17 معبد خیره کننده در ژاپن که شما برای دیدن آنها به ژاپن می روید!

برای داشتن یک تعطیلات خوب و رویایی به ژاپن سفر کنید و از معابد بی نظیر انجا بازدید نمایید. هنگام بازدید از ژاپن، چند نکته وجود دارد که شما حتما باید به انها توجه نمایید: بازدید از بعضی مکان ها و معابد ژاپنی به خاطر دیدن مردم محلی، داشتن وقت کافی برای کشف همه نواحی و مکان های توکیو، اگر شما یک خانم هستید. حتما از کافه "اوتاکا" که فقط مخصوص خانم هاست بازدید کنید. و در اخر معابد بسیار زیبایی در هر گوشه از توکیو قرار دارد که شما از دیدن انها بسیار لذت خواهید برد. معابد کشور ژاپن در محدوده خاص خود، فضایی برای اقامت افراد و پرستش دارد. این مکان ها، فضایی است که مردم محلی و گردشگران به همراه یکدیگر جمع می شوند تا در یک لحظه صلح آمیز به پرستش بپردازند. در حقیقت، شما حتی لازم نیست که با دقت به بررسی معماری این مکان ها بپردازید، فقط کافی است چشم های خود را ببندید و با احساستان این فضا را درک کنید و از ان لذت ببرید. ما برای این اطلاعات هیچ گونه هزینه ای از شما دریافت نخواهیم کرد. پس با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای زیباترین معابد ژاپنی...

ژاپن

معبد "کیومیز-درا"

این معبد بودایی در شرق کیوتو بخشی از مجموعه ای از آثار تاریخی در شهری باستانی است که به عنوان میراث جهانی یونسکو نام گذاری شده است. برای نمازگزاران "کیومیز- درا" که به معبد آب خالص ترجمه می شود. خانه رحمت الهی است و یک مکان نمادین از معابد کشور ژاپن است که 1200 سال قدمت دارد.

معبد

مجسمه بزرگ بودا در معبد "کوتوکو-این"

معبد "کوتوکو-این" از زیباترین معابد ژاپنی در "کامکارا" در استان "کانگاوا" ژاپن واقع شده است، این مکان برای "بودا بزرگ" که مجسمه ای برنزی است، مشهور می باشد. هیچ کس دقیقا نمی داند که مجسمه چقدر قدمت دارد، اما حدس می زنم که سن ان به سال 1252 برمی گردد. "
بودا بزرگ از زیباترین معابد ژاپنی در ابتدا یک مجسمه چوبی بود اما سپس پروژه تکمیل ان شروع شد. پس از آنکه در سال 1248 در یک طوفان آسیب دید، دوباره بازسازی شد.

کوتوکو-این

"دسیلور پاوالیون"، معبد "گینکاکو-جی"

"گینکاکو-جی" از معابد کشور ژاپن که در منطقه کوهستانی "کیوتو" واقع شده است، در واقع قبل از تبدیل شدن به یک معبد در سال 1490، مکانی برای اسکان بازنشستگان بود. "دسیلور پاوالیون" توسط "اشیکاگو یوشیماسا" در سال 1482 ساخته شده است، وی این مکان را به تقلید از ویلای پدربزرگ خود (که اکنون به عنوان غار طلایی شناخته می شود) ساخته است.

گینکاکو-جی

معبد "سانجوسانگندو"

این معبد از زیباترین معابد ژاپنی که در شرق کیوتو واقع شده است، بیشتر به خاطر مجموعه ای از 1001 مجسمه "کانن" (الهه رحمت) شناخته شده است. معبد در ابتدا در سال 1164 تأسیس شد، اما در سال 1264 پس از آتش سوزی که ساختار اصلی ان را نابود کرد، دوباره بازسازی شد.

سانجوسانگندو

معبد "یاکوشیجی"

این معبد مانند معبد "کیومیز-درا" یک میراث جهانی یونسکو تحت عنوان "آثار تاریخی نارای باستان (یکی از پایتخت های پیشین ژاپن)" می باشد. امروزه این معبد محل مدرسه ی "بودیسم ژاپن" است. براساس یک نظریه ی قدیمی، انجا قبلا یکی از هفت معابد ژاپنی "نانتو" بوده است.

یاکوشیجی

معبد "تودی-جی"

این معبد در حدود 728 سال پیش به عنوان یک مرکز آموزشی برای راهبان بودایی بوده است. در سال 855، سر مجسمه بزرگ بودا در معبد در طول زلزله به زمین افتاد (و به زودی پس از آن ترمیم شد). بعدها، اتش سوزی و رعد و برق سالن سخنرانی را تخریب کرد. و در سال 1180، بیش از نیمی از ساختمان اصلی ان در آتش سوزی در طی حمله به معابد باستان "نرا" توسط "تیارا شیهیرا" نابود شد.

تودی-جی

باغ "راک"، معبد "ریونجی"

این معبد از شگفت انگیزترین معابد کشور ژاپن، واقع در شمال غربی کیوتو، بخشی از مدرسه ی "میوشین-جی" از شعبه "رینزای بودایی" بود. معبد "ریونجی" که به معنای "معبد اژدهای صلح" ترجمه شده است، یکی از چشم گیرترین موارد "کراس سانسیوی" با مناظری بی نظیر و طراحی فوق العاده می باشد.

ریونجی

معبد "نیناجی"

قدمت تعداد زیادی از از ساختمان های این معبد به قرن هفدهم می رسد. این مکان توسط تعداد زیادی درختان گیلاس احاطه شده است. اینجا یک ساختمان 5 طبقه می باشد و طبقه پنجم ان دارای مناظر فوق العاده زیبایی می باشد.

نیناجی

معبد "بیودو-این"

این معبد دقیقا در ژاپن واقع نشده است، بلکه در "اواهو" قرار دارد، اما این معبد نمونه خوبی از این است که فرهنگ کشور ژاپن به نقاط مختلف و جدید دنیا رسیده است. این معبد در سال 1968 ساخته شده است و یک کپی از یک معبد 950 ساله در ژاپن است. در این معبد برجسته سالگرد 100امین سال ورود مهاجران به هاوایی جشن گرفته می شود.

بیودو-این

معبد "بودایی" در "هیرایزوموی"

"هیرایزوموی" یک شهر در منطقه جنوبی استان "ایات" ژاپن، در منطقه "توهوکو" می باشد، و به خاطر خرابه های تاریخی و ساختمان های مقدس آن شناخته شده است؛ بسیاری از معابد به عنوان مکان های میراث جهانی نام گذاری شده اند. از تمام ساختمان های انجا بازدید کنید و شما از دیدن فضای آرام و معماری فوق العاده ی ان بسیار شگفت زده خواهید شد.

هیرایزوموی

معبد "توجی"

این معبد 5 طبقه بلندترین برج چوبی در ژاپن است که ارتفاع ان 54.8 متر اندازه گیری شده است.

توجی

معبد "هوریو-جی"

معبد "هوریو-جی" که به معنای "معبد شکوفایی قانون" ترجمه شده است، یک مکان عبادتی و اموزشی است. معبد به عنوان یکی از قدیمی ترین ساختمان های چوبی در جهان محسوب می شود.

هوریو-جی

"بامبو پس"، معبد "تنریو-جی"

این معبد که در حومه غربی کیوتو واقع شده است، قبل از اینکه اخیرا در سال 1864 بازسازی گردد، از طریق هشت آتشگاه از هم مجزا می شد. انچه که از این مکان در حال حاضر باقی مانده است، پس از مصادره توسط دولت در سال 1877، یک دهم فضای اصلی است.

تنریو-جی

"سنسو-جی"

"سنسو-جی" قدیمی ترین معبد توکیو است که که در فاصله ی 645 متری از "اساکوسا" واقع شده است. یک افسانه قدیمی وجود دارد که بیان می کند دو ماهی گیر مجسمه ای از "کانن" را در نزدیکی رودخانه ی "سومیدا" پیدا کرده اند. انها پس از نشان دادن مجسمه به رئیس روستای خود، خانه خود را به یک معبد کوچک برای نمایش مجسمه و عبادت برای مردم سراسر شهر تبدیل کردند.

سنسو-جی

"کینکاکو-جی"

باور این مسئله که معبدی خیره کننده تر از "کینکاکو- جی" وجود داشته باشد، بسیار دشوار است. این معبد با نماد طلایی و استخر بی نظیر خود مکانی بسیار ایده ال برای اکثر مسافران می باشد. واقعیتی جالب: اطراف معبد برای نشان دادن هماهنگی بین آسمان و زمین از طریق محوطه سازی و سایر جزئیات طراحی ساخته شده است.

کینکاکو-جی

معبد "دیوگو-جی"

معبد "دیوگو-جی" از سه ساختار مختلف تشکیل شده است: "سامبو این"، "شیمو-دیگو" (پایین تر)، "کامی دیگو" (بالاتر). بخش سوم محل در بالای کوه واقع شده است، و دسترسی به ان بسیار دشوار است. شما در اینجا گردشگران کمتری از دو بخش دیگر پیدا می کنید.

دیوگو-جی

معبد "نانزن-جی"

معبد "نانزن-جی" بعد از اینکه در سال 1291 ساخته شد، قبل از بازسازی ان در سال 1597، توسط سه اتش سوزی جداگانه نابود شد. این مکان در واقع یک مجتمع مسکونی است که بین 9 تا 12 واحد در ان قرار دارد.

نانزن-جی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

شکوفه های گیلاس ژاپن | بهترین مکانها برای دیدنِ شکوفه های گیلاس

سعید حسنی ، چهارشنبه 4 مهر 1397

بهار، ژاپن را تبدیل به یک چشم انداز بسیار زیبا می کند. در این فصل سراسر ژاپن، پر از شکوفه های زیبای گیلاس می شود. این مناظر، نماد کشور ژاپن...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :