بهترین هتل های تورنتو | معرفی هشت مورد برای اقامت در تورنتو

تورنتو که در نزدیکی نیویورک و آبشار نیاگارا است، یکی از معروف ترین شهر هایی است که باید به آن سفر کرد. این شهر، مقصدی برای افراد گوناگون و علاقه مند به هنر، فرهنگ، جشنواره های مختلف است. با سفر به تورنتو، می توانید به راحتی سفر شاد و پر خاطره ای را برای خود بسازید. هتل های تورنتو، هتل های لوکس بسیاری در این شهر وجود دارند که در ادامه درباره هشت مورد از بهترین هتل های تورنتو برای اقامت در تورنتو، اطلاعاتی آورده شده است.

هتل Omni King Edward

این هتل از مجموعه بهترین هتل های تورنتو برای اقامت در تورنتو ، یکی از نخستین هتل های لوکس تورنتو محسوب می شود که در سال 1903 ساخته شده است. اخیرا، حدود 40 میلیون دلار صرف نوسازی و ترکیب ریشه های تاریخی و مدرن شده است. امروزه، این هتل بیشتر شبیه به یک کاخ شده است و به جاذبه های مهم تورنتو مانند فروشگاه Lawrence Farmers ، مرکز سونی و مترو مرکزی تورنتو بسیار نزدیک است. شما قطعا می خواهید که سالن رقصی که در طبقه 17ام این هتل است و حدود 6.5 میلیون دلار خرج بازسازی آن شده است را ببینید. رستوران ویکتوریا و بار Consort از رستوران ها و ناهارخوری های داخل هتل است که دارای غذاهای محلی و فصلی است و تمام غذاها توسط سرآشپز Daniel Schick تهیه می شوند. از جمعه تا یکشنبه در این هتل، سنت محبوب چای بعد از ظهر اجرا می شود. در کل، این هتل دارای 301 اتاق مهمان و سوئیت، مغازه های خرده فروشی، سالن، آب گرم، کافی شاپ، خیاطی، مرکز بدنسازی و فضایی برای جلسات است.

هتل های تورنتو کانادا 1

هتل Fairmont Royal York

این هتل در مرکز شهر تورنتو واقع شده است و فاصله نزدیکی با جاذبه های بزرگ مانند مرکز بازی سونی و مراکز خرید بزرگ مانند Eaton Centre و استادیوم Rogers Centre و برج CN دارد. چندین میلیون دلار صرف نوسازی اتاق های مهمان این هتل از مجموعه بهترین هتل های تورنتو برای اقامت در تورنتو شده است و اکنون حدود 1363 اتاق در 11 طبقه وجود دارد. امکانات داخل اتاق این هتل، شامل اینترنت پر سرعت، پخش فیلم در اتاق است. در داخل هتل شما می توانید از آب گرم های درمانی، استخر نوسازی شده، تلویزیون های HD و... استفاده کنید. برای مسافران تجاری، مرکز زیراکس وجود دارد تا کارهای چاپ و سایر خدمات را به آن ها ارائه دهد. باشگاه بدنسازی این هتل، دارای استخر و امکانات سونا و ماساژ است. مهمانان می توانند برای خوردن غذا از رستوران و سالن EPIC، خانه استیک ژاپنی Benihana، Library Bar استفاده کنند. همچنین مراسم چای بعداز ظهر هم در روزهای شنبه و یکشنبه در این هتل دایر است.

هتل های تورنتو کانادا 2

هتل هازلتون تورنتو

هتل هازلتون در منطقه Yorkville در مرکز شهر تورنتو واقع است و دارای 77 اتاق و سوئیت بزرگ و لوکس است که توسط Yabu Pushelberg طراحی شده اند. در این میان، رستوران ONE توسط آشپز مشهور Mark McEwan اداره می شود در همسایگی هتل، فروشگاه ها، کافی شاپ ها و گالری های هنری بسیاری وجود دارد. خانواده ها از خدمات نگه داری کودک که در هتل ارائه می شود بسیار لذت می برند. به همراه داشتن حیوانات خانگی با پرداخت هزینه اضافی نیز مجاز می باشد. استفاده از اینترنت و باشگاه بدنسازی هتل رایگان است و پارکینگ عمومی به ازای روزانه 49 دلار کانادایی در اختیار مسافران است. خدمات آب گرم داخل هتل درمان پوستی و ماساژ ارائه می دهد. از مجموعه بهترین هتل های تورنتو برای اقامت در تورنتو رستوران ONE با داشتن مواد تازه، بهترین مکان برای امتحان طعم های الهام گرفته از فرانسه و ایتالیا است.

هتل های تورنتو کانادا 3

هتل تامسن تورنتو

این هتل در منطقه King West Village واقع است و مکان خوبی برای غوطه ور شدن در مد، غذا و تفریحات شبانه است. در پشت بام این هتل سالن و استخر فصلی است که دید زیبایی از شهر را به مسافران نشان می دهد و بار لابی، محل خوبی برای خوردن کوکتل های خوشمزه است. این هتل دارای اتاق های لوکسی است که پنجره های آن ها از کف تا سقف دیوار است و دید زیبایی را برای مهمانان فراهم می کند. کف پوش های چوب سخت، مبلمان های زیبا و فضای مطبوع از سایر ویژگی های این هتل از مجموعه بهترین هتل های تورنتو برای اقامت در تورنتو است. کافی شاپ Colette Grand غذاهای خوبی را در فضای باز یا بسته ارائه می دهد و سالن غذاخوری Thompson هم از ساعت 6 صبح تا 3 بامداد آماده سرویس دهی به مهمانان است. شما همچنین می توانید از سالن شبانه" Wildflower" برای خوردن کوکتل های مورد علاقه خود استفاده کنید.

هتل های تورنتو کانادا 4

هتل چهار فصل تورنتو

این هتل 55 طبقه ای از نمونه هتل های تورنتو، در منطقه Yorkville در مرکز شهر تورنتو واقع است و بهترین مکان برای افرادی است که تمایل دارند نزدیک به رستوران های محلی و فروشگاه های معروف باشند. این هتل، 5 ستاره است و دارای 207 اتاق است و 42 سوئیت است. مسافرین این هتل را به دلیل آب گرم مدرن، Wi-Fi، استخر سرپوشیده، خدمات کسب و کار، فعالیت های خانوادگی و زمین گلف در نزدیکی آن، دوست دارند. اگر خانواده ای هستید که به همراه خود کودک دارید، این هتل برای شما مناسب است چرا که نگهبان به شما کمک خواهد کرد که محل مناسبی برای نگه داری کودک خود پیدا کنید. خانواده هایی با فرزندان زیر 18 سال، در زمان اقامت در این هتل از نمونه هتل های تورنتو ، یک فیلم با پاپ کورن دریافت خواهند کرد.

هتل های تورنتو کانادا 5

هتل آدلاید تورنتو

این هتل برای مسافرانی که می خواهند مناظر شهر را ببینند، گزینه بسیار خوبی است. اتاق های این هتل بسیار شیک و لوکس هستند و سوئیت های این هتل در گوشه جنوب شرقی خلیج و آدلاید هستند. اگر قصد رفتن به جشنواره بین المللی فیلم تورنتو دارید، در این هتل اقامت کنید. در این هتل، 256 اتاق از جمله 122 سوئیت وجود دارد که پنجره های آن ها از کف تا سقف هستند و دارای مینی بارهایی به سبک اروپا و حمام های مجلل سنگی هستند. این هتل دارای رستوران و بارهایی است که به حواس شما با طعم ها و مزه های مختلف نشاط می بخشند همچنین در طبقه 31 ام این هتل از نمونه هتل های تورنتو ، امکانات آب گرم فراهم است.

هتل های تورنتو کانادا 6

هتل Windsor Arms

این هتل در نزدیکی دانشگاه تورنتو و از نمونه هتل های تورنتو واقع شده است و در سال 1927 ساخته شده است. در این هتل، تنها 28 سوئیت وجود دارد که در تمام آن ها، آبدارخانه وجود دارد. برای خوردن غذا می توانید به سالن غذای هتل و یا کافی شاپ Courtyard مراجعه کنید. هم چنین یک چای خوری بسیار زیبا هم در این هتل وجود دارد.

هتل های تورنتو کانادا 7

هتل Ritz-Carlton تورنتو

آخرین هتل موجود در این لیست، هتل Ritz-Carlton است که در مرکز شهر تورنتو واقع شده است و دارای 400 قطعه از مجموعه هنری است. همچنین این هتل دارای آب گرمی است که با استفاده از آن می توانید خستگی را از بدن خود خارج کنید. مهمانان این هتل می توانند در رستوران TOCA، از غذاهای ایتالیایی و در سالن DEQ، از کوکتل های بسیار عالی لذت ببرند. این هتل از نمونه هتل های تورنتو دارای 263 اتاق و سوئیت است که از اتاق ها دریاچه و افق آسمان به راحتی دیده می شود. سالن بدنسازی 24 ساعته، آب گرم همراه با ماساژ و سایر امکانات رفاهی، از ویژگی های شاخص این هتل است.

هتل های تورنتو کانادا 8
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هتل های لوکس پوکت | معرفی بهترین ها برای اقامت در پوکت

شادی نیک نهاد ، پنج شنبه 16 فروردین 1397

کشور تایلند در سال های اخیر به خوبی توانسته است جای خود را در میان کسانی که به دنبال سفری خوب و ارزان می کردند ، باز کند .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :