تهرانگردی در عید نوروز | تفریح در فضای متفاوت پایتخت

یکی از بهترین زمان ها برای گردش در تهران عید نوروز هست، پایتخت پر جنب و جوشی که در ایام عید ناگهان خلوت می شود و آب و هوای دل انگیزی هم دارد. ترافیک در تهران در این ایام به کمترین حد خودش می رسد. بهتر است برای تهرانگردی در عید و در این زمان کمی از گوشه خانه ماندن پرهیز کرده و با خواب آلودگی آب و هوای بهاری مقابله کنیم. در ادامه با تهرانگردی در نوروز با ما همراه باشید.

تهرانگردی در عید نوروز

کاخ گلستان

یکی از زیباترین جهای دیدنی تهرانگردی در عید هم کاخ گلستان هست که هر ساله هم گردشگران داخلی و هم خارجی به این مکان می آیند و از زیبایی های آن استفاده می کنند. کاخ موزه گلستان از نمونه یادگاری های سلسله های زندیه، صفویه و قاجار بوده که در این مجموعه وجود دارد. شمس العماره بلندترین ساختمان در کاخ گلستان یکی از دیدنی های اصلی به حساب می آید. تالار آینه، موزه مردم شناسی و تخت مرمر هم نمونه جاهای دیدنی در کاخ گلستان است که توصیه می کنیم از دیدن آن ها غافل نشوید.

تهرانگردی در عید نوروز 2
کاخ سعد آباد

نمای داخلی بزرگ و زیبای کاخ سعد آباد برای تهرانگردی در عید و هم همیشه مورد توجه بوده و با آب و هوای منحصر به فردش در هر زمان خاص توانسته بازدید کنندگان بسیاری را به سمت خودش بکشاند. این مجموعه در شمالی ترین منطقه تهران بوده که آب و هوای بینظیری دارد و می تواند پیشنهادی عالی برای تهرانگردی در نوروز و تهرانگردی در عید باشد. موزه ماشین، موزه میرعماد، کاخ موزه ملت، کاخ شمس نمونه دیگه ای زیبایی های این مجموعه هست که همه روزه از 8 تا 17 میزبان بازدید کنندگان هست.

تهرانگردی در عید نوروز 3
برج آزادی

این مکان یکی از قدیمی ترین برج های تهران بوده که در سال 1349 بوسیله معماری ایرانی ساخته شد. طراحی این برج سازه ای مخلوط شده از معماری هخامنشی و معماری ساسانی و همچنین معماری اسلامی بوده که در این برج آزادی استفاده شده است. محوطه پایین برج هم مجموعه ای از چند تالار نمایش، کتاخانه، نگارخانه و موزه هست که می توانید از آن ها بازدید کنید.

تهرانگردی در عید نوروز 4

برج میلاد

این برج نمادی از معماری مدرن بوده و به عنوان برج مخابراتی چند منظوره هم لقب گرفته است. شما می توانید روزی کامل را در برج میلاد بمانید و از تفریحات طبقات مختلف برج میلاد هم استفاده کنید. در زمان تفریح می توانید از رستوران ها، کافی شاپ ها و مراکز خریدی که در این برج وجود دارند، استفاده کنید و از تفریح در این مجموعه برای تهرانگردی هم حسابی لذت ببرید. البته در نظر داشته باشید که تفریح در این مجموعه کمی گران است.

تهرانگردی در عید نوروز 5

پارک ها و فضای باز

برای تهرانگردی، علاوه بر مکان های تاریخی تهران و یا فضای های سربسته، پارک ها و طبیعت فوق العاده تهران یک مکان عالی برای تفریح در کنار خانواده و لذت بردن از یک پیک نیک در هوای بهاری است. سینماها، شهربازی ها و کنسرت های مختلف هم می توانند سرگرمی های دیگری برای عید شما باشند.

تهرانگردی در عید نوروز 6
شما هم رای بدهید
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

چهره حقیقی شهر تهران در عید نوروز | آرامش در پایتخت

شایسته عسگریان ، پنج شنبه 16 اسفند 1397

تهران گردی در عید نوروز همراه است با آرامش، به خصوص اگر لحظات نزدیک تحویل سال را در خیابان هایش قدم بزنی.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 1 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 24 اسفند 1397

    دریاچه چیتگر رو هم اضافه کنید لطفا