شهر پیتسبورگ پنسیلوانیا؛ شهری که پله های فراوانی دارد

شهر پیتسبورگ پنسیلوانیا در میان تپه ها، دره و در مکان تقاطع سه رودخانه اوهایو، مننگاهلا و الیگنی واقع شده است. در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، زمانیکه پیتسبورگ تبدیل به شهر معدن و فولاد شد، کارگران کارخانه ها در تپه های اطراف رودخانه خانه های خود را ساختند و به منظور رفت و آمد به محل کار، مقامات شهری و ساکنان پلکانی را در امتداد کوهستان بنا نهادند که در اصل، از چوب ساخته شده بود. با ما در این مقاله خواندنی و جالب همراه باشید تا بدانید شهر پیتسبورگ کجاست و با پله های شهر پیتسبورگ آشنا شوید.

شهر پیتسبورگ

پله هایی شگفت انگیز در شهر پیتسبورگ

بسیاری از محله های شهر پیتسبورگ پنسیلوانیا بطور مرتب دارای دولاین جاده بوده و بعضی خیابان ها باریک و بعضی عریض هستند. وجود مسیر سربالایی، سر پایینی، پیچ و خم بسیار رسیدن به مقصد و نقطه ای دیگر از منطقه را بسیار سخت و زمان بر کرده است. شما ممکن هست دوستی داشته باشید که نیم مایل دورتر از شما زندگی کند. اما برای رسیدن به آنجا، باید دور یک کوه به اندازه 3 مایل بروید، از دو پل بگذرید، از میان تونل رد شوید، یک دره را رد کنید و احتمالا یک ساعت پس از تاریکی به خانه دوستتان می رسید.

براساس مقاله شهر پیتسبورگ کجاست باید بدانید که بعضی از بخشهای شهر بسیار شیب دار و باریک هستند و در مواقع اضطراری از کامیون های ویژه ای که کوچک هستند، در این مناطق استفاده می شود. بسیاری از خیابان هایی که بر روی نقشه پیتسبورگ می بینید، در حقیقت همین پله ها هستند که موجب شگفتی گردشگران و بازدیدکنندگان می شوند. درست مانند یک خیابان واقعی، هر کدام از این راه پله های طولانی و پر و پیچ و خم اسم، علامت و شماره دارند. ری دیمیچیه، معاون بخش مدیریت اضطراری پیتسبورگ می گوید: در سال 1975 وقتی که در آمبولانس شهری کار می کردم، زمانهای زیادی پیش می آمد که برای پیدا کردن مسیری به همراه راننده آمبولانس به گریه می افتادیم.

به گفته متخصص بازنشسته ژئوفیزیک، باب رگان 712 راه پله عمومی و 44645 پله در شهر وجود دارند. بیشتر راه پله ها در سالهای 1940 و 1950 ساخته شده اند. هر ساله 200 هزار دلار برای نگهداری پله ها هزینه می شود و تعمیر تنها یک پله می تواند چیزی حدود 100 هزار دلار در آمریکا تمام گردد.

پله هایی شگفت انگیز در شهر پیتسبورگ
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

شهری که به عنوان قطب تولید زعفران و شهر طلای سرخ شهرت دارد

گلاره یوسف پور ، دوشنبه 24 آبان 1400

این خبر پیرامون شهری که به عنوان قطب تولید زعفران و شهر طلای سرخ شهرت دارد، برای شما نوشته شد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :