10 مورد از شگفت انگیز ترین استخرهای هتل در سرتاسر جهان

بسیاری از مسافران زمانی که در یک هتل جدید اقامت می کنند دوست دارند در مجاورت یک استخر شیک باشند اما فقط به این دلیل که شما تا به الان چند نمونه استخر هتل دیده اید، فکر نکنید که همه آن ها را دیده اید! برخی از هتل ها در سراسر جهان به خاطر استخرهای منحصر به فرد و رویاییخود معروفند که اکثرا فقط برای سرد کردن شما در یک روز گرم تعبیه شده اند. بعضی از استخرها مناظر بکر خیره کننده ای را نمایش می دهند. خدمات آب درمانی را ارائه می دهند و تفکر ما را در مورد مقصد سفر تغییر می دهند. آن ها شدیدا تحریک کننده به نظر می رسند. سرشار از حیات هستند و واقعا یک عنصر خوش گذرانی تمام عیار را به سفرتان اضافه می کند. در اینجا 10 مورد از فوق العاده ترین استخر های هتل های به یاد ماندنی در سراسر جهان را بر شمرده ایم. همچنین هتل های متحیر کننده زیادی برای انتخاب وجود دارند که استخرهای بی نظیری ارائه می دهند. اگر استخر یک هتل بی نظیر را دوست دارید، این مکان ها جای خوبی برای شروع هستند! این مقاله پیرامون شگفت انگیز ترین استخرهای هتل در جهان، زیباترین استخر های هتل های جهان و بهترین استخرهای هتل در جهان می باشد.

بهترین استخرهای هتل در جهان

گریس سانتورینی، یونان

جزایر یونان جایی بسیار جادویی برای گردشگران است و گریس سانتورینی برخی از بهترین چشم انداز هایی که مسافران آرزو دارند آن ها را ببینند، ارائه می دهد. در اینجا شما می توانید از روی استخر بزرگ هتل که روی تراس واقع است از منظره دریای مدیترانه دیدن کنید و لذت ببرید. در این فاصله شما همچنین می توانید جزایر کامنی، نیا، پالیا و تریسا را ببینید. این جایی است که شما می توانید یک کوکتل یا حتی شام بخورید و همچنین تماشای خورشید روی دریا را مشاهده کنید. این هتل شیک فوق العاده روزانه کلاس های یوگایی را به شما ارائه می دهد که بسیار جذاب هستند و در میان زوج های جوان بسیار محبوب است. سانتورو یک رستوران محلی در فضای باز است. این رستوران یک ترکیب خوشمزه از آب سیب، پوره گلابی، آب لیمو و علف لیمو را ارائه می دهد که خیلی خاص و فوق العاده است. این مقاله پیرامون شگفت انگیز ترین استخرهای هتل در جهان، زیباترین استخر های هتل های جهان و بهترین استخرهای هتل در جهان می باشد.

گریس سانتورینی، یونان

ال گانزو، سن خوزه دل کبو، مکزیک

ال گانزو یک هتل شیک در سن خوزه دل کبو است که در حال حاضر فقط برای افراد محدودی باز است. استخر این هتل دارای جاذبه ای عظیم است و طول آن ها بیش از 2000 فوت مربع است و دارای یک وان حمام با دیوارهای شیشه ای هستند. در اینجا شما همچنین می توانید محل های دیدنی گرمسیری، رستوران سوشی و آمیزه موسیقی منحصر به فردی را پیدا کنید. برای استخر و استراحت به مکزیک بروید. اجرای زنده موسیقی و نمایشگاه های هنری دیدنی روحیه خلاق شما را حفظ خواهد کرد. در حالی که در هر یک از این 70 اتاق مهمان قرار دارد و از زیبایی طبیعی دریای کورتز بهره می برند. هتل ال گانزو راه های متفاوتی را نشان می دهد تا مسافران از شهر سن خوزه دل کبو چشم انداز های بیشتری را تجربه کنند. این متن زیبا شما را با شگفت انگیز ترین استخرهای هتل در جهان، زیباترین استخر های هتل های جهان و بهترین استخرهای هتل در جهان آشنا می سازد.

ال گانزو، سن خوزه دل کبو، مکزیک

Phum Baitang، Siem Reap، کامبوج

برای تجربه حومه ها و جنگل های شاداب کامبوج از یک مکان لوکس باید در Phum Baitang در سیم ریپ اقامت داشته باشید. نه تنها این پایگاه خوب برای کشف آنگکور وات در این نزدیکی است بلکه یک استخر بزرگ 50 متری دارد که مطمئنا ارزش دیدن آن را دارد. این استخر بزرگ مکان سرگرم کننده ای برای استراحتگاه های اطراف است و بسیار خوش منظر است. برای یک تجربه صمیمی تر در کنار هر یک از ویلاها نیز استخرهای شنا خصوصی وجود دارد. این مقاله درباره بهترین استخرهای هتل در جهان می باشد.

Phum Baitang، Siem Reap، کامبوج

هتل هریتانس کاندالاما، سریلانکا

یک معمار به نام جفری بوا، استخر خیلی بزرگ کچچان را در این هتل طراحی کرده است که استخر این توهم را در مخاطب القا می کند که انگار به دریاچه کانادامه وصل است. این استخر غالبا دارای جنبه هایی سرزنده وشاداب می باشد و موزیکال های آرامش بخش از سبک سنتی برای لذت بردن مهمانان نیز پخش می شود. برای تغییر در پیمودن راه، شما می توانید از دو استخر دیگر هتل دیدن کنید. بزرگترین آن حتی برای واتر پولو و سایر ورزش های آبی نیز مجهز است. وقتی اینجا بمانید، شما نزدیک به پارک ملی مینیریا کاودولا، معبد غار دامبولا، قلعه سنگ سیگیریا و گهواره تمدن بودایی معروف به انوراداپاپورا خواهید بود. اتاق های مجلل و سوئیت ها و نیز ناهار خوری در هتل برای مهمانان فراهم می شود. هریتانس نیز یک مکانی ایده آل برای یوگا، سلامتی و یا رفع مسمومیت است.

هتل هریتانس کاندالاما، سریلانکا

امینیرا، پروویدنسیآلاس، تورک ها و کایکوس ها

امینیرا در جزیره پروویدنسیآلاس واقع شده است و دارای ده ها مهمانسرا در امتداد ساحل است. در اینجا شما یک استخر شن و ماسه آتشفشانی که به رنگ سیاه و سفید با حوضچه های ساحلی هستند، پیدا خواهید کرد که شما را آرام می کند و چشم اندازی فوق العاده برای شما پدید می آورد. Jean-Michel Gathy این استخر را طراحی کرده و به عنوان یکی از با استعدادترین طراحان زمان ما شناخته شده است. برای تجربه یک بهشت طبیعی دوست داشتنی که توسط صخره های بی نظیر پارک ملی دریایی شمال غربی درست شده است، باید به اینجا سفر کنید. ویلاها و سالن های هوای آزاد دارای طراحی ساده ای هستند تا مهمانان از چشم اندازهای چشمگیری که اطرافشان هست لذت ببرند. یک رستوران در محلی با منظره ای از اقیانوس است که بر روی غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و غذاهای دریایی تمرکز دارد و دارای یک آبشار با چهار سالن است که توسط حوض آبگرم تعیین شده است.

امینیرا، پروویدنسیآلاس، تورک ها و کایکوس ها

بوسکو میلانو، میلان، ایتالیا

در حالی که بسیاری از استخرهای موجود در این لیست برای موقعیت طبیعی آن ها قابل توجه هستند، این یکی به خاطر مدرن بودن و طراحی جدید قابل توجه می باشد. این بخشی از ویژگی های خوب هتل است و دارای یک طراحی رنگارنگ و منحصر به فرد است. و از آنجا که سقف دار است. یک استخر کامل برای صرف وقت در روزهای سرد و یا بارانی است. همچنین در منطقه آبگرم مهمانان می توانند یک آبشار، سونا، حمام، مخزن شناور و شش اتاق زیبایی برای درمان های زیبایی داشته باشند. بسکتو در مرکز منطقه مد در میلان است و مهمان سرای واقعی برای دوستداران هنر مدرن و طراحان است. 154 اتاق در بوک کولو وجود دارد که از جمله موزاییک های بیسازا، روشنایی آرتمید، کفش و صندلی Meritalia است. دو رستوران و یک نوار سالن با جیووانی Caracciolo به عنوان مدیر غذا و آشامیدنی و آشپز اجرایی وجود دارد.

بوسکو میلانو، میلان، ایتالیا

InterContinental Hong Kong، هنگ کنگ

هنگ کنگ دارای چشم انداز هایی فوق العاده چشمگیر است و یکی از بهترین مکان های آن در هتل InterContinental Hong Kong است. استخرهای بزرگ سه نفره با دیدگاه های باور نکردنی از بندر ویکتوریا و حمام های گرم برای مهمانان وجود دارد. این هتل دارای 503 اتاق مهمان است. مجموعه ریاست جمهوری دیده می شود که یکی از چشمگیرترین اتاق ها در همه آسیا است و دارای استخر بی نهایت وسیع خود است که از هنگ کنگ و ویکتوریا هاربر چشم انداز هایی خیره کننده نشان می دهد. اینجا نیز یک مکان ایده آل برای اقامت به جهت صرف غذا است زیرا رستوران های مشهوری مانند NOBU InterContinental Hong Kong و Rech که توسط آلن دوکاس طراحی شده اند و همچنین رستوران Michelin در اینجا قرار دارند.

InterContinental Hong Kong، هنگ کنگ

آل بالید توچال صالحه توسط آنان تارا، عمان

استخرهای بی انتها وسیع همیشه در میان تأسیسات چشمگیر در هتل ها هستند. یک دنیا عجایب برای بررسی در عمان وجود دارد. سالن های آل آلبیال با Anantara یک استراحتگاه بی نهایت بزرگ و دوست داشتنی دارد که در امتداد ساحل قرار گرفته است. در اینجا 88 ویلا خصوصی استخردار وجود دارد لذا لذت بردن شخصی از صحنه استخر برای همه شما آسان است. در کل 96 ویلا و یک ساحل خصوصی 250 متری در آل بلیت توچال صالحه وجود دارد. شما می توانید در نزدیکی پارک باستانی آلبانی، خرابه مسجد بزرگ و موزه فرانک سانس که در این رفت و آمد باقی مانده بازدید کنید. برای بچه ها، یک استخر کودکان، اتاق بازی و برای نوجوانان و باشگاه وجود دارد که می توانند برای سرگرم شدن از آن ها استفاده کنند.

آل بالید توچال صالحه توسط آنان تارا، عمان

سنجیت لبومبو Lodge، پارک ملی کروگر، آفریقای جنوبی

پارک ملی کروگر مکان خوبی برای یک مسافر آفریقا است و در اینجا آپارتمانی وجود دارد که تحت بازسازی های گسترده ای قرار گرفته است تا یکی از بزرگترین استخر های دنیا را به نمایش بگذارد. در این هتل یک استخر 25 متری و همچنین سه استخر که در بالای رودخانه قرار دارند، وجود دارد. این هتل دارای 13 سوئیت و یک ویلا خصوصی است که چشم اندازی از پارک و رودخانه N'Wanetsi را به نمایش می گذارد. سایر قسمت های مورد علاقه اقامت در این آپارتمان عبارتند از تراس پشت بام، اتاق چند رسانه ای، غذاهای کمکی. بیرون از هتل چیزهای محبوبی برای انجام دادن وجود دارد، مانند رانندگی، بازدید از جوامع محلی و غرق در رویا شدن. این یک مقصد سنجیده شده برای تعطیلات است که علاوه بر این ها استخرهای عالی ارائه می دهد.

سنجیت لبومبو Lodge، پارک ملی کروگر، آفریقای جنوبی

Sarojin، Khao Lak، تایلند

بسیاری از مسافرین خود را با ساکنان محلی در برکه شریک می دانند. در Sarojin در Khao Lak شما می توانید بهترین هایی از هر دو جهان را داشته باشید. در اینجا هرگز احساس خوب شما از دست نمی رود. این استخرها دارای کابین های دوست داشتنی هستند که به نظر می رسد در بالای آب شناور هستند و امواج درهم شکننده اقیانوس در نزدیکی و کاملا قابل شنیدن است. این مجتمع هتل پنج ستاره لوکس در سال 2005 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون مورد بازدید بازدیدکنندگان بوده است. دوستداران استخر از 14 مجتمع مسکونی یک نفره، 5/5 متر در 3.5 متر با استخر سایه دار تایلندی و سالن های آبی در یک محیط گرمسیری لذت خواهند برد. همچنین یک مجتمع مسکونی با استخر دو نفره بزرگ نیز وجود دارد که برای خانواده ها مناسب است.

 Sarojin، Khao Lak، تایلند

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

10 مورد از خیره کننده ترین هتل آپارتمان ها در سراسر جهان

سعید حسنی ، جمعه 27 بهمن 1396

آیا می خواهید در طی مسافرت به جای هتل در یک خانه اقامت داشته باشید، اما خانه ای برای خودتان نه خانه ی شخص دیگری؟؟

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :