پیشنهاد سفر ماه عسل | راهنمای جامع انتخاب مقاصد ماه عسل

در جهان گستره ای وسیعی از اماکن عاشقانه وجود دارد. از هر زوجی که در شرف ازدواج می باشند بپرسید چه چیزی بیشتر از همه ذهنشان را درگیر کرده است ،بدون شک اکثر انها مسئله ماه عسل را مطرح خواهند کرد. بر اساس یک مطالعه که در سال 2013 توسط وب سایت عروسی و شیوه زندگی "تک نات" انجام شد،این نتیجه به دست امد که بیش از هرزمان دیگری زوج ها بیشترین تایم را صرف تحقیق و برنامه ریزی برای ماه عسل خود می کنند. مدیر عامل اجرایی گروه "ایکس ا"،"کریستن ماکسول کوپر" به "تی ال" گفت:(( عوامل چندگانه ای در این زمینه وجود دارد،اما این یک پدیده نو ظهور در بین زوج های جوان می باشد.))حدود 12 میلیارد دلار در سال هزینه ماه عسل افراد می شود،"کوپر" این موضوع را بیان می کند که در حال حاظر معیار های افراد برای انتخاب مکان هایی برای رفتن به ماه عسل تغییر کرده است و افراد به رفتن به مکان هایی در آسیا، آفریقا و حتی قطب جنوب روی اورده اند.با این حال، قطب جنوب ارزان نمی باشد. برای زوج هایی که به دنبال کسب تجربیات جدید و ارزان قیمت هستند،اخیرا یک صندوق ماه عسل افتتاح شده است که زوج ها می توانند در ان ثبت نام کنند.در اینجا برخی از بهترین خدمات مسافرتی در سراسر جهان ارائه می شود،لندن از نمونه مقاصد ماه عسل دارای خدمات لوکس بسیاری می باشد که یکی از انها شرکت مسافرتی "بلک تومیتو" است که می توانید از طریق ان برنامه ریزی کاملی برای ماه عسل خود داشته باشید."تام مارتان"، یکی از بنیانگذاران "بلک تومیتو" در "تی ال" نوشت:(( اولین توصیه ما این است که هر مفهوم کلیشه ای از ماه عسل را فراموش کنید. ما توصیه می کنیم که زوج ها برای انتخاب پیشنهاد سفر ماه عسل خود ابتدا درباره اینکه چه چیزهایی را می خواهند در این سفر تجربه کنند فکر کنند و سپس به انتخاب مقصد بپردازند.))با وجود مقاصد فراوانی که برای ماه عسل وجود دارد انتخاب و لیست کردن بعضی از انها کار اسانی نمیباشد-اما این دقیقا همان چیزی است که ما در اینجا انجام دادیم.از یک سفر سیاحتی لوکس گرفته تا یک سفر تاریخی در یک در جزیره ی خصوصی در تپه های دریایی "گریت بریر" استرالیا،در این لیست امده است. با بهترین مقاصد ماه عسل با ما همراه باشید.

مقاصد ماه علس

"چیانگ مای"، تایلند

از مجموعه مقاصد ماه عسل تایلند به خاطر سواحل،غذاهای خوشمزه و مردم مهمان نوازش چندین بار به عنوان بهترین مقصد برای ماه عسل شناخته شد."درا دوی" ،یک مکان بسیار خوش منظره در " چیانگ مای"،یک انتخاب عالی برای زوج ها می باشد،انها می توانند در یکی از پنج ویلای اقامتی انجا که هر کدام دارای استخرهای خصوصی است اسکان کنند .این ویلا ها در زمینی به مساحت 3100 فوت مربع در کنار کاح "ماندالای" که متعلق به قرن 19 است، ساخته شده و مکانی بی نظیر برای گشت و گذارهای عاشقانه می باشد.فضاهای رومانتیک زیادی در این محل وجود دارد مانند رستوران "ریورساید" که ​​در طول رودخانه "پینگ" قرار دارد،مراکز خرید فراوان و ده ها معبد بی نظیر.

ماه عسل 1

"یو نوئی"، تایلند

"یو نوئی" نمونه پیشنهاد سفر ماه عسل  واقع در میان نقاط توریستی محبوب "فاکت" و "کرابی" می باشد،این مکان دارای 56 ویلا در کنار ساحل است.برای ماه عسل باید به دنبال مکانی باشید که تا حدی خصوصی باشد بنابراین می توانید "هیل تاپ پول" را که در جنگل هایی انبوه قرار گرفته است و دارای مناظر بی نظیری از "فانگ نگا بای"  می باشد را انتخاب نمایید.

ماه عسل 2

"کوه کود"،تایلند

صحبت از یک جزیره ی دور می باشد،این مکان با هواپیما تنها یک ساعت با بانکوک فاصله دارد و با هواپیما به اسانی قابل دسترسی می باشد.شما می توانید در اینجا به تماشای فیلم های کلاسیک زیر اسمان پر ستاره بپردازید.یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محل از نمونه بهترین مقاصد ماه عسل رستوران "تریپد" می باشد،یک رستوران با دسترسی بسیار عالی در میان جنگل های بارانی با منظره ای طبیعی و غذاهای فوق العاده می باشد.

ماه عسل 3

"لئونگ پرابنگ"، لائوس

"لئونگ پرابنگ" لائوس یکی از شهرهای زیبا برای پیشنهاد سفر ماه عسل همچنین قابل کنترل است که دارای معماری زیبای فرانسوی، معابد باستانی و غذاهای خوشمزه می باشد. شما می توانید تمام آن را در عرض چند روز ببینید.شما می توانید در هتل "لانگ سای رزیدنس"، یکی از لوکس ترین هتل های شهر اقامت کنید.هتل "بل اپوچ" نیز یکی دیگر از هتل های شناخته شده ی انجا می باشد،هر 22 سوئیتش دارای یک تراس است که شما می توانید که بعد از یک پیاده روی در انجا استراحت کنید.

ماه عسل 4

مجمع الجزایر "کوه رونگ"، کامبوج

برای دیدن منطقه ای دیگر از کامبوج به جزیره ی بکر "کوه رونگ" بروید،این جزیره نخستین و لوکس ترین جزیره خصوصی این مجمع الجزایر می باشد.این مکان از نمونه بهترین مقاصد ماه عسل بر روی قسمتی از اب قرار دارد که موجب حفظ صخره های ساحلی و زندگی دریایی (از جمله لاک پشت ها، دریاچه ها و گونه های عجیب و غریب ماهی های گرمسیری) می شود.

ماه عسل 5

"سیمرپ"، کامبوج

به عنوان یک بنای تاریخی و امپراتوری قدرتمند ساخته شده است، بازدید از "آنگکور وات" یک تجربه هیجان انگیز است - و چیزی کاملا جدید و مناسب برای جوانان است.در هتل "ویکتوریا انگکور" و ابگرم انجا که در نزدیکی بازار قدیمی شهر واقع شده است،اقامت کنید. با پنج رستوران و کافه، این محلی ایده آل برای استراحت پس از یک روز کامل از گشت و گذار است.برای استراحت بیشتر ماساژی بی نظیر را در ابگرم را دریافت کنید.

ماه عسل 6

"یانگون"، میانمار

از نمونه مکان های پیشنهاد سفر ماه عسل ، اگر به دنبال مکانی با ویژگی های شهری می باشید به "یانگون" میانمار بروید، اینجا مکانی رومانتیک و محل اقامت فرماندار سابق در سال 1920 در بخش سفارت است.

ماه عسل 7

ساحل "نگاپالی"، میانمار

تا همین اواخر، میانمار عملا برای بسیاری از مردم جهان بسته بود.در عرض این چند سال گذشته بسیار تغییر کرده است و میانمار اکنون برای نسل جدیدی از مسافران مکانی بی نظیر می باشد.این مکان در امتداد اقیانوس هند قرار دارد.این مکان از بهترین مقاصد ماه عسل رستوران این مکان با منظره ای عالی از اقیانوس، یک راه عالی برای صرف شامی عاشقانه است.

ماه عسل 8

"اودایپور"، هند

با قدم زدن در جاده ای پر از گلبرگ های گل رز به سمت "تاج لیک پلس" بروید.این مکان در سال 1746 ساخته شده است،اقامت در اینجا برای پیشنهاد سفر ماه عسل با امکانات اضافی مانند اتاق های مجلل با منظره ای روبه دریا،ابگرم، استخر و یوگا تجربه ای متفاوت می باشد.

ماه عسل 9

فیجی

هتل جزیره ی " رویال داوئی" منحصرا برای ماه عسل ساخته شده است.با قایق و یا هواپیما می توانید به اینجا بیایید، دارای 16 ویلا است که به طور کامل منحصر به فرد است و دارای حدودا 10 هکتار از باغ های استوایی می باشد.

ماه عسل 10

جزیره "لانکان فوشی"،مالدیو

پیشنهاد سفر ماه عسل گاهی اوقات همه چیزهایی که به آن نیاز دارید یک ویلای خصوصی و صد ها مایل اقیانوس بی کران می باشد.این مکان پر از ارامش دارای 45 ویلا است.کارهای متفاوتی را از جمله بادسواری و یوگا در این مکان می توانید انجام دهید.ابگرم اینجا نیز انواع ماساژهای درمانی را ارائه می دهد.

ماه عسل 11

"بالی"، اندونزی

"بالی" شگفتی های بسیاری را از معابد بودایی گرفته تا مزارع شالیکاری سبز رنگ و کوه های آتشفشانی و سواحل حیرت انگیز را به نمایش می گذارد،بنابراین جای تعجب نیست که جزیره به عنوان یک مقصد عجیب و غریب برای چندین دهه باقی مانده است.هتل "کومانکا" از نمونه پیشنهاد سفر ماه عسل ، جایی به خصوص برای زوج های عاشق است.یک هتل منحصر به فرد در جنگل های بارانی دره ی "کامپوهان" می باشد.

ماه عسل 12

"بالی"،اندونزی

هتل "ایانا" در قسمت جنوبی بالی در "بوکیت پنینسولا" واقع شده است،یک مکان بی نظیر دیگر برای ماه عسل است.دارای 78 ویلای بزرگ و استثنایی با منظره ای رو به اقیانوس هند است،زوج ها می توانند از استخر مخصوص خود لذت ببرند یا قبل از غروب افتاب به پیاده روی در ساحل سفید شگفت انگیز بروند، همچنین می توانند از ماساژ درمانی در آبگرم در این مکان از نمونه مقاصد ماه عسل لذت ببرند.

ماه عسل 13

"بورا بورا"، پلینزی فرانسه

خانه های ییلاقی سقف دار، غواصی باور نکردنی و آب های بی کران،"بورا بورا" را به یکی از پرطرفدارترین مقاصد ماه عسل تبدیل کرده است.بر بالای یک تالاب فیروزه ای قرار گرفته است،چهار هتل برای زوج ها وجود دارد که می توانند فعالیت های عاشقانه ی را مانند صرف صبحانه در ویلاهای ییلاقی،مشاهده ی غروب افتاب،را انجام دهند.

ماه عسل 14

"کیپ تاون"، آفریقای جنوبی

بیابان های زیبا، سواحل شگفت انگیز و استراحتگاه های لوکس همه بخشی از آفریقای جنوبی است که باعث می شود مکانی ایده ال برای یک پیشنهاد سفر ماه عسل باشد. در کنار اقیانوس اطلس مابین "هات بای" و "کیپ تاون" قرار دارد،یک هتل لوکس پنج ستاره با دو استخر گرم و یک جکوزی و منظره ای رو به اقیانوس می باشد.هر 11 سوییت این هتل دارای منظره ای شگفت انگیز از اقیانوس هستند،این جا یک مکان ایده ال برای زوج ها خواهد بود.

ماه عسل 15

"ماسای مارا"،کنیا

اگر دوست دارید که حیات وحش را ببینید به اردوگاه "کوتارز سافاری" در "ماسای مارا"، یکی از عجیب ترین اردوگاه های افریقایی در جهان بروید.در نزدیکی "سرنگتی" و "لولیوندو" قرار دارد،این مکان شامل 10 چادر می باشد که مکانی بسیار منحصر به فرد و از بهترین مقاصد ماه عسل است. نکات برجسته ان شامل دیدن شیرها در روز و شب،فیل های غول پیکر در زیستگاه طبیعیشان،پیاده روی در مسیرهای سرسبز و اموزش حرکات رزمی می باشد.

ماه عسل 16

"پاموشانا"، زیمبابوه

در پایتخت زیمبابوه 150000 هکتار از ذخایر زیست محیطی در جنوب شرقیش قرار گرفته است." پاموشانا الجیتس" ارائه دهنده شش سوئیت بزرگ و یک ویلای پنج خوابه است که همه آنها دارای استخرهای خصوصی و منظره ای زیبا از "مالیلانگه" می باشند. معماری و طراحی این منطقه از فرهنگ "شانگان" که در این منطقه زندگی می کردند الهام گرفته شده است.این هتل برای یک پیشنهاد سفر ماه عسل به زوج ها بسته های ویژه ماه عسل را که دارای تنوع است پیشنهاد می دهد.این پیشنهاد شامل فعالیت هایی از جمله دوچرخه سواری کوهستانی،پیاده روی،نوشیدن شراب و ویسکی، بازدید از مکان های هنری باستانی، تیراندازی با کمان، تنیس، ماهیگیری و اسب سواری می باشد.

ماه عسل 17

"زنگبار"، تانزانیا

در "زنگبار" از مقاصد ماه عسل که یک جزیره گرمسیری در ساحل شرقی آفریقاست و مردم ان به زبان عربی صحبت می کنند هتل ها و استراحت گاه ها و ویلاهای خصوصی زیادی وجود دارد. هر یک از آنها دارای یک مستخدم خصوصی و استخر است.هر یک از ویلاها دارای فضایی ارامش بخش می باشد، ساخته شده از مواد محلی است.همچنین یک عتیقه فروشی معروف در کنار انها قرار دارد.

ماه عسل 18

شهر مراکش،مراکش

اگر بازدید از مساجد باستانی، رقص های محلی و سواحل،ایده های جذابی از بهترین مقاصد ماه عسل هستند،حتما از مراکش دیدن فرمایید.هتل 12 اتاقه ی "رایدر انیکا" در مرکز شهر قرار گرفته است و دقیقا ساخته شده است تا منعکس کننده زیبایی شناسی مراکش باشد.این هتل شامل یک استخر،حمام و تراس با منظره ای خیره کننده از اطراف شهر و کوه های "اطلس" در پشت بام است، مطمئنا تجربه ای عاشقانه است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

ماه عسل 19

"مهاتاکی"، ماداگاسکار

این جزیره بزرگ که در ساحل جنوب شرقی آفریقا قرار دارد، برای هر کسی که میخواهد حیوانات وحشی را از نزدیک ببینید،مقصد کاملی می باشد-اکثر حیوانات انجا را هیچ جای دیگر نمی بینید(فقط بیش از 50 گونه از میمون ها انجا وجود دارد).در نزدیکی جنوب این جزیره ،ساحل "مانافیفی" و هتل "رین فورست" یک پیشنهاد سفر ماه عسل و بازدید از حیات وحش،جنگل ها و ساحل جنوبی ناهموار این منطقه است. در اینجا شما می توانید یک شب را در یک چادر بین درختان بگذرانید-همچنین شامل یک اشپز شخصی نیز می باشد.

ماه عسل 20

"تیسرابانجینا"، ماداگاسکار

برای دیدن آب های بی کران و ساحلی زیبا و مراتع و زندگی دریایی متنوع به این مکان بیایید. این جزیره کوچک در سواحل شمال غربی ماداگاسکار،دارای محیطی سازگار با محیط زیست و ساده می باشد و فقط 25 ویلا در این منطقه وجود دارد.

ماه عسل 21

جزیره شمالی، سیشل

جزیره "سیشل" از بهترین مقاصد ماه عسل در نزدیکی ساحل شرقی آفریقا قرار دارد و تا اواخر قرن 18هنوز کسی در انجا زندگی نمی کرد ولی اکنون به برخی از زیباترین مناظر طبیعی جهان تبدیل شده است. جزیره شمالی یک مجتمع همه جانبه برای ماه عسل، با سواحل شنی سفید، جنگل های سرسبز و درختان نخل است. این نیز برای زوج های ماجراجو ایده آل است، زیرا فعالیت های در فضای باز مانند قایقرانی در دسترس است. تنها 11 ویلا وجود دارند (همه از مواد محلی ساخته شده اند).این یک مکان فوق العاده عاشقانه از نمونه بهترین مقاصد ماه عسل می باشد و در انتهای ساحل اصلی، ساحلی برای حفظ حریم خصوصی بیشتر قرار دارد.

ماه عسل 22

"دیمبولا"، سریلانکا

سریلانکا به دلیل ثروت طبیعی زیبای خود و اینکه کم جمعیت تر از دیگر مناطق استوایی است یک انتخاب عالی و نمونه ای از بهترین مقاصد ماه عسل می باشد. در تپه های منطقه "دیمبولا" در جنوب مرکزی سریلانکا،"سیلون تریل" شامل 5 استراحتگاه بازسازی شده است که شامل مبلمانی زیبا،سرویس خدمات، رستوران و گزینه های ناهار خوری می باشد.این مکان چندین سال متوالی به عنوان "دره طلایی" انتخاب شده است،اینجا یک مکان ایده ال برای زوج هاست و شامل فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری، پیاده روی و مشاهده مناظر گوناگون می باشد.

ماه عسل 23

"دبی"،امارات متحده عربی

به فاصله 40 دقیقه از مرکز دبی،هتل لوکس و بی نظیر "ال ماها" قرار دارد.این هتل شامل رستورانی در دل بیابان،شتر سواری و نمایش نحوه شکار می باشد، بنابراین یک پیشنهاد سفر ماه عسل بی نظیر و عاشقانه برای زوج ها می باشد.

ماه عسل 24

"پلایا دلم کارمن"، مکزیک

در سواحل "ریوریا مایا" درست در خارج از " پلایا دلم کارمن" اتاق های اقامتی عجیب و غریبی برای ماه عسل وجود دارد که تنها چند دقیقه با سواحل ماسه ای سفید و آب های فیروزه ای فاصله دارد. این مجتمع منحصر به فرد شامل خدماتی مانند استخرهای خصوصی در فضای باز و باغ های زیبا با مناظری فوق العاده است.

ماه عسل 25

کوه "پاین رید رزرو"، بلیز

مسافران با یک پرواز کمتر از دو ساعت از فلوریدا،می توانند به "بلیز" بیایند و از حیات وحش انجا لذت ببرند."بلانسانیکس" یک مجتمع لوکس 20 اتاقه در مجموعه ای از جنگل های وحشی در کوه "پاین رید رزرو" قرار دارد. هتل "فرانسیس فورد کوپولا" که در ابتدا به عنوان یک استراحتگاه خانوادگی خصوصی استفاده می شده است، امروزه یک مکان مناسب از بهترین مقاصد ماه عسل، با آبشارها و جنگل های طبیعی است.

ماه عسل 26

"ریواس"، نیکاراگوئه

نیکاراگوئه یک مکان عالی برای زوج های ماجراجو می باشد و شامل آتشفشان ها و کوه ها و سواحل زیبا و جنگل های بارانی است.در کنار ساحل زمردین "امرلد" و "موکول" یک هتل وجود دارد که شامل رستورانی زیبا،کلاس های روزانه ی یوگا،ابگرم درمانی و اقامتگاه های تفریحی است.

ماه عسل 27

"مندوزا"، آرژانتین

هتل "کاواس واین" یک مجتمع مسکونی 18 اتاق است که در میان 55 هکتار تاکستان و برخی از معروف ترین شرابداران منطقه واقع شده است.این هتل که در دامنه های کوه های "آند" قرار دارد، دارای یک آبگرم درمانی تخصصی است که برای زوج ها طراحی شده است و همچنین دارای یک رستوران عالی می باشد.

ماه عسل 28

"کوسکو"، پرو

هتل "موناستریو" یک هتل قدیمی مربوط به سال 1592 است که دارای سوییت ها و اتاق های زیبای تزئین شده در اطراف حیاط مرکزیش می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد اینجا که ان را برای ماه عسل مناسب می سازد،سیستم حمل و نقلش معروف به "ماچو پیچ" می باشد.این مکان از نمونه بهترین مقاصد ماه عسل ارائه دهنده نهار و شام و همچنین یک راهنمای تور نیز می باشد.

ماه عسل 29

"سانتا کاتارینا"، برزیل

" پونتا دوس گانچوس" در شبه جزیره ای خصوصی در بین اب های ساحل جنوبی برزیل قرار دارد.در فاصله ی کوتاهی از "سائو پائولو"، "ریودوژانیرو" و" بوئنوس آیرس" واقع شده است، این منطقه ساحلی فوق العاده لوکس محل مناسبی برای غواصی نیز می باشد.مسافران می توانند از یکی از ویلاهای انجا که ارائه دهنده ماساژ و شام هستند،لذت ببرند.

ماه عسل 30

"سنت لوسیا"

هتل "جاد مونتین"،یک هتل 24 اتاقه و منحصر به فرد در ساحل جنوب غربی "سنت لوسیا" قرار دارد و به حفظ حریم خصوصی افراد اهمیت می دهد.این مکان پیشنهاد هایی مانند باشگاه های تناسب اندام را به مسافران ارائه می دهد.اینجا یک مکان عاشقانه است.

ماه عسل 31

انگولا

زیبایی طبیعی آنگولا در کارائیب بی نظیر است و این جذابیت به استراحتگاه های جزیره نیز منتقل شده است.هتل "کاپ جولوکا" با 8 ویلا در ساحلی ماسه ای به عنوان جواهر طلایی آنگولا شناخته می شود، مخصوصا زمانی که برای ماه عسل به انجا می روند.هر ویلا استخر مخصوص به خود را دارد،و دو قایق هتل به نام های " جولاکا پراید" و "جولاکا ستار" نیز برای سفرهای خصوصی به "سنت مارتین" و "سنت بارت" در دسترس هستند.

ماه عسل 32

آنتیگوا

هتل "هیلساید پول" واقع در "هرمیتیج بای"،مکانی فوق العاده رومانتیک برای ماه عسل می باشد. زوج ها می توانند از استخرهای خصوصی، سونا، صندلی های خورشیدی استفاده کنند.همچنین فعالیت های دیگری مانند کلاس های اشپزی، غواصی، قایقرانی، تنیس نیز قابل انجام است.

ماه عسل 33

"ویکس"، پورتوریکو

"ویکس" جزیره کوچکی است که در ساحل پورتوریکو واقع شده است، بهترین مکان برای دور شدن از همه ی شلوغی هاست، در حالی که هنوز قادر به لذت بردن از ویلاهای لوکس و مدرن هستید.در ساحل اسب سواری کنید و یا از تماشای اب های درخشان لذت ببرید.هتل "دبلیو" یک پیشنهاد جامع برای زوج هایی است که به دنبال یک مکان عاشقانه می گردند،این مکان سه وعده غذا در روز، ماساژ برای خانم ها و سرو شامپاین را ارائه می دهد.

ماه عسل 34

"نگریل"، جامائیکا

با وجود فراوانی هتل ها، جای تعجب نیست که جامائیکا مقصد شماره 1 برای ماه عسل های آمریکایی است.هتل "راک هوس" در غرب "نگریل" واقع در هشت هکتار از باغ های استوایی، دارای غذا های جهانی، برنامه های آبگرم و سلامتی و همچنین یک استخر بسیار بزرگ است.

ماه عسل 35

"اوچی ریوس"، جامائیکا

در " اوچی ریوس" در ساحل شمالی جامائیکا، هتل " جامائیکا" ارائه دهنده ویلاهای لوکس است که هر کدام دارای منظره ای بی نظیر از اقیانوس می باشند. این مجموعه بی نظیر در کنار ساحلی زیبا،غذاهای عالی را به مسافران ارائه می دهند و انها می توانند از فعالیت هایی مانند موج سواری،قایقرانی و ماهیگیری لذت ببرند.

ماه عسل 36

"برژ"، بلژیک

شما هرگز نمی توانید از یک ماه عسل اروپایی بگذرید، مخصوصا وقتی که قرار باشد به یک شهر عجیب و غریب و قرون وسطایی بلژیکی،"برژ"،بروید.هتل 22 اتاقه ی "ریلیز اند چاتکس" دارای ترکیبی از امکانات قدیمی و مدرن می باشد.اینجا نزدیک به مرکز شهر است و شما به راحتی می توانید به گشت و گذار در کافه ها، قلعه ها و خیابان های شهر بپردازید.

ماه عسل 37

"مایو"، ایرلند

قلعه "اشفورد" قرون وسطایی ایرلند در یک محوطه ی خصوصی 350 متری قرار گرفته است و در قرن 13 میلادی ساخته شده است و واقعا برای ماه عسل یک مکان ایده ال می باشد،دارای امکاناتی مانند کافه، یک اتاق غذاخوری عاشقانه و یک آبگرم در محل می باشد.

ماه عسل 38

"پراگ"، جمهوری چک

"پراگ" یک شهر پر جنب و جوش است و دارای پل ها، کلیساهای قرون وسطایی و قلعه ها، فرهنگ محلی پر جنب و جوش و پر از انرژی، موسیقی و ناهار خوری های زیبا می باشد.قصر "پاچتو" در قلب شهر قرار دارد،و امروزه به عنوان یک هتل از ان استفاده می شود.در قرن 18 ساخته شده است،تمام سالن های این مکان با اثاری از " موتزارت " و " بتهوون" و " واگنر" تزیین شده است.

ماه عسل 39

جزیره "موها"،استونی

"استونی" ممکن است به عنوان یک انتخاب واضح برای ماه عسل به نظر برسد،اما هر کسی که به پایتخت ساحلی" تالین" سفر می کند،می داند که کاخ های شهر،موزه ها و صحنه های لذت بخش آشپزی ارزش بازدید دارند.جزیره "موها" نیز در خارج از "تالین"،در کنار دریای "بالتیک" برای پیاده روی بسیار مناسب است.در بخشی از جزیره ،یک باغ سیب وجود دارد،یک مزرعه قدیمی در قرن 18 میلادی است که در آن مسافران می توانند از اتاق های انجا که شامل حمام،اتاق نشیمن با شومینه، کتابخانه و یک باغ خصوصی است،لذت ببرند.

ماه عسل 40

"پالازتو"،ایتالیا

اگر به دنبال بهترین بخش "توسکان" هستید به "بورگو سانتو پیترو" ، یکی از عجیب ترین هتل های دنیا، بروید.زیبایی های این هتل شامل باغ های زیتون و تاکستان های پهناور و زیبا است.این بنا از سنگ های محلی ساخته شده است.مسافران می توانند از خوردن غذا در یک میز کنار استخر هنگام غروب افتاب لذت ببرند.

ماه عسل 41

"میرورکا"، اسپانیا

هتل "بلموند رسیدیانس" در کوه های " ترامونتناونا" در میان گیاهان زیتون و مرکبات قرار دارد و شامل دو خانه ی روستایی قدیمی در نزیدیکی روستای "دلا"،می باشد. زوج ها می توانند در یک پیک نیک در کنار یکی از مکان های باستانی برای شام شرکت کنند و از منظره ی دریای مدیترانه لذت ببرند.

ماه عسل 42

"راولو"، ایتالیا

" پالازو آویوو" در شهر تپه ای جذاب "راولو" در ساحل "آمالف"، محل خوبی برای صرف چند روز آرام است.می توانید از سولاریوم در پشت بام و یا شام در کنار استخر در باغ هتل لذت ببرید.در فاصله ی کوتاهی می توانید از شهر جذاب "پوسیتانو" در طول اقامت در اینجا بازدید نمایید.

ماه عسل 43

"سانتورینی"، یونان

برای ماه عسل اینجا بهتر از "کاناواس اویا" قرن هفدهمی نیست."کاناواس" توسط صخره های اطرافش احاطه شده است.یک اقامت عاشقانه به همراه منظره ای بی نظیر از اقیانوس را به شما ارائه می کند.

ماه عسل 44

"ایز"، فرانسه

هتل "چاتو دلا چور" در جنوب فرانسه،بین "نیک" و "موناکو" در شهر تپه ای واقع شده است،قلعه قدیمی قرون وسطایی با 37 اتاق و سوئیت ها در سراسر باغ پراکنده شده است.

ماه عسل 45

"بارسلونا"، اسپانیا

هتل "کاتن هوس" در مقر سابق کارخانه نساجی پنبه ای قرن نوزدهم واقع شده است،بسیار زیبا،راحت و عاشقانه می باشد. همه ی امکانات لازم برای یک ماه عسل عالی و بی نظیر را فراهم می کند.

ماه عسل 46

"سوتی استفان"،مونته نگرو

در منطقه "بالکان" جنوب شرقی اروپا، "مونته نگرو" ، در کنار همسایگان کرواسی و یونانیش قرار دارد. اما جذابیت دنیای قدیمی "مونته نگرو" شامل مایل های خط ساحلی زیبا در امتداد دریای "آدریاتیک" و مناظر کوهستانی چشمگیر، به علاوه غذاهای دریایی عالی است.بهترین مکان این منطقه "امان سوتی استفان" است که در شبه جزیره خصوصی "ادراتیک" واقع شده است. این هتل ارائه دهنده سرویس های ماه عسل که شامل شام خصوصی، و اقامتگاه های دو نفره می باشد،است.

ماه عسل 47

"کورفو"، یونان

همه ی سوییت ها و ویلاها در جزیره "گرین کورفو" بسیار عاشقانه می باشد. زوج ها می توانند از ماساژ "الکسیر روفتاپ لاو" و یا از استخر آب شور که دارای یک کافی شاپ می باشد،استفاده کنند.

ماه عسل 48

"سویا"، اسپانیا

هتل "آلفونسو"، هتلی لوکس، در قلب شهر تاریخی "سویا"، در سال 1929 افتتاح شد.ساختمان ان دارای معماری بسیار زیبایی می باشد و شما می توانید از یکی از رمانتیک ترین شهر های اروپا بازدید نمایید.

ماه عسل 49

"دوبرونیک"، کرواسی

هتل " دوبرونیک" در نزدیکی صخره های " دوبرونیک" که اخیرا بازسازی شده است، از مکان های قدیمی شهر می باشد.مسافران می توانند از ویلاها و سایر نقاط تفریحی که کاملا خصوصی مناسب می باشد استفاده کنند.

ماه عسل 50

"نسجاولیر"،ایسلند

فقط با یک پرواز پنج ساعته از ساحل شرقی ایالات متحده به ایسلند می توانید به یک مکان زیبا و عاشقانه برای زوج های بیایید،این مکان برای زوج های ماجراجو مناسب می باشد.هتل لوکس "یون" نزدیک به 50 دقیقه با پایتخت ایسلند فاصله دارد و جای مناسبی برای ماه عسل است.این هتل در نزدیکی پارک ملی کوهستانی ""تینگولیر" قرار دارد.این هتل دارای مجموعه ای است که نمایش دهنده ی یخچالهای طبیعی می باشد.پس از یک بازدید طولانی می توانید در استخر این هتل به استراحت بپردازید.

ماه عسل 51

"بدارا"،استرالیا

در کنار سواحل "کوئینزلند" در کنار سواحل شمالی استرالیا، جزیره مرجانی "بدارا" قرار دارد که یک مکان خلوت می باشد و دارای هشت ویلا در میان جنگل هاست.بسته های ماه عسل انجا شامل یک بطری خوش آمد گویی از شامپاین و شکلات، یک شام ساحلی خصوصی و مشاهده منظره ی زیبای غروب افتاب است.

ماه عسل 52

جزیره "وایکه"، نیوزیلند

در فاصله ی45 دقیقه از ساحل جزیره "اوکلند"، "نیوزیلند"، جزیره "وایکه" قرار دارد که دارای انواع باغ های انگور، رستوران های جذاب و زیبا، گالری ها و سواحل شن و ماسه طلایی است.بهترین مکان برای ماه عسل است. یک هتل لوکس و عاشقانه یک پکیج ویژه برای ماه عسل ارائه می دهد که شامل دو شب اقامت، ماساژ برای دو نفر، صبحانه و ناهار همراه با یک بطری خوش امد گویی شراب در هنگام ورود است.

ماه عسل 53

جزیره "پالم کوچک"، فلوریدا

با بیش از 1000 جزیره در مساحتی 100 مایلی، جزیره" پالم" در "کلر فلوریدا"، یک مجتمع خصوصی با ابعاد 5.5 اینچ است که به راحتی می توانید از آن لذت ببرید. هر یک از 15 مجتمع مسکونی با دوچرخه، قایق و یا هلیکوپتر به راحتی قابل دسترسی است، امکان نمایش منظره های اقیانوس و فضای داخلی را دارد و همچنین ترکیبی پر جنب و جوش از غذاهای فرانسوی و لاتین در یکی از رستوران های محلی است.ابگرم "اسپاتر" ترکیبی از سبک مدرن و سنت های فرهنگ های شرقی و غربی است و در عین حال به ارتقاء سلامت و ایجاد ارامش از طریق ماساژ درمانی می پردازد.

ماه عسل 54

"مونی"، هاوایی

هاوایی به خاطر آب و هوای گرمسیری و سواحل زیبایش ،یک مقصد پر طرفدار می باشد و به راحتی بدون نیاز به گذرنامه می توانید به انجا بروید.هتل "والیا" واقع در زمینی 15 هکتاری در صخره های گرمسیری، برای زوج هایی که به دنبال آرامش و احساس امنیت از جمعیت ساحل هستند طراحی شده است.

ماه عسل 55

دره "ناپا"، کالیفرنیا

از ناحیه "ناپا" تا "سونوما" و همه ی مکان های بین این دو، مناظق معتبر کالیفرنیای شمالی است که تمام مسافران ان ها را به عنوان مقاصدی عالی و بی نظیر در نظر می گیرند.این مکان در نزدیکی یک رستوران معروف واقع شده است همچنین در معرض سرویس حمل و نقل فرانسوی "توماس کیلر" نیز می باشد.هتل "کالیستوگا رنچ"جایی مناسب برای ماه عسل است و هر آنچه که شما تصمیم به انجام آن را دارید،در اینجا وجود دارد.

ماه عسل 56
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مقصد لوکس سفر ماه عسل | معرفی 10 پیشنهاد سفر ماه عسل

سعید حسنی ، یکشنبه 13 اسفند 1396

خب، شما دنبال یک مقصد لوکس برای ماه عسل هستید، اما نمی خواهید تمام وقت خود را در کنار ساحل یا اتاق هتل خود صرف کنید؟ این روزها، یک سفر ایده آل برای . . .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :