خوشگذرانی در کوهستان های شمال شهر جورجیا، لذت تفریحی شاد

دیدنی های کوهستان های شمال شهر جورجیا شامل آب و هوایی بسیار مطلوب است و فقط در اواسط تابستان و زمستان هوای گرم و سردی دارد. در این مکان پیدا کردن غذا بخصوص ماهی های قزل آلا سخت نیست و تا رسیدن به امکانات و رستوران ها تنها چند دقیقه پیمایش مسیر با خودرو نیاز است. در ادامه به چند مورد از بهترین مکان ها برای تفریح در کوهستان های شمال شهر جورجیا اشاره می کنیم. مقاله خوشگذرانی در کوهستان های شمال شهر جورجیا شما را با دنیایی متفاوت آشنا می سازد.

کوهستان های شمال شهر جورجیا

ارتفاعات Anna Ruby

در نزدیکی پارک ایالتی Unicoi، پیاده رو و ارتفاعات آنا روبی در مجاورت روستای آلپاین هلن وجود دارد. این مسیر پیاده روی به قله های دوقلو منتهی می شود که قله هایی بسیار جالب و زیبا هستند. این مکان حتی برای کوهنوردان مبتدی و حتی خانواده ها نیز مناسب می باشد و همه می توانند از روی تابلوهای راهنمای تعبیه شده در این مکان مسیر خود را در بین راه های مختلف پیدا کنند و از مناظر و پیاده روی در این ارتفاعات لذت ببرند. این مکان از دیدنی های کوهستان های شمال شهر جورجیا در زمان خوشگذرانی در کوهستان های شمال شهر جورجیا می باشد.

ارتفاعات Anna Ruby

راه آهن زیبای Blue Ridge

پیاده روی در امتداد راه آهن Blue Ridge می تواند یکی از بهترین تجربه های شما در سفر به این منطقه باشد. پیاده روی در این منطقه در مجموعه حدود 4 ساعت به طول می انجامد که در طی این 4 ساعت منظره های بسیار زیبایی را می بینیدد و واگن هایی که در این راه آهن قرار دارند، از شهر های McCaysville، جورجیا، Copperhill و تنسی رد می شود و همچنین تعامل و آشنایی با مردمان این شهر نیز می تواند برای شما در زمان تفریح در کوهستان های شمال شهر جورجیا بسیار جالب باشد.

راه آهن زیبای Blue Ridge

رستوران Toccoa

اگر به دنبال غذا خوردن در مناطق کوهستانی و البته غذاهای بسیار لذیذ و خوب هستید، Toccoa بهترین انتخاب برای شماست. در این رستوران ماهی قزل آلای تازه، خرچنگ های آبی و غذاهایی با ادویه ها و طعم های مختلف سرو می شود. به یاد داشته باشید، رستوران Toccoa در روزهای دوشنبه و سه شنبه بسته است.

رستوران Toccoa

Tubing در رودخانه هلن

شهر هلن به خاطر معماری باواریایی خود و غذاهای خوشمزه ای که در این شهر پخته می شوند، معروف است. رودخانه چاتهوشی که از قلب شهری آلپ عبور می کند پر از لوله های رنگارنگ در سراسر پل می باشد که بسیار شگفت انگیزند. این رودخانه لوله کشی شده همچنین دارای یک پارک آبی کوچک نیز می باشد.

Tubing در رودخانه هلن

نوشیدن Moonshine در شهر Dawsonville

شهر داوسونویل به عنوان پایتخت Moonshine جهان شناخته می شود. این شهر قطعا جاهایی دارد که می توانید بهترین نوع نوشیدنی Moonshine را در آن ها پیدا کنید و از نوشیدن آن ها لذت ببرید. همچنین در این شهر تالاری به نام تالار مشاهیر شهر جورجیا وجود دارد که اشیای جالبی در آن وجود دارد. همچنین می توانید در سفر خود به این شهر، در تورهای یک روزه بازدید از تولیدها و کارخانه های سازنده Moonshine نیز شرکت کرده و با نحوه ساخت این نوشیدنی و مراحل آماده سازی آن از جمله، شست و شو، حمل و نقل و صادرات آن آشنا بشوید.

نوشیدن Moonshine در شهر Dawsonville

گذرگاه Dahlonega Walk

بهترین جا برای نوشیدن خوش طعم ترین نوشیدنی هایی که می شناسید این منطقه می باشد. خرید یک نوشیدنی در این منطقه 5 دلار پای شما آب می خورد اما در این منطقه مغازه های بسیار زیاد آبمیوه وجودی دارند. برندهای آن که در این منطقه پیدا می شوند مختلف هستند که معروف ترین آن ها Canvas & Cork و Crane Creek می باشند.

گذرگاه Dahlonega Walk

پیاده روی در Blood Mountain

در منطقه Appalachian شما می توانید از کوه ها وگذرگاه های Blood Mountain نهایت لذت و استفاده را ببرید. در این منطقه امکانات زیادی از جمله وجود پناهگاه هایی برای اسکان و تغذیه کوهنوردان موجود می باشد. لازم به ذکر است که کوهنوردی در این منطقه آسان نیست!

پیاده روی در Blood Mountain

ارتفاعات Brasstown Bald

Brasstown Bald بلندترین نقطه شهر جورجیا می باشد که در ارتفاع 4784 بالاتر از سطح دریا قرار دارد. لازم نیست پیاده روی های طولانی را برای رسیدن به قله این کوه داشته باشید چرا که ماشین ها و دستگاه هایی وجو دارد که این مسیر را با شما همراهی می کنند!

ارتفاعات Brasstown Bald

Mercier Orchards

اینجا جایی است که در همه مدت سال برای شما شگفت انگیز بوده و در آن می توانید شیرینی ها، خوردنی های زیاد و خوشمزه ای را در طول هر فصلی پیدا کنید. حتما در سفر خود به شهر جورجیا به این مکان بروید.

Mercier Orchards

The Smith House

The Smith House در ابتدا یک مسافرخانه بوده اما در حال حاضر یک رستوران می باشد. مرغ های خوشمزه و رول های دارچینی این رستوران بسیار معروف می باشد. در این رستوران گنج های طلا نیز پیدا شده است!

The Smith House

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دیدنی ترین مکان های دنیا برای اسب سواری، لذت تفریحی شاد

ز. نیرومند ، چهارشنبه 2 آبان 1397

یکی از تفریحات جذاب و دوست داشتنی که می توانید در برخی از سفرهای خود از آن برخوردار باشید، اسب سواری است.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 8 اسفند 1400

    سلام خیلی جاهای خوب و قشنگی هست که ما ندیدیم امیدوارم از این ها باز هم بگذارید ممنون خدانگهدار .