خوشگذرانی در آروبا، جزیره ای در کارائیب

دلایل زیادی برای دیدن جزیره زیبای آروبا وجود دارند. این جزیره کارائیبی که فقط در 15 مایلی شمال ساحل ونزوئلا قرار دارد به خاطر سواحل شنی سفید و آب و هوای گرمسیری که با وزش بادهای تجاری مداوم از سمت اقیانوس اطلس کنترل می شوند، مشهور است. حیات وحش شگفت انگیز، خرابه های تاریخی و حتی غارهای زیرزمینی آنجا نیز برای سیاحت در زمان خوشگذرانی در آروبا پیشنهاد می شوند. اگر دیدنی های آروبا در فهرست برنامه سفرتان قرار دارد، ممکن است در تنظیم زمان برای انجام کارها دچار مشکل شوید اما این ایده ها مطمئناً کار شما را در زمان تفریح در آروبا آسان تر می کند.

تفریح در آروبا

به فلامینگوها غذا بدهید

فلامینگوهای آروبا به لطف دیده شدن در اینستاگرام هنگامی که بسیاری از بازدیدکنندگان در حال غذا دادن به آن ها سلفی گرفته و از تماشای نزدیک با پرندگان صورتی لذت می برند، مشهور شده اند. درحالی که می توانید آن ها را در سراسر جزیره ببینید، بهترین نقطه جزیره رنسانس، جزیره خصوصی در اورنجستاد متعلق به ریسورت آروبا رنسانس است. اگر در تفریگاه اقامت کنید اجازه ورود آزاد است اما می توانید یک روز را در خرید گذرانده و به عنوان غیرمهمان نیز آن ها را ببنید. از آنجایی که که بلیط ها محدود هستند و نمی توان آن ها را از قبل رزرو کرد برای اطمینان از اینکه نا امید نشوید باید صبح زود به آنجا برای خوشگذرانی در آروبا برسید.

به فلامینگوها غذا بدهید

ساحل نخل را تجربه کنید

ساحل نخل با شهرت جهانی، نوار کناره ساحلی با شکوه با طول 2 مایل است که حاوی بارها و کافه های مدرن ساحلی، هتل های عیانی و غذاخوری های مطابق مد روز، تعداد زیادی از بوتیک های آخرین مد و مغازه های دیگر موجود در آن است. کناره آن، پناهگاه ویژه ای برای شناگرها و ورزش های زیرآبی است و اگر شما به وسایل برای ورزش های آبی نیاز داشتید با اجاره کردن آن ها امتیازاتی را خواهید یافت. اینجا یک مکان رویایی برای تماشای غروب رنگارنگ نارنجی شگفت انگیز و تاریکی پس از آن است. یک مهمانی ساحلی در کافه ها تا نزدیک به صبح در بین دیدنی های آروبا وجود دارد.

ساحل نخل را تجربه کنید

پیاده روی در پارک ملی آریکوک

تقریبا 20 درصد از آروبا، یک پارک ملی محافظت شده است. پارک ملی آریکوک از مرکز بیابانی آن تا سواحل شرقی و شمالی که با دریاهای درخشان آبی و صخره های اقیانوسی پرشیب ساخته شده، گسترش یافته است. بهترین راه برای تجربه آن بیرون آمدن و پیاده روی در مسیر ناهموار 29 مایلی با انواع سطوح پیاده روی است. در طول مسیر می توانید درخشش کوارتز را درون خاک های بیابانی همراه با آلوئه ورا و دیگر گیاهان و گل ها که در منظره شکوفا هستند را ببینید. تورهای منحصر به فرد پارک که شامل هزینه ورودی هستند به شدت توصیه می شوند اما حداقل یک روز قبل باید آن را در زمان خوشگذرانی در آروبا رزرو کنید.

پیاده روی در پارک ملی آریکوک

پیش به سوی زیرزمین

آروبا فرصتی برای رفتن به زیرزمین در یک دنیای شگفت انگیز در کناره پارک ملی را فراهم می کند. فضای خنک و با طراوت غارها که پر از استالاکتیت، نقاشی های باستانی، حفرات رو به آسمان و خفاش هستند یک راه عالی برای فرار از گرما هستند. این یک راه ایده آل برای فرار از جمعیت کثیرگردشگرانی که در بیشتر طول روز، ساحل را به عنوان پاتوق انتخاب کرده اند نیز می باشد. غار گوادریکیلی محبوبترین غار است و حاوی دو غار اصلی بزرگ مرتبط با تونل عشق می باشد که با حفرات رو به آسمان شگفت انگیز روشن شده و با نقاشی ها و چاپ های دستی یک هزار ساله آرواک هندی در زمان تفریح در آروبا مشخص می شود.

پیش به سوی زیرزمین

سیاحت در ویرانه های آسیاب طلایی بوشیریبانا

بین ساحل Wairiruri و ساحل Andicuri قرار دارند. ویرانه های آسیاب طلایی بوشیریبانا بقایایی از یک آسیاب طلا که به مدت طولانی رها شده، هستند. این آسیاب در طول قرن نوزدهم، دوران هجوم مردم برای اکتشاف طلا در آروبا کانسنگ های طلا را پردازش کرده است. در این جزیره گنج در سال 1824 کشف شد در حالی که کوره ذوب فلز بوشیریبانا توسط شرکت معدن طلای جزیره آریوبا در سال بعد برای استخراج طلا از تپه های نزدیک Ceru Plat ساخته شد. در طول یک دهه کار آن بیش از سه میلیون پوند طلا تولید شده است. همه این تاریخ طلایی و رنگارنگ جستجوهای معدنی، آروبای امروزی را شکل می دهند. خرابه ها در حال حاضر به عنوان یک جاذبه محبوب شناخته شده که اغلب در مسیر پل طبیعی آروبا مشاهده می شوند و در زمان خوشگذرانی در آروبا می تواند جذاب باشد.

سیاحت در ویرانه های آسیاب طلایی بوشیریبانا

ورزش های زیر آبی (Snorkel)

آب های روشن و آرام آروبا آن را به یکی از بهترین جزایر دریای کارائیب برای زیرآبی رفتن تبدیل کرده است. در اینجا باید واقعاً زیر آب رفت. جایی که شما می توانید ماهی های گرمسیری بیشماری و میزبان دیگر زندگی دریایی را مشاهده کنید. درحالی که سواحل فوق العاده بسیاری برای ورزش های زیرآبی وجود دارند Arashi که در سواحل شمالی واقع شده به دلیل کم عمق بودن آب و کف شنی آن برای مبتدیان ایده آل بوده و یکی از بهترین سواحل است. اگر شما امیدوار به دیدن لاک پشت های دریایی، ماهی های بزرگ و صدف درخشان هستید به بوکا کاتالینا جزیرهای کوچک و مجزا در منطقه ساحلی مالموک بروید. در حالیکه می توانید در مانگل هالتو سرگرم شوید اینجا می توانید بلو تنگ ها (blue tang)، طوطی ماهی، ماهی های مرکب، پروانه ماهی، شقایق های دریایی، اسفنج ها و خیلی چیزهای دیگر را مشاهده کنید. در حقیقت در اینجا حتی ممکن است اسپات اتینگری ها (spot stingrays) را نیز ببینید. در عمق بیش از 110 فوتی احتمالاً بسیاری از مارماهی ها، هشت پاها و نیزه ماهی هایی که در اطراف معلق هستند را خواهید دید و از دیدنی های آروبا در زمان تفریح در آروبا لذت خواهید برد.

ورزش های زیر آبی (Snorkel)

در کارناوال آروبا شرکت کنید

آروبا هر ساله یک کارناوال سنتی را جشن می گیرد. هنگامی که بسیاری از آروبایی ها با لباس های گران قیمت و ماسک به خیابان ها می روند. شرکت در این جشن روشی ایده آل برای لذت بردن از یک تجربه معتبر و آشنایی با مردم محلی است که اکثر آن ها با زبان های پاپیمومنتو و اسپانیایی، اسپانیایی، هلندی و انگلیسی صحبت می کنند. رویداد پر جنب و جوش با رژه، موسیقی، رقص، و مقدار زیادی از مواد غذایی خوشمزه که تنها پس از روز اول سال نو آغاز و سراسر فوریه اجرا می شود، مشخص می شود.

در کارناوال آروبا شرکت کنید

گردش دریایی و لذت بردن از دیدنی های آروبا

سفر دریایی در آب های دریای کارائیب که اطراف آروبا را احاطه کرده اند، تجربه خاص و فراموش نشدنی است. بادهای تجاری شرایط فوق العادهای را برای ورزش ایجاد می کنند. این اجازه لذت بردن از نمای کامل جزیره در حالی که تمامی نقاط ورزش های زیر آبی را در طول روز می بیند، می دهد. انواع تورهای کروز علاوه بر تورهای ورزش های زیرآبی شامل کشتی رانی در غروب آفتاب در زمان تفریح در آروبا موجود هستند.

گردش دریایی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آروبا | جزیره ای رمانتیک در سواحل کارائیب

هانیه گل محمدی ، سه شنبه 17 مرداد 1396

آروبا جزیره ایست که اورنجستاد پایتخت آن می باشد و دارای هشت منطقه است اما هیچ گونه تقسیم بندی اداری ندارد. با منطقه ی آنتیل 1600 کیلومتر فاصله دارد

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :