معرفی بهترین مراکز خرید در سن پترزبورگ

سن پترزبورگ بعد از مسکو بزرگ ترین شهر دنیاست. این شهر بزرگ به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی فوق العاده، سالانه گردشگران فراوانی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند. تا جایی که طبق آمار به دست آمده، هرساله هشت میلیون نفر از سن پترزبورگ بازدید می کنند. با این حجم گردشگر، دور از ذهن نیست که بازارها و مراکز خرید سن پترزبورگ برای گردشگران جذاب باشد. دراین بخش به معرفی تعدادی از بهترین مراکز خرید در سن پترزبورگ می پردازیم. با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای اطلاعات بیشتر از سوغات سن پترزبورگ...

سن پترزبورگ

مرکز خرید بولشویی گوستینی دوُر

مرکز بولشویی گوستینی دوُر (Bolshoi Gostiny Dvor) بزرگ ترین و از بهترین مراکز خرید در سن پترزبورگ است که در منطقه ی نوسکی (Nevsky) این شهر قرار دارد. بولشویی را یکی از اولین بازارهای سرپوشیده جهان دانسته اند که به سبک طاق نما طراحی شده است. در واقع ایده ی اصلی این بازار مربوط به ملکه ی الیزابت بوده است که یک گذرگاه طاقدار در این منطقه  ساخته شود. بعدها این گذرگاه تبدیل به یک بازار گردید.
بازار بولشویی حدود 53 هزار متر مربع مساحت دارد و طول آن 1000 متر می باشد. در این محدوده بیش از 100 فروشگاه قرار دارند که به عرضه ی انواع لوازم از قبیل پوشاک، جواهرات، اسباب بازی، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و ... می پردازند. اجناس این فروشگاه ها به صورت خرده فروشی ارائه می گردند و قیمت های آن نیز نسبت به سایر بازارها کمی بالاست.

بولشویی

مرکز خرید هارودز 

مرکز خرید Passage Trading House معروف به هارودز (Harrods)، یک پاساژ تجاری کوچک در بین مراکز خرید سن پترزبورگ است که روبروی مرکز خرید بولشویی گوستینی در سن پترزبورگ قرار دارد. این پاساژ تجاری زیبا انواع اجناس و کالاهای با کیفیت و متنوع را با توجه به بروزترین مد دنیا برای زنان، مردان و کودکان عرضه می کند. همچنین در این بازار می توانید لوازم خانگی، عتیقه جات، جواهرات و ... را نیز پیدا کنید. اجناس این مرکز به صورت عمده و جزیی به فروش می رسند.

مرکز خرید هارودز

مرکز خرید لنینگراد

خانه ی داد و ستد لنینگراد (Leningrad House Of Trade) یا دی اِل تی (DLT) یکی از قدیمی ترین مراکز خرید سن پترزبورگ است که در سال 1918 در این شهر افتتاح شد و می توانید بهترین سوغات سن پترزبورگ را از این جا بخرید. این مرکز در 5 طبقه و با توجه به استانداردهای بین المللی طراحی شده و در فروشگاه های آن بهترین و باکیفیت ترین اجناس ارائه می شوند. شما می توانید انواع کالاها مانند پوشاک، جواهرات، عطر، لوازم خانگی و ... را با بیش از 700 برند تجاری در این دی اِل تی پیدا کنید. قیمت کالاهای این مرکز بسیار پایین تر از همین برندها در شهرهایی مانند دبی یا لندن می باشد.

مرکز خرید لنینگراد

فروشگاه موسکوفسکی 

موسکوفسکی (Moskovsky) فروشگاه بزرگی است که در آن می توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود از جمله پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و ... را پیدا کنید. همچنین اگر قصد خرید سوغات سن پترزبورگ را نیز دارید، موسکوفسکی  یک فروشگاه ایده آل برای این کار است. زیرا انواع اشیای هنری و سوغاتی های مسکو در آن به فروش می رسد.

فروشگاه موسکوفسکی

فروشگاه ناروسکی

ناروسکی (Narvsky) نام فروشگاه دیگری است که به عرضه ی انواع کالاها مانند پوشاک، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم برقی و لوازم ورزشی و ... می پردازد.

فروشگاه ناروسکی

فروشگاه اسوتلنوفسکی

اگر با کودکتان به خرید می روید، می توانید فروشگاه اسوتلنوفسکی (Svetlanovsky) را انتخاب نمایید. زیرا بخشی از این فروشگاه به بازی کودکان اختصاص داده شده و می تواند برای مدتی فرزندتان را سرگرم سازد. در این فروشگاه می توانید انواع پوشاک، جواهرات، لوازم خانگی و سوغاتی های موردنظر خود را تهیه نمایید.

فروشگاه اسوتلنوفسکی

بازار اپراکسین

یکی دیگر از معروف ترین بازارهای سن پترزبورگ، بازار اپراکسین (Apraksin Dvor) است. در این بازار انواع کالاها و اجناس با تنوع بسیار بالا به فروش می رسند. در این جا نیز مانند سایر مراکز خرید می توانید کالاهایی مانند پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه و ... را خریداری نمایید.

بازار اپراکسین

خیابان نوسکی پراسپکت

خیابان نوسکی پراسپکت (Nevsky Prospekt)، یکی از خیابان اصلی شهر سن پترزبورگ است که می توان آن را یکی از جاذبه های دیدنی این شهر نیز معرفی کرد. فروشگاه های این خیابان، که به شانزلیزه سن پترزبورگ نیز معروف است، بسیار لوکس و پرزرق و برق بوده و انواع برندهای معتبر دنیا در آن به فروش می رسد.

خیابان نوسکی پراسپکت

بازار سوغات

این بازار برای کسانی که قصد خرید سوغاتی را دارند بسیار پیشنهاد می شود. شما در بازار سوغات (Souvenirs Market) سن پترزبورگ می توانید سوغاتی های معروف روسی را با ارزان ترین قیمت تهیه نمایید. این بازار در پشت کلیسای مسیح ناجی (Church of the Saviour) قرار دارد.

بازار سوغات

گالری پریالکا

اگر به دنبال لوازم و لباس های خاص و شیک هستید حتما سری به گالری پریالکا (Pryalka) این شهر بزنید. این گالری به سبک روستایی طراحی شده و محیطی گرم و جذاب دارد. انواع لباس های گرم، شال گردن، جوراب، دستکش و کلاه در این گالری دیده می شوند. لباس های ابریشمی، جوراب های ساق بلند، کیف پول و موارد مشابه آن نیز اجناس دیگری هستند که در این مکان به فروش می رسند.

گالری پریالکا
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مراکز خرید پاتایا | معرفی بهترین بازارهای سنتی و مدرن

ز. نیرومند ، سه شنبه 4 مهر 1396

شهر ساحلی پاتایا امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری را برای مسافران و مهمانان خود آماده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :