بهترین استراحتگاه های جهان | تجربه بی نظیری از آرامش و راحتی

خسته از همه جا، آیا باید ماندن در یک هتل قدیمی که از آن زده شده اید را به جای برترین استراحتگاه های جهان، شبی پس از شب دیگر ادامه دهید؟ استراحتگاه های کامل جهان با امکانات منحصر بفرد و گاهی اوقات غیر معمولی همان تنفس در هوای تازه ای هستند که به آن نیاز دارید. البته گاهی اوقات هم می توانند مانند بهترین استراحتگاه های جهان باشند که خسته کننده به نظر می رسند.

بهترین استراحتگاه های جهان

مسافرخانه جزیره فوگو (fogo island inn)، نیوفنلاند، کانادا

جزیره فوگو در ساحل شمالی نیوفنلاند قرار گرفته که به وسیله یک سفر می تواند به راحتی در دسترس باشد. یک تجربه دنیوی دیگر را در مکانی که گاهی اوقات به عنوان کنج زمین معرفی می شود. این جزیره، تنها منبع الهام بخش بی انتها برای دیدن هنرمندان یا استراحتگاهی برای دوری از شلوغی های روزانه نیست بلکه آنجا محل مهمانسرای مشهور دنیا با نام مهمانپذیر جزیره فوگو است. در این مسافرخانه می توانید در امتداد ساحل صخره ای جو بت آرم (Joe Batt’s Arm) بنشینید. در این استراحتگاه 29 اتاق وجود دارد و استراحتگاهی کاملا فانتزی است. هر اتاق در مهمانسرا با مبلمان دست ساز الهام گرفته از اسکاندیناوی، اجاق چوبی یا شومینه و وان های پر آب بزرگ تزئین شده است. اگر این امکانات کافی نبودند، این ملک ویژگی جذاب دیگری هم دارد و آن سه وان آب داغ بر روی پشت بام است که می تواند خستگی را از تن شما بدر کند. برای تماشای توده های یخ شناور آبی رنگ و عبور نهنگ ها با دوربین های دو چشمی به آنجا بروید. هنگامی که برای کمی ماجراجویی بیرون بروید، یک شبکه از 14 مسیر پیاده روی نشانه دار که بیش از 120 مایل پیاده روهای باستانی و خالی در سراسر جزیره را به خود اختصاص داده اند، پیدا می کنید. این مسیرها در امتداد صخره سنگی بلند درون کشوری و در گوشه پایینی آب های دریا قرار دارد. دوچرخه سواری، ماهی گیری و دو مدل قایق رانی (punts) و (kayaking) تنها تعدادی از فعالیت های در دسترس در طی ماه های گرم هستند در حالی که پاچیله سواری (snowshoeing) و اسکی به سبک قطبی (nordic skiing) از قابلیت های زمستانی در یکی از برترین استراحتگاه های جهان می باشند. در نهایت اگر از اواخر پاییز تا اوایل بهار از آن جا بازدید کنید، صندلی ردیف جلو برای تماشای نورهای شمالی را خواهید داشت.

مسافرخانه جزیره فوگو (fogo island inn)، نیوفنلاند، کانادا

تورس دل پین (Torres del Paine) منحصر بفرد، پاتاگونیا، شیلی

این هتل 57 اتاقی در داخل انبار سابق گاوها قرار دارد که تا حدی با وحشی های غیر ساکن شیلی پاتوگونیا احاطه شده است. مهمانان برای رسیدن به اتاق و یا شام، در ابتدا نیاز دارند تا اتاق های دست نخورده یشان را با لوازم آرایش معامله کنند. این مکان که قبل کارخانه بوده، به یک رستوران و بار زیبا تغییر شکل داده است درحالی که فضای مرتفع ذخیره سازی سرد، تماما به اتاق مهمانان با پنجره های تمام قد شیشه ای بدل شده است. اجازه بدهید تا مناظر رام نشده به رویاهایتان رسوخ کنند. در طی روز از ماجراجویی هیجان انگیز شامل پیاده روی در تورس دل پین و قایق رانی در یخچال طبیعی لذت ببرید. سپس با یک مهمانی و استراحت در سونا به آرامش در یکی از برترین استراحتگاه های جهان بازگردید.

تورس دل پین (Torres del Paine) منحصر بفرد، پاتاگونیا، شیلی

دانتون هات اسپرینگز (Dunton Hot Springs)، کلرادو

دانتون هات اسپرینگ در کلرادو یک ماجراجویی کوهستانی منحصر بفرد را با یک اقامت شبانه در شهر ارواح قرن 19 که با دقت بازسازی شده و چشمه آب معدنی داغی که کامل شده، پیشنهاد می دهد. این مکان اقامت پنج ستاره در مقابل پس زمینه ای از کوه ها و صخره های محدوده سن جوآن (San Juan) قرار دارد و با کابین های تاریخی، ورودی اش که در زمین های 1400 هکتاری پر از گل های وحشی گسترش یافته اند، مزین شده است. ساختار قرن 19 آنجا توسط هنرمندانی محلی در دو دهه پیش تعمیر شده و امروزه به یک مکان لوکس تبدیل شده است. خلوت جداگانه ای که در حدود 30 مایلی جنوب غربی تلیوراید (Telluride) قرار دارد، کاملا این شانس را به شما می دهد تا از هیاهوی زندگی مدرن جدا شوید. علاوه بر حلقه های کابین در تفریح که محیط پیرامون دریاچه را تشکیل دادند دیگر ساختمان های تاریخی یک آبگرم وجود دارد. یک کتابخانه خوب با کتاب های غنی، سالنی با لوستر های چرخ واگنی و یک بار اصلی وجود دارد که بوچ کسیدی (Butch Cassidy) و ساندنس کید (Sundance Kid) را یک بار به خود جذب کرد. با نگاهی با دقت حتی می توانید ببینید که نام های خود را روی چوبی در یکی از بهترین استراحتگاه های جهان حک کرده اند.

دانتون هات اسپرینگز (Dunton Hot Springs)، کلرادو

اردوگاه زارانا اوکاواناگو (Xaranna Okavango Delta Camp)،بوتسوانا، آفریقا

اوکاواناگو دلتا یکی از بهترین مقاصد برای سفر اکتشافی در آفریقا را ارائه می دهد. این واحه از رودخانه ها و مرداب ها در قلب بیابان کالاهاری و با فراوانی از حیات وحش شامل یک آرایه وسیع از پرندگان، شیر، یوزپلنگ وحشی (چیتا)، پلنگ، کرگدن، فیل، بوفالو و خدنگ و انواعی دیگر پر شده است. البته بخشی از اقامت شما در آن جا شامل اقامت یک شبه در یکی از برترین استراحتگاه های جهان است. هر کدام از آن ها دارای یک وان بزرگ داخلی، دوش بیرونی و استخر شیرجه خصوصی هستند. علاوه بر رفتن به محیط زندگی حیوانات برای تماشایشان، از بودن با آن ها لذت ببرید. همه وعده های غذایی همراه با نوشیدنی های خوب در یکی از استراحتگاه های کامل جهان سرو می شوند.

اردوگاه زارانا اوکاواناگو (Xaranna Okavango Delta Camp)،بوتسوانا، آفریقا

استراحتگاه و مزرعه مهمانان آلیسیال (Alisal)، سولوانگ (solvang)، کالیفرنیا

استراحتگاه و مزرعه مهمانان آلیسیال در یک مزرعه گله گاو 10000 هکتاری در دره سانتا ینز (Santa Ynez Valley) قرار گرفته که تعطیلات خانوادگی جامع و دلخواهی را برای شما رقم می زند. روح قدیمی غرب با دلربایی مدرن، استراحتگاهی آرامش بخش را مهیا می کند. آنجا همچنین دارای یک دریاچه پر آب 100 هکتاری، 50 هکتار از مسیرهای اسب سواری، دو زمین گلف قهرمانی 18 گودالی، استخر شنا، چشمه معدنی، زمین تنیس و ناهار خوری، صبحانه های خوشمزه بوفه ای و شام کم هزینه است و در عصر خوراک دلچسب به سبک غربی که می تواند شامل اقلامی نظیر دنده، استیک یا ماهی باشد را ارائه می دهد. اسب سواری صبحگاهی در جایی که مهمانان به دامنه دوری برای نوعی پنکیک می روند و یک مجلس شعر خوانی گاوچرانی هم در یکی از برترین استراحتگاه های جهان پیشنهاد می شود.

استراحتگاه و مزرعه مهمانان آلیسیال (Alisal)، سولوانگ (solvang)، کالیفرنیا

خلیج کوچک جامبی (Jumby)، هتل روزن وود (A Rosewood Resort)، آنتیگوآ

این ملک لوکس در جزیره 300 هکتاری خصوصی واقع شده که تنها چند دقیقه با قایق از آنتیگوآ فاصله دارد. حتی بدبین ترین آدم ها در مورد مزایای اینجا که شامل سوئیت های سخاوتمندانه با منظره اقیانوس، حمام در فضای باز بیرونی و حیاط شخصی می شود، هیجان زده شدند. یک چشمه معدنی با سرویس کامل وجود دارد که احساسی مانند حس ماساژ بر روی ننو برای دو نفر با امکانات فضای باز که کمی دورتر از ساحلی مهیج است و یوگا در کنار استخری روباز و در چمنزاری که مانند بازی کروکت (croquet) است، را تداعی می کند. گاهی اتفاق می افتد که این مکان به عنوان یک هتل با هارپر کولینز (HarperCollins) و رندوم هوس (Random House) همکاری کند. مهمانان همچنین می توانند به بهترین فروشنده های آینده دسترسی داشته باشند، قبل از آنکه در آمازون شروع به کار کنند. اگر به دنبال آخرین عاشقانه در آنجا هستید، یکی از شام ها با شمع های روشن را در امتداد ساحل ماسه ای خصوصی در پایان آب های فیروزه ای در یکی از برترین استراحتگاه های جهان، رزرو کنید.

خلیج کوچک جامبی (Jumby)، هتل روزن وود (A Rosewood Resort)، آنتیگوآ

هتل پوز آپ (Paws Up)، گریناف (Greenough)، مونتانا

اگر زندگی مونتانا شما را در یکی از استراحتگاه های کامل جهان فراخوانی می کند، هتل پوز آپ تجملی غیر قابل مقایسه را در دره بلک فوت (Blackfoot) خیره کننده که در 30 مایلی شرق شهر (Missoula) قرار گرفته، به شما پیشنهاد می دهد. اینجا واقعا بهترین بهترین هاست به خصوص برای زوج های رمانتیک که می توانند در یک رستوران برنده جایزه اوارد روی عرشه کشتی در بین هزاران هزار ستاره شام بخورند. شب هایتان را در کنار هم و در چادری با بوم نقاشی لوکسی بگذرانید، با مناظر بی نظیر کوهستانی از خواب بیدار شوید، هوای پاک تازه را با قهوه صبحگاهی که از سرپیشخدمت چادرها تحویل گرفته می شود، استشمام کنید. روزهایتان را با کاوش بیابانی بر روی اسب، پیاده روی یا بالا رفتن به آسمان توسط بالن ها از روی درختان بگذرانید. حتی برای یک ماجراجویی بزرگ به سرپرستان مزرعه دامداری در اتومبیل رانی گله گاو بپیوندید و زمانیکه شما از یکی از بهترین استراحتگاه های جهان بازگردید سر پیشخدمت شما برایتان یک بطری نوشیدنی باز می کند و شما می توانید به سلامتی تجربه ای فراموش نشدنی بنوشید.

هتل پوز آپ (Paws Up)، گریناف (Greenough)، مونتانا

دار احلام (Dar Ahlam)، اسکورا (Skoura)، مراکش

دژ قرن نوزدهمی از صحرای شنی بی نظیری در بین استراحتگاه های کامل جهان برخوردار است و دارای 14 اتاق ، سوئیت و ویلا و چادرهای باشکوه بیابانی برای خوابیدن زیر ستارگان است. مکان آن، همانطور که اشاره کردیم در مرکز فلسفه صلح و حریم شخصی خودش است تا مهمانان احساس کنند که کاملا در دنیایی دیگر هستند. گشت و گذار در اینجا قطعا منحصر بفرد است. از شتر سواری در غروب آفتاب بیابان گرفته تا تور تسهیلات تولید کنندگان روغن زیتون در فصل برداشت محصول و ناهار پیک نیکی در زیر شکوفه های درختان بادام. معادن نمک، غارها، دره ها و دریاچه ها همگی به راحتی در دسترس می باشند و می توان آن ها را با اسب، قاطر، چهار چرخه، دوچرخه های کوهستانی و ماشین های 4X4 کشف کرد. در پایان، روز برای ضیافت های طولانی با دسرهای افسانه ای که به دست پیکاسوی شیرینی پزی، سر آشپر پیر هرمه (Pierre Hermé) درست شده، به پایان می رسد که از دیدنی های بهترین استراحتگاه های جهان می باشد.

دار احلام (Dar Ahlam)، اسکورا (Skoura)، مراکش

سال سیلز (Sal Salis)، تپه دریایی نینگوالو (Ningaloo)، استرالیا

سال سیلز، یک خلوت منحصر بفرد سازگار با محیط زیست و یکی از استراحتگاه های کامل جهان است که در گوشه اقیانوس و تپه دریایی مرجانی در غرب استرلیا جای گرفته است. سال سیلز فرصتی را پیشنهاد می دهد تا در یکی از 9 چادر جادار بیابانی با صدای دریا و آواز پرندگان از خواب بیدار شوید در حالی که کانگروها را تماشا می کنید که در حال چریدن بین شن ها هستند. کلبه اصلی چشم اندازهای وسیع و همچنین کتابخانه و تخته بازی را در اختیارتان می گذارد. فعالیت ها شامل غواصی در سطح، قایقرانی، پیاده روی های هدایت شده و همچنین شنا با نهنگ و کوسه ها هستند. تمام هزینه ها شامل هزینه های مسکن، تمام وعده های غذایی، نوشیدنی ها، فعالیت های روزانه هدایت شده و یک روز شنا برای هر شخص که شامل لباس غواصی و تجهیزات تنفسی و ناهار بوفه غذاخوری و یک دی وی دی از سرگرمی های روز شما در یکی از بهترین استراحتگاه های جهان است، می شود.

سال سیلز (Sal Salis)، تپه دریایی نینگوالو (Ningaloo)، استرالیا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین اسپاهای آب گرم در جهان | تجربه آرامش و استراحت

سعید حسنی ، جمعه 16 شهریور 1397

با توسعه بیشتر این مناطق و با اضافه کردن آبشارهای آب شیرین در بعضی اقامتگاه های مجلل آنجا را تبدیل به بهترین جزایر جهان کرده اند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :