بهترین سفرهای کوتاه در پاریس | سرزمین عشق و دوستی

چیزی درباره پاریس وجود ندارد که از قبل به آن اشاره نشده باشد. پاریس شهر عشق، خوراک خوشمزه و خانه های آثار هنری مشهور و معماری های زیباست. مردم لباس های شیک می پوشند، غذاهای آن بی رقیب هستند و در هر گوشه آن بنا و مناطق دیدنی معروفی وجود دارد. هر زمان که از مناطق ضروری این شهر دیدن کردید، از برج ایفل بالا رفتید، در بین شلوغی مردم از تابلوی مونالیزا دیدن کردید و اطراف رود سن قدم زدید ممکن است بخواهید از مکان هایی که در شهرهای دیگر فرانسه جز پایتخت آن وجود دارد، دیدن کنید. به همین منظور 15 نمونه از برترین سفرهای کوتاه در پاریس را عنوان می کنیم. در این مقاله سفر در اطراف پاریس را عنوان می کنیم تا برای انتخاب در سفر کوتاه به پاریس و یا بهترین سفرهای کوتاه در پاریس به شما کمک کرده باشیم.

بهترین سفرهای کوتاه از پاریس

سفر در اطراف پاریس : سفر کوتاه به پاریس : شهر ورسای

در قرن 17 هنگامی که لویی هفدهم در این روستا مکانی مخصوص شکار تاسیس کرد، این منطقه ساکت و آرام را به یکباره مشهور کرد. در زمان نظام پیشین، کاخ ورسای مرکز سلطنت خودکامه بود که امروزه می توان صحت آن را در معماری ساختمان و اتاق های فراوانش مشاهده کرد. با گشت و گذار در باغ های دل انگیز درباره تاریخ عصرهای مختلف از ماری انتوان گرفته تا Sun King اطلاعات بدست آورید. در کنار فواره ها و مجسمه های این باغ قدم بزنید و از Hall of Mirrors دیدن کنید. این مکان می تواند یکی از معروف ترین سفرهای کوتاه در پاریس باشد.

شهر ورسای

سفر کوتاه به پاریس : دیزنی لند

با اینکه می توان موقعیت دیزنی لند را تقریبا در پاریس در نظر گرفت اما حذف آن از این لیست کار درستی نیست. برای رفتن به دیزنی لند می توانید ترن های داخل شهر را سوار شوید. سواری های مختلف را امتحان کنید و روزتان را در کنار شخصیت هایی چون میکی ماوس سپری کنید. از نمایش های مختلفی که در Walt Disney Studio Park پخش می شود، دیدن کنید. این مکان برای تمام افراد خانواده چیزی برای ارائه دارد سواری های بچگانه در کنار سواری های پرهیجان برای بزرگسالان که از بخش های یکی از بهترین سفرهای کوتاه در پاریس می باشد.

دیزنی لند

سفر کوتاه به پاریس : باغ های Giverny و Monet

روستای زیبای Giverny نه تنها به خودی خود دلرباست بلکه برای نقاشان امپرسیونیستی زمان خود الگو و سرچشمه نیز بوده است. از کنار هتل Baudy جایی که Manet و Renoir کار می کردند، عبور کنید و از خانه و باغ Claude Monet یکی از موثرترین نقاش های فرانسه دیدن کنید. Monet از سال 1883 تا 1926 در Giverny زندگی و زمان زیادی را صرف نگهداری و زیباسازی باغ و خانه کرد. هنگام ناهار خوردن در فضای باز به شباهت پل ژاپنی و پروژه معروف Monet نگاه بیندازید. وقتی از منظره باغ ها کاملا سیر شدید به موزه آمریکایی آثار هنری سر بزنید و یا در خیابان های Giverny قدم بزنید و از منظره کافی شاپ های آن در یکی از برترین سفرهای کوتاه در پاریس لذت ببرید.

باغ های Giverny و Monet

سفر کوتاه به پاریس : Belgium

اگر می توانید کمی سفر خود را دورتر و طولانی تر کنید و به کشور همسایه بلژیک بروید. این میراث جهانی یونسکو مرکز تاریخی جذابی دارد که دارای معماری های فوق العاده ای از قرن 12 به بعد است. آثار نقاشان فلاندری چون Eyck و Bosch که در موزه Groeningemuseum قرار دارند، جاذبه های دیگر این شهر هستند. زمانی که به بلژیک سفر می کنید اشتباه است اگر از غذاهای مخصوصی این کشور مثل صدف و سیب زمینی سرخ کرده (moules-frites) به همراه شکلات هایش امتحان نکنید.

Belgium

سفر در اطراف پاریس : مونت سن میشل

این جزیره سنگی که در یک کیلومتری ساحل نورماندی قرار دارد، ارزش سفری یک روزه را دارد. مونت سن میشل یکی دیگر از میراث جهانی یونسکو و نقطه ای عالی برای کشف ساختمان های تاریخی این جزیره است. با گذشتن از کنار روستاهای عجیب و جالب Norman متوجه خواهید شد که مسیر حرکت از فرانسه به این مکان به اندازه خود مقصد زیباست و حتی شاید وسوسه شدید که توقفی هم در این نواحی بکنید. دیدن چیزی رویایی به شکل جزیره از دور به شما اطلاع می دهد که به مقصد در یکی از برترین سفرهای کوتاه در پاریس رسیدید.

مونت سن میشل

سفر کوتاه به پاریس : روستای Loire

این روستا دارای شاهکارهای رنسانسی زیادی مانند قلعه های بزرگ است که به طور قطع باعث شگفتی شما در طول سفرتان می شود. هر کدام از Chenonceau ،Chambord و Amboise به خودی خود جالب و چشمگیر هستند اما اگر به ترتیب از آن ها دیدن کنید، زیبایی شان دو چندان می شود. از ستون ها و مناره های قلعه Chambord دیدن کنید، از راه پله های دوتایی و مارپیچی آن بالا بروید، درباره تاریخ شگفت انگیز آن که توسط یک زن اداره می شود اطلاعات کسب کنید و از خانه مورد علاقه فرانسوای اول که در Amboise قرار گرفته، دیدن کنید. اگر باقی نقاط روستای Amboise به اندازه کافی جالب برایتان نبود به دنبال محل یادبود داوینچی بگردید.

روستای Loire

سفر کوتاه به پاریس : نورماندی

این مکان برای افرادی که خود را شیفته تاریخ می دانند، گزینه مناسبی برای گردش است. نورماندی با وجود اینکه محل پیاده شدن نیروهای متفقین در فرانسه (D-Day) و در نتیجه دارای تاریخچه ای تلخ است، مکان های زیبایی برای مشاهده دارد. برای پیدا کردن درک کاملی از رویدادهای زمان جنگ، باید از لنگرگاه ساختگی Arromanches، ساحل اوماها، Point du Hoc و ارتش آمریکایی Colleville-sur-Mer دیدن کنید. Memorial de Caen با موزه و یادبودهایش به بررسی گسترده تاریخچه روز پیاده شدن نیروهای متفقین در فرانسه و جنگ جهانی دوم می پردازد. برای مطلع شدن از رویدادها و نتایج پیش آمده در روز پیاده شدن متفقین فرانسه این مکان بهترین نقطه در نورماندی است و از بهترین سفرهای کوتاه در پاریس می باشد.

نورماندی

سفر کوتاه به پاریس : Château de Fontainebleau

Château de Fontainebleau بیش از 1500 اتاق و 130 اتاق با هدف بازدید ارائه می دهد. Château de Fontainebleau به مدت 8 قرن مکانی مسکونی بوده و اشرافی های زیادی به آن سر زدند. در بازدید از این مکان می توانید از تخت ماری آنتوان، تخت شاهی ناپلئون، رنسانس فرانسه و باغ ها و تپه های جالب دیدن کنید و سرگرم شوید. با قدم زدن در این مکان و اتاق های تحت مراقبتش می توان فهمید که تصور بازدید از آن در قرن ها پیش اصلا سخت نیست و یکی از معروف ترین سفرهای کوتاه در پاریس می باشد.

Château de Fontainebleau

بهترین سفرهای کوتاه در پاریس : سفر کوتاه به پاریس : لندن

به لطف Eurostar سفر از پاریس به انگلستان نه تنها ممکن بلکه بسیار ساده خواهد بود. برای شروع این سفر و بازدید از نقاط دیدنی و برجسته لندن باید سریع دست به کار شوید. مطمئن باشید گشت و گذار در هر سمتی از رود تایمز ارزش زمان شما را دارد و پشیمان نخواهید شد. منظره های زیبای لندن هنگام قدم زدن دیده می شوند برای دیدن این مناظر روز خود را به کمک شبکه های زیرزمینی لندن، صرف گشت و گذار در نقاط تاریخی و سیاسی شهر کنید. سپس برای صرف غذاهایی از نواحی مختلف کشور سری به Spitalfields یا بازار Borough بزنید و یا برای یافتن بهترین خورشت کاری شهرBrick Lane را بگردید. این فعالیت ها تا قبل از شب تمام می شوند و بعد از آن شما می توانید به پاریس برگردید و استراحت کنید.

لندن

بهترین سفرهای کوتاه در پاریس : سفر در اطراف پاریس : شهر قرون وسطی Provins

Provins روستایی محافظت شده و مربوط به دوران قرون وسطی در منطقه ی Ile-de-France است. این شهر به عنوان یکی دیگر از میراث جهانی یونسکو به بازدیدکننده ها فرصت قدم زدن بین 58 مقبره قدیمی و تماشای نمایش های مختلف از شکار با شاهین گرفته تا نمایش اسب ها را می دهد. شهر Provins که از قرن 11 وجود داشته، انتخابی مناسب برای تمام اعضای خانواده در بین برترین سفرهای کوتاه در پاریس است.

شهر قرون وسطی Provins

بهترین سفرهای کوتاه در پاریس : سفر در اطراف پاریس : Rouens

شهر Norman در Rouen با خانه های نیمه چوبی، منطقه ی دلالان عتیقه و کلیساهای زیبایش برای سفر یک روزه انتخاب مناسبی است. رانندگی در حومه شهر روستای سن خود تجربه ای خاطره انگیز برای شما خواهد بود. شهر Rouen الگوی بسیاری از هنرمندان معروف فرانسوی مثل Pissarro و Monte بوده است. فراموش نکنید که بازدید از موزه Museum of Fine Arts که یکی از مهم ترین مکان های این منطقه است را جز لیست مکان هایی که باید از آن ها دیدن کنید، قرار دهید. از دیدن مجسمه ها، نقاشی های زیبا و آثار ظریف تعدادی هنرمند مشهور در جهان چون Rubens و Renior لذت ببرید.

Rouens

بهترین سفرهای کوتاه در پاریس : میدان های جنگ Somme

برای کسب تجربه ای معتدل و هیجان انگیز به Somme بروید تا بعضی از مناطق پر مصیبت و فاجعه بار موجود دوران جنگ جهانی اول را ببینید. برای انکه به قبر از دست رفته های این حادثه، یادبود افراد جنگنده و آثار و بقایای میدان های جنگ نگاه بیاندازید از Pozier Thiepval و Longueval دیدن کنید. با قدم زدن از کنار گودال های محافظت شده از زمان جنگ در Newfoundland Memorial می توانید نگاهی گذرا به شیوه زندگی در گودال ها بیندازید. سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره نگاهی به Historial در Peronne بیندازید که سرچشمه و نتایج این حادثه و درگیری را به طور کامل مستندسازی کرده است.

میدان های جنگ Somme

بهترین سفرهای کوتاه در پاریس : اصطبل پرنس Cont و Chantilly

برای گشت و گذاری تاریخی و غیرمعمول، سری به اصطبل پرنس Cont و Chantilly بزنید و برای کسب اطلاعات درباره جنبه دیگری از تاریخ فرانسه توری برای بازدید از موزه Great Stables and Living Museum of the Horse بگیرید. قبل از آنکه غرق در توضیحات تاریخی و جالب مربوط به فرهنگ، معماری و خوراک این منطقه شوید نگاهی نزدیک به مشهورترین تندروهای این کشور در بین بهترین سفرهای کوتاه در پاریس بیندازید.

اصطبل پرنس Cont و Chantilly

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

ارسال پک افطاری 1400 با طعم ارکیده: بهترین راه برای رساندن پیام عشق و نوع دوستی

رستوران ارکیده ، سه شنبه 24 فروردین 1400

با ما همراه باشید تا آیتم های پک افطاری ارکیده را به شما معرفی کنیم و از خواصش صحبت کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :