معرفی تعدادی از هتل های معروف سیدنی

سیدنی، یک شهر بسیار هیجان انگیز با سواحل و جاذبه های فرهنگی بسیار بوده و می تواند شما را برای روزها سرگرم کند. همچنین، این شهر دارای هتلهای عالی، مدرن و زیبایی بوده که برای اقامت مناسب هستند. با ما در مقاله هتل های معروف سیدنی همراه شوید تا شما را با تعدادی از بهترین هتل های سیدنی آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین هتل های سیدنی برایتان مفید خواهد بود.

هتل مریتون

اگر شما در حال برنامه ریزی برای سفر به استرالیا هستید، هتل مریتون یک مکان عالی برای اقامت شماست. این هتل در قلب شهر واقع شده و دارای 450 سوئیت با امکانات کامل هست. اگر با خانواده سفر می کنید، به این مورد از مشهورترین هتل های سیدنی بیایید، چرا که اندازه اتاقهای این هتل سه برابر اندازه استاندارد بوده و برخی از سوئیت ها دارای دو یا سه اتاق برای حفظ حریم خصوصی افراد در هنگام مسافرتهای دسته جمعی هستند. پنت هوس این هتل ظرفیت 6 میهمان را دارد. این هتل 56 طبقه داشته و استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، اتاق بخار، سونا و مرکز تناسب اندام از امکاناتش بشمار می آیند.

هتل مریتون

هتل قدیمی کلار

هتل کلار، یک مجتمع مسکونی 62 اتاقه بوده و شامل ساختمان اداری کارلتون و یونایتد و ساختمان عمومی هست. این هتل در خیابان کنزینگتون واقع شده و هیچ کدام از اتاقهایش شبیه یکدیگر نیستند. این هتل دارای 7 نوع سوئیت مختلف بوده و دارای استخر روباز، سالن بدنسازی 24 ساعته و پیست دوچرخه سواری برای مسافران است. رستوران این مورد از هتل های معروف سیدنی دارای سه منو برای نهار و پنج منو برای شام بوده که توسط سرآشپز کلایتون ولز ارائه می شوند.

هتل قدیمی کلار

هتل امورا جمیسون

مسافران از اقامت در این مورد از بهترین هتل های سیدنی لذت می برند، زیرا اینجا دارای وای فای و اتاقهای بزرگ است. سوئیتهای جمیسون کلاب در طبقه 30 تا 34 قرار داشته و منظره ای فوق العاده را ارائه می دهند. کافی شاپ این هتل دارای کوکتل های کلاسیک بوده و منوی غذایی متناسب با فصل ارائه خواهد شد.

هتل امورا جمیسون

هتل ردیسون بلو پلازا

این هتل در محل قبلی روزنامه فیرفکس و بانک نیو ساوت ولز واقع شده و مسافران برای انجام کارهای بیزینسی در این هتل اقامت می کنند. این مکان دارای آبگرم، وای فای و یک کافی شاپ بوده و میهمانان می توانند از استخر سرپوشیده و سونا 15 متری هم استفاده کنند.

هتل ردیسون بلو پلازا

هتل لانگهام

این هتل در منطقه راکس سیدنی واقع شده و آرامش فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. در اینجا 98 اتاق و سوئیت وجود داشته و هر کدام از اتاقها تراسی جداگانه دارند. رستوران رمی، یک رستوران منحصر بفرد با محصولات غذایی تازه بوده و برنامه های سرگرم کننده ای را بعدازظهرها به اجرا می گذارد. این هتل دارای یک سالن ماساژ و یک استخر 20 متری است.

هتل لانگهام

هتل پارک هایات

هتل پارک هایات همچنین در محدوده راکس قرار گرفته و 155 اتاق دارد که دارای درهای شیشه ای بلند و بالکنهای خصوصی هستند. این هتل همچنین دارای یک استخر آبگرم، استخر روباز، رستوران و اتاق ناهارخوری و نمایش های دوست داشتنی هست.

هتل پارک هایات

هتل مریتون کمپبل

هتل مریتون کمپبل یک تجربه متفاوت هست، زیرا در قلب شهر واقع شده است. سوئیت های هتل از اتاقهای استاندارد هتل بزرگتر بوده و از امکاناتی مثل آشپزخانه، خشکشویی داخلی، سالن آبگرم، مرکز تناسب اندام، سونا و استخر 20 متری برخوردار هستند.

هتل مریتون کمپبل

هتل کیو تی

این یک هتل بوتیک، جذاب و مدرن بوده و دارای 200 سوئیت با ترکیبی از معماری ایتالیایی و گوتیک است. رستوران گاوینز اند گریل برای هر سه وعده غذایی باز بوده و هتل روزانه ارائه دهنده ماساژ درمانی هست.

هتل کیو تی

هتل مدوسا

هتل مدوسا در خیابان آرام دارلینگارست واقع شده و دارای یک فضای باشکوه و منحصر بفرد است. استخر، ورزشگاه یا رستوران در اینجا وجود نداشته، اما کارکنان می توانند گزینه های عالی را در نزدیکی هتل به شما پیشنهاد کنند.

هتل مدوسا
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از معروف ترین هتل های استان فارس

masoomeh jafarzadeh ، دوشنبه 12 اسفند 1398

با ما در مقاله معروف ترین هتل های استان فارس همراه شوید تا با لیستی از بهترین هتل های استان فارس آشنا شویم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :