خرید آنلاین پرواز خارجی به صورت ریالی در ایوار

آژانس ایوار شنبه 12 اسفند 1396

شرکت خدمات مسافرتی اسرا پرواز (ایوار)، در طی پانزده سال گذشته همواره در کنار شما سفردوستان عزیز بوده و با ارائه ی خدماتی نظیر اجرای مستقیم تور های خروجی انفرادی و گروهی، اجرای تور های ورودی، صدور بیمه مسافرتی و به عنوان نماینده انحصاری فروش بلیط قطار های اروپا (ریل یوروپ) در ایران، تمام تلاش خود را به کار بسته است تا سازنده ی لحظاتی زیبا و به یاد ماندنی برای شما باشد. خبر خوش آن که ایوار نیز بر علاوه بر خدمات پیشین، سامانه ی فروش آنلاین پرواز خارجی را نیز در وبسایت خود راه اندازی کرده است و تا نوروز 97، سامانه ی فروش پرواز داخلی این شرکت نیز قابل استفاده خواهد شد. 

گردش و سفر

خرید آنلاین بلیط پرواز

شما می توانید 24 ساعت شبانه روز تنها با داشتن یکی از کارت های عضو شتاب با مراجعه به سامانه ی فروش آنلاین پرواز ایوار، بلیط پرواز خود را به هر مقصدی از جهان که بخواهید، به صورت تمام آنلاین و به طور مستقیم از خطوط هوایی مشهور جهان خریداری و برای برنامه ریزی سفر خود اقدام کنید. سامانه فروش آنلاین پرواز ایوار امکان دسترسی شما به تمامی ایرلاین های معتبر دنیا را فراهم نموده است تا با توجه به قیمت و شرایط پروازی به سادگی هر چه تمام تر بلیط هواپیما را به صورت آنلاین و ریالی خریداری نمایید.

فروش آنلاین بلیت

نحوه ی رزرو بلیط هواپیما

برای رزرو و خرید پرواز کافی است که وارد وبسایت ایوار شوید و در قسمت جستجوی پرواز، مقصد، تاریخ و تعداد نفرات خود را وارد کنید تا در کمتر از 30 ثانیه و بر اساس شرایط انتخابی شما لیست بلیط ها از ارزان قیمت تا گران ترین بلیط نمایش داده می شود و شما می توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ، ساعت پرواز، مدت پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده کنید.. این مراحل در کم ترین زمان انجام شده و بلیط پرواز به صورت آنلاین رزرو خواهد شد. در صورت بروز هرگونه سوال و یا مشکل، می توانید از خدمات پشتیبانی پرواز آنلاین راهنمایی بگیرید.

رزرو بلیط ایوار

آژانس گردشگری اسراپرواز (ایوار)

تلفن: 22011637-021
فکس: 26200209-021
ایمیل: info@eavar.com
ساعت کار آژانس: 9 صبح الی 7 بعد از ظهر
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه، شماره 2609، طبقه سوم، واحد 8 - کدپستی: 1967713656

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

خرید و فروش غیرقانونی آثار باستانی به صورت آنلاین

گلاره یوسف پور ، سه شنبه 16 اردیبهشت 1399

براساس آخرین خبرهای واصله، افزایش خرید و فروش غیرقانونی آثار باستانی به صورت آنلاین در ایام کرونایی دیده می شود.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :