معرفی تعدادی از خوشمزه ترین غذاهای آلمانی

آلمان یکی از کشورهای بسیار متمدن و صنعتی بوده که مردمش وعده های غذایی خود را براساس حفظ سلامتی انتخاب کرده و آنها را به صورت عالی طبخ می کنند. این کشور توجه زیادی به بخش غذایی خود دارد. با ما در مقاله خوشمزه ترین غذاهای آلمانی همراه شوید تا شما را با تعدادی از معروف ترین غذاهای آلمان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با غذاهای معروف آلمان برایتان جالب خواهد بود.

اشترودل سیب

یکی از شیرینی های محبوب کشور آلمان، اشترودل سیب است. اشترودل سیب تشکیل شده از سیب، کشمش و دارچین بوده که بعد از پخت، آن را با شکر یا پودر قند می پوشانند.

اشترودل سیب

خورشت آلمانی Eintopf

Eintopf یکی از خوشمزه ترین غذاهای آلمانی بوده که در روزهای سرد بیشتر از آن استفاده می شود. مواد اصلی این خورشت سیب زمینی، آب گوشت، انواع سبزیجات، گوشت قرمز، مرغ یا ماهی هستند.

خورشت آلمانی Eintopf

نودل Kasespatzle

نودل Kasespatzle یکی از غذاهای معروف آلمان بوده که از تخم مرغ و آرد سفید درست می شود. این گونه نودل ها بعد از اینکه در آب جوش طبخ داده می شوند، همراه با پنیر و پیاز بو داده شده قابل سرو هستند.

نودل Kasespatzle

Kartofflepuffer

مواد اصلی این پنکیک سیب زمینی، تخم مرغ، پیاز، سیب زمینی رنده شده و ادویه بوده و به همراه سس سیب در کنار غذاهای اصلی سرو می شود.

Kartofflepuffer

بلغور قرمز

بلغور قرمز یک نوع از پودینگ های آلمان بوده که متشکل از بلغور و میوه های خوشمزه ای همچون انگور فرنگی قرمز، سیاه، رزبری قرمز، توت سیاه، توت فرنگی و گیلاس سیاه است. اگر به آلمان سفر کردید، حتما این پودینگ را امتحان کنید.

بلغور قرمز

Sauerbraten

Sauerbraten یکی از معروف ترین غذاهای آلمان بوده و از چند نوع گوشت متفاوت درست شده است. باید بدانید که آلمانی ها عاشق غذاهای گوشتی هستند.

Sauerbraten

پرتزل

آلمانی ها از پرتزل در میهمانی های خود استفاده می کنند. این نان پخته شده از خمیر، به شکل گره بوده و از نانهای محبوب این سرزمین است.

پرتزل

شنیسل

شنیسل، یک نوع از کتلتهای آلمانی ها بوده که دارای طعمی بسیار خوشمزه است. این غذا در حقیقت برای کشور اتریش بوده و با گوشت، پودر سوخاری، آرد و تخم مرغ تهیه می شود.

شنیسل

سوسیس

از غذاهای مورد علاقه آلمانی ها که مصرف آن هم بسیار زیاد است، می توان به سوسیس اشاره کرد. سوسیس در این کشور در انواع فراوانی تولید می شود.

سوسیس

کیک جنگل سیاه

کیک گیلاسی یا همان کیک جنگل سیاه از محبوب ترین دسرهای سرزمین آلمان است. جنگل سیاه از مناطق پربازدید بوده که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

کیک جنگل سیاه
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از خوشمزه ترین غذاهای سیستان و بلوچستان

هانیه گل محمدی ، سه شنبه 28 فروردین 1403

با ما در این مقاله خواندنی همراه باشید تا شما را با تعدادی از غذاهای مشهور سیستان و بلوچستان آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :