زیباترین سواحل شنی جهان و تجربه احساسی تکرار نشدنی

معمولا رنگ زیباترین سواحل شنی جهان، شنی، سفید، طلایی و یا قهوه ای می باشد اما مسافران بیشتر به دنبال ساحل های جالبی هستند که شگفت انگیز بوده و شبیه دیگر سواحل نباشند. بسیاری از مردم به دنبال برترین سواحل شنی جهان به رنگ های قرمز، صورتی و یا خاکستری باشند. سواحلی که شن و خاک آن ها رنگ قرمزی دارد عمدتا به خاطر وجود مقدار زیادی ماده معدنی آهن می باشد که در اثر معادن زیر زمینی و یا فعالیت آتش فشان های اطراف منطقه رخ می دهد. برخی از دیدنی ترین سواحل شنی جهان مثل ساحل Kokkini در کشور یونان، در اثر فعالیت های آتشفشانی به وجود آمده اند. در ادامه به 7 مورد از سواحلی که دارای شن قرمز رنگ هستند، اشاره می کنیم که در طول زندگی خود حتما باید یکی از آن ها را ببینید. این سواحل در منطقه خاصی متمرکز نیستند و پراکندگی سواحل قرمز رنگ از هاوایی تا ایتالیا و حتی شرق کانادا می باشد.

سواحلی که دارای شن قرمز رنگ هستند

ساحل Kaihalulu در هاوایی

در جزیره ای در منطقه Maui در هاوایی، ساحلی به نام Kaihalulu وجود دارد. اگر چه پیدا کردن این ساحل که از برترین سواحل شنی جهان است، سختی های خودش را دارد و در مسافرت به این منطقه پیدا کردن راه یکی از چالش های اصلی شما می باشد. اما پاداش این جسارت دیدن یکی از زیباترین سواحل شنی جهان در این منطقه می باشد. به خاطر وجود آهن فراوان در خاک این منطقه، شن های ساحل Kaihalulu به رنگ قرمز در آمده اند. اگر قصد پیاده روی در این ساحل را دارید، حتما کفش خود را بپوشید چرا که خاک مملو از آهن، زبر و تیز هستند.

ساحل Kaihalulu در هاوایی

ساحل کاوندیش در کانادا

در  جزیره پرنس ادوارد در کانادا یکی از دیدنی ترین سواحل شنی جهان قرار دارد. ساحل کاوندیش با داشتن 500 مایل خط ساحلی که تماما با شن های قرمز رنگ تزئین شده، یکی از زیباترین سواحل قرمز رنگ در جهان است. حتی صخره های موجود در اطراف این ساحل نیز رنگ تیره و قرمز دارند.

ساحل کاوندیش در کانادا

ساحل پورتو کالو در پرتغال

در فاصله دو ساعته در جنوب لیسبون، Porto Covo یک روستای کوچک ماهیگیری در منطقه آلندژو پرتغال است. در این ساحل شن های قرمز مایل به نارنجی رنگ می بینیم که یکی از جالبترین شن های رنگی در جهان است. اگر قصد اقامت در این ساحل را دارید، می توانید در اقامتگاه a Cabra یک اتاق رزرو کنید. این هتل در گذشته یک مدرسه بوده و اکنون تبدیل به اقامتگاه شده است.

ساحل پورتو کالو در پرتغال

ساحل Kokkini در یونان

در ساحل Kokkini در Santorini به نظر می رسد صخره های آتشفشانی عمودی به طور مستقیم به دریای مدیترانه فرو می ریزند. شن های این ساحل نیز به رنگ قرمز می باشند و همچنین می توانید در دریای شفاف و فیروزه ای این ساحل نیز قایق سواری کنید.

ساحل Kokkini در یونان

ساحل Ramla I-Hamra در مالت

خلیج Ramla در سواحل شمالی Gozo قرار دارد و ساحل آن شن های قرمز و نارنجی دارد که در کنار دریای آبی رنگ و شفاف این ساحل، یکی از زیباترین صحنه ها را رقم می زند. این جزیره همچنین محل زندگی گونه های مختلف جانوری و پرندگان نیز می باشد.

ساحل Ramla I-Hamra در مالت

ساحل پورتو فرو در ایتالیا

این ساحل همانطور که از نام آن پیداست، خاکی مملو از آهن دارد. فرو به معنای آهن است و مقدار زیاد در خاک این ساحل وجود دارد که به آن رنگ قرمز درخشانی بخشیده است.

ساحل پورتو فرو در ایتالیا

جزیره Rabida در اکوادور

جزیره Rabida در مجمع الجزایر Galápagos واقع شده است. این منطقه همچنین به خاطر وجود گونه های جانوری شگفت انگیز در آن معروف است. سواحل جزیره Rabida با سنگریزه های بزرگ آتشفشانی قرمز رنگ و درختان پالو سنتو پوشیده شده است.

جزیره Rabida در اکوادور

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

زیباترین سواحل بلغارستان و تجربه ای هیجان انگیز از زندگی

کیانا صدیقی ، یکشنبه 30 شهریور 1399

در ادامه مقاله معروف ترین سواحل بلغارستان به معرفی برخی از زیباترین سواحل بلغارستان می پردازیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :