سواحل زیبای جزایر هاوایی، اوج آرامشی وصف نشدنی

هاوایی سواحل بسیار زیاد و زیبایی دارد که حتما باید در طول زندگی خود حداقل یکی از آن ها را ببینید. ما شما را راهنمایی می کنیم. یکی از دلایلی که ما جزایر هاوایی را بسیار دوست داریم، این است که این جزایر در نوع خود بهترین و زیباترین جزایر در دنیا می باشند. اما به چه دلیل این را می گوییم؟ اول اینکه این جزایر در تمام ابعاد، شکل و رنگ موجود می باشند! گستردگی این سواحل مناسب برای تمام خانواده هایی است که دوست دارند تعطیلات خود را کنار دریا سر کنند. سواحل کوچک و بی نظیری نیز در این منطقه وجود دارد که زوج ها می توانند از شلوغی شهر بیرون بیایند و در این جزایر با همدیگر خوش گذرانی کنند. سواحل زیبا و رنگی این منطقه که به رنگ های قرمز، سفید، سیاه و سبز هستند می توانند پس زمینه ای برای بهترین عکس های شما در اینستاگرام باشند! بهتر از تمام این ها، این است که هاوایی جزایری عمومی دارد و همه می توانند از آن استفاده کنند. با این حال بهتر است که خود را محدود به یک جزیره و بازدید از آن نکنید. مسافران می توانند در یک سفر، چند جزیره این منطقه را ببینند و هر روزِ تعطیلات خود را در یکی از جزایر زیبای این منطقه سپری کنند. Kauai نام یکی از جزایر معروف این منطقه است که به جزایر باغی معروف است. دلیل این نامگذاری وجود جنگل های گرمسیری مملو از درخت و البته زیبا در این منطقه می باشد. این جنگل ها مکان فیلم برداری فیلم های مختلفی از جمله پارک ژوراسیک بوده است. خط ساحلی این جزیره با صخره های زیبای خود و داشتن استراحتگاهی لوکس و چهارفصل یکی از بهترین مکان های گشت و گذار و تفریح در هاوایی می باشد. جزایر هاوایی به عنوان جزایر بیگ نیز شناخته می شوند. در سواحل هاوایی مناظر زیادی از شن و ماسه های سفید رنگ برای عکاسی وجود دارد. همچنین یکی از سواحل این منطقه به نام Molokai وجود دارد که مردم بومی زیادی در آن زندگی می کنند. چگونه از بین این همه سواحل زیبای کوچک و بزرگ بهترین و زیباترین آن ها را انتخاب کنیم!؟ در ادامه به چند مورد از بهترین سواحل هاوایی اشاره می کنیم که در برنامه ریزی سفر شما به این منطقه به شما کمک می کند. این مقاله پیرامون سواحل زیبای جزایر هاوایی است و اینکه بهترین سواحل هاوایی کدامند.

سواحل هاوایی

ساحل Waikiki منطقه Oahu

این ساحل آرام و طلایی رنگ اولین ساحل از منطقه هاوایی بود که در لیست سفرِ گردشگران قرار گرفت. در سال 1900 زمانی که هاوایی بر روی رادار هواپیماهای گردشگری شکل بست، ساحل Waikiki جز اولین سواحلی بود که پای مسافران به آن باز شد. امروزه این ساحل نسبت به سال های پیش شلوغ تر شده و هتل های زیادی در آن ساخته شده است. هتل نمادین سلطنتی هاوایی در سال 1927 ساخته شد و مردم محلی این منطقه و گرشگران هردو از این هتل استفاده می کنند. این مقاله درباره بهترین سواحل هاوایی و سواحل زیبای جزایر هاوایی می باشد و اینکه بهترین سواحل هاوایی کدامند.

ساحل Waikiki منطقه Oahu

ساحل Ko Olina منطقه Oahu

اگر در خانواده ی خود بچه های کوچک دارید، در غرب Oahu ساحلی زیبا مخصوص شما وجود دارد. آب های آبی رنگ و شفاف این ساحل برای تمام گردشگران بهترین آب برای شنا و آب تنی می باشد. همچنین اخیرا هتل 5 ستاره Four Seasons Oahu نیز در این ساحل ساخته شد که هتلی بسیار لوکس و زیبا برای اقامت می باشد. پارک بازی و سالن اسپا نیز در این ساحل وجود دارد که Aulani نام دارد. این مقاله ما را با بهترین سواحل هاوایی و سواحل زیبای جزایر هاوایی آشنا می کند و اینکه بهترین سواحل هاوایی کدامند.

ساحل Ko Olina منطقه Oahu

پارک ساحلی Waimea Bay منطقه Oahu

این یک دره ساحلی در شمال شرقی منطقه Oahu می باشد که یکی از معروف ترین جزایر این منطقه است و به داشتن موج های بلند و بزرگ شناخته می شود. در طول ماه های زمستان از نوامبر تا فوریه، این ساحل به یک ساحل شلوغ تبدیل می شود که مسافران زیادی را به خود جذب می کند. این ساحل میزبان برخی از مراسم ها و جشن های منطقه هاوایی نیز می باشد که حتما برای کسانی که در این ساحل اقامت دارند می تواند جالب باشد. این مقاله پیرامون بهترین سواحل هاوایی و سواحل زیبای جزایر هاوایی می باشد و اینکه بهترین سواحل هاوایی کدامند.

پارک ساحلی Waimea Bay منطقه Oahu

پارک ملی Polihale منطقه Kauai

مسافت نسبتا زیادی را باید برای رسیدن به این پارک طی کنید. این پارک 17 مایل از Kauai فاصله دارد و حتما باید با یک خودرو به این پارک بروید. چراغ که مسیر دسترسی به این پارک پر از جاده های کوهستانی و پر پیچ و خم می باشد. در خودرو خود حتما بسته های آب و کرم ضد آفتاب نیز به مقدار کافی همراه خود داشته باشید چرا که در این پارک به ندرت سایه یافت می شود! کوهستان های زیادی نیز در این منطقه مثل تپه Napali وجود دارد که از شمال شرقی منطقه Polihale آغاز می شود. در پشت این تپه ها و کوهستان ها نیز سواحل دیگری نیز وجود دارند که به آن ها جزایر ممنوعه می گویند. این متن درباره سواحل زیبای جزایر هاواییاست و اینکه بهترین سواحل هاوایی کدامند.

پارک ملی Polihale منطقه Kauai

خلیج Hanalei منطقه Kauai

این خلیج شگفت انگیز با کوه ها و صخره هایی که ارتفاع آن ها به 4000 فوت می رسد، احاطه شده است. این خلیج چند پارک ساحلی دارد. در طول فصل زمستان امواج این خلیج، خروشان و زیبا می شوند و مسافران زیادی را به خود جذب می کند. اما در فصل تابستان، آب این خلیج عمدتا آرام و ساکن می باشد و مناسب برای شنا کردن است.

خلیج Hanalei منطقه Kauai

پارک ساحلی Poipu منطقه Kauai

این پارک ساحلی همیشه ساکت و آرام و آفتابی است. Poipu همیشه خانواده های زیادی را جذب می کند زیرا آب این ساحل برای شناگران مبتدی مناسب می باشد و هفت روز هفته در آنجا پلیس های نگهبان حضور دارند. در دریای این ساحل می توانید در بصورت تکی یا چند نفره غواصی کنید و سالن های اسپا و هتل هم برای مسافران تدارک دیده شده است.

پارک ساحلی Poipu منطقه Kauai

ساحل Kalapaki منطقه Kauai

خلیج Kalapaki یک بندر دوست داشتنی در کنار ساحل شرقی Kauai می باشد که برای همه سنین و انواع بازدید کنندگان می تواند جالب باشد. کودکان و نوجوانان می توانند به سوارکاری و گشت و گذار در این ساحل بپردازند و بزرگسالان هم می توانند سوار بر قایق در دریای شفاف این بندر گشت بزنند. مردمان محلی این منطقه هم عمدتا در ساحل این بندر مشغول بازی کردن والیبال هستند و شما را هم به بازی دعوت می کنند! چندین رستوران نیز در این بندر وجود دارد که برای هر سلیقه انواع ناهارهای خوشمزه را سرو می کند.

ساحل Kalapaki منطقه Kauai

ساحل Tunnels Makuaمنطقه Kauai

این ساحل در مناطق شمال شرقی کوهستان های هاوایی قرار دارد و یکی از مناسب ترین جاها برای غواصی می باشد. غواصان حرفه ای در این دریا می توانند به اعماق آن بروند و از دیدن ماهی های رنگارنگ این ساحل لذت ببرند اما غواصان مبتدی تر باید تنها در حدود ساحل شنا کنند و از رفتن اعماق زیاد خودداری کنند.

ساحل Tunnels Makuaمنطقه Kauai

ساحل Kalihiwai منطقه Kauai

تعداد افراد بومی زیادی در این منطقه و این ساحل زندگی می کنند. امواج این ساحل هیچگاه بزرگ نمی شوند و همیشه بین صخره های بزرگ و کوچک این منطقه گیر می کنند و کوچک می مانند. به علت کوچک بودن این موج ها، ساحل Kalihiwai برای گشت گذار در کنار آن بسیار مناسب است. در هنگام مسافرت به این ساحل حتما وسایل پیک نیک و آب و غذا با خود به همراه داشته باشید چرا که در این منطقه امکانات رفاهی کمی وجود دارد.

ساحل Kalihiwai منطقه Kauai

ساحل Hulopoe منطقه Lanai

این ساحل جوان که گردشگر پذیری آن تنها 4 سال است که صورت می گیرد به لطف صاحب جدید آن، یعنی لری الیسون بسیار پیشرفت کرده و مجهز شده است. این ساحل برای علاقه مندان به شنا و غواصی بسیار مناسب است. همچنین می توانید در دریای این منطقه دلفین های بازیگوش را نیز ببینید که در آب به بالا و پایین می پرند. در طول ماه های سرد زمستانی در سمت شرق این ساحل چندین استخر بزرگ وجود دارد.

ساحل Hulopoe منطقه Lanai

ساحل Polihua منطقه Lanai

این خط ساحلی 2 مایلی در امتداد ساحل شمال شرقی منطقه Lanai قرار دارد. به دلیل جریان های قوی آب موجود در این ساحل، شنا کردن در این ساحل توصیه نمی شود. این ساحل بیشتر مناسب قدم زدن در کنار آن و تماشای موجودات دریایی مثل صدف ها و نهنگ ها می باشد.

ساحل Polihua منطقه Lanai

ساحل Makena، منطقه Maui

حدود دو سوم از ساحل بزرگ Makena را که از آن به عنوان Big Beach نیز یاد می شود را Maui نامگذاری کرده اند. این منطقه جایی است که هم گردشگران و هم مردم بومی این منطقه در کنار هم زندگی می کنند. در زمان مسافرت به این ساحل حتما حوله و کرم ضد آفتاب خود را نیز به همراه داشته باشید و از خوابیدن بر روی شن های داغ و آفتاب گرفتن در این منطقه لذت ببرید. همچنین دو رستوران زیبا و بزرگ نیز در این ساحل وجود دارند که از 10 صبح تا 5 عصر آماده سرویس دهی به گردشگران می باشند و می توانید انواع غذاهای دریایی اعم از خرچنگ و ماهی را از آن بخرید و میل کنید.

ساحل Makena، منطقه Maui

ساحل Wailea منطقه Maui

جاذبه های مختلفی در این ساحل وجود دارد، یکی از آن ها آب بسیار شفاف و زیبای آن است که هر بچه ای را به خود جذب می کند. همچنین در طول مدت اقامت خود در این ساحل دور ار انتظار نیست که اشخاص مشهور را نیز ببینید. Kate Bosworth و Jennifer Aniston از جمله شخصیت های معروفی هستند که این ساحل را به عنوان مقصد خود برای تعطیلات انتخاب کرده اند.

ساحل Wailea منطقه Maui

ساحل Hamoa منطقه Maui

با توجه به مسیر دسترسی زیبا به این ساحل که مسیری پر از پیچ و تاب و در میان صخره های بلند و زیبا می باشد، ساحل Hamoa یکی از محبوب ترین سواحل برای گردشگران می باشد. قبل از عظیمت به این ساحل حتما باک خودرو خود را پر از بنزین کنید و لباس های شنای خود را نیز از یاد نبرید!

 ساحل Hamoa منطقه Maui

خلیج Kapalua منطقه Maui

در میان سواحل و بندر های دیگر این منطقه، Kapalua یکی از محبوب ترین جاها برای علاقه مندان به قایقرانی، موتور سواری و شنا می باشد. در این ساحل صخره های بسیار زیادی وجود دارد. در هنگام شنا در این ساحل حتما ماهی های طوطی و لاک پشت های دریایی را می بینید. همچنین می توانید در امتداد خط ساحلی این منطقه پیش بروید و خود را به ساحل زیبای D.T. Fleming برسانید.

خلیج Kapalua منطقه Maui

ساحل Hapuna منطقه هاوایی

ای جزیره غول پیکر دارای شن و ماسه های زیبا و سفید رنگ است که آن را تبدیل به یکی از زیباترین سواحل هاوایی کرده است. حتی مردم محلی این منطقه هم برای گردش های یک روزه و پیک نیک خود به اینجا می آیند و وجود نگهبان های دائمی، شرایط را برای حضور خانواده ها نیز مهیا کرده است.

ساحل Hapuna منطقه هاوایی

ساحل Kauna’oa Mauna Kea منطقه هاوایی

لاوریا راکفلر یک فعال محیط زیست این ساحل را در سال 1960 کشف کرد. این ساحل بسیار زیبا و پر از شن های قهوه ای رنگ می باشد. آب های فیروزه ای و امواج ملایم این ساحل از بهترین مکان ها برای گردشگرانی است که همراه با خانواده خود به این ساحل می آیند.

 ساحل Kauna’oa Mauna Kea منطقه هاوایی

ساحل Punalu’u Black Sand منطقه هاوایی

در این ساحل، جاذبه های طبیعی شگفت انگیزی از جمله یک آتشفشان فعال وجود دارد. قدم زدن در امتداد این ساحل و تماشای مناظر آن می تواند بسیار لذت بخش باشد اما در هنگام قدم زدن آهسته قدم بردارید چرا که این ساحل یک ساحل سنگی است.

ساحل Punalu’u Black Sand منطقه هاوایی

ساحل Papaohaku منطقه Molokai

منطقه Molokai بازدید کنندگان کمتری را نسب به مناطقی که به آن ها اشاره شد، دارد. این یعنی در هنگام سفر به این ساحل جای بیشتری را در اختیار دارید. منطقه Molokai بسیار نزدیک به سواحل منطقه Oahu می باشد. پس در سفری یک روزه می توانید به سواحل هر دو منطقه سری بزنید.

ساحل Papaohaku منطقه Molokai

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین جزایر مالزی، اوج آرامشی بی انتها در کنار زیبایی

سعید حسنی ، یکشنبه 6 اسفند 1396

از جذابیت بین المللی Penang تا تعطیلات Perhentians، مجموعه متنوعی از جزایر مالزی گزینه ای از تعطیلاتی بزرگ را به شما ارائه می دهد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :