معروف ترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس ژاپن

در فصل بهار کشور ژاپن پوشیده از شکوفه های گیلاس می شود و برترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس ژاپن دیدنی و تازه می شوند. در واقع جلوه این گلبرگ های نازک صورتی در بهترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس ژاپن نماد این کشور تلقی می شوند. در فصل بسیار دوست داشتنی شکوفه گیلاس، منظره طبیعی خیره کننده ای از شهرها، پارک ها، معابد و رودخانه های شهر پیش چشم شما قرار می گیرد. این زیبایی صورتی رنگ را می توان در یک پیاده روی و یا در یک پیک نیک کنار یک قلعه دید. هر کدام را که ترجیح می دهید. به خواندن ادامه دهید تا با معروف ترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس ژاپن آشنا شوید.

شکوفه گیلاس

توکیو

توکیو مناطق مختلفی برای دیدن شکوفه های گیلاس مشهور دارد. با این که پایتخت عظیم کشور، از بهترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس ژاپن به نظر نمی رسد اما شما آن ها را در فضاهای سبز اطراف شهر خواهید یافت. به Chidorigafuchi Moat بروید تا صدها شکوفه ی گیلاس را که در مسیر قصر امپراطوری خفته اند، ببینید. اگر به دنبال مکان خلوت تری هستید به Shinjuku Gyoen بروید تا فضای 144 هکتاری آن را که دارای بیش از 1500 درخت و انواع زیادی از ساکوراها است، کشف کنید. این درحالی است که پارک Ueno محبوب ترین مکان برای قدم زدن زیر سایبان شکوفه های گیلاس است.

توکیو

کیوتو

کیوتو شهری پر از معبدهای زیبا، باغ ها قصرهای امپراطوری است که شکوفه های گیلاس آن از آخرین هفته مارس تا اواسط آوریل شکوفا می شوند. شما در پارک Maruyama-koen یک درخت ساکورای 70 ساله خواهید یافت. این درحالی است که مکان The Philosopher’s Walk برای یک پیاده روی بعدازظهر از داخل کانالی که با شکوفه های گیلاس پوشیده شده، عالی است. شما حتی می توانید از معبد تاریخی Ninnaji که ثبت یونسکو است، دیدن کنید. در نقطه نقطه این مکان که از برترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس ژاپن بوده، شکوفه های گیلاس پراکنده اند و مکان بسیار عالی برای دوری از شلوغی شهر است.

کیوتو

اوزاکا

در اطراف رودخانه زیبای Okawa هزاران درخت کاشته شده شکوفه گیلاس خواهید یافت. جایی که تفرجگاه ها و باغ های کنار رودخانه مکان هایی دلپذیر برای استراحت هستند. بیش از 5000 درخت ساکورا در تمام شهر کاشته شده اما مشهورترین آن ها در قلعه Osaka قرار دارند. چمن های گسترده آن برای یک پیک نیک بعدازظهر ایده آل اند. پارک Kema Sakuranomiya نیز مکان دیگری برای صرف ناهار در فضای باز است. در عصر می توانید از پارک Expo 70 Commemorative دیدن کنید تا از یک منظره منحصربه فرد از درختان شکوفه گیلاس که با نور زیبایی احاطه شده اند، لذت ببرید.

اوزاکا

نارا

اوایل آوریل شروع فصل شکوفه های گیلاس در نارا است و در بهار پارک های گسترده، کاخ ها، مقبره ها و قلعه های شهر مکان های عالی برای سیاحت هستند. به پارک نارا بروید تا شکوفه های گیلاس و آهوهای کوهی را ببینید. همچنین کاخ Heijo مکان خوبی برای پیک نیک است. قلعه Koriyama پس زمینه ای از بقایای قلعه ها ارائه می کند. این درحالی است که در Wakakusayama می توانید در شیب یک تپه چمنی پیاده روی کنید. برای دیدن زیباترین شکوفه های گیلاس به کوه Yoshino در جنوب شهر بروید تا 30000 درخت شکوفه گیلاس را که تپه کاملا پوشش داده اند، ببینید.

نارا

آئوموری

شهری خوش منظره با پارک های زیبا که دارای طولانی ترین جاده های پوشیده از درخت های شکوفه گیلاس در جهان است. درحالی که شما از یک رانندگی خوش منظره لذت می برید با 6500 درخت گیلاس نماهای زیبایی از کوه Iwaki برای شما ارائه می دهد.

آئوموری

ناگویا

در حوالی قلعه ناگویا درخت کمیاب Gyoiko را خواهید یافت. پارک Okazaki نیز با تاریخ 300 ساله خود دارای درخت های ویستریا و شکوفه های گیلاس است. برای یک پیاده روی خوش منظره در جاده چهارفصل در رودخانه Yamazaki به پارک Mizuho بروید و یا از آلاچیق ها و فواره ها در پارک Tsuruma لذت ببرید جایی که گفته می شود نقطه شروع مردم حزبی ناگویا بوده است. اوایل آوریل بهترین زمان برای دیدن پارک صلح ناگویا که یکی از معروف ترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس ژاپن بوده، است که در آن یک جنگل کوچک از درختان گیلاس، کنار دو تالاب قرار دارد.

ناگویا

فوکوئوکا

از اواخر مارس تا اوایل آوریل به فوکوئوکا بروید تا هزاران درخت ساکورا را که کنار معبدهای جادویی و پارک های پربرگ قرار دارند، ببینید. هر بهار پارک Maizuru میزبان یک جشنواره مشهور شکوفه گیلاس است که جشنواره ساکورای قلعه فوکوئوکا نامیده می شود. در این جشنواره علاوه بر دیگر مراسم، درخت ها در شب چراغانی شده و انواعی از غذاها سرو می شود. این پارک بزرگ فضای زیادی دارد تا در آن قدم بزنید و از منظره لذت ببرید به خصوص از بلندی ارگ قدیمی. پارک ساحلی Uminonakamichi نیز مکان مهم دیگری است که می توان هنگام عبور از زمین های وسیع با دوچرخه کرایه ای 2000 درخت گیلاس را تماشا کرد.

فوکوئوکا

هاکودیت

کسانی که با کودکان سفر می کنند می توانند در این شهر که دارای یک شهربازی و یک باغ وحش کوچک است، یک روز جالب خانوادگی را با منظره های شکوفه های گیلاس ترکیب کنند. در روزهای اول مارس به قلعه ستاره ای شکل Goryokaku بروید تا قلعه ای از دوران اودو را که الان به پارک عمومی تبدیل شده است را ببینید. در اینجا می شود زیبایی های صورتی رنگ را در خندق های تاریخی آن دید. پارک هاکودیت از دیگر مکان هایی است که می توانید شکوفه های گیلاس را ببینید. همچنین می توانید در این پارک که اولین پارک سبک غربی در ژاپن است از موزه شهری، باغ وحش کوچک و شهربازی بچه ها دیدن کنید.

هاکودیت

کانازاوا

کانازاوا یک شهر قلعه ای است که برای رقاص های ژاپنی و باغ Kenrokuen به عنوان یکی از بزرگترین باغ های ژاپن معروف است. به این مکان بروید تا 400 شکوفه گیلاس در 40 نوع مختلف را ببینید. سپس از پارک قلعه ای کازاناوا دیدن کنید تا مجموعه دیوارهای سنگی منحصربه فرد آن را ببینید. دیوارها و برج های ساعت سفید آن یک پس زمینه بی نظیر برای درختان شکوفه گیلاسی هستند که چراغانی شده اند تا در شب منظره درخشانی ایجاد کنند. پس از یک روز ماجرایی در مسیر رودخانه Asano قدم بزنید تا ردیف درختان را ببینید و یا در پارک Utatsuyama از منظره کل شهر لذت ببرید.

کانازاوا

هیروشیما

این شهر با مکان های تاریخی و مقبره های زیبا خانه پارک صلح هیروشیما است که به عنوان یک عهد برای صلح جهانی بنا شده است. در قلعه هیروشیما می توانید بهترین منظره های شکوفه های گیلاس در شهر را ببینید. باغ Shukkeien مکانی آرام برای دوری از شلوغی شهر است. حتما یک سفر 45 دقیقه ای به Miyajima داشته باشید. این جزیره که بیرون از هیروشیما قرار دارد دارای دروازه شناور torii و 1300 درخت گیلاس است که اطراف مقبره را فرا گرفته اند.

هیروشیما

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

شکوفه های گیلاس ژاپن | بهترین مکانها برای دیدنِ شکوفه های گیلاس

سعید حسنی ، چهارشنبه 4 مهر 1397

بهار، ژاپن را تبدیل به یک چشم انداز بسیار زیبا می کند. در این فصل سراسر ژاپن، پر از شکوفه های زیبای گیلاس می شود. این مناظر، نماد کشور ژاپن...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :