سفر به دیزنی ورلد | سرزمین داستان اسباب ­بازی ها افتتاح می­ شود

اسباب بازی بودن، یک چیز غریب و خنده دار نسبتا خوب خواهد بود. بله، شما باید چند ساعت در روز با یک بچه ی5 ساله سر و کله بزنید و همیشه این خطر وجود دارد که  یک سگ اشتباها به شما حمله کند. اما در بقیه اوقات با جعبه اسباب بازی- فیلمهای معروف دیزنی پیکسار – ریلکس شوید و ، خستگی را از تن به در و به خانه رسیدگی کنید.  دنیای والت دیزنی در اورلاندو، فلوریدا به شما فرصت میدهد که یک اسباب بازی باشید. کیندا. در تابستان امسال، سرزمین داستان اسباب بازیها در استودیوهای هالیوود دیزنی افتتاح میشود، یک پارک 11 هکتاری که در آن مهمانان احساس می کنند، اسباب بازی هستند و مثل یک عروسک کوچک شده اند. کل مکان مانند نسخهای بزرگتر از حیاط خلوت اندی، پر از گیاهان غول پیکر، برج های تینکرتوی، و مجسمه های غول پیکر از اسباب بازی های داستان اسباب بازی ها، میباشد. پارک دارای دو رایدر جدید و یک رستوران به نام جعبه نهار وودی است. در مورد اینکه آیا آنها کاپری سان سرو خواهند کرد یا نه چیزی وجود ندارد. در ادامه بیشتر این سرزمین داستان اسباب بازی ها در سفر به دیزنی ورلد آشنا خواهیم شد.

دیزنی ورلد سرزمین داستان اسباب بازی ها 1

سرزمین داستان اسباب بازی ها : سفر به دیزنی ورلد : بشقاب پرنده های بیگانه

در دیزنی ورلد  به عنوان یک کودک به یاد بیاورید، تماشای یک سگ اسلینکی که از پله ها پایین می افتد و تعجب کردن از اینکه چگونه این سگ این کار را می کرد؟ احتمالاً این شمارش معکوس برای داشتن  یک سگ اسلینکی فنری و یا بیش از حد گسترش یافته است، همه تجربیات شما دوباره در ترن هوایی سرزمین داستان اسباب بازی ها، اسلینکی داگ دش، زنده می شود. طبق گفته دیزنی، اندی ماکسیمم ارتجاع را برای فنر اسلینکی ایجاد کرده، رد کوستر بزرگ، راننده ها را از این سو به آن سو برده، تکان داده و در اطراف چرخانده و بی پروا "در اطراف جایی که اندی ساخته است خواهد فرستاد.راننده ها اتومبیلهایی که شبیه کارتون سگ اسلینکی هستند از مسیرها عبور میکنند اما انتظار نداشته باشید که جعبه اسباب بازی شبیه فضای کوهستان باشد. رایدر بینگ به عنوان دوستدار خانواده توصیف شده، سفر کوتاه سرگرم کنندهای از میان فیلمهای مورد علاقه شماست و هیچوقت در لیست کوستر ترسناک قرار نخواهد گرفت. به نظر نمیرسد مسیرهایی که تا اینجا ساخته شده بیش از حد ترسناک باشند حتی افراد میتوانند از بکگراند پارک با تلفنهایشان عکس گرفته و لذت ببرند.

دیزنی ورلد سرزمین داستان اسباب بازی ها 2

سفر به دیزنی ورلد : داستان اسباب بازی ها : دیزنی

بشقاب پرنده های بیگانه، رایدر بزرگ جدید دیگری است که جالبترین و جذابترین تم پس از خرید رایگان پیتزای افسانهای است. این مجموعه یادآور یک B-فیلم دههی 1950 است، با مجسمهی بیز لایت یر به اندازه ی پل بونیان که از در ورودی محافظت می کند. تم مهمان به عنوان اسباب بازی همچنان  ادامه دارد به طوریکه بیگانگانی که در بشقاب پرندههایی در بالا در حال چرخشند  و  سواران را با پنجه دستگاه خودکار  میگیرند. این سواری یک موج از چراغ های روشن، موسیقی هوشمندانه و جلوه های ویژه با تکنولوژی بالا می باشد، هر چند مشخص نیست که آیا این وسیله ی سواری شامل  یک پنجه ی محافظت کننده از  شما در برابریک سوزاننده  با پایانی هیجان انگیز است.علاوه بر این ها، دیزنی سومین آهنگ عاشقانه اسطوره منحصر به فرد محبوب را اضافه خواهد کرد! راید، امیدوارانه زمان انتظار را برای حداقل عشق و شیدایی شما  کمی کوتاهتر خواهد کرد.

دیزنی ورلد سرزمین داستان اسباب بازی ها 3

سرزمین داستان اسباب بازی ها : سفر به دیزنی ورلد

آن ها شراکت با بزرگترین ماده غذایی پرمصرف لانچ باکس را در تم ودی باکس لانچ جدی گرفتهاند: حلقههای پنیر مینی بی بی بل. جزئیات منیو هنوز منتشر نشده است، اما احتمالات این است که جعبه ناهار اندی شامل غذاهای کوچک نخواهد بود. البته مگر اینکه، گفته شود دستور آشپزی شامل آبجو و بستنی مخلوط با شربت و غیره است که به سرعت و فراوان سرو خواهند شد. چطور می توان به لانچ باکس چسبید، معلوم نیست، اما زمانی که شما وانمود میکنید که در دنیای اسباب بازیهای زنده کوچک شدهاید، به نظر می رسد که عاقلانه نباشید که درجعبه ی غذا ساکن شوید.هنگامیکه زمان افتتاح پرسیده شد، بیز لایت یر اسباب بازی به سادگی پاسخ داد: "ابدیت و فراتر از آن!" که برای زمان  بازدید کمی مبهم به نظر میرسید. دیزنیبا اشاره به بازگشایی برای تابستان 2018 بدون تاریخ خاص کمی بیشتر  قابل استفاده بود. پس در تماس باشید. شانس شما برای یک روز اسباب بازی بودن نزدیک است، و حتی نباید هر زمان که انسانی در این اتاق قدم می زند، از وحشت  بر جا خشکتان بزند.

دیزنی ورلد سرزمین داستان اسباب بازی ها 4

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به سرزمین یوگی ها !

شرکت خدمات مسافرتی و طبیعت‏گردی اسپیلت البرز ، پنج شنبه 22 مرداد 1394

ریشیکش را مهد یوگا می دانند و به همین مناسبت هم به آن شهر یوگی ها می گویند. شهری که تا از نزدیک نبینید، نمی توانید باورکنید مهد یوگاست

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :