با شماری از رستوران های گیاهی تگزاس آشنا شویم

تگزاس ممکن است بخاطر استیکهای ضخیم و صفحات کبابی گوشتی معروف باشد، اما این بدان معنا نیست که در اینجا، هیچ رستوران گیاهی وجود ندارد. منوی بهترین رستوران های گیاهی تگزاس پر از غذاهای باورنکردنی بوده که شما فراموش خواهید کرد آنچه می خورید شامل هیچ محصول حیوانی نیست. معروف ترین رستوران های گیاهی تگزاس نشان می دهند که غذاهای گیاهی بیش از یک سالاد خوش طعم هستند. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه شوید تا شما را با تعدادی از بهترین رستوران های گیاهی تگزاس آشنا کنیم.

اسپیرال دینر اند بیکری

اسپیرال دینر اند بیکری یکی از معروف ترین رستوران های گیاهی تگزاس بوده که در منطقه دالاس و فورت ورت واقع شده است. این رستوران مکانی مناسب برای برگزاری میهمانی های گیاهخواران بوده و منویش شامل غذاهای آماده و راحت مانند برگر، ساندویچ، کیک و بستنی هست که همه آنها براساس گیاهان آماده شده اند. شما حتی می توانید یک کیک سفارشی را از نانوایی موجود در اسپیرال دینر سفارش دهید. دوستداران غذاهای گوشتی طرفدار محبوب ترین غذاهای اینجا مانند چاپد بی بی کیو ساندویچ و کابوی برگر هستند.

اسپیرال دینر اند بیکری

مادرز کافه اند گاردن

این مکان از سال 1980 به گیاهخواران خدمت کرده است. منوی این رستوران انواع مختلفی از غذاها را در برمی گیرد و حتی شامل صبحانه و دسر هم می شود. با این حال، کل منو براساس گیاهان طراحی شد. گزینه های محبوب در مادرز کافه اند گاردن، ارتیچوک انچیلادز، وجترین لازانیا و کیک شکلاتی هستند. این رستوران مانند یک باغ تزئین شده است بنابراین، غذای خوشمزه خود را بخورید و از باغچه ای در کنار حوض آب لذت ببرید.

مادرز کافه اند گاردن

کافه کاسمیک

کافه کاسمیک که در دالاس واقع شده، یک رستوران با انواع غذاهای گیاهی است که غذاهای هندی و مکزیکی را نیز در منوی خود دارد. به هر حال، برای خوردن غذای فوق العاده فقط به کافه کاسمیک بیایید. این رستوران گیاهی همچنین میزبان تعدادی از رویدادها در طول هفته مانند کلاسهای یوگا، رقص و شعر است.

کافه کاسمیک

کانتر کالچر

کانتر کالچر غذاهای گیاهی را همراه با مواد خام منحصر بفرد عرضه می کند. این رستوران گیاهی در واقع یک منو با مقدار زیادی غذاهای خام دارد، اما اجازه ندهید که از لذت بردن از وعده غذایی خود جلوگیری کنید. آیتم های خام مانند جالاپنو شیتاک برگر و باترنوت تاکس باعث می شوند تا شما حتی بشقاب خود را نیز لیس بزنید. کانتر کالچر همیشه تلاش می کند که هر آیتم منو را با ترکیبات عالی، محلی و منصفانه ترکیب کند. اگر بخواهید یک وعده غذایی گرم داشته باشید، از پنیر مک یا پاسترامی استفاده کنید.

کانتر کالچر

گرین سید وگان

گرین سید وگان صد در صد غذاهای گیاهی عرضه نمی کند، اما یک منوی سوپ گیاهی دارد. شما پنیر سویای بی مزه در هوستونیا پیدا نمی کنید. در عوض، برگرها، پانینیس، رپس و توکاس ها با کوینولا، قارچ، جاکفروت و سایر سبزیجات مختلف پر می شوند. گرین سد وگان حتی دارای بخش مواد غذایی خوشمزه خام در منو بوده و برای کسانی که رژیم غذایی خام خوری را دنبال می کنند، مناسب هست.

گرین سید وگان

لاوینگ هات

لاوینگ هات یک رستوران زنجیره ای گیاهی است که در نقاط مختلف جهان شعبه دارد. با این حال، سه رستوران موفق و دوست داشتنی آن در ایالت لون استار به نامهای آدیسون، آرلینگتون و هوستون بچشم می خورند. منوی گیاهی لاوینگ هات گزینه های مختلفی از غذاهای آسیایی و سایر موارد مانند برگر، سوپ، نوشیدنی های میوه ای تازه و حتی دسر را شامل می شود.

لاوینگ هات

مستر نچرال

مستر نچرال دارای دو شعبه در پایتخت تگزاس است. این رستوران گیاهی گزینه هایی را بعنوان اشانتیون به شما می دهد. دوستداران ساندویچ های گیاهی باید حتما به مستر نچرال بروند، زیرا انواع مختلفی از ساندویچ های گیاهی در منویش وجود دارند. مستر نچرال یکی از بهترین برگرهای گیاهی شهر را داشته و در اولین روز یکشنبه هر ماه، بوفه صبحانه تماما گیاهی را ارائه می دهد.

مستر نچرال

ارلوز

این رستوران گیاهخواران و گوشت خواران را به یک اندازه می شناسد و همه غذاهای خوشمزه در منو با مواد محلی و ارگانیک ساخته می شوند.

ارلوز
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

با شماری از کافه رستوران های معروف استانبول آشنا شویم

مهیار قاسمی ، شنبه 9 مرداد 1400

با ما در مقاله مشهورترین کافه رستوران های استانبول همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین کافه رستوران های استانبول آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :