زیباترین هتل های جدید انگلستان و شکوهی بی نظیر در کشوری اروپایی

انگلستان همیشه مملو از زیبایی و دیدنی برای گردشگران از نقاط مختلف جهان بوده که هتل های آن یکی از همین زیبایی هاست. برای آشنایی بیشتر با هتل هایی که در لیست زیباترین هتل های جدید انگلستان قرار گرفته اند، می توانید با متن زیر همراه شوید. این هتل های دیدنی براساس آمار و ارقام تعیین شده در بین بهترین هتل های انگلستان و جدیدترین هتل های انگلستان جای گرفته اند:

هتل های جدید و زیبای انگلستان

هتل فلیس، ریچموند، یورکشایر شمالی

شروع قیمت ها: از 150 پوند

تاریخ شروع به کار: ماه آوریل

تعداد اتاق ها :14

هتل فلیس از جدیدترین هتل های انگلستان به شمار می آید. با جلوه های بارانی و برج گردان، فلیس قرمز آجری از سال 1897 در بازار این شهر جای خود را ثابت کرده است و در میان بهترین هتل های انگلستان جای گرفته است. پس از یک دوره پیشرفت، این هتل در دهه 2000 بسته شد اما در بهار با یک جلوه جدید و خاص دوباره بازگشایی خواهد شد. صاحبان جدید، سه سال را برای بازسازی ساختمان مذکور و تبدیل آن به یک هتل شیک، رستوران و کافی شاپ سپری کردند. مهمانان تخت های بسیار راحت و سرویس بهداشتی با کیفیت بالا را تحویل می گیرند و همچنین غذاهای محلی در رستوران های آنجا تهیه می گردد. هتل فلیس به عنوان هتلی دیدنی در میان زیباترین هتل های جدید انگلستان خودنمایی می کند.

هتل فلیس، ریچموند، یورکشایر شمالی

هتل بی تری، براد استیرز، کنت

شروع قیمت ها : از 59 پوند

تاریخ شروع به کار: ماه دسامبر 2017

تعداد اتاق ها :10

شهر مارگیت در کنار دریای مارمیت قرار دارد و جدیدترین هتل های انگلستان در آن قرار گرفته است. بازدید کنندگان عموما یا عاشق ترکیب بازسازی چی چی و شکستگی های مرزی آن هستند و یا از آن متنفرند. این شهر اما شجاعانه و سربلند همسایه براد استیرز باقی مانده است. جدیدترین هتل شهر بی تری، واقع بر صخره های گچی مشرف بر ساحل زیبای "استون بی" است و اخیرا بعد از یک میلیون سال به خاطر بازسازی طولانی مدت دوباره راه اندازی شده است. هیچ حیله، هیچ اتاق با تم خارق العاده، هیچ غذایی مانند به اصطلاح کوکتل یا مبلمان های هنری و ممتاز در اینجا وجود ندارد. فقط 10 اتاق خواب ارزشمند و هوشمند، یک کافه کتاب دنج و یک رستوران شبانه روزی دارد. هشت تا از 10 اتاق چشم اندازی رو به دریا دارند. برای تنفس هوای فرح بخش دریا پنج تا از اتاق ها کتاب دارند و همچنین هر کدام بالکن نیز دارند و این خود سبب شده این هتل به یکی از زیباترین هتل های جدید انگلستان تبدیل شود.

هتل بی تری، براد استیرز، کنت

هتل نیو رود، وایت چاپل، لندن

شروع قیمت ها: از 169 پوند

تاریخ شروع به کار: ماه فوریه گذشته

تعداد اتاق ها : 80

در شهر شوردیچ هیچ انباری وجود ندارد که به هتل یا بلوک آپارتمان یا کلوپ شبانه تبدیل شده باشد. بنابراین توسعه دهندگان بیشتر باید متوجه شرق باشند. هتل وایت چاپل مکانیست برای چنین پاتوقی آماده است. کارخانه نساجی سابق با نمای آجری، پنجره های بزرگ تخت های هیپونز و یک اتاق دنج با وان آب گرم آراسته شده است. رستوران مارکو پیر وایت، یک باشگاه و فضاهای زیادی برای برقراری ارتباط با دیگران دارد. این هتل دیدنی از بهترین هتل های انگلستان به شمار می آید.

هتل نیو رود، وایت چاپل، لندن

هتل لانگ استون لاج، مجمع الجزایر سیلی

قیمت اتاق تک نفره و دو نفره: 24پوند و 60 پوند

تاریخ شروع به کار: ماه می

تعداد اتاق ها: 25

تعداد کمی اقامتگاه با قیمت اقتصادی در مجمع الجزایر سیلی وجود دارد بنابراین این اقامتگاه شیک یک پیشرفت خوشایند محسوب می شود و از جدیدترین هتل های انگلستان به حساب می آید. صاحبان کافه لانگ استون در حال افزودن هتل لانگ استون لاج در جزیره اصلی سنت مری هستند. با ترکیبی از اتاق خواب های سوییت مانند، دارای سرویس بهداشتی و خوابگاه ها نیز هستند. اقامتگاه پنج ستاره پلاس کرینگ در شهر اسنودنیا الهام بخش این طراحی بود. بنابراین انتظار می رود این مکان برتر از گرم خانه های استاندارد باشد. یک آشپزخانه عمومی و سالن لباسشویی و باغ در آنجا وجود خواهد داشت. در فضای بیرونی باغ های عمومی و محل بازی کودکان وجود دارد و کمی جلوتر در این مکان کافه ای برای سرو غذاهای خانگی کورنیشی و سیلیایی ایجاد گردیده است و این خود سبب شده که آن را در زمره زیباترین هتل های جدید انگلستان قرار دهد.

هتل لانگ استون لاج، مجمع الجزایر سیلی

هتل آرتیست رزیدنس، بریستول

شروع قیمت ها: از 120 پوند

تاریخ شروع به کار: ماه نوامبر

تعداد اتاق ها: 26

آرتیست رزیدنس که از جمله بهترین هتل های انگلستان هست، هتل های بومی هستند که از پنزانس تا برایتون پخش شده اند. در بریستول یک ساختمان کارخانه چهار طبقه درجه یک گرجیبین پایتخت و خیابان استوکس کرافت قرار داشته که به یک مکان شامل رستوران، بار و کافی شاپ به علاوه یک باشگاه زیر زمینی با هنرمندان بومی، موسیقی دان ها و دی جی ها تبدیل شده است و این سبب شده که این هتل به یکی از زیباترین هتل های جدید انگلستان تبدیل گردد.

هتل آرتیست رزیدنس، بریستول

هتل ایندیگو، کاردیف

شروع قیمت ها: 66 دلار

تاریخ شروع به کار: ماه نوامبر 2017

تعداد اتاق ها: 122

این هتل که از جدیدترین هتل های انگلستان بوده، ممکن است بخشی از یک زنجیره بزرگ باشد. جلوه های ویژه ی جدید، نه تنها در ظاهر بیرونی بلکه در فرش ها، دیوارها، سقف و لوازم سرویس بهداشتی نیز نمود پیدا کرده است. اتاق های ویلز پر شده از صنایع دستی والشی، فرش های ملیت ترگوینت تا صندلی های ساخته شده از پشم گوسفند که مزیتی خاص به این هتل داده اند. این اتاق ها با تم صنعتی از میراث معدنی و فولادی ویلز با عکس های سیاه و سفید تجلیل می کنند. درحالیکه اتاق های موسیقی قهرمانانی از تام جونز گرفته تا استریو را صدا می زنند و این مسئله سبب شده تا این هتل به یکی از زیباترین هتل های جدید انگلستان بدل شود.

هتل ایندیگو، کاردیف

هتل کو هالو، منچستر

شروع قیمت ها: از 120 پوند

تاریخ شروع به کار: 25 ماه ژانویه

تعداد اتاق ها :16

با بوتیک ها، بارها و گالری های عمومی پررونق خود یک محله شمالی و محله هیجان انگیز منچستر محسوب می شود و این مسئله آن را به یکی از بهترین هتل های انگلستان تبدیل می کند. یکی از جدیدترین مکان های اضافه شده به مجموعه هتل های شهر یک انبار بازسازی شده با آجرهای قرمز است. اتاق خواب ها به میراث ویکتوریا اشاره می کنند در حالی که نمایشگاه هنرمندان مونکونیایی را نشان می دهد. دسترسی نتفلیکس به اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی رن می تواند لحظات آخر روز عالی برای شما رقم بزند. این هتل با تمامی این زیبایی ها به یکی از زیباترین هتل های جدید انگلستان بدل شده است.

هتل کو هالو، منچستر

هتل اربای فرندز آو نیچر هوس، اربای، ایالت لانکاشایر

قیمت تخت تک نفره: 18 پوند

تاریخ شروع به کار: فصل بهار

تعداد اتاق ها: 21

این اقامتگاه کوچک که از جدیدترین هتل های انگلستان به شمار می آید، در یک کلبه قدیمی در نزدیکی راه پن ناین قرار دارد که در سال گذشته زمانیکه YHA درست شد، در معرض خطر قرار گرفته و مدت زیادی دوام نیاورد. اما در بهار به عنوان یک اقامتگاه مستقل با مدیریت فرندز آو نیچر و یکی از قدیمی ترین گروه های محیط زیستی اروپا دوباره بازگشایی خواهد شد و آن را به یکی از بهترین هتل های انگلستان تبدیل کرد. در آن جا توالت ها و حمام های جدید و یک آشپزخانه و یک اتاق غذاخوری وجود دارد. این هتل مجوز توسعه باغ های زیبای خود و کامل کردن آن ها با یک رود و یک آبشار برای تبدیل این جا به پناهگاه حیات وحش را دارد. اربای بهترین مکان برای راه پن ناین، مسیرهای دوچرخه سواری ساسترانز، جنگل بولند و محوطه ای از پندل که آن را احاطه می کند، است. این هتل بین بهار و ماه اکتبر برای استفاده در تمام طول سال باز می گردد.

هتل اربای فرندز آو نیچر هوس، اربای، ایالت لانکاشایر

خوابگاه گلن نویس یوس، هایلند

قیمت اتاق تک نفره یا دو نفره: از 14پوند یا 39 پوند

تاریخ شروع به کار: تابستان گذشته

تعداد: 72 تخت

این مکان دوستانه، مقرون به صرفه برای صخره نوردان و کوهنوردانی هست که می خواهند به کوه بن نویس صعود کنند. این هتل در سال 1933 باز شد اما کمی خسته کننده بود. برای نونما کردن بسته شد و به زودی در تابستان بازگشایی خواهد شد. با اضافه شدن امکانات جدیدی از جمله اتاق های دارای سرویس بهداشتی، یک فضای جدید زنده با شومینه و یک آشپرخانه عمومی، اتاق رختکن، لباسشویی و محل نگهداری دوچرخه این هتل به یکی از بهترین هتل های انگلستان بدل کرده است. اما چیزهای دیگری هم هست که این اقامتگاه در پشت صحنه، در مجموعه خود آن ها را در بردارد از جمله کوه بن نویس، بزرگراه گلن، یک کوه در کلاس جهانی برای دوچرخه سواری و بعضی از درخشان ترین چشم اندازهای اسکاتلند.

خوابگاه گلن نویس یوس، هایلند

هتل سون، سوثند،اسکس

شروع قیمت ها: از 112 پوند

تاریخ شروع به کار: ماه فوریه گذشته

تعداد اتاق ها: 37

شهر ساحلی سوثند بر روی دریا اولین هتل شیک لاکچری خود را با افتتاح هتل سون در کلیفتن تراس، در یک ساختمان مدرن با منظره ای رو به دریا و دریای کلیف گاردن معرفی کرد. احساس بسیار خوبی خواهید داشت هنگامی که منظره های زیبا از جمله سطوح فلزی، برنجی و مرمری و پنجره های بزرگ که بیشترین دید به سوثند پیئر دارند، را می بینید. اتاق خواب ها با رنگ های تسکین دهنده سبز دریا و خاکستری، آبی رنگ شده اند تا منعکس کننده رنگ های خاموش تامزاستاری باشند. در طبقه همکف، رستورانی آرام وجود دارد که سرآشپز سیمون وب، غذاهای بریتانیایی مدرن را طبخ کرده و با یک تاکید بر روی عرضه و تولید اسکس عرضه می کند و این امر این هتل را به یکی از جدیدترین هتل های انگلستان تبدیل می کند.

هتل سون، سوثند،اسکس

هتل د گلوب، ولز-نکست-د-سی، نورفلک

شروع قیمت ها: از 110 پوند

تاریخ شروع به کار: ماه می

تعداد اتاق ها: 18

از زمانی که استفن و آنتونیا بورنز این مهمان خانه گرجستانی را چهار سال پیش خریداری کردند، آن ها بار و رستوران و یک تراس روی پشت بام راه اندازی کرده و 11 اتاق به آن اضافه کردند. سه تای آن ها فضای دوستانه ای با سگ را دارند. سه تا دارای سبک متفاوت با هتل و دارای آشپزخانه و یک انتخاب آسان برای خانواده ها هستند. در دید عموم یکی از فضاهای سبز گران قیمت احاطه شده با ساختمان های گرجی محسوب شده و چند قدم بیشتر تا اسکله شهر فاصله ندارد. فقط یک مایل دورتر از شن های طلایی ساحل ولز قرار دارد که مهمانان می توانند دسترسی منحصر به فردی به یک کلبه ساحلی را داشته باشند و این امر این هتل را به یکی از جدیدترین هتل های انگلستان تبدیل کرده است.

هتل د گلوب، ولز-نکست-د-سی، نورفلک

هتل دو وین، استارت فورد-اپان-اوان

شروع قیمت ها: از 99 پوند

تاریخ شروع به کار: ماه می

تعداد اتاق ها: 46

تحت نظر صاحبان جدیدش، زنجیره بوتیک محکم تر شده با دو عدد بازگشایی در این سال، در شهر محل زندگی شکسپیر و در بریستول و یک ساختمان گرجی که در ابتدا دفتر ریاست جمهوری بوده به یک هتل 64 نفره تبدیل شده است. تئاترهای شرکت سلطنتی شکسپیر و زادگاه شکسپیر در حد چند قدم از اینجا فاصله دارند.

هتل دو وین، استارت فورد-اپان-اوان

هتل وای اچ ای، بث

قیمت اتاق تک نفره یا دو نفره: 25 پوند یا 40 پوند

تاریخ شروع به کار: ماه آوریل

تعداد اتاق ها: 133

اقامتگاه معروف YHA که یکی از جدیدترین هتل های انگلستان است، واقع در خیابان بث ویک هیل، بین مرکز شهر و دانشگاه پس از یک سری تغییرات 2.5 میلیون پوندی دوباره بازگشایی می شود. عمارت گرجستان ایتالیایی که از سنگ های محلی بث ساخته شده و در باغ های وسیع قرار گرفته است، یک تعمیرات اساسی را به خود دیده است. امکانات اضافه شده عبارتند از پذیرش، کافه بار، فروشگاه زنجیره ای، اتاق لباسشویی برای مهمانان و 5 اتاق دارای سرویس بهداشتی کامل در ساختمان اصلی. مشخصات اصلی نظیر راه پله های آهن کاری شده، حکاکی های به سبک رومی و لوسترهای درخشان همچنان حفظ شده اند. در ماه مارس کار در ساختمان جدید شروع خواهد شد که پس از باز شدن ساختمان جدید در ماه سپتامبر، 133 تخت به آنجا آورده خواهد شد. تخت های جدید همگی با امکانات جدیدی ارائه خواهند شد برای ایجاد فضایی راحت برای زوج های پرشور YHA و خانواده ها.

هتل وای اچ ای، بث

هتل د جینجر پی نات، بمپتان، دوان

شروع قیمت ها: از 75 پوند

تاریخ شروع به کار: دسامبر 2017

تعداد اتاق ها: 5

این رستوران با اتاق هایی در روستای بمپتان، نزدیک تیورتون در روستای میانه دون، در اوایل ماه دسامبر باز شد اما همچنان در حال شناساندن نام خود می باشد و از بهترین هتل های انگلستان می باشد. سر آشپز پیتر ماندی در اتاق غذاخوری صمیمی به سر می برد و غذاهای محلی مانند غذای دریایی چودر، پودر اردک کبابی با رازیانه و کرم رباب سرو می کند. 5 اتاق دو نفره ساده اما راحت دارای سرویس بهداشتی کامل وجود دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب کرده و یک کابینت که مهمانان می توانند خود را به چای، قهوه و بیسکویت های خانگی دعوت کنند را ببینید. مبلغ دریافتی شامل صبحانه نمی باشد اما با پرداخت 10 پوند می توانید به یک صبحانه عالی در اتاق غذاخوری جینجر پینات یا کافه محلی دست یابید. روستای بمپتان رانندگی کوتاه مدتی را از روستای هانتشام نیاز دارد. فضاهای باز پارک محلی اکسمور حدود 11 مایل با اینجا فاصله داشته و رستوران غذاهای بسته بندی شده ای تهیه می کند که می توانید با خود به بیرون ببرید.

هتل د جینجر پی نات، بمپتان، دوان

هتل فایف آرمز بریمار، ابردینشایر

تاریخ شروع به کار: همین تابستان

تعداد اتاق ها: 46

امپراتور هنر جهانی، زوج ایوان و مانوئلا ورث که از نیویورک تا براتون را در سامرست به تصویر کشیده اند، در گالری هاسر و ورث زندگی می کنند. در این تابستان آن ها با هتل فایف آرمز در بریمار وارد یک معامله شده اند. کلبه شکارچی سابق به عنوان هتلی با یک رستوران با غذاهای اسکاتلندی، یک کوکتل بار و یک آبگرم بازگشایی خواهد شد. ورودی توسط راسل سیج استودیو طراحی شده که پروژه های او شامل سووی گریل و خانه شهری زتر است و به عنوان میراث ویکتوریا باقی خواهد ماند. همچنین یک هنرمند لیبرال جهانی برای بعضی کارهای هتل به کار گرفته شده است.

هتل فایف آرمز بریمار، ابردینشایر

هتل وایت هرس، درکینگ، انگلستان سوریه

شروع قیمت ها: از 105 پوند

تاریخ شروع به کار: ماه دسامبر 2017

تعداد اتاق ها: 56

چارلز دیکنز گفته بوده که در هنگام نوشتن متن هایش در هتل وایت هرس می نشسته است. البته این جریان کمی مشکوک است که بعد از 4 میلیون سال بازگشایی دوباره او این مکان را شناخته باشد. این مسافرخانه با 16 اتاق خواب جدید و یک نوآوری کامل از ایجاد رستوران در پایین پله ها در این ماه بازگشایی خواهد شد. این هتل، دلیوری تولید غذای سوری، نان ترش تازه و سوسیس های مخصوص خود را دارد. جذابیت های آن شامل املاک دنبای واین و املاک ملی پلسدل لسی و باکس هیل است که خود این امر این هتل را به یکی از بهترین هتل های انگلستان بدل می کند.

هتل وایت هرس، درکینگ، انگلستان سوریه

هتل اسپین نیگ بلاک 1823، کلیثرو، لانکشایر

شروع قیمت ها: از 75 پوند

تاریخ شروع به کار: عید پاک

تعداد اتاق ها: 38

این یکی از آخرین پیشرفت هایی است که که کارخانه تولید نساجی هولمز را به یک مرکز غذا تبدیل کرده است. تا کنون شامل بولند بریوری و بیر هال یوده با یک کافه و یک بستنی فروشی بوده است. انتظار می رود تا عید پاک باز شده باشد. این هتل در سبک صنعتی باشکوه است و در نظر دارد که کافه ای که غذاهای دریایی فوق العاده سرو می کند را به مجموعه غذایی کلیثرو اضافه کند. یک استخر، یک آبگرم و باشگاه نیز در لیست آینده نیز قرار دارند.

هتل اسپین نیگ بلاک 1823، کلیثرو، لانکشایر

هتل جورج بست، بلفست

شروع قیمت ها: از 99 پوند

تاریخ شروع به کار: ماه سپتامبر

تعداد اتاق ها: 63

به دنبال موفقیت هتل فوتبال در منچستر و هتل شانگهای در لیورپول، بلفست نیز هتلی است که با تم فوتبالی برنامه ریزی شده است و فرزندان مشهور خود را معرفی خواهد کرد. هتل جورج بست توسط گروه سناتور لیوینگ مدیریت خواهد شد. با بهترین یادگاری های اهدا شده شامل تی شرت امضا شده و کلاه نقره ای از ایرلند شمالی ارائه می شود. هتل باید در محل ساختمان ماتال اسکاتلندی باشد.

هتل جورج بست، بلفست

خانه شهری کتنر، سوهو، لندن

شروع قیمت ها: از 170 پوند

تاریخ شروع به کار: 16 ماه ژانویه

تعداد اتاق ها: 33

کتنر یک موسسه در سوهو دارد که در سال 1867 به عنوان اولین رستوران فرانسوی باز شده و میزبان افراد زیادی بوده از کینگ اوارد هفتم که عاشق بانو لیلی لانگتری در اینجاست تا اسکار وایلد و رابرت د نیرو. بعد از یکی دو سال بسته بودن، به عنوان یک هتل و رستوران زیر بنر سوهو هوس بازگشایی شد. این گروه نماد مشخص خود را در ساختمان رامیلی استریت قرار دارد. درحالیکه ویژگی های اصلی مانند کف موزاییکی و آینه ها در اتاق ناهار خوری همچنان حفظ شده است. اتاق های خواب فرنچ بوودر شامل لوستر، والپیپر طرح گل و تخت خواب های آهنی هستند.

خانه شهری کتنر، سوهو، لندن

هتل کو، دالبری لیز، دربای شایر

شروع قیمت ها: از 130 پوند

تاریخ شروع به کار: دسامبر 2017

تعداد اتاق ها: 12

این بار در نزدیکی دربای، مقداری تجدید ساختار به خود دیده است. قبل از کریسمس بازگشایی شد و به عنوان یک بوتیک مسافرخانه با 12 اتاق خواب و یک بار دنج، رستورانی با مشعل های چوبی و پرتوهای نمایان رونمایی شد. برنامه ریزی شده بود که اولین گاو نژاد از هتل کو و تمامی مسافرخانه ها باشد. اتاق خواب ها در نور کمرنگ طبیعی هستند با تلویزیون های هوشمند، قهوه ساز و میز آرایش مولتن برون.

هتل کو، دالبری لیز، دربای شایر

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دیدنی ترین شهرهای تاریخی آلمان و دنیایی بی نظیر در کشوری اروپایی

hb ، یکشنبه 20 آبان 1397

آلمان از جمله کشورهای صاحب نام جهان می باشد که دارای ابنیه و اماکن تاریخی و دیدنی بسیاری در صنعت توریسم می باشد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :