دانستنی های سفر به برلین آلمان | برلین را بشناسید

برلین پایتخت آلمان از جمله ی آن شهرهایی است که علاوه بر داشتن جاذبه های تاریخی و فرهنگی در فصل تابستان آب و هوای بسیار مطلوبی دارد و در کنار همه ی این ها نسبتا نسبت به باقیه شهر های اروپایی هزینه کمتری لازم دارد که ما در این مقاله شما را برای این سفر آماده می کنیم تا نکات سفر به برلین و جاذبه های برلین را به اختصار برایتان توضیح دهیم.

دانستنی های سفر به برلین آلمان1

هزینه کمتر لذت بیشتر با سفربه آلمان

سفرهای خارج از کشور بسته به آن شهر و کشوری که می خواهید بروید هزینه های مختلفی دارد برای مثال سفر به کشور های اروپایی جزء سفرهای پر هزینه می باشند، سفر به پایتخت انگلستان شهر لندن و سفر به پاریس پایتخت فرانسه گران می باشد و در مقابل اینها سفر به به برلین پایتخت آلمان هزینه ای تقریبا نصف داد که همین ارزانی می تواند دلیل خوبی برای سفر به این شهر باشد.این مقرون به صرفه بودن هزینه ها در خورد و خوراک و موارد دیگر محسوس می باشد.

دانستنی های سفر به برلین آلمان2

آسودگی از برقراری ارتباط کلامی در آلمان

یکی از نکات سفر به برلین که بسیار جالب توجه است، از بابت برقراری ارتباط با مردمان این کشور خیالتان راحت باشد زیرا در امکان گردشگری این شهر افراد به زبان انگلیسی مسلطند و در کل مردم این شهر با این زبان آشنایی دارند و ناگفته نماند که علاوه بر آلمان در کشورهای اتریش و سوئیس هم با این زبان تکلم می کنند که در ایران این زبان طرفداران زیادی دارد ،در کل با سفر به این شهر از نظر برقرار ارتباط به خودتان نگرانی وارد نکنید.

دانستنی های سفر به برلین آلمان3

حمل ونقل به صرفه و راحت

این کشور از کیفیت بالایی در حمل ونقل عمومی برخوردار است که صد درصد در سفر به برلین که پایتخت این شهر می باشد هم ،حکم فرماست پس به شما توصیه می شود به جای جابه جایی با تاکسی ها از وسایل حمل و نقل عمومی با هزینه ی کمتر البته تعداد خطوط بیشتر و زمان بندی دقیق تر استفاده کنید.

دانستنی های سفر به برلین آلمان4

انعام بی انعام

در این شهر انعام دادن مرسوم نیست و نیازی به انجام این کار نیست و بهتر است فقط مبلغ صورت حساب را رند کنید.

دانستنی های سفر به برلین آلمان5

زمان مناسب را برای سفرتان انتخاب کنید

انتخاب فصل مناسب برای سفر به هر منطقه ای موضوع مهمی می باشد برای مثال برای سفر به برلین این موضوع اهمیت زیادی دارد چون زمستان های این شهر بسیار سرد است و دمای هوا به 15 درجه زیر 0 هم می رسد که این میتواند برای گردشگران مشکلاتی را ایجاد کند تا از سفر خود در این هوا پشیمان شوند البته برلین تابستان های بسیار گرمی هم دارد و شما با سفر در اواسط بهار می توانید از فضای سبز این شهر هم بهرمند شوید.

دانستنی های سفر به برلین آلمان7

پول نقد

پول نقد در هر سفری بسیار کار آمد تر از موارد دیگر مانند چک پول و یا کارت های عضو شتاب می باشد،و کافی است که شما آن را از دست دزدان در امان نگه دارید که البته این سختی و محافظت به راحتی استفاده از پول نقد در سفر می ارزد،جالب است بدانید در این شهر بعضی از رستوران ها و کافه ها فقط پول رایج کشور خود را قبول می کنند پس حتما پول خود را به واحد پول این کشور چنج کنید.

دانستنی های سفر به برلین آلمان8

ساعت مناسب برای هر کاری

برای بازدید از جاذبه های برلین به یاد داشته باشید که در شهر برلین اخر هفته ها شنبه و یکشنبه ها محسوب می شود و اکثر مغازه ها، فروشگاه ها و دیگر جاذبه های برلین تعطیل می باشد پس بهتر است در یک روز از وسطه هفته خرید های خود را انجام دهید تا با خیال راحت در آخر هفته استراحت وگردش کنید.

دانستنی های سفر به برلین آلمان9

غذاهای باب دندان ما

آلمانی ها گوشت خور های قهاری هستندکه در این زمینه و غذا های گوشتی شهرت زیادی دارند،خوراک های گوشتی و سوسیس در پایتخت این کشور یعنی برلین هم از این موضوع استثنا نیست،البته گیاهخواران هم در آلمان توانسته اند برای خود جایی باز کنند و خود را مطرح کنند به همین علت رستوران های برلین غذاهای باب دندان گیاهخواران هم ارائه میدهد برلین غذا های محلی لذیذی دارد که می توانید آنها را تست کنید.

دانستنی های سفر به برلین آلمان10

دوچرخه سواری

مراقب عبور دوچرخه سوار ها در این شهر باشید ،در این شهر هر روزه 500 هزار دوچرخه تردد می کنند که طبق عادت دوچرخه سوار ها در سمت چپ و پیاده ها در سمت راست در معابر حرکت می کنند پس در هنگام گذر در شهر مراقب این تعداد بالا دوچرخه باشید.

دانستنی های سفر به برلین آلمان11

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

راهنمای سفر به برلین آلمان | دیدنی های برلین آلمان

سعید حسنی ، دوشنبه 12 شهریور 1397

با توجه به موفقیت اقتصادی(آلمان نه تنها در ورشکستگی سال 2009 سقوط نکرد، بلکه بر آن غلبه کرد)، تیم فوتبالش همگی ستاره هستند(تیم ملی آلمان در سال . . .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :