نوروز 97، قیمت هتل های تهران را با 40 درصد تخفیف تجربه کنید

بنابر گفته محمدعلی فرخ مهر، رئیس اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های تهران، در ایام نوروز97 هیچ افزایش قیمتی به صورت رسمی ابلاغ نشده و هتل ها و هتل آپارتمان ها در این ایام برای گردشگران ایرانی و خارجی تخفیف 40 درصدی و برای فرهنگیان تخفیف 50 درصدی را دارند. این متن درباره اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری درمورد قیمت هتل های تهران و کاهش قیمت هتل های پایتخت برای نوروز97 است.

به نقل از ایسنا، ظرفیت پذیرش مهمان از سوی هتل، هتل آپارتمان، سوئیت و مسافرخانه های تهران در مجموع 25 هزار نفر است که به طور میانگین در عید تنها 35 تا 40 درصد از این ظرفیت از سوی مسافران استفاده می شود. هر ساله قیمت گذاری اماکن اقامتی در شورایی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و اتحادیه تعیین می شود که عموما نظر بخش خصوصی در این قیمت گذاری مورد توجه قرار می گیرد. در حال حاضر قیمت های ارائه شده از سوی اماکن اقامتی برای نوروز97 کاملا رقابتی بوده و بخش خصوصی بر این عقیده است که با توجه به کاهش قدرت خرید عموم مردم هزینه اقامت در هتل ها و هتل آپارتمان ها باید کاهش یابد. دولت با استفاده از بسته های حمایتی همچون کاهش مالیات و بیمه اماکن اقامتی می تواند به کاهش هزینه اقامت مسافران در شهر تهران کمک شایانی کند. در ایام تعطیلات نوروز سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری تهران برنامه های متنوعی را برای شهر تهران در نظر گرفته اند که شرایط مناسبی را برای اقامت و گذراندن وقت در شهر تهران ایجاد کرده است.

تهران
هتل های تهران
هتل های برتر تهران

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هتل های تهران را با تخفیف باورنکردنی رزرو کنید!

- ، یکشنبه 17 اردیبهشت 1402

اگر به تهران سفر می کنید یا دوست دارید درباره هتل های آن اطلاعات بیشتری داشته باشید، حتما این مقاله را خوانده و آن را با دوستان و هم سفران خود نیز به اشتراک بگذارید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :