رستوران سنتی کلبه ایران | موزیک زنده در فضایی ایرانی

من چون قلیون نمی کشم همیشه یه درگیری با دوستایی که قلیون میکشن دارم، اونم اینه که اونا میخوان برن یه جایی که قلیون بکشن، منم می خوام غذای خوب بخورم، که تو اکثر وقتا این جور جاها غذاشون خوب نیست. اما با دوستم اومدیم رستوران سنتی کلبه ایران که هم قلیون سرو میکنن هم غذاهای خوشمزه دارن. رستوران کلبه ایران

رستوران کلبه ایران

رستوران کلبه ایران

رستوران کلبه ایران فضایی کاملا سنتی داره و شبیه سفره خونه ها دیزاین شده. برای ورود به رستوران از چندتا پله پایین رفتیم تا وارد فضای رستوران بشیم که دورتا دورش رو تخت چیدن برای راحت نشستن مشتری ها و وسط رستوران با میز و صندلی دکور شده. رستوران سنتی کلبه ایران، هم ظهرا هم شب ها موزیک زنده داره که ما ظهر رفتیم و رستوران تقریبا خلوت بود و خیلی راحت برای خودمون جای نشستن انتخاب کردیم. میزها و دکور رستوران به سبک ایرانی تزیین شده و روی میزها رو با کاشی شکسته تزیین کرده بودن که همخوانی خیلی خوبی هم با محیط داشت.

رستوران سنتی کلبه ایران

در رستوران کلبه ایران چی بخوریم؟

منوی رستوران کلبه ایران انواع غذاهای ایرانی رو داره. از انواع کباب تا خورشت های متنوع، اما بین غذاهایی که خوردیم با اختلاف بالایی کوفته تبریزیشون عالی بود. ماهی قزل آلا خوشمزه بود، بوی زهم ماهی هم نمی داد. کباب برگ ممتاز و فیله گوشتشون هم خوشمزه بود و دورچین خوبی داشتن. ماست و سالاد هم به صورت بار هستش و هر مقدار که دلتون بخواد میتونین برای خودتون از انواع سالاد و ماست ها بردارید.

چی بخوریم؟

بریم رستوران سنتی کلبه ایران؟

قلیون کشیدن یکی از تفریحاتیه که خیلی ها دوسش دارن. اگه دوست دارین برید جایی که هم غذای خوب بخورید هم موزیک گوش بدین و چای بخورین، این رستوران انتخاب خیلی خوبیه. مخصوصا که فضای سفره خونه خیلی تمیزه، اصلا هم بوی دود نمیاد و تهویه خوبی دارن.

بریم رستوران سنتی کلبه ایران؟

اطلاعات دسترسی

آدرس: بلوار میرداماد، نرسیده به میدان مادر، جنب بانک کارآفرین، پلاک 84
تلفن: 22924445
آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/kolbe_iran/
آدرس تلگرام: https://t.me/kolbe_iran

اطلاعات دسترسی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

رستوران شنزار | طعم خوب غذای ایرانی در فضایی دلنشین

بهار یعقوبی ، چهارشنبه 22 خرداد 1398

رستورانی که به محض قدم گذاشتن در ورودی میتوانید آرامش و حال خوب را به روحتان هدیه دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا با غذاها و فضای رستوران شنزار اشنا شویم ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 1 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :