رستوران بوفه اردک آبی | صبحونه ی خوشمزه اردک آبی

بین همه ی وعده های غذایی صبحونه برای من جذاب ترینشونه. ناهار و شام رو تا یه حدی میتونم بخورم، اما برای صبحونه انگار که سیری ناپذیر میشم و هرچی دلم بخواد معده ام خاصیت کشسانی پیدا میکنه. برای همین بوفه برای صبحونه برای من و خیلیا که شبیه منن بهترین انتخابه. صبحونه اردک آبی رو فکر کنم خیلی از ماها اگه نرفته باشیم هم حداقل اسمش رو شنیدیم. روز جمعه درسته که خیلی مقدسه و باید حتما خوابید اما این که بخوام برم صبحونه ام رو اردک آبی بخورم تنها دلیلی بود که باعث شد از تخت جدا بشم و با دوستام بریم رستوران بوفه اردک آبی. پنجشنبه و جمعه دو روزیه که همه تعطیلن و طبق معمول وقتی رسیدیم رستوران تقریبا پر بود و آدمای زیادی برای خوردن این صبحونه ی بی نظیر قید خوابشون رو زده بودن. دم ورودی رستوران اردک آبی یه نگهبان ایستاده که خیلی محترم ما رو به داخل هدایت کرد و یکی از میزهای خالی رو برای ما انتخاب کردن. 

رستوران بوفه اردک آبی

رستوران بوفه اردک آبی

رستوران اردک آبی طبقه ی اول مرکز خرید تندیس و سال هاست که مشتری های خودش رو داره. شلوغی رستوران اول صبح جمعه برام خیلی جالب بود و اینکه باز هم در نهایت نظم پرسنل که به همه رسیدگی میکردن. رستوران بوفه اردک آبی یه فضای بزرگه که هم صبحانه گرم سرو میکنه هم سرد. سمت راست ورودی رستوران بوفه گرم رو گذاشتن که تنوع خیلی زیادی از انواع خوراک و املت و وافل بود و واقعا نمیشد ازشون گذاشت. از تک تک آیتم ها یکم برای خودم برداشتم که مزه ی هرکدوم رو تست کنم، اما نکته ای که خیلی هم دوست داشتنیه خانوم آشپزیه که همزمان همون جا برای مشتری ها وافل و پنکیک درست میکنه و اون داغ بودن و تازگیشون خیلی عالیه. یه قسمت هم مجزا انواع نون، کیک و شیرینی رو چیدن و تٌستر و فر هم گذاشتن که اگه کسی دوست داشت بتونه نونش رو گرم بکنه، تنوع کیک ها و نون ها هم انقدر زیاد بود که انتخاب بینشون واقعا سخت بود، مخصوصا که کیک ها انگاری چشمک میزدن. سمت چپ رستوران هم میز صبحونه سرد رو گذاشتن که تمامی آیتم ها رو خیلی خوشگل و منظم چیده بودن.

رستوران اردک آبی

چی بخوریم؟

هرچی که دلتون بخواد رو توی اردک آبی میتونین پیدا کنین. تنوع صبحانه های سرد و گرم به حدی زیاده که حتی انتخاب بینشون هم سخته و آدم حتی اگه از هرکدوم یه تیکه ام بخوره، سیر میشه. 

چی بخوریم؟

بریم رستوران بوفه اردک آبی؟

اگه دلتون میخواد روزتون رو بسازین و یک صبحانه ی عالی نوش جان کنین، حتما باید اردک آبی رو امتحان کنین. تنوع بالا، کیفیت خیلی خوب و سرویس دهی منظم اردک آبی دلیل خیلی خوبیه که بازم حتما برم اینجا. صبحانه ی بوفه البته توی خیلی از رستوران ها سرو میشه، اما بی شک تنوع بالای اردک آبی رو معدود رستورانی داره. جالب تر هم اینه که این رستوران برای جشن های خاص مثل تولد و سالگرد ازدواج برای مهموناش مراسم ویژه در نظر می گیره و میزآرایی خیلی زیبایی انجام میده.

بریم رستوران بوفه اردک آبی؟

اطلاعات دسترسی

آدرس: تجریش،مرکز خرید تندیس، طبقه اول
 تلفن: 02122730049
آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/blueducktandis/
آدرس تلگرام: https://t.me/Blueduckbot

اطلاعات دسترسی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

اردک آبی، رستورانی لوکس با منظره کوه های شمال تهران

رستوران اردک آبی ، شنبه 22 مهر 1396

اسم رستوران اردک آبی رو شاید خیلی از شما شنیده باشید، رستورانی که بیشتر از همه با صبحانه های خوش طعمی که دارد شناخته شده است. اینبار اما جنبه ای دیگر از این ..

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :