مکان هایی برای دیدن حیوانات شگفت انگیز و عالمی از شگفتی ها

آیا عاشق حیوانات نادر هستید؟ اینجا جایی است که می توانید برخی از جالبترین آن ها در زمین را پیدا کنید. در مقاله مکان هایی برای دیدن حیوانات شگفت انگیز هر چه بیشتر با مکان هایی برای دیدن حیوانات کمیاب آشنا خواهیم شد.

مکان هایی برای دیدن حیوانات کمیاب

فوک های لئوپارد در قطب جنوب

چطور یکی از آن ها را در بین حیوانات نادر ببینیم ؟ امن ترین روش دیدن آن ها از یک Zodiac است. اگرچه برخی شرکت ها مانند سفرهای تفریحی اوشن واید، تور غواصی را پیشنهاد می کنند. برای یازده شب به ازای هر نفر از 7950 دلار به بالا هزینه دارد. آیا می دانستید که این شکارچیان فوق العاده 840 پوندی تنها فک های شناخته شده ای هستند که حیوانات خون گرم از جمله پنگوئن ها و گاهی اوقات دیگر فک ها را می خورند.

فوک های لئوپارد در قطب جنوب

تنبل های آمازون

چطور یکی از آن ها را ببینیم ؟ با تورهای آبی و گردش های دریایی پارک ملی پاکایا سامیریای پرو فقط از طریق آب قابل دسترسی هستند. برای سه شب به ازای هر نفر از 3645 دلار به بالا هزینه دارد. آیا می دانستید که آن ها به مدت یک ماه یا بیشتر تنها یک وعده غذا را هضم می کنند زیرا این موجودات در بین حیوانات نادر و پستانداران، مصرف کننده فقط 110 کالری در روز هستند.

تنبل های آمازون

اورانگوتان ها در بورنئو

پاندو سفرهای کوتاهی از طریق رودخانه کاپوآس را پیشنهاد می دهد که شامل توقف در یک پناهگاه اورنگوتان در سینتاژتاست. 2326 دلار به بالا برای هر نفر به ازای هفت شب هزینه دارد. آیا می دانستید که این گونه از میمون ها که در معرض انقراض قرار دارند تنها بوزینه بزرگ در آسیا و تنها حیوان در جهان هستند که عمدتاً در میان درختان زندگی می کنند.

اورانگوتان ها در بورنئو

نهنگ های دریای شمال (ناروال) در قطب شمال

چطور یکی از آن ها را ببینیم؟ طبق گزارش مسافران سفرهای تفریحی لیندبلاد، ناوال ها از جزیره بافین دیده می شوند. به ازای هر نفر برای 23 شب از 23100 دلار به بالا هزینه دارد. آیا می دانید که این شاخ دندانی است که می تواند تا 10 فوت رشد کند.

نهنگ های دریای شمال (ناروال) در قطب شمال

لاکپشت های آب شیرین در جزایر گالاپاگوس

چطور یکی از آن ها را ببینیم؟ اینکا مرتباً سفر دریایی دارد و در این سفرها یکی از دانش آموخته گان ایستگاه تحقیقاتی چارلز داروین، دانشمند علوم طبیعی لیندا کایوت را با خود می آورد. 11 شب از 8395 دلار به بالا به ازای هر نفر هزینه دارد. آیا می دانستید که محققان در حال تحقیق در مورد لاک پشت های بزرگ هیبرید جزیره پینتا و لاک پشت گالاپاگوس هستند تا سعی کنند دو گونه منقرض شده را احیا کنند.

لاکپشت های آب شیرین در جزایر گالاپاگوس

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

10 مکان طبیعی شگفت انگیز در جهان برای دیدن

سعید حسنی ، پنج شنبه 28 دی 1396

بعضی از زیباترین مکان های دیدنی بر روی سیاره ما از عجیب ترین مناظر جهان نیز محسوب می شوند. بعضی از آن ها به گونه ای هستند که ممکن است شما فکر کنید . . .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :