کم طرفدارترین کشورهای جهان برای سفر و لذت بودن در نقاطی آرام

آیا می خواهید یک سفر به دور از هیاهو، جمعیت زیاد و خطر تروریست داشته باشید؟ یک سفر به یاد ماندنی در تعطیلاتی فراموش نشدنی با انواع جاذبه های فرهنگی و مناظر زیبا؟ در ادامه به 10 مورد از کم طرفدارترین کشورهای جهان که باید به آن ها سفر کرد، اشاره می کنیم! شاید بیشتر مسافران هنوز موفق به کشف کم طرفدارترین کشورهای جهان برای سفر نشده اند! شما می توانید جز معدود کسانی باشید که به کشورهای غیر محبوب جهان برای سفر بروید.

کشورهای غیر محبوب جهان برای سفر

جزایر مارشال

جزایر مارشال به عنوان یکی از کم طرفدارترین کشورهای جهان که باید به آن ها سفر کرد، در مقیاس جهانی رتبه بندی شده است. علی رغم داشتن سواحل زلال و شفاف که برای غواصی بسیار مناسب هستند و همچنین فرهنگ غنی، این مکان جای کمتر شناخته شده ای است. در این مکان شما می توانید جزایر بکر، خلوت و تمیز را ببینید. جزایری که پای کمتر کسی روی آن باز شده است! قایق سواری و لذت بردن از آرامش یک خواب کوتاه در جوار ساحل جزایر مارشال از لذت بخش ترین کارهایی است که می توانید در این منطقه از جهان انجام بدهید.

جزایر مارشال

Kiribati

در سال 2000 این مجمع الجزایر به عنوان یک مکان گردشگری جذاب کشف شد. این جزیره به نام جزیره کریسمس نیز نامگذاری شد چرا که در آن زمان در این جزیره جشن های کریسمس زیادی برگزار می شده است. در این جزیره می توانید به تماشای ماهیگیران و سواحل زیبای آن بنشینید و یا حتی به ماهیگیری و غواصی بپردازید. در دریای این جزیره، ماهیگیران، ماهی های بزرگ و غول پیکری می گیرند که در هیچ کجای دیگر جهان یافت نمی شوند. در این دریا بیش از 200 گونه مرجان وجود دارد و به گفته غواصان طیف گسترده از انواع گونه ای دریایی در اینجا موجود است که از جمله آن ها می توان به لاکپشت های دریایی، دلفین های دایره ای و انواع ماهی های رنگارنگ اشاره کرد.

Kiribati

بوتان

رفتن به بوتان مثل پیاده روی در پارک نیست که به بودجه چندانی نیاز نداشته باشد اما ارزش یک بار رفتن را دارد! صنعت گردشگری در این کشور 40 سال می شود که رونق گرفته است. این در حالی است که پادشاه و مردم این کشور، آداب و رسوم و فرهنگ خود را در طی این سال ها کاملا حفظ کرده اند. در خیابان ها نوع پوشش مردم هنوز هم پوشش محلی سنتی است و معماری و ساختار شهری این کشور بر اساس سبک Dzongka که سبک سنتی و بومی این کشور بوده، می باشد. صومعه 320 ساله ای که در بالای مزرعه های برنج این کشور قرار دارد یکی از قدیمی ترین و مقدس ترین مکان های دیدنی این کشور در بین کم طرفدارترین کشورهای جهان برای سفر است.

بوتان

بولیوی

در حالی که کشور های همسایه این کشور، یعنی برزیل، شیلی، پرو و آرژانتین گردشگران زیادی را جذب می کنند، اما تعداد کمی از این گردشگران به بولیوی سفر دارند. این کشور دریاچه های آتشفشانی زیادی داشته و بزرگترین آپارتمان های نمکی در بولیوی قرار دارند. خطرناک ترین جاده جهان نیز در این کشور واقع شده است. لاپاز تا کورویکو 40 مایل است و راه بین این دو شهر با کوهستان های پوشیده از درخت در یکی از کشورهای غیر محبوب جهان برای سفر احاطه شده اند.

بولیوی

جزایر سلیمان

جزایر سلیمان ممکن است به خاطر نا امنی و جنگ های داخلی خود معروف باشد اما این نا امنی ها سال هاست که به پایان رسیده اند و این جزایر پتانسیل های زیادی را برای جذب گردشگر در خود پیدا کرده اند. جزایر سلیمان در حال حاضر یک مکان مسالمت آمیز با تاریخ غنی و جذاب است چرا که این منطقه در طول جنگ جهانی دوم یک میدان جنگ بود و یادگاری های زیادی را می توان از آن زمان یافت. در دریای این جزیره همچنین می توانید با دلفین ها شنا کنید و ماهی رنگارنگ و عجیب غریب آنجا را ببینید. در هنگام غواصی در این دریا عکسبرداری از ارکیده های شکفته شده و زیبا را فراموش نکنید.

جزایر سلیمان

موزامبیک

سالانه تعداد انسان های بسیار زیادی به آفریقای جنوبی می روند اما تنها تعداد کمی از آن ها به موزامبیک می آیند که اکثر آن ها غواصان یا ماهیگیران هستند. موامبیک 1500 مایل خط ساحلی دارد که پر از صخره های جالب مرجانی است. در این دریا و ساحل، ذخایر حیات وحش بسیار غنی وجود دارد.

موزامبیک

تونگا

تونگا یک کشور استثنایی و دوستانه است که ترکیبی از فرهنگ، سنت های قدیمی و تاریخ غنی در آن دیده می شود. سواحل بکر و فیروزه ای رنگ این منطقه بهترین تجربه ی غواصی را برای ما به ارمغان می آورند. همچنین می توانید با راندن قایق در دریای این کشور به دیدار نهنگ ها بروید و آن ها را از نزدیک تماشا کنید.

تونگا

آلبانی

این دولت کوچک معمولا با بالکان اشتباه گرفته می شود/ در حالیکه بالکان یک کشور بسته و کمونیستی است، آلبانی یک کشور باز و دوستانه می باشد که مردمان بسیار گشاده رویی دارد و در حال رشد و شکوفایی است. در اینجا شما می توانید همه چیز را از خرابه های قرن هفتم تا شهرهای قرن سیزدهم ببینید. زیبایی سواحل این کشور رقیب زیباترین سواحل اروپا مثل یونان، ایتالیا و کرواسی شناخته می شود. همچنین می توانید در قالب تورهای یک روزه به این کشور سفر کنید و با قلعه های باستانی و سواحل زیبای آن آشنا شوید.

آلبانی

تاجیکستان

فرآیند درخواست ویزا از سخت ترین کارهای سفر به این کشور است اما در کل، سفر به این کشور ارزش این تلاش را دارد. در این کشور می توانید مایل ها رانندگی کنید و از دیدن مناظر کوهستانی آن خسته نشوید. وجود جاده قدیمی و معروف ابریشم در این منطقه باعث شده که بتوان فرهنگ کشورها و اقوام کشورهای همسایه را در این کشور دید. فرهنگ مردم این کشور ترکیبی از فرهنگ اسلامی، مسیحیت، هندو و بودیسم می باشد.

تاجیکستان

مولداوی

این کشور کمتر شناخته شده در مرزهای شرقی اروپا قرار دارد. گردشگران کمی در این منطقه می مانند چرا که مولداوی راه مواصلاتی بین روسیه، اوکراین، بلاروس و رومانی می باشد. اما با توجه به ترکیب متنوع موجود در این کشور به خصوص مردمی دوستانه و طیف وسیعی از فعالیت های فرهنگی برای هر کسی که به شوروی سابق علاقمند است، این کشور نیز جذابیت های خاص خود را دارد. این شهر جای خوبی برای تمرین یا یادگیری زبان روسی بدون مشکل ویزا می باشد! در خارج این شهر نیز می توانید زندگی روستایی و همچنین مناظر زیبا را ببینید. پایتخت این کشور Chisinau نام دارد که در زمان قدیم پایتخت اتحاد جماهیر شوروی نیز بوده است.

مولداوی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

ارزان ترین کشورهای جهان برای سفر | سفر ارزان با کوله پشتی

ن. چرمچی ، چهارشنبه 25 مهر 1397

اگر می خواهید بدون آتش زدن حساب بانکی خود به سفرهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی بروید، این مطلب همگردی را که در مورد برترین کشورهای ارزان برای سفر بخوانید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :