بهترین فودکورت های تهران | بهترین ارائه دهنگان غذای پایتخت!

hb پنج شنبه 20 آذر 1399

معمولا از فودکورت ها در شهرهای بزرگ و تجاری استفاده می کنند؛ همه آنها از یک فرمول ارائه غذا بهره بوده و دارای سالنهایی مشترک برای نشستن مشتریان و میل کردن غذا هستند. مشهورترین فودکورت های تهران در جلوی خود از کانکسی برخوردار بوده که مراحل سفارش و تحویل غذا را در همین فضاهای کوچک آهنی انجام می دهند. عموما غذاهایی که توسط این غرفه ها به شما ارائه شده، در ظروف پلاستیکی همراه با ادویه جات بسته ای، کارد و چنگال پلاستیکی هستند و شما باید غذا را از کانکس پیش رویتان دریافت کنید. با ما در مقاله بهترین فودکورت های تهران همراه باشید تا شما را با تعدادی از فودکورت های معروف تهران آشنا کنیم. قطعا، این آشنایی روزی به کارتان خواهد آمد.

فودکورت باشگاه انقلاب

فودکورت انقلاب یکی از بهترین فودکورت های تهران بوده که مراجعه به آن بعد از ساعاتی ورزش کردن و از دست دادن کالری می تواند یک موهبت بزرگ برای ورزشکاران تلقی شود! در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب، سالن بزرگی وجود دارد که در میانش تقریبا 70 درخت گنجانده شده و دور این مجموعه نیز پر است از غرفه های توزیع غذا.

آدرس: تهران، سئول، مجموعه ورزشی انقلاب، ابتدای جاده تندرستی

فودکورت باشگاه انقلاب

فودکورت جام جم

مرکز خرید جام جم اولین میزبان فودکورت ایران بوده و از این حیث یک پرچم دار در عرصه نوآوری بحساب می آید. فودکورت جام جم پر است از غرفه هایی که تحت عنوان برندهای مطرح جهانی در حال فعالیت و رقابت با سایرین هستند. فودکورت جام جم در خیابان ولیعصر قرار گرفته و بدلیل تنوع غذایی بالا، به جرات می توان گفت که این مورد از مشهورترین فودکورت های تهران یک مکان بی نظیر برای پذیرایی از میهمانان خارجی بشمار می آید.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نبش کوچه طاهری

فودکورت جام جم

فودکورت پالادیوم

شاید در زرق و برق زندگی ماشینی امروز، تنها خرید کردن در پالادیوم و خوردن یک وعده غذایی مناسب از مجموعه فودکورت این مجتمع تجاری باعث شود تا قدری به نحوه زندگی کردن خود امیدوار شویم! فودکورت پالادیوم درست به اندازه نام شیک و قابل توجه اش از غرفه های مختلف زیادی برخوردار بوده و غذاهای مختلفی را برای شما عزیزان سرو می کند.

آدرس: تهران، مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی

فودکورت پالادیوم

فودکورت نگین ظفر

مجتمع تجاری نگین ظفر بدلیل شلوغی کمتر خود نسبت به سایر مجتمع های تجاری، از محیطی آرامش بخش برخوردار بوده و شما برای سفارش غذای خود از فودکورت نگین ظفر خیلی نیاز به معطلی ندارید. در این فودکورت غرفه های غذایی متعددی قرار داشته که از کیفیت توزیع بالایی برخوردار هستند و قطعا بعد از یک تایم خرید طولانی، میل کردن غذاهای فودکورت این مجتمع می تواند خستگی را از بدنتان خارج نماید.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، روبروی خیابان ظفر، داخل پاساژ نگین

فودکورت نگین ظفر

فودکورت برج میلاد

یکی از استثنایی ترین فودکورت های تهران، فودکورت برج میلاد بوده که با توجه به احداثش در طبقه چهارم این برج، شما می توانید به ویوی بسیار ایده آلی از نقاط مختلف تهران دسترسی داشته باشید. تازه، در کنار سرو غذا و سر و صداهای حاکی از شلوغی همیشگی برج میلاد، پخش موسیقی های مختلف زنده و غیر زنده می تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد.

آدرس: تهران، برج میلاد، طبقه چهارم

فودکورت برج میلاد

فودکورت ساختمان طوبی

یکی از مشهورترین فودکورت های تهران، فودلند بوده که در مساحتی بیش از 2000 متر مربع دایر شده است. در این مورد از فودکورت های معروف تهران شما می توانید با انواع مختلفی از غذاهای ایرانی، بین الملل و فست فودی مواجه شوید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، دادمان شرقی، ساختمان طوبی، طبقه چهارم

فودکورت ساختمان طوبی

فودکورت طلایی

در فودکورت طلایی با گنجایش 300 صندلی، یک مانیتور 200 اینچی قرار داشته که تماشای مستقیم رشته های ورزشی از آن می تواند بسیار جذاب و خاطره انگیز باشد! همچنین این فودکورت از یک سالن VIP نیز برخوردار هست. از قلم نیفتد که برندهای مطرحی در این مجموعه در حال فعالیت بوده و تنوع منوی غذاهای فودکورت طلایی واقعا مثال زدنی است!

آدرس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان 142 شرقی، جنب پاساژ سپید

فودکورت طلایی

فودکورت هایپراستار

اگر بدنبال رقم زدن خاطره ای خوشمزه در یک روز خرید به یاد ماندنی برای خود و همراهانتان هستید، سری به فودکورت هایپراستار بزنید و از منوی غذاهای بین المللی آن لذت ببرید. در هایپراستار علاوه بر وجود برندهای مختلف در زمینه اجناس فروشی، بندهای معتبر زیادی نیز در زمینه تهیه و تولید غذا مشغول به فعالیت و سرویس دهی هستند.

آدرس: تهران، اتوبان شهید باکری، مجموعه هایپراستار

فودکورت هایپراستار

فودکورت ارگ تجریش

اگر روزی به میدان تجریش رفتید، حتما از مرکز خرید ارگ تجریش که به شکل خارق العاده طراحی و دیزاین شده، بازدید بعمل آورید. فودکورت ارگ تجریش یکی از مشهورترین فودکورت های تهران بوده که تحت اختیار کامل برند نام آشنای فرانسوی یعنی L. Avenu قرار گرفته دارد و در طبقه سوم به هفت قسمت مختلف تقسیم می شود.

آدرس: تهران، ابتدای میدان تجریش، خیابان سعدآباد

فودکورت ارگ تجریش

فودکورت یاس

فودکورت یاس چیزی نزدیک به 200 نفر را می تواند در فضای داخلی خود جا و غذای مورد علاقه شان را به آنان ارائه دهد! همه چیز این مورد از فودکورت های معروف تهران عالی و درجه یک هست، جز پیدا کردن محل پارک خودرو برای رفتن به داخل فروشگاه.

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، نرسیده به بهار شیراز، فروشگاه بزرگ یاس

فودکورت یاس

فودکورت آرن

فودکورت آرن پر شده از برندهای مطرح ایرانی و غیر ایرانی در تهیه و تولید غذا. این مورد از بهترین فودکورت های تهران در طبقه 3 اریکه ایرانیان قرار دارد.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، نبش فخار مقدم

فودکورت آرن

فودکورت مگامال

مگامال یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران بوده که در مساحتی 19 هکتاری در شهرک اکباتان قرار گرفته است. فودکورت مگامال یکی از بهترین فودکورت های تهران بحساب می آید که در کنار مساحت 1400 متر مربعی خود برای تهیه و پخت غذا، از 1000 متر مربع دیگر برای میزبانی از مشتریان خود برخوردار هست. ناگفته نماند بیشتر این فضای یک هزار متری را تراسی بزرگ با چشم اندازی به سمت کوههای شمال تهران تشکیل می دهد که قطعا تماشای چنین منظره ای در فصول مختلف می تواند اشتهای شما را در یکی از فودکورت های معروف تهران دوچندان کند.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی

فودکورت مگامال

فودکورت پل طبیعت

یکی از جاذبه های گردشگری بی بدیل کشور، پل طبیعت تهران بوده که راه اتصالی میان دو مجموعه بزرگ پارکی این استان یعنی پارک آب و آتش و پارک طالقانی هست. نخستین پل غیر اتومبیلی و عابر پیاده ای در این ابعاد که از جمله برجسته ترین دستاوردهای تهران محسوب می شود، دارای یک فودکورت بی نظیر تحت نام فودکورت پل طبیعت بوده که می توان در آن با انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و بین المللی رو به رو شد.

آدرس: تهران، میدان ونک، ابتدای اتوبان حقانی، بلوار شهیدی، پارک آب و آتش، انتهای بال شرقی پل طبیعت، پلاک 1

فودکورت پل طبیعت

فودکورت چارسو

چارسو نام یک مرکز خرید در زمینه گوشی های تلفن همراه بوده که در کنار وجود 5 سالن مجهز سینمایی، از یک مجموعه غذایی بی نظیر نیز برخوردار است و می توان در فودکورت چارسو با غذاهای گوناگون مکزیکی، ایرانی، ایتالیایی، دریایی و برگری مواجه شد و حسابی از خجالت شکم خود درآمد.

آدرس: تهران، تقاطع خیابان حافظ و خیابان جمهوری، بازار چارسو، طبقه پنجم

فودکورت چارسو

فودکورت کوروش

کوروش نام یک مرکز خرید کامل در بزرگراه شهید ستاری بوده که اصلا نیازی به ارائه نشانی دقیق نیست و می توان از راه دور نیز بزرگی ساختمان این مرکز خرید را مشاهده نمود. در این مجتمع می توان هم خرید کرد، هم فیلم دید و هم با صرف یک غذای ایده آل در فودکورت کوروش یک روز بی نظیر را برای خود و همراهان به ارمغان آورد.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، مجموعه فرهنگی و تجاری کوروش

فودکورت کوروش
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین رستوران های هندی تهران | طعم غذای هندی پر ادویه در تهران

نرگس بخشی ، پنج شنبه 25 خرداد 1396

اگه عاشق غذاهای پرادویه و غذای هندی هستین، به راحتی در تهران میتونین غذای هندی عالی میل کنین. با ما باشین برای شناخت بهترین رستوران های هندی تهران .

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 3 خرداد 1397

    جناب بختیاری ، نویسنده محترم معرفی فودکورتها . ظاهرا اطلاعی ندارین که رستورانهای جام جم کلا تعطیل شده و عملا اونجا رستورانی وجود ندارد .