معروف ترین شهرهای آمریکا برای اسکی و لذت تفریحی زمستانی

کلمه اسکی یک کلمه اسکاندیناویایی می باشد و سنت اسکی از ده هزار سال پیش به دلیل دیده شدن نقاشی های دیواری و باستانی که مبنی بر وجود آن هاست، وجود داشته است. ورزش اسکی اولین بار در قرن 19 در اسکاندیناوی و سوئیس به عنوان یک ورزش لذت بخش شناخته شد و به یک سرگرمی آمریکایی نیز تبدیل شد. در سراسر ایالات متحده تقریبا 55 میلیون تل اسکی در 500 منطقه اسکی وجود دارد که هزاران نفر از آن ها استفاده می کنند. قله های بزرگ این کشور به فاصله چند ساعت از شهرهای بزرگ قرار دارند. take timberline در شرق پورتلند یعنی اورگان قرار دارد که در آنجا اسکی بازان می توانند در ارتفاع 3600 پا در قسمت جنوبی کوه هود قرار گیرند. در واقع جای تعجب نیست که خواننده های t+l فکر می کنند پورتلند یکی از محبوب ترین شهرهای آمریکا برای اسکی است. در نظر سنجی مورد علاقه ما که به طور سالانه در آمریکا انجام می پذیرد از مسافران خواسته می شود که راجع به مکانی که در آن زندگی می کنند یا مکانی که در آن رشد کرده اند و آن را بهتر از هرجای دیگر می شناسند نظرشان را بگویند. t+l بهترین جوایز جهانی را در سراسر جهان برای تشویق کردن مردم برای نظرسنجی می دهد. این نظرسنجی راجع به مکان های مورد علاقه آمریکا بسیار کارآمد بوده و باعث شده مردم محلی بتوانند نظراتشان را راجع به زادگاهشان با بازدیدکنندگان در میان بگذارند. برندگان این نظرسنجی در سال جاری معروف ترین شهرهای آمریکا برای اسکی را معرفی می کنند. همچنین این مناطق مناسب برای اسکی نشان می دهند که شما برای دسترسی به برترین شهرهای آمریکا برای اسکی نیازی به زندگی کردن در یک شهر کوهستانی کوچک در آمریکا ندارید!

برترین شهرهای آمریکا برای اسکی

بوستون، ماساچوست

این شهر بر روی یک تپه واقع شده که توسط دامنه های چندگانه اسکی احاطه می شود. مبتدیان اسکی به منطقه آبی هیلز که بلندترین نقطه در ساحل اقیانوس اطلس است و در خارج از شهر قرار دارند می روند و کسانی به دنبال شیب بیشتر برای اسکی هستند به کوه هایی مانند wachusett و mount Sunapee در نیوهمپشایر در یکی از محبوب ترین شهرهای آمریکا برای اسکی می روند.

بوستون، ماساچوست

مینه سوتا

خوانندگان مینیاپولیس و سنت پل اینجا را برای هر دو دریاچه دوقلوی بسیار زیبا و مناطق اسکی آن دوست دارند. hyland ،afton alps و buck hill که برنده های مدال طلای المپیک اسکی lindsey vonn هستند در منطقه مترو در ارتفاع 825 فوت lutsen که یکی از معروفترین نقاط اسکی در ایالات متحده است اسکی کرده اند. این مقصد در بین برترین شهرهای آمریکا برای اسکی برای یک سفر یک روزه بسیار مناسب است.

مینه سوتا

ساکرامنتو، کالیفرنیا

4 منطقه در 100 مایلی کالیفرنیا وجود دارد که آنجا را به یک شهر مورد علاقه برای اسکی تبدیل کرده است. در فاصله کمتر از 2 ساعت از این منطقه در سمت شمال شرقی آن یک ارتفاع بیش از 2000 فوتی وجود دارد که خانواده ها و اسکی بازان را در بین معروف ترین شهرهای آمریکا برای اسکی جذب خود کرده است.

ساکرامنتو، کالیفرنیا

پیتسبورگ، پنسیلوانیا

یک منطقه نسبتا نزدیک به شهر پیتسبورگ است که در زمستان علاقمندان به اسکی در این منطقه و در نزدیکی کوه allegheny می آیند. در غرب این شهر هفت منطقه با مساحت 285 هکتار و ارتفاع 750 فوت وجود دارد که یکی از محبوبترین استراحتگاه های این ناحیه است ولی نسبت به شرق جمعیت کمتری در این ناحیه وجود دارد. تفریحگاه های آن جز مرتفع ترین قله ها در بین برترین شهرهای آمریکا برای اسکی محسوب می شوند.

پیتسبورگ، پنسیلوانیا

روچستر، نیویورک

دریاچه در این منطقه در واقع به این معنی است که روچستر مقدار زیادی بارش برف دارد.در فاصله یک ساعت از شهر،کوه بریستول بلندترین قله آن منطقه است که 1200 متر ارتفاع دارد و بین Adirondacks و rockies قرار دارد.

روچستر، نیویورک

سیاتل، واشنگتن

سیاتل در لیست نظرسنجی ها در سال های اخیر جز پنج شهر مورد علاقه مردم آمریکا برای اسکی است. منطقه ای در Snoqualmie برای فرار از روزهای شلوغ هفته و حتی برای اسکی سواران حرفه ای وجود دارد و برای رفتن به اندازه کافی نزدیک و آسان است. در سمت دیگر همان کوه،کوه alpental وجود دارد که شیب های تندی برای اسکی در واشنگتن دارد. در بیشتر مناطق کوه های یخی به اندازه 3000 فوت وجود دارند که بالا رفتن از آن ها 2 ساعت زمان می برد.

سیاتل، واشنگتن

پورتلند، اورگان

در تعطیلات آخر هفته می توانید مردم محلی را دنبال کنید که از شرق پورتلند به کوه هود می روند.در این کوه ها 6 منطقه اسکی وجود دارد که مکان های مناسبی را در همه زمینه ها برای افراد جدید فراهم می کند. پیشتازان ماجراجویی باید کوه timberline با ارتفاع 3600 فوت را برای یک بار هم که شده طی کنند. این کوه یکی از معدود تفریحگاه ها در آمریکای شمالی است که در تابستان پیست اسکی آن به راه است.

پورتلند، اورگان

بوفالو، نیویورک

برای داشتن اسکی خوب در تعطیلات می توانید بوفالو را انتخاب کنید. خوانندگان t+l در نظرسنجی سال 2017 بوفالو را به عنوان سومین شهر مورد علاقه برای اسکی انتخاب کردند. همچنین این دره که مناسب برای گذراندن تعطیلات با دوستان و خانواده نیز هست دارای 58 مسیر اسکی است که شامل یک مسیر الماس دوبل سیاه نیز می شود. مسیر الماس دوبل سیاه را دیوار نیز می نامند. باشگاه اسکی بوفالو سه منطقه اسکی تاریخی را در نزدیکی شهر با هم ادغام و تبدیل به یک مجموعه با 43 مسیر متقاطع با مساحت 4047 متر مربع کرده است.

بوفالو، نیویورک

سانتافا، مکزیک

در این منطقه 300 روز در سال آفتابی است و البته در حالی که نزدیک به 300 سانتی متر برف روی زمین نشسته اسکی بازها می توانند از آن لذت ببرند . در سانتافا مکان مورد علاقه مردم برای اسکی ارتفاعات بالای کوه سنگرد کریستو است که فقط یک و نیم ساعت با شهر فاصله دارد و جایی است که aspen-lined به ارتفاع 1725 فوت وجود دارد.

سانتافا، مکزیک

دنور، کلرادو

در کوه پایه های راکی، دنور جز شگفت انگیزترین و چالش برانگیزترین مناطق کشور است که شهر مورد علاقه خوانندگان t+l برای اسکی است. مکان های مناسب برای ورزش های زمستانی مانند وایل، breckenridge ،winter parkerبا فاصله کمتر از دو ساعت از این منطقه وجود دارند. آسپن نیز منطقه ای منحصر به فرد است که با 4 ساعت رانندگی با احتیاط به آنجا خواهید رسید.

دنور، کلرادو

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین پارک های ملی آمریکا برای بازدید در بهار

سعید حسنی ، پنج شنبه 15 شهریور 1397

مطمئنا این دیدار در بهار یک تجربه فراموش نشدنی است. پس به یاد داشته باشید که از معروف ترین پارک های ملی آمریکا برای بازدید در بهار لذت کافی را ببرید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :