دیدنی ترین هتل های ساحلی کلاسیک و لذت تفریح و آسودگی

برترین هتل های ساحلی کلاسیک میلیونرها را مجذوب کرده و میزبان بازیگرها، نویسنده ها و افراد عالی رتبه بوده و از همه مهمتر هر ساله خانواده های متعددی برای بازدید از این سواحل به یکی از دیدنی ترین هتل های ساحلی کلاسیک کشانده می شوند. زیباترین هتل های ساحلی کلاسیک که از نظر تاریخی بسیار غنی هستند به قطع به واسطه سنت ها و حس آرامشی که القا می کنند، بسیاری از افراد را بارها به سمت خود می کشند. این هتل های دیدنی در نقاط مختلف جهان از جمله استرالیا، مالزی، چین، تایلند، ایتالیا موجود می باشد.

برترین هتل های ساحلی کلاسیک
زیباترین هتل های ساحلی کلاسیک

هتل Hotel del Coronado در کالیفرنیا

شگفتی هایی چون صحنه های فیلم برده داری، پری های دریایی، پیک نیک و اسکی روی یخ در کنار اقیانوس آرام در این مکان در بین برترین هتل های ساحلی کلاسیک فیلم برداری شده اند. وقتی به این فکر کنید که این پناهگاه ویکتوریایی چوبی با برجک قرمزش الهام بخش فرانک باوم، نویسنده The Wonderful Wizard of Oz بوده و باعث شده این نویسنده ماه ها در آن اقامت کند، به قدرت این جمله پی می برید که هیچ مکانی مثل The Del نیست. اولین زمستان در سال 1904 زمانی بود که Baum چهار عدد چلچراغ شگفت انگیز و تاجی شکل برای اتاق دربار (Crown Room) طراحی کرد که این اتاق برای مدت طولانی محل صرف میان وعده های محبوب (Sunday Brunch) بوده است. این محل زیبایی خود را تا به امروز حفظ کرده است. سه تاج درخشان در ارتفاع 33 پایی از سقف گنبدی شکل اتاق درباری که از کنده کاری استادانه کاج های قندی ناحیه ارگان شکل گرفته، آویزان هستند. Baum تنها شیفته The Del نبوده است. از زمان بازگشایی پناهگاه های National Historic Landmark صد و سی سال پیش در جزیره Coronado، افرادی که عاشق ساحل بودند در خط ساحلی 28 اُکری آن درست در مقابل خلیج واقع در مرکز شهر سان دیگو تجمع می کردند. محلی که زمانی فقط یک هتل و تعدادی چادر برای کمپ بوده امروزه شامل ورزش های مدل پری دریایی، کلاس های ورزش دوچرخه در شن و پیک نیک های تابستانه می شود. در زمستان دل کرنادو میزبان تنها میدان اسکی روی یخ جنوب کالیفرنیاست و این میدان در کنار اقیانوس قرار دارد و توسط نخل های نورانی بی نظیری احاطه شد. لیندا هانتر که مدت طولانی در این محل اقامت کرد، هنوز هم به ساختن قلعه های شنی در این ساحل علاقمند است. همچنین او سال ها پیش شیفته و دل باخته مناره ای شده که نزدیک به 10 طبقه ارتفاع دارد و حتی بعد از 23 سال اقامت درباره آن می گوید که این محل هنوز هم در نظر من شگفت انگیز و بزرگ است. این هتل برای ما مثل خانه می ماند، هر وقت به اینجا می آییم حس می کنیم بخشی از تاریخچه و داستان دل کرنادو هستیم. مسیر آن درست مقابل خلیج مرکز شهر سان دیگو و از فرودگاه بین المللی سان دیگو با ماشین 15 دقیقه راه است. انتخاب های شما یکی از اتاق های تاریخی ویکتوریایی، برج های معاصر و مدرن Ocean Towers و California Cabanas یا کلبه های 1 تا 3 اتاق خوابه رو به اقیانوس و ویلاهای Beach Village می تواند باشد.حضور حیوانات مانعی ندارد و شروع قیمت ها از 325 دلار می باشد. این هتل یکی از دیدنی ترین هتل های ساحلی کلاسیک می باشد.هتل Hotel del Coronado در سال 1958 به عنوان دکور فیلم کلاسیک Some Like It Hot که Marilyn Monroe در آن ایفای نقش می کرد، طراحی شده است. حتی قبل از اینکه این ساختمان به طور کامل ساخته شود، مردم در آن جشن های مختلفی برپا می کردند. اولین بار در سال 1887 کریسمس را در حیاط باغ این هتل جشن گرفتند. امسال برای یادبود 130 امین کریسمس، این هتل تزئینات مختلفی با تاج ارائه خواهد داد. این هتل اولین هتل برای اهالی اینجا بوده که در سال 1904 خارج از خانه درخت کریسمس را روشن کرده اند. همچنین بیش از 25 فیلم و سریال در این مکان فیلمبرداری شده است. مهمان های همیشگی Lucille Ball و Desi Arnez هنگام اقامت در این هتل در سال 1950 شخصیت های نمایشی خود یعنی Ricky and Lucy که بعدها در سریال I Love Lucy ایفای نقش کردند را ساختند. تمام رئیس جمهورها از جانسون گرفته تا بوش از این هتل در بین زیباترین هتل های ساحلی کلاسیک دیدن کردند.

هتل Hotel del Coronado در کالیفرنیا
هتلی مجلل

تالار کنگره ‪(Congress) در نیوجرسی Cape May

Dayna Beylouni White از زمان کودکی هر تابستان با خانواده در این تالار اقامت می کرده و حتی مراسم ازدواجش را در سال 2016 هنگامی که تالار در دویست سالگی خود بوده بر روی چمن های وسیع آن برگزار کرد. ایشان درباره این مکان می گوید: هر بار که به این محل می آیم دیدن این خانه بزرگ و زرد رنگ در نزدیک دریا، من را شگفت زده می کند. یکی از بهترین خاطرات من از اینجا روز عروسی است. در طول عروسی همیشه فکر این بودم که تا به حال چند بار با لباس های شنای خیسم از پله های بزرگ این تالار بالا و پایین رفتم در حالیکه که الان فرصت این را دارم که با لباس عروسی از این پله ها پایین بیایم”. این تالار آجری که در Cape May National Historic Landmark District قرار دارد، برخلاف اندازه بزرگ 99000 فوت مربعی برای White و خیلی های دیگر آرامش خانه را دارد. تمایل به سنت ها و ویژگی هایی چون کف های چوبی و کج شما را به تالار کنگره علاقمند خواهد کرد. یکی از سنت های مور علاقه یکی از صاحب های هتل، Curtis Bashaw، مراسم Carnival Night در دوشنبه های تابستان است. آکروبات بازی با آتش در چمن ها، گروهی که کلاه های حصیری و شلوارهای زرد پوشیدند و افرادی که با چوب های بلند راه می روند هم کودکان و هم بزرگسالان را به خود جذب می کنند. مراسم دیگری هم برای اجرای موزیک های زنده در هتل برگزار می شود. شنبه شب ها در اتاق Brown Room همراه با مردم و پیانیست هتل، Darin همراهی کنید و از ته دل شعر بخوانید تا تجربه ای فوق العاده کسب کنید. Bashaw شریک Cape Advisors and Cape Resorts Group در بنیان گذاری و مدیریت این هتل دخیل می باشد. در کودکی که در استخر این تالار شنا می کرده، پدربزرگش صاحب این منطقه بوده است و بعدها نیز تقریبا در همه موقعیت ها مشغول به کار شد. از تمیز کننده میز غذا گرفته تا راهنمای تور تا مدیریت و الان هم که صاحب این مکان است و این ها به او اجازه می دهند که بتواند درباره این تالار و شگفتی هایش اظهار نظر کند. او می گوید: “ما موجوداتی هستیم که به زمان وابسته ایم و زمان هم تغییراتی اجتناب ناپذیر به همراه دارد. درست است که ما این بنا را بازسازی کردیم و در آن تغییراتی ایجاد کردیم اما بعد از 200 سال هنوز هم ذات اولیه اش را دارد و همان بنای اولیه در بین زیباترین هتل های ساحلی کلاسیک است”. وقتی از بزرگراه Garden State Parkway نیوجرسی عبور کردید و به گذرگاه کپ می رسیدید، می توانید آنجا را ببینید. باید حدود 4-3 ساعت از شهر نیویورک یا بالتیمور رانندگی کنید تا به آنجا برسید. این تالار 108 اتاق با منظره علفزار و اقیانوس یا نواحی تاریخی Cape May دارد که تمام آن ها به مناسبت دویست سالگی این بنا بازسازی شدند. عنوان های سوئیت هایJunior از روی اسم رئیس جمهورهای آمریکا یا افراد عالی رتبه ای که تابستان ها در این محل اقامت می کرده اند، گرفته شده است. شروع قیمت ها از 139 دلار می باشد. این هتل که در گذشته چوبی بوده، در سال 1878 در یک آتش سوزی از بین رفته و یک سال بعد دوباره ساخته شده اما این بار از آجر. در دهه 1900 4 رئیس جمهور تعطیلات خود را در این محل سپری کردند. ستون های سفید و بزرگ به این هتل اضافه شدند تا بازتابی از پرچم آمریکا باشند. اگر شما از دهه های 1860 تا 1900 در اینجا حضور داشتید، شاهد اجرای ارکسترها در شب های تابستان بودید. در سال 1882، John Philip Sousa موسیقی Congress Hall March را نوشت تا آن را در علفزارها با ارکسترش اجرا کند. این هتل از برترین هتل های ساحلی کلاسیک می باشد.

تالار کنگره ‪(Congress) در نیوجرسی Cape May
هتل فوق العاده

هتل The Claremont بندرگاه شمال غربی Maine

حتی آرام ترین صداها در Mount Desert Island واقع در دهانه Somes Sound در Maine به وضوح شنیده می شوند. صدای چوگان در برخورد با توپ چوبی روی چمن هایی که به دقت کوتاه شدند، نشانه هتل Claremont Hotel است که هم خود و هم منظره روبه آب آن بسیار خاطره انگیز هستند. John W. Madeira Jr. که مدیریت این ملک را از سال 1979 بر عهده داشته و در زمان دانشکده به عنوان تمیزکننده میزها در این مکان کار می کرده، می گوید: "دیدن افرادی که برای اولین بار به اینجا می آیند، از ماشین پیاده می شوند و در علفزارهایی که بر فراز آب قرار دارد قدم می زنند، برای من جالب است. اینجا تنها آب دره در سواحل شرقی است". خلوتگاه چوبی و حفظ شده و 4 طبقه ای که در سال 1884 توسط یک کاپیتان و همسرش که در Madeira کار می کرد به علاوه کمک حامیان زیاد دیگری ساخته شده است، بسیار شگفت انگیز و دلرباست. این کاپیتان می گوید: "زمانی که من شروع به کار کردم افرادی بودند که کل تابستان را در اینجا اقامت می کردند و هنوز هم مهمان هایی هم هستند که هر ساله به مدت یک ماه یا یک هفته خاص برای اقامت در همان اتاق همیشگی به اینجا می آیند." جاذبه این محل نه تنها به خاطر طبیعتش بلکه به خاطر ارتباطی است که با افراد معمولی برقرار می کنید و در همان حال شاهد غروب زیبای آفتاب و تبدیل کوه ها از رنگ نارنجی به آبی خواهید بود. شما می توانید در ایوان قایق خانه که پرچین هایی سبز آن را احاطه کرده، نوشیدنی هایی در درست داشته باشید و از فضا لذت ببرید. جدیت ورزش کروکه این است که در یکی از سه زمین با شکوه این محل می تواند به خواسته شما تغییر کند اما هفته اول ماه اگوست این بازی در اوج رقابت قرار دارد. طولانی ترین و مداوم ترین مسابقه کروکه کشور The Claremont Croquet Classic بوده که مردم را به یکی از دیدنی ترین هتل های ساحلی کلاسیک می کشاند تا بازی را ببینند. Madeira می گوید: "دوره بازی ها هفته ای است برای یادآوری گذشته”. این هتل 12 مایل از بندرگاه Bar که فاصله اش تا فرودگاه بین المللی Bangor تقریبا 55 مایل و تا فرودگاه بین المللی پورتلند 150 مایل است، فاصله دارد. این هتل 24 اتاق دارد. همچنین اینجا شش اتاق با طراحی کاروانسرایی و 14 کلبه را در اختیار شما قرار می دهد که این اتاق ها شامل شومینه، وسایل تزئینی و آشپزخانه های کوچک می شوند. این هتل از 16 ژوئن تا 9 اکتبر و کلبه ها از 26 می تا 12 اکتبر باز هستند. همچنین شروع قیمت ها از 135 دلار است. زمانی که این هتل ساخته شده بود، بیشتر منطقه Mount Desert Island هنوز توسعه پیدا نکرده و تا اوایل دهه 1900 امکان دسترسی با ماشین را نداشت. نقاش منظره، Xanthus Smith در سال 1885 نقاشی از هتل کشید و آن را با یک اقامت طولانی در هتل معاوضه کرد. امروزه یک رستوران به نام این نقاش نامگذاری و نقاشی آن به دیوار آویزان شده است. تنها سه خانواده صاحب این هتل هستند که رسوم نوشیدن چای عصر در ماه های جولای و آگوست را در یکی از برترین هتل های ساحلی کلاسیک زنده نگه می دارند.

هتل The Claremont بندرگاه شمال غربی Maine
هتلی رویایی

کاروانسرا و انجمن The GasparillaInn ‪& Club

در سال 1913 هنگامی که افراد پولدار شمال شرق تصمیم به مهاجرت به Gasparilla Inn گرفتند، با قطار به سمت دهکده بکر Boca Grande حرکت کردند. پناهگاه زمستانی که جدیدا با اسم یکسانی از جزیره کناری به نام barrier island شناخته می شود، در طول ساحل خلیج جنوب غربی بین Fort Myers و Tampa واقع شده و به تازگی بازگشایی شده است. این مجموعه با آغاز فعالیت خود طرفداران زیادی پیدا کرد. تاریخ نویس آن مسافرخانه Tina Malasics می گوید: "در روز بازگشایی ما هیچ مهمانی نداشتیم اما بالاخره یک بیوه بوستونی که درباره ما شنیده با مدیر تماس گرفت و پرسید که می تواند از این محل بازدید کند یا نه و مدیر از او خواست نام معرفی کننده هایش را برای او بفرستد، او این کار را کرد و همینطور این معرفی های ادامه پیدا کرد و اینگونه بود که ما دوران سنتی مردمی و همگانی خودمان را آغاز کردیم که از قبل کریسمس تا عید پاک ادامه پیدا کرد. با اینکه این مهمانسرا که با چلچراغ های پوشیده شده از صدف صورتی و سبز و ساقه نخل و ترکه های سفید پوشانده شده، امروزه بیشتر روزهای سال باز است اما زمان مناسبت های همگانی و اجتماعی است که همواره گردشگران را جذب می کند. در سال 1958 یک جاده 2 و نیم مایلی این پایگاه دور افتاده را به خشکی وصل می کرده که هنوز هم دست نخورده بوده و تغییرات چندانی نکرده است. هیچ چراغ راهنمایی، شغل های زنجیره ای و ساختمان های بلندتر از بلندترین درخت نخل در آن وجود ندارد ودر این منطقه اهمیت زیادی به صید و پوست کندن ماهی تارپون و گلف داده می شود. به گفته Malasics ما پایبند روش های قدیمی هستیم چون همین هاست که باعث رضایت مهمان های ما در یکی از زیباترین هتل های ساحلی کلاسیک می شود. از فورت مایرز یا فرودگاه آنجا تا کاروانسرا و انجمن گاسپاریلان و کلاب هفتاد و پنج دقیقه راه است. این انجمن بی انتها دارای 66 اتاق و سوئیت لوکس است. 18 کلبه و ویلای اطراف آن موافق با حضور حیوانات هستند و بعضی از آن ها پذیرایی، ایوان و آشپزخانه های کوچک دارند. خانه های Sharp Houses شامل اتاق های سه یا چهار خوابه بوده که موافق با حضور حیوانات هستند. زمان بازگشایی از 5 اکتبر تا 5 جولای است. همچنین شروع قیمت ها از 245 دلار می باشد. در واقع Boca Grande محلی برای ماهیگیری بوده و تارپون های زیادی در Boca Grande Pass یافت می شوند که این کاروان را به یکی از بهترین محل ماهیگیری در آنجا تبدیل می کند. این ماهی ها تفریحی صید می شوند و سپس دوباره به آب بر می گردند. مهمان های ویژه این مکان شامل هنری فورد، توماس ادیسون، کاترین هپ بورن و خانواده رئیس جمهور بوش می شوند. صاحب قبلی Bayard Sharp در سال 1971 نقش مفیدی در تاسیس Gasparilla Island Conservation and Improvement Association با هدف حفظ زمین و منابع طبیعی داشته است. جست و جوی صدف در Gasparilla فعالیت بسیاری مهمی است و این سنت اخیرا توسط این کاروانسرا دوباره زنده شده و مسابقه جمع آوری صدف سالانه در ماه مارس در این مکان در بین دیدنی ترین هتل های ساحلی کلاسیک برگزار می شود.

کاروانسرا و انجمن The GasparillaInn ‪& Club
هتلی شیک

The Cloister واقع در جورجیا

همه چیز از درخت های بلوط با عظمت شروع شد. کشف درخت های بلند و پوشیده از خزه های اسپانیایی زیبا و پر پیچ و تاب این ناحیه توسط بنیانگذار این هتل ،Howard Coffin در بین زیباترین هتل های ساحلی کلاسیک شروعی بود برای جذب بازدیدکنندگان ثروتمند به زیبایی های کلایستر در Sea Island. علت خرید Sea Island در سال 1962 این درخت ها بودند. Cloister در سال 1928 بازگشایی شد و امروزه مهمان ها را به بازی های مجلل گلف، تمرین های تیراندازی و درمان های خاص دعوت می کند. یکی از محبوب ترین فعالیت ها در این ناحیه در بین برترین هتل های ساحلی کلاسیک پرسه زدن در کنار درخت های بلوطی است که یادآور رئیس جمهورهای آمریکا و پیشگامانی هستند که آن ها را کاشته اند. اولین سالی که این پناهگاه شروع به کار کرد، رئیس جمهور President Calvin Coolidge که برای تعطیلات به آنجا رفته بود کمک به کاشت اولین درخت کرد و از آن به بعد این کار توسط آیزنهاور و کلینتون ادامه پیدا کرد. بهترین خاطرات کودکی دامان، حامی همیشگی این ناحیه در زمانی بود که خانواده اش هر تابستان کل ماه جولای را در آنجا اقامت می کردند. او از خوردن Gold Brick Sundaes مخصوص که یک نوع بستنی وانیلی با سس شکلات داغی که بر روی بستنی قرار دارد، است، در ساحل لذت می برد. او می گوید: من حتی قبل از اینکه به دنیا بیایم هم به آنجا می رفتم چون عکس هایی از بارداری مادرم در 7 ماهگی وجود دارند که با پدرم در حال رقصیدن در کلاب روم در The Cloister است. این روزها دامان و همسرش حدودا 5 بار در سال به اینجا سر می زنند. او می گوید: کارکنان اینجا بسیار مودب و خون گرم هستند و اولین چیزی که بعد از پیاده شدن از ماشین به شما می گویند این است که به خانه خوش آمدید و برای ما این جمله معنای واقعی پیدا می کند. این هتل از زیباترین هتل های ساحلی کلاسیک می باشد. از فرودگاه بین المللی Jacksonville یک ساعت و از فرودگاه بین المللی Savannah/Hilton Head تا The Cloister یک ساعت و 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. این مکان 265 اتاق و سوئیت دارد که منظره ای از رودخانه Blackbank River، اقیانوس اطلس و طبیعت را به نمایش می گذارند. انتخاب های دیگر شامل سوئیت هایی در Sea Island Beach Club و منازلی در Cloister Ocean Residence می شود. شروع قیمت ها از 395 دلار است. ورود اولین مهمان های این هتل در نیمه شب روز بازگشایی 12 اکتبر 1928 بود. رئیس جمهور بوش، جزیره Sea Island را به عنوان محلی برای سران پیشگامان دنیا در سال 2004 متشکل از نخست وزیر سابق بریتانیا تونی بلر و رئیس جمهور سابق فرانسه جکسون کراک در نظر گرفت. هر دوی بلر و بوش در زمان بازدید از این ناحیه در بین دیدنی ترین هتل های ساحلی کلاسیک به عنوان یادبود یک درخت بلوط کاشتند. این هتل میزبان افراد معروفی چون جیمی استوارت، انیل، لیلیان گیش و جان راکفلر بوده است. این هتل از برترین هتل های ساحلی کلاسیک می باشد.

The Cloister واقع در جورجیا
هتلی دیدنی و زیبا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دیدنی ترین محله های پاریس و لذت تفریح و سفر در اروپا

ن. چرمچی ، چهارشنبه 10 بهمن 1397

در این نوشتار راهنمای کامل آروندیسمان ها یا همان محله های مختلف شهر پاریس به شما تقدیم می گردد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :