تفریح در پارک ملی یلواستون و دیدن طبیعت زیبا در زمستان

پارک ملی یلواستون مقصدی است که حتما باید دید و در هر فصلی از سال می توانید این کار را انجام دهید اما این پارک در فصل زمستان برای گردشگران به بهشت ماجراجویی آن ها تبدیل می شود. نه تنها می توانید در آنجا با اسنومبیل و اسکی از میان آبفشان ها و چشمه های آب گرم عبور کنید بلکه می توانید پاچیله بپوشید و به دل کوه ها بروید. گردشگران زمستانی همچنین می توانند به دیدن گاومیش های آمریکایی البته با در نظر گرفتن نکات ایمنی تور Snow Coach بروند و گرگ های مشهور این پارک را در حال شکار در زمینه ای از برف سفید در بین جاذبه های گردشگری پارک ملی یلواستون تازه تماشا کنند. در شب هم شما طاقی از ستارگان را در بالای سر خود می بینید که تجربه ای سحرآمیز را در بین دیدنی های پارک ملی یلواستون به شما عرضه می کند که خود نوعی تفریح در پارک ملی یلواستون می باشد.

تفریح در پارک ملی یلواستون

گردش در چشم اندازهای برفی

زمستان پارک ملی یلواستون فوق العاده زیباست. بخار از چشمه های گرم آبفشان آن بلند می شود. گاومیش ها آمریکایی در زمین های پر از برف آن سرگردانند و از جویبارهای با کریستال های یخی آب می نوشند. Old Faithful درست در بیرون از کلبه خود برای مهمانان چیزهای زیادی برای تماشا دارد جایی که جمعیت آن در در مقایسه با ماه های تابستان غیر قابل مقایسه است. شما تمام این ها را می توانید در آسایش و با تور SnowCoach بینید. هرچه باشد در مقایسه با اسنومبیل و اسکی یا پیاده روی زمستانی بهتر است. کلبه های پارک ملی یلواستون برنامه هایی را برای گردشگران ماجراجویی دارد که به دنبال تفریحاتی زمستانی اند. خود کلبه ها نیز اقامتگاهی عالی برای گردش هستند که مکانی گرم و آرام را همراه با غذاهایی عالی و نوشیدنی های گرم در اختیار شما قرار می دهند و یکی از جاذبه های گردشگری پارک ملی یلواستون است.

گردش در چشم اندازهای برفی

طی کردن مسیر اسکی با پای پیاده، چوب اسکی یا پاچیله

یلواستون صدها مایل مسیر اسکی دارد که به سراسر پارک می رود. نقشه مسیرهای آن هم در مرکز گردشگران پارک و هتل های آن که در زمستان باز است، موجود است و به مسافران اجازه می دهد مسیر سفرشان را دقیقا مشخص کنند. اتوبوس های شاتل مسافران را در ایستگاه های مسیر سوار و پیاده می کنند و تمام تجهیزاتی که مورد نیاز است به صورت کرایه ای در خود پارک در بین دیدنی های پارک ملی یلواستون موجود است. غرب یلولستون یعنی مونتانا نیز درست بیرون ورودی غربی پارک، مایل ها مسیر اسکی دارد که سیستم مسیرهای اسکی Rendezvous را تشکیل داده است. این مجموعه نیز به نوبه خود این شهر کوچک را مقصدی عالی برای کسانی می کند که به دنبال امکانات بیشتر در منطقه یلواستون هستند.

طی کردن مسیر اسکی با پای پیاده، چوب اسکی یا پاچیله

با اسنومبیل به سرزمین عجایب زمستانی بروید

با اسنومبیل فقط به مسیرهای خاصی در پارک می توانید بروید و فقط با تورهای همراه با راهنما این کار امکان پذیر است. گردش با اسنومبیل به Old Faithful به وسیله چندین شرکت اسنومبیل سواری در غرب یلواستون درست بیرون پارک عرضه می شود. در درون محدوده پارک، Xanterra شرکتی که هتل های پارک را مدیریت می کند، برنامه اسنومبیل سواری را ارائه می کند که طی آن گردشگران می توانند شب را در کلبه برفی Old Faithful بگذرانند و روز بعد 90 مایل را به سمت هتل چشمه آب گرم ماموت برانند. اسنومبیل سوارهایی که از غرب یلواستون سفرشان را آغاز می کنند می توانند آزادانه صدها مایل از مسیرهای اسنومبیل و مسیرهای شیب دار در جنگل های ملی آمریکا را طی کنند که خود نوعی تفریح در پارک ملی یلواستون می باشد.

با اسنومبیل به سرزمین عجایب زمستانی بروید

تماشای حیات وحشی غنی

انجمن یلواستون که با سرویس پارک های ملی همکاری می کند، گردش های روزانه متنوعی را برای تماشای حیوانات و برنامه های چند روزه ای را برای بازدیدکنندگان عرضه می کند. این گروه چند برنامه مختلف دارد که بعضی از آن ها اقامت در شب را هم شامل می شود و مسافران می توانند طلوع یلواستون را هم تجربه کنند و با دوربین به تماشای گرگ ها، گوزن شمالی، گاومیش و دیگر حیوانات این منطقه بنشینند. محیط بانان تورهایی را رهبری می کنند تا به گردشگران چگونگی بقا و نحوه ارتباط این حیوانات با حیات وحش را توضیح دهند و یکی از دیدنی های پارک ملی یلواستون همین کار است.

تماشای حیات وحشی غنی

تورهای شبانه

مه به طرز ترسناکی اطراف شما را می گیرد و شما باید با دقت مسیر تخته ای را که شما را راهنمایی می کند دنبال کنید و در همین حین آبفشان های جوشان در تاریکی تنها چند قدم آن طرف تر قل قل می کنند. این پیش درآمد یک فیلم ترسناک نیست این مقدمه سفر شما با اتوبوس های تور SnowCoach است که طی این سفر زندگی یلواستون در شب را می بینید زمانی که بعضی از مخلوقات معروف پارک وارد بازی می شوند. مهمترین قمست این گردش احتمالا نقطه ای است که SnowCoach می ایستد و تمام مسافران پیاده می شود و وارد تاریکی می شوند. شما می توانید به آسمان پر ستاره ای نگاه کنید که در شهرهای مملو از نور مصنوعی امروزی مثل یک رویا است. ستاره های بیشماری که در بالای سر شما هستند، شما را محصور عظمت خویش در بین دیدنی های پارک ملی یلواستون می کنند.

تورهای شبانه

غرق شدن در چشم اندازهای یلواستون غربی

در صبح یک روز شنبه در یلواستون غربی، مونتانا اسنومبیل ها در سطح خیابان ها از تعداد ماشین ها بیشتر است. این شهر عمدتا کلبه ها، رستوران ها و فروشگاه هایی برای بازدیدکنندگانی دارد که به دنبال سوغاتی و یا لباس های گرم هستند. اینجا بهترین مکان برای گردش در پارک و جنگل است. این شهر درست کنار یلواستون قرار دارد پس شما می توانید گردش های روزانه ای را در زمین های بکر آن با اسنومبیل یا SnowCoach داشته باشید. وقتی به اینجا رفتید حتما به پارک وحش Grizzly & Wolf Discovery Center بروید. پارک حیات وحش برای تماشای بازی خرس ها با هم و شکار گرگ ها در بین جاذبه های گردشگری پارک ملی یلواستون تعبیه شده است همچنین مسیرهای اسکی بزرگی نیز در نزدیکی اینجا برای کسانی که هیجان بیشتری می خواهند، وجود دارد.

غرق شدن در چشم اندازهای یلواستون غربی

از یک اردوی زمستانی لذت ببرید

برای یک ماجراجویی درست و حسابی هیچ چیز مثل گردش اردویی زمستانی در یلواستون نیست. اردوگاه ماموت به لطف ارتفاع کمترش تمام سال باز است. طی ماه های سرد سال رزرو جا آسانتر است و بازدیدکنندگان می توانند آرامش و آسایشی خاص را در اقامتگاه تجربه کنند. اقامت در نزدیک ماموت هم می تواند دسترسی شما به مسیرهای اسکی، چشمه های آب گرم و دیگر جاذبه های این منطقه را تضمین کند. اردوزنندگان زمستانی به چادر چهارفصلی خوب، کیسه خوابی گرم و با لایه های زیاد نیاز دارند و می توانند تجربه ای منحصر به فرد را در زندگی تجربه کنند. اقامت در کلبه یلواستون همیشه حیرت انگیز است ولی هیچ چیز مثل یک شب ماندن در چادر شما را با حیاط وحش ارتباط نمی دهد و خود نوعی تفریح در پارک ملی یلواستون می باشد.

از یک اردوی زمستانی لذت ببرید

چشیدن مزه تنهایی

افراد زیادی در زمستان از یلواستون بازدید نمی کنند در نتیجه مکان های زیادی در اینجا وجود دارند که می توانید فقط خودتان به تنهایی به تماشای آن ها بروید. آرامش اینجا در ماه های تابستان وقتی که گردشگران زیادی یک مرتبه از سراسر دنیا به این پارک می آیند، به هم می خورد اما در زمستان می توانید مکان های خلوت زیادی را در این سرزمین پیدا کنید که کسی به آن ها پا نگذاشته است. اگر شما به دنبال جایی می گردید که در آن از همه چیز دور شوید، گردشی زمستانی در یلواستون همان جایی است که یکبار در عمرتان باید آن را ببینید و هیچ زمان دیگری در سال نمی توانید Old Faithful را اینقدر خلوت ببینید همچنین مسیرهای اسکی پرطرفدار آن هم کاملا خلوت است. این تنهایی است که این سفر را در زمان تفریح در پارک ملی یلواستون با ارزش می کند.

چشیدن مزه تنهایی

لم دادن در یک چشمه آب گرم

ویژگی های زمین گرمایی یلواستون در تمام سال با آبفشان ها و شکاف هایی آتشفشانی آن که از آن ها بخار خارج می شود، حیرت انگیز است اما شاید بهترین آن چشمه های آب گرمی است که در تمام این منطقه وجود دارد که حتی در ماه های سرد زمستان هم می تواند تجربه ای دلچسب را برای شما به ارمغان بیاورد. دو مایل به شمال ماموت بروید و نقطه ای را پیدا کنید که رودخانه Boiling به رودخانه Gardner می رسد و جایی عالی را ایجاد کرده تا بازدیدکنندگان در آنجا بتوانند درون آب گرم لم بدهند. طی ماه های تابستان این منطقه می تواند بسیار شلوغ باشد ولی در زمستان کمتر بازدیدکننده ای دارد و همین می تواند منحصر به فردترین تجربه در این فصل را رقم بزند.

لم دادن در یک چشمه آب گرم

مهارت های عکاسی را بهبود ببخشید

برای عکاسان ماجراجویی که از طبیعت عکس می گیرند، یلواستون مکانی فوق العاده برای بهبود مهارت های عکاسی است. این موضوع مخصوصا در فصل زمستان که کنتراست بالای بین سفیدی برف و آبی پررنگ آسمان تصویر را احاطه کرده است، صادق است. تماشا و همچنین گرفتن عکس از حیات وحش پارک کاری ساده است که زمستان را زمانی عالی برای عکاسی از حیات وحش می کند. در تمام طول زمستان و روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه گردش های برنامه ریزی شده برای عکاسی تدارک دیده شده است با راهنمایی که بازدیدکنندگان را در گردش برای دیدن عجایب پارک رهبری می کند. این گردش ها به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا جاهای بیشتری از پارک را ببینند و به صورت سفارشی انجام می گیرد تا بهترین فرصت ها را برای گرفتن بهترین عکس ها فراهم کند.

مهارت های عکاسی را بهبود ببخشید

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

زیباترین پارک های ملی داکوتای جنوبی و لذت تفریح در پهنای طبیعت

سعید حسنی ، چهارشنبه 28 شهریور 1397

داکوتای جنوبی با افتخار عنوان دروازه ورود به غرب آمریکا می باشد و دارای تاریخ و طیف گسترده ای از مناظر است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :