10 مورد از بهترین قلعه های اسکاتلند برای بازدید

مناظر جذاب این قلعه ها را از دست ندهید. در بهترین افسانه ها، همیشه یک قلعه وجود دارد: برج های بلند، خندق های ترسناک و یک منظره ی هیجان انگیز در اسکاتلند، قلعه های قدیمی دریاچه های عمیق و برج های شهر را می پوشانند. مسافران سرگردان این قلعه ها را در هر گوشه ای از اسکاتلند پیدا خواهند کرد. به افتخار روز ملی تارتان در روز یکشنبه، جشن گرفتن تعطیلات در اسکاتلند نقش موثری را در تاریخ آمریکا بازی کرده است. CNN 10 قلعه ی با شکوه را برای سیاحت در این کشور قدیمی انتخاب کرده است. از پایتخت شهر ادینبورگ تا منظره های دراماتیک کوهستانی شمال اسکاتلند (highlands) ، در اینجا 10 مورد از بهترین قلعه های اسکاتلند را بیان کرده ایم. پس با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای معرفی قلعه های شگفت انگیز اسکاتلند...

اسکاتلند

1. Eilean Donan , Inverness-shire

این قلعه از بهترین قلعه های اسکاتلند قرن سیزدهم  میلادی در وسط یک دریاچه قرار دارد که یکی از نمادهای اسکاتلند می باشد. این قلعه در کوهستان های شمالی هایلندز قرار دارد که با نگاه کردن به سمت جزیره اسکای، این قلعه ی خیره کننده از طریق یک پل به خشکی متصل است. این قلعه در اوایل قرن بیستم بازسازی شد و اغلب در تلویزیون و نیز فیلم های سینمایی نقش داشته است. بازدیدکنندگان می توانند در میان اتاق ها بگردند و مبلمان، لوازم و مصنوعات و اسلحه های آن دوره را مشاهده کنند.

Inverness-shire

2. Edinburgh Castle, City of Edinburgh

شاید این قلعه یکی از معروف ترین قلعه های اسکاتلند (و پر بازدید ترین) قلعه ها در اسکاتلند در مرکز پایتخت شهر باشد. این قلعه در بالای شهر و در قلعه ی راک قرار دارد، و نیز حضور مستحکمی  در افق ادینبرگ دارد. قدیمی ترین بخش این قلعه به قرن دوازدهم بر می گردد و بسیاری از بازدیدکنندگان به ویژه برای دیدن جواهرات تاج اسکاتلندی به اینجا سفر می کنند. تورهای راهنمایی نیز در دسترس هستند.

City of Edinburgh

3. Culzean Castle, Ayrshire

مسافران هوشیار ممکن است قلعه ی Culzean را از پشت پول پنج پوندی نوشته منتشر شده توسط بانک سلطنتی اسکاتلند شناسایی کنند. این قلعه ی صخره ای در ساحل Ayrshire  است که قرن هاست به خانواده ی کندی ارتباط دارد.
این مکان یک نمونه خاص به یادماندنی از یک ساختار افسانه ای مانند به همراه برج هایش است که آن در بالای دریای طوفانی مستقر شده و توسط باغ ها و جنگل های انبوهش محصور شده است.

Ayrshire

4. Ballindalloch Castle, Banffshire

اغلب آن را به نام "مروارید شمال" صدا می زنند، این قلعه ی قرن شانزدهمی از قلعه های شگفت انگیز اسکاتلند در مرکز یکی از مناطق ویسکی اسکاتلند، Speyside  است. بر خلاف سایر قلعه ها در اسکاتلند، این قلعه یکی از معدود قلعه های کشور است که خصوصی می باشد: خانواده ی مکفرسون گرانت به طور مداوم در طول قرن ها اینجا زندگی می کردند.
این قلعه در طول ماه های تابستان به روی بازدیدکنندگان  باز است و دارای یک مغازه با انواع کالاهای اسکاتلندی از جمله تارتان و جواهرات است.

Banffshire

5. Castle Fraser , Aberdeenshire

 دوستداران فیلم ممکن است قلعه Fraser از بهترین قلعه های اسکاتلند را از "ملکه" تشخیص دهند، Helen Mirren  (که به عنوان یک پس زمینه به نظر می رسد). قلعه ی Fraser یکی از بزرگترین و پر طرفدارترین قلعه های کشور است. این قلعه بین سال های 1575 و 1636  ساخته شده است و بیش از 300 هکتار از زمین های پست و هموار و جنگل ها تشکیل شده است. داخل آن همانند یک نوع خانه ی خانوادگی همراه با تصاویری از خانواده ی Fraser و نیز مبلمان اصلی است.

Castle Fraser, Aberdeenshire

6. Stirling Castle, Stirlingshire

یکی از  قلعه های شگفت انگیز اسکاتلند و بزرگترین (مهمترین چشم انداز های تاریخی/ معماری) قلعه ی استرلینگ است. یک سفر آسان از ادینبورگ و گلاسکو است، این قلعه بعدها برای اولین بار مقصد شوالیه ها و اشراف، که در املاک لوکس با باغ های پیچیده آن گرد هم می آمدند، بود.
این مکان محل مناسبی برای بازدید برای خانواده ها است، لباس های تعدادی از  شخصیت ها در نقش های تاریخی در آن محل وجود دارد، و کودکان می توانند آن لباس ها را که متعلق به دوره های مختلف هستند بپوشند و نیز با وسایل مربوط به قرون وسطی بازی کنند.

بازدید از بهترین قلعه های اسکاتلند 6

7. Urquhart Castle , Inverness-shire

هیولای افسانه ای Loch Ness ،Nessie، ممکن است مسافران را به سرزمین های کوهستانی اسکاتلند متمایل کند، اما این قلعه ی اورکهات است که نمایش را ارائه می دهد.
این مکان یکی از پر بازدیدترین  قلعه ها در کشور اسکاتلند است، برج بزرگ این قلعه به طور گسترده موجب نادیده گرفته شدن Loch Ness می شود.
در اوایل قرون وسطی یک دژ مستحکم در این مکان ساخته شده بود ، اما خرابه هایی که امروز به نظر می رسند مربوط به قرن های 13 تا 16 می شود. همچنین این قلعه نقش استراتژیکی در جنگ استقلال اسکاتلند ایفا کرد.

Urquhart Castle , Inverness-shire

8. Glamis Castle, Angus

یکی از برجسته ترین و به طور تاریخی جالب، قلعه ها در اسکاتلند، قلعه ی گلمیس است. این ساختار ادعا می کند که شهرت به عنوان زمینه و محیطی برای "مکبث" شکسپیر است، همراه با دوران کودکی ملکه الیزابت، ملکه ی مادر (دختر جوانش، شاهزاده مارگارت، در اینجا متولد شد). املاک اطراف آن شامل 14000 هکتار از باغ ها، مزارع و جنگل ها است.

بازدید از بهترین قلعه های اسکاتلند 8

9. Inveraray Castle, Argyllshire

این مکان در غرب اسکاتلند در ساحل Loch Fyne واقع شده است و یک نمای افسانه ای همراه با یک فضای درونی جذاب دارد. بسیاری از بازدیدکنندگان در اتاق چای آن جا استراحت می کنند و نگاه اجمالی به نحوه زندگی سلطنتی دارند. طرفداران سریال "Downton Abbey" ممکن است آن را از فصل سوم قسمت کریسمس تشخیص دهند. این قلعه دارای یک باغ دوست داشتنی 16 هکتاری است که توسط املاک شگفت انگیز شصت هزار هکتاری احاطه شده است.

بازدید از بهترین قلعه های اسکاتلند 9

10. Crathes Castle, Aberdeenshire

این مکان در جنگل های Aberdeenshire یافت می شود، قلعه ی Crathes به قرن شانزدهم برمی گردد و مربوط به رابرت بروس، جنگجوی پادشاه اسکاتلند است.
برج ها، دژها و داستان های ارواح این قلعه را همراه با باغ های دیوار کشیده شده، برای بازدید به طور بخصوصی جذاب کرده است. مسافران علاقه مند به هنر، به سوی مجموعه ای از تصاویر و سقف های نقاشی شده جلب خواهند شد.

بازدید از بهترین قلعه های اسکاتلند 10
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

باید تدابیری برای بازدید عموم از قلعه اردلان روستای اشتران اندیشیده شود

گلاره یوسف پور ، شنبه 8 مرداد 1401

براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، باید تدابیری برای بازدید عموم از قلعه اردلان روستای اشتران اندیشیده شود.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :