دور افتاده ترین مکان های دنیا | دور افتاده ترین نقاط گردشگری

گاهی اوقات فقط نیاز دارید از همه چیز دور شوید. ممکن است شما حتی از صدای گوشی موبایل خود خسته شده باشید و بخواهید به جای دورافتاده ای بروید که حتی موبایل هم در آنجا آنتن نداشته باشد یا شاید به دنبال محل عاشقانه ای هستید تا از حریم خصوصی با فرد خاص خود لذت ببرید. انگیزه شما هرچه باشد، می توانید متوجه شوید که تعداد زیادی هتل در دورافتاده ترین نقاط این سیاره پراکنده شده اند. اگر نیاز به چند روز یا چند هفته تنهایی دارید، استراحتگاه ها و منازل کاملا دورافتاده ای در سراسر دنیا ، از مغولستان و نروژ تا فیجی و پاتاگونیا، وجود دارد.با این حال، موجود نبودن در شبکه به این معنا نیست که لزوما شرایط برای شما به شدت سخت می شود. برای مثال، ممکن است رفتن به Titkchik Narrows Lodge در آلاسکا، هزاران مایل به دور از تمدن باشد اما می توانید کوکتل مورد علاقه خود را بخورید و همچنین بعد از یک روز ماهیگیری در خلیج بریستول می توانید خاویار های صید شده را نوش جان کنید.این هتل ها برای خلاقیت ها، تفریحات عالی است و همچنین گزینه های مناسبی برای افرادی هستند که به دنبال تنهایی هستند. سفر به دور افتاده ترین نقاط گردشگری، شما را از شلوغی های دیوانه کننده شهر دور خواهد کرد. بنابراین اگر به دنبال فرار از این شلوغی هستید یا میخواهید با یار خود در جایی خلوت کنید، دور افتاده ترین مکان های دنیا را به عنوان گزینه های پیش رو در نظر بگیرید:

دور افتاده ترین مکان های دنیا

دور افتاده ترین نقاط گردشگری : هتل کوهستان هونگ شان چین

برای رفتن به این هتل که در بالای کوه یوپینگ چین قرار دارد، نیاز به رانندگی 5 ساعته خواهید داشت، یا این که می توانید با قطار از شانگهای تا هونگ شان بروید و گزینه ی بعدی هم سفر یکساعته با هواپیما است. از آنجا باید 65 مایل به سمت دامنه کوه رانندگی کنید و یک کوه نوردی 2 ساعته را انجام دهید. برای رسیدن به قله، باید 60000 پله سنگی ، پرتگاه ها با شیب تند و هم چنین ابرهایی که کوه های باریک را می پوشانند را پشت سر بگذارید. می توانید از تله کابین هم برای رفتن به این هتل استفاده کنید. این ویژگی منحصر به فرد، باعث مهیج شدن این چشم انداز می شود. اطراف این هتل با درختان کاج چند هزارساله پر شده است هنگامی که از بالا به دره نگاه می کنید، زیبایی های منحصر به فردی را مشاهده خواهید کرد. این هتل دارای سونا و امکانات ماساژ درمانی می باشد که بهتر از قبل از برگشت از این هتل، از آن ها استفاده کنید.

دورافتاده ترین نقاط گردشگری 1

دور افتاده ترین مکان های دنیا : هتل Explora Patagonia، شیلی

این هتل در ساحل دریاچه Pehoé واقع شده است. معماری بی نظیر این هتل به گونه ای است که در مقابل کوه های Cordillera Paine در پارک ملی تورس دل پاینه (Torres del Paine) قرار گرفته است. شما می توانید روزها مشغول اسب سواری باشید و شب ها به ستارگان آسمان این محل دورافتاده خیره شوید. اگرچه این هتل دور افتاده است، اما اکنون که خط هوایی LATAM شروع به کار کرده است، سفر به جنوب آمریکا و رفتن به جنوب شیلی بسیار راحت شده است. اما باید بدانید که این هتل کماکان با نزدیک ترین شهر به آن (پونتا آرناس) 5 ساعت فاصله دارد پس انتظاری از جمعیت به غیر از اسب، گوزن، شتر و آهو در آنجا نداشته باشید.

دورافتاده ترین نقاط گردشگری 2

دور افتاده ترین نقاط گردشگری : استراحتگاه مانتا در جزیره پمبا، زنگبار، تانزانیا

برای رفتن به این استراحتگاه، به راحتی به سمت تانزایا در شرق آفریقا سفر کنید و بعد از آن هم به بلیطی به مقصد شهر Chake Chake تهیه کنید. این استراحتگاه شامل اتاق های شناور در آکواریوم هستند. این جزیره کوچکی بخشی از مجمع الجزایر زنگبار در اقیانوس هند و این استراحتگاه ها در آن قرار دارند. در اینجا برای مهمانات، امکاناتی از قبیل خانه های کاهگلی با دیوارهای سفید، چشمه های آب گرم درمانی و ویلاهای خصوصی وجود دارد که هیچ کدام را نمی تواند با اتاق های زیر آن مقایسه کرد. اطراف این اتاق های شناور فقط اقیانوس آبی است و پنجره هایی قرار دارد که به طور 360 درجه می توانید تمام اتفاقات زیر آب را ببینید. بنابراین با انتخاب این مکان، مشاهده زندگی دریایی رنگارنگ نصیب شما خواهد شد.

دورافتاده ترین نقاط گردشگری 3

دور افتاده ترین نقاط گردشگری : هتل آمانکورا، بوتان

این هتل در پادشاهی بوتان واقع شده است و می توان گفت یکی از شادترین مکان ها بر روی کره زمین است. این هتل محیط بسیار منحصر به فرد و دنجی دارد و کوه های هیمالیا بر روی آن سایه می اندازند. این هتل شامل 5 ساختمان در کل بوتان می باشد. از مهم ترین آن ها می توان به سرای Punakha و سرای احاطه شده در حیات وحشGangtey در دره Phobjikha اشاره کرد. همه ی این محل ها، بسیار آرام است و بهترین محل برای دور شدن است.

دورافتاده ترین نقاط گردشگری 4

دور افتاده ترین نقاط گردشگری : هتل Three Cammel، اومنوگاوی، مغولستان

اگر به دنبال مکانی میگردید که از همه دور باشید، با هواپیما به اولان باتور بروید و پس از آن با یک پرواز 60 دقیقه ای به شهر دلنزدگد در جنوب گبی بروید. پس از آن با 60 دقیقه رانندگی به هتل Three Cammel در وسط بیابان خواهید رسید. مسافران در این هتل با زندگی در چادرهای سنتی، سبک زندگی عشایری را تجربه میکنند. هر کدام از این چادرها دارای فرش های دست باف، اجاق های چوبی و... هستند. ما به شما توصیه می کنیم در صورتی که به آنجا سفر کردید، در روز مشغول اسب سواری باشید و در شب فقط به آسمان آنجا و ستارگان خیره شوید.

دورافتاده ترین نقاط گردشگری 5

دور افتاده ترین مکان های دنیا : جزیره لائوکالا، فیجی

اگر به دنبال این هستید که در یک جزیره خصوصی بمانید و از مشغله مربوط به کار طاقت فرسای روزانه خود به دور باشید، خوب به این گزینه هم فکر کنید. این جزیره با 3500 متر مربع در سرزمین پرآب فیجی قرار دارد و لائوکالا برای اتاق های لوکس و فوق العاده انحصاری، بسیار شناخته شده است. به عنوان مثال، تمام ویلاهای گردشگری در آن جا، استخر اختصاصی خود را دارند. برای سفر کردن به لائوکالا، با هواپیما به سمت فیجی بروید و بعد از آن با هواپیمای خصوصی هتل به مدت 50 دقیقه به سمت لائوکالا پرواز کنید. با گذراندن وقت در بیشه های نارگیل، غواصی در آب های فیروزه ای و صخره های مرجانی که دورتادور جزیره هستند، تمام خستگی خود را از بدن خارج کنید.

دورافتاده ترین نقاط گردشگری 6

دور افتاده ترین مکان های دنیا : استراحتگاه های Tikchik Narrow در خلیج بریستول، آلاسکا

اگر به دنبال مکان بسیار دوری برای سفر هستید، سری به استراحتگاه های Tikchik Narrow بزنید که از جایی که دیگر هیچ جاده یا روستایی دیده نمی شود، تقریبا 300 مایل فاصله دارد. این استراحتگاه در پارک ایالتی Wood-Tikchik واقع شده است، توسط خلیج بریستول احاطه شده وبا توجه به فاصله زیادی که با کوه های کیلباک دارد، قطعا مکانی دورافتاده در نظر گرفته می شود. تنها راه رسیدن به آنجا، پرواز به سمت انکوریج و بعد از آن پرواز به سمت شهر کوچکی به نام دیلینگهام است. با توجه به اشراف منطقه به حیات وحش 4.7 میلیون هکتاری و دریاچه Nuyukuk با عمق 900 فوت، این محل برای دوست داران حیات وحش و ماهیگیران محل بسیار مناسبی می باشد. البته دور بودن این منطقه به این معنی نیست که آنجا لوکس نمی باشد بلکه می توانید بعد از یک روز ماهیگیری در آنجا زمان خوشی بگذرانید.

دورافتاده ترین نقاط گردشگری 7

دور افتاده ترین مکان های دنیا: هتل پنج ستاره saffire freycinet ، تاسمانیا، استرالیا

خلیج Wineglass در تاسمانیا ، یکی از زیباترین سواحلی است که می توان در آنجا احساس کاملا راحتی داشته باشید. با پنجره های بزرگ Saffire Freycinet می توانید در حین نوشیدن نوشیدنی از تمام مناظر دورتادور خود لذت ببرید. وجود چشمه های آب گرم از دیگر ویژگی های این مکان است برای رفتن به آنجا، از فرودگاه هوبارد باید 2 ساعت و نیم رانندگی کنید یا این که می توانید از راه دریایی از ملبورن به سمت هتل بروید و در لنگرگاهی نزدیک هتل پیاده شوید.

دورافتاده ترین نقاط گردشگری 8

دور افتاده ترین مکان های دنیا : هتل اسپیتس برگن در جزیره سوالبار، نروژ

در این هتل که نزدیک به مدار قطب شمال است، آرامش زیاد خواهید داشت. مستقیم به اسلو پرواز کنید. بعد از با یک هواپیمای کوچک، یک پرواز سه ساعته به سمت لانگیربین شهری در سوالبار خواهید داشت. سوالبار در شمالی ترین نقطه اروپا و بین نروژ و قطب شمال قرار دارد. مجمع الجزایر سوالبار، یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرت می باشد. شما در آن جا می توانید به دور از شلوغی و فشار شهر باشید. جعیت سوالبار در حدود 2144 نفر می باشد. آبدره های یخی، سورتمه، پیاده روی و حتی سفر های قایقی از جمله تفریحاتی است که می توانید در آنجا داشته باشید.

دورافتاده ترین نقاط گردشگری 9

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دور افتاده ترین نقاط دنیا | سفری هیجان انگیز به مکان های عجیب !

شادی نیک نهاد ، یکشنبه 2 مهر 1396

احتمالا تابحال برای گذران اوقات فراغت و تعطیلات خود برای مدت کوتاهی به یکی از روستاهای کشور و یا جهان سفر کرده اید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :