معروف ترین سواحل برزیل | تماشای زیباترین چشم انداز در سواحل برزیل

برزیل و سواحلش همچون سبک جاز "بوسانوا" و "دختری از ایپانما" ( خواننده معروف برزیلی ) جدایی ناپذیرند، ( خواننده مذکور جزو خوانندگان معروف سبک جاز در برزیل است) که البته روی نقشه این کشور بعنوان مرکزی آفتابی و ساحلی رؤیایی و دوست داشتنی قرار گرفته اند. با 4650 مایل دارای بیشترین خط ساحلی استوایی است، برزیل می تواند مدعی یکی از بزرگترین مجموعه سواحل مرطوب در این سیاره که بخشی از آن در خارج از بزرگترین کشور در امریکای جنوبی شناخته شده، باشد. به آنچه در ادامه گفته می شود توجه کنید:
مرزهای دریایی انباشته از تپه های بلند و تقسیم شده با حوضچه های فیروزه رنگ در شمال شرقی ایالت مارانائو و ریوگراند دو نورت سواحل ناهموار باهایا، خورهای دور افتاده در جزیره جنوبی سانتا کاتارینا، زیباترین سواحل برزیل مکانی برای عاشقان سواحل رؤیایی است. برزیلی ها دارایی های ساحلی خود را جدی می گیرند و فرهنگ ساحلی بخش بزرگی از شیوه ی زندگی آنان است. ساکنان ریودوژانیرو به خوشگذرانی و تفریح به خصوص بعد از یک روز دلپذیر برنزه شدن هنگام غروب خورشید، معروف شده اند. بله، ریو سهم شهر ساحلی خود را در سطح جهانی دارد اما معروف ترین سواحل برزیل، آنهایی که همگی از شما دورند، در جای دیگری یافت می شوند. تعداد زیادی از مناطق جذاب طلایی ماسه ای در پایین سواحل وسیع برزیل وجود دارند. با توجه به اینکه مسافت ها زیاد هستند و تمام مسیرها در یک منطقه نیستند، شما می توانید لیست تان را به این هشت ساحل برتر که بدون راهنمای راه هم در دسترس هستند محدود کنید.

سواحل برزیل

1.ایپانما، زونا سول، ریو دوژانیرو

بیشر مسافران اولین سواحل برزیل را در ریو می بینند، که چیزهای زیبایی دارد اگر شلوغ باشد. از سواحل معروف زونا سول، ایپانما یک انتخاب کلاسیک است.حتی اگر شلوغ نباشد، منطقه ماسه ای زیبایی است با کیوسک هایی برای برداشتن نارگیل و خوردن آب آن یا نوشیدنی های دیگر. مناظر متعددی در امتداد ماسه ها وجود دارد و قله های ناهموار دو برادر که در ساحل بعدی لبون سربرافراشته اند . سنگ های متعددی درون آب وجود دارد شما می توانید الهام دختر ایپانما را با تماشای گاروتا دو ایپانما، کافه ای که ترانه اش در آن نوشته شد، دریابید.اگر سلیقه تان با جمعیت کمی از توریست ها، و طبیعت بیشتر همراه است، ساحل آرپوادر با پرتگاه های سنگی که کاپاکابانا را از ایپانما جدا می کند هم وجود دارد. که یک خلیج کوچک با امواج وحشی و آرامشی در میان آشوب است.

سواحل زیبای برزیل 1

2. پرایا دوس کارنیروس، پرنامبوکو

حدود یک ساعتی رسیف، تاماندار یک شهرک ساحلی ساده ی ساحلی از مجموعه زیباترین سواحل برزیل قرار دارد، با ساحلی که می توانید تا چند مایلی آن را بگردید و تالاب های اطراف آن را کشف کنید. چند مایلی شهرک ، شما یکی از رؤیایی ترین مناطق ساحلی در برزیل را خواهید یافت.در یک جاده خاکی که به درختان نخلستان متصل می شود، پرایا دوس کارنیروس است که گویی تصویرش از کارت پستال های دریاهای جنوبی بیرون آمده است. ساحل ماسه ای سفیدی در مقابل یک خلیج کوچک کم عمق قرار گرفته که برای شنا کردن فوق العاده است. آب حمام گرم است و هیچ امواجی برای مقابله وجود ندارد. صفی زیبا ازنخل های قدبلند تا انتهای خط ساحلی امتداد یافته اند. قایق های موتوری برای اجاره موجود هستند و قایق های تفریحی ساحلی و تالاب ها راه مناسبی برای شناخت این منطقه هستند.آب و هوای عالی کارنیروس برای یک روز ساکت و آرام در کنار ساحل مناسب است. راز آرامش کارنیروس خصوصی بودن ساحل آن است. کارنیروس و منطقه اطراف آن متعلق به یک خانواده است، که این ساحل را ازدحام و شلوغی حفظ می کنند. اجاره ماشین برای یک روز 30 دلار است که ارزان نیست ولی به آرامش و چشم انداز های آن می ارزد. تجربه ای بهتر از این آرامش در معروف ترین سواحل برزیل نخواهید داشت.

Praia dos Carneiros

3. کارایاوا، باهایا

با فاصله تقریبی 700 مایل از ساحل، و کشتی ها در مناطق گرمسیری، ایالت باهایا با دهکده های ماهیگیری و سواحلی چشمگیر پر شده است. یکی از بهترین هایش کارایاوا است، یک زیبایی پنهان در سی مایلی یکی از معروف ترین سواحل برزیل، به نام پورتو سگورو.هیچ وسیله ی نقلیه ای در کارایاوا بجز چارپایان آرام وجود ندارد، بنابراین تنها هیاهویی که می شنوید صدای برخورد امواج یا صدای قاطرها هستند. زمان زیادی از وقتی که این شهرستان حتی برق نداشت نگذشته است. ساحل در این منطقه از یک سو به سرزمین های سرسبز و از سوی دیگر به آبی دریا تا چهارساعت امتداد می یابد. بنابراین مرکز خرید های زیادی این اطراف وجود ندارد، شما می توانید غذاهای جذاب دریایی را بخورید، و قاطرهای مهربان شما را با نوشیدنی های مختلف این منطقه مشغول وآرام می برند ( وسیله نقلیه در این منطقه قاطران یا چارپایان هستند). کیفیت گم شدن در زمان درباره ی کارایاوا وجود دارد، (به معنای اینکه در این منطقه به دلیل وجود امکانات اولیه و نبود برق انگار شما در دوران دیگری زندگی می کنید)اما تماشای سواحل به این زیبایی، از مجموعه معروف ترین سواحل برزیل برای همیشه تکرار ناشدنی هستند.

سواحل زیبای برزیل 3

4. تایپوس دو فورا، باهایا

رنگ های کمی توانایی نشان دادن شفافیت فیروزه ای را دارند که انسان را در طول مسیر متوقف را دارد. تایپوس از مجموعه معروف ترین سواحل برزیل دو فورا رنگ کافی برای جذب خسته ترین مسافران را نیز دارد.قرار گرفته در بخش دریایی مارئو پنی سولا در ساحل جنوب باهایا، این ساحل رؤیای یک شناگر است. زمانی که جزرومد فروکش کرد، مناظر پشت فوق العاده است، استخر های صخره ای فیروزه ای که برای تماشای ماهی های رنگارنگ استوایی عالی هستند. در این نمونه سواحل برزیل نیازی به فوتوشاپ نیست. رنگ فیروزه ای یک چیز واقعی است. ساحل طلایی خودش را تا چهار مایل با نخل های انبوه دلپذیر گسترده می کند.برای پیدا کردن مکانی با قیمت مناسب مشکلی نخواهید داشت، با اقامت از هتل ها به مهمانسرا ها تا خانه های اجاره ای و اردوگاه ها یا باری برای نوشیدن در نزدیکی یک استخر صخره ای.

Taipus de Fora

5. پورتو دابارا، سالوادور، باهایا

راه های زیادی از پورتو دو بارا به سالوادور وجود دارد ( پایتخت ایالت باهایا) از بوندی به سیدنی و ساحل ونیز به لوس آنجلس وجود دارد. قایق های کوچک ماهیگیری برای ماهیگیری روزانه هستند، ساحل والیبال و چیزهایی زیادی برای دیدن در فیشرمن کلونی مانگویین هوس، و یک بازار سنتی ماهی به اسم بوییتزو وجود دارد. این یکی از معروف ترین سواحل برزیل و از نمونه زیباترین سواحل برزیل در شهرک پر جنب و جوش سالوادور است که روبروی مغرب است ، بنابراین شما می توانید در آن غروب های زیبا را تماشا کنید.

سواحل زیبای برزیل 5

6. پرایا دو پیپا، ریو گراند دو نورت

دهکده ماهیگیری مردابی تا زمانی که کوهنوردان آن را در 1970 کشف کردند، پرایا دوپیپا از مجموعه معروف ترین سواحل برزیل یک مکان دلخواه برای تعطلات آخر هفته برای محلی هایی بود که نزدیک شهرهای بزرگ زندگی می کردند مثل: رسیف و همچنین یک توقفگاه شمالی ارزشمند برزیل برای مسافران جهانی.شماری از بازدید کنندگان به اینجا آمدند و هرگز نرفتند، ماندند و مهمانسراهای کوچک و رستوران ها را برپا کردند.جاذبه ها روشن هستند- یک مکان طبیعی زیبا، با صخره های صورتی شیب دار که از بالای ماسه ها می درخشند و بقایای جنگل فوق العاده آتلانتیک که با این ساحل مزین شده هنوز سرزنده و سبز است.کارهای زیادی برای انجام دادن در این مکان از زیباترین سواحل برزیل هست: موج سواری، تماشای دلفین ها، ماسه گردی. در شب، دهکده پیپا با کافه ها و بارها پر می شود جایی که می توانید معاشرت کنید و به سلامتی دیگران کایپرینها بنوشید.

سواحل زیبای برزیل 6

7. پرایا دو سانچو، فرناندو دو نورون ها، پرنامبوکو

ساحل پرطرفدار برزیل از مجموعه معروف ترین سواحل برزیل، پرایا دو سانچو یک ساحل در جزیره فرناندو دو نورون هاست، روبروی ساحل برزیل که به جای بیرون درون اقیانوس آتلانتیک قرار گرفته است. پوشیده از گیاهان، سرازیری ها، صخره های سنگی اش یک پس زمینه را تشکیل می دهند تا آب های قابل دسترسی را که بوسیله نردبان های میانی به هم متصل اند با صخره یا قایق به هم مربوط کنند.

سواحل زیبای برزیل 7

8. پورتو دو گالینهاس، پرنامبوکو

ارزشمندترین ساحل اصلی توریستی در برزیل پورتو دو گالینهاس است، که در 45 دقیقه ای جنوب رسیف است. رویکرد مقرون به صرفه آن، طرفداران سفر چه به صورت مستقل چه گروهی را جذب می کند. این ساحل برنده ی همیشگی "بهترین ساحل در برزیل" را که توسط خوانندگان مجله ویاجم و توریست ( سفر و توریسم) اهدا می شود، است، که یک مجله ی معروف سفر در برزیل است.دهکده ی ماهیگیری قبلی، پورتو دو گالینهاس برای استخرهای صخره ای کریستالی اش معروف است، که برای غواصی در عمق کم و شنا در این نمونه از زیباترین سواحل برزیل عالی است. قایق های کوچک ملوانی(جانگاداها) شما را به اکتشاف این استخر ها می برند، گرچه قیمتی ترین استخرها، که شبیه نقشه برزیل است، محافطت می شود و از محدودیت برخوردار است.پورتو دو گالینهاس یک بسته کامل است.یک ساحل یازده مایلی زیبا، قایقرانی، بادسواری، شیرجه، کایاک سواری و رفتینگ و رستوران ها و هزینه های اقامتی که با هر بودجه ای جور در می آید.

سواحل زیبای برزیل 8

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین سواحل دبی | تماشای زیبایی دردبی

الهام یاوری ، جمعه 18 فروردین 1396

معروف ترین سواحل دبی جدای از جذابیت های طبیعی مرکزی هستند برای انجام ورزش های آبی و تفریحات سرگرم کننده میباشند

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :