساس مسافت تور مورد نظرتان را انتخاب کنید مثلا از 2 مایل فاصله با بوستون گرفته تا 9.6 مایل. همچنین تور دیگری وجود دارد که در برنامه آن دیدن موزه قانون اساسی یو اس اس و بندر بوستون وجود دارد و هزینه آن 40 دلار است.

بوستون

نیواورلئان

با تور NEW ORLEANS JOGGING به مسافت 9.6 مایل و هزینه 30 دلار مکان هایی چون قبرستان فرانسوی، کافه دومونته، کلیسای سنت لوئیس، خط ماشین خیابانی، رودخانه می سی سی پی و بازار فرانسوی را ببینید.

نیواورلئان

نیویورک

در خیابان های بروکلین می توانید برترین مناظر نیویورک را ببینید! تورهای این شهر شامل مسیر پارک مرکزی و AMERICA`S ROOT است که برای طرفداران تاریخ مناسب است. البته شما می توانید مسیر مورد نظر خود را بر اساس سلیقه شخصی با یک راهنمای شخصی انتخاب و اجرا کنید.

نیویورک

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین مقاصد برای اسکی روی شن | سبکی جدید از اسکی را تجربه کنید!!

الهام یاوری ، سه شنبه 8 فروردین 1396

اسکی روی سن به عنوان یکی از جدیدترین و جذاب ترین ورزش های چند سال اخیر معروف شده. در این مطلب به معرفی کشورهایی که سایت های اسکی روی شن را دارند، می پردازیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :