سفر ارزان به نروژ | راهکارهایی برای داشتن سفری ارزان به نروژ

نروژ یکی از کشورهای زیبای اروپایی است که به دلیل جاذبه های طبیعی جذاب و فوق العاده اش، سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. این کشور پرگردشگر دارای سواحل و خلیج های زیبا، جزایر دیدنی، آب دره های بی نظیر و یخچال های شگفت انگیزی است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. اگر شما نیز تعریف چشم اندازهای زیبای این کشور را شنیده اید و قصد سفر به نروژ را دارید، در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا با سفر ارزان به نروژ آشنا شوید.
کشور نروژ یکی از قدیمی ترین کشور های اروپایی است که علاوه بر طبیعتی بکر و زیبا، دارای تاریخی گرانبها و افسانه هایی شنیدنی نیز می باشد. از این رو اگر علاقه مند به طبیعت هستید و قصد تماشای حیات وحش را دارید، نروژ بهترین انتخاب برای شماست. شاید هزینه های سفر به نروژ شما را از رفتن به آن جا پشیمان کند، اما نکات و راهکارهایی وجود دارند که با رعایت آن ها می توانید سفر ارزان به نروژ داشته باشید و از این کشور زیبا دیدن نمایید. برای آشنایی با این نکات این پست همگردی را مطالعه کنید.

نروژ

1 - انتخاب زمان مناسب برای سفر به نروژ

همیشه هزینه هایی مانند اقامت یا پرواز در فصل های پرگردشگر سال و زمانی که توریست های زیادی وارد کشور می شوند، به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. از این رو انتخاب یک فصل خلوت می تواند مقدار زیادی از هزینه های شما را کاهش دهد. ماه مه تا آگوست به دلیل مناسب بودن هوا، پرگردشگرترین ماه های نروژ می باشند. برای رصد کردن شفق قطبی نیز مسافران از دسامبر تا ماه مارس به این کشور سفر می کنند. بنابراین اگر قصد سفر ارزان به نروژ را دارید، در این ماه ها سفر نکنید. بهترین ماه ها برای سفر به نروژ آوریل و اکتبر است.

زمان مناسب برای سفر

2 - انتخاب هتل مناسب برای اقامت

یکی از عوامل مانع سفر ارزان به نروژ، انتخاب نامناسب محل اقامت است؛ زیرا هزینه ی اقامت و اجاره هتل یکی از اصلی ترین هزینه های یک سفر محسوب می شود. این که چه جایی را برای اقامت و استراحت خود انتخاب می کنید، می تواند تاثیر بسیاری در کاهش هزینه های شما داشته باشد. کرایه ی هتل های ارزان قیمت می تواند هزینه ی اقامتگاه شما را کاهش دهد. با توجه به این که برخی از مناطق نروژ امکانات اقامتی محدودی دارند، بهتر است قبل از سفر هتل مورد نظر خود را رزرو کنید تا با مشکل مواجه نشوید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، مسئله ی صبحانه است. برخی از هتل ها صبحانه ای نیز برای مسافران خود در نظر می گیرند. اگر بتوانید صبحانه ی مفصلی در هتل بخورید، می توانید وعده ی ناهار خود را سبک تر میل کنید و این باعث کاهش هزینه های خورد و خوراک شما خواهد شد. پس در هنگام رزرو هتل این نکته را مد نظر خود داشته باشید. یکی از بهترین سایت هایی که برای پیدا کردن هتل های ارزان قیمت در سفر به نروژ می توانید به آن مراجعه نمایید، سایت Booking.com می باشد. از طریق این سایت می توانید انواع هتل، آپارتمان، ویلا و ... را در بیش از 80 هزار مقصد گردشگری دنیا مشاهده و با توجه به بودجه و سلیقه ی خود، محل اقامت مورد نظر را انتخاب نمایید.

هتل مناسب برای اقامت

3 - اقامت در خانه ی اهالی

یکی از راهکارهای کاهش هزینه ی اقامت در نروژ، کرایه ی خانه ی یکی از اهالی این کشور می باشد. شما می توانید خانه ای را اجاره کنید که آشپزخانه نیز داشته باشد. با این کار هزینه های خورد و خوراک شما نیز کاهش یافته و مجبور نیستید تا تمامی وعده های غذایی خود را در غذاخوری ها و رستوران های این کشور میل کنید. برای کرایه ی این اقامتگاه ها می توانید به وب سایت AirBnb مراجعه نمایید. دقت داشته باشید که قبل از رزرو قیمت این اقامتگاه ها را با هتل های ارزان قیمت مقایسه نمایید.
روش دیگری که می توانید برای پیدا کردن اقامتگاه های ارزان استفاده کنید، شبکه اجتماعی کوچ سرفینگ (CouchSurfing) می باشد. کوچ سرفینگ یک شبکه ی مهمان نوازی رایگان است که به اهالی نروژ این امکان را می دهد که در آن عضو شده و برای اقامت مسافران در خانه های خود اعلام آمادگی نمایند. این افراد برای یک یا چند مسافر جای خواب رایگان ارائه می دهند. تعداد زیادی از گردشگران دنیا این روش را برای اقامت خود انتخاب می کنند. اگر شما نیز بودجه ی محدودی برای سفر دارید، می توانید از این طریق جای خواب رایگان پیدا کنید.

اقامت در خانه ی اهالی

4 - کاهش هزینه های خورد و خوراک

اگر هزینه ی شما برای سفر محدود است، توصیه می کنیم از غذاخوردن در رستوران های این کشور خودداری نمایید. هزینه ی رستوران ها در نروژ به حدی بالاست که حتی اهالی آن نیز به ندرت برای غذاخوردن به آن جا می روند. اگر می توانید خودتان آشپزی کنید، در غیر این صورت پیشنهاد می کنیم از غذاهای حاضری که در سوپرمارکت ها عرضه می گردد برای وعده های غذایی خود استفاده نمایید. این غذاهای سالم بوده و امکان به همراه داشتن داشتن آن ها در گشت و گذارها نیز وجود دارد.
اگر تمایل دارید به رستوران های این کشور نیز سر بزنید، سعی کنید رستوران های آسیایی یا رستوران هایی که به صورت خانوادگی اداره می شوند، را انتخاب نمایید. این رستوران ها معمولا ارزان تر از سایر موارد هستند.توجه داشته باشید که برای نوشیدن آب نیز می توانید از آب لوله کشی نروژ استفاده کنید و نیاز به خرید آب معدنی ندارید.

هزینه های خورد و خوراک

5 - کرایه ی وسایل حمل و نقل

برای رفت و آمد در نروژ وسایل حمل و نقل متفاوتی وجود دارد. شما هم می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید و هم می توانید اتومبیلی را کرایه کرده و با آن به رفت و آمد بپردازید. اگر قصد کرایه ی اتومبیل را دارید، بهتر است از قبل آن را رزرو نمایید. به یاد داشته باشید که حتما بیمه ی کرایه ی خودرو را بپردازید. این بیمه شاید هزینه ی بالایی داشته باشد، اما صرف نظر از آن کار عاقلانه ای نیست.

6 - بازدید از جاذبه های دیدنی نروژ

طبیعت فوق العاده و بی نظیر نروژ یکی از مهم ترین دلایل سفر گردشگران به این کشور می باشد. از این رو مسافران تمایل زیادی به پیاده گردی در نروژ داشته و آن را یکی از جذاب ترین تفریحات خود به حساب می آورند. شما می توانید به پیاده گردی رفته و از تماشای چشم اندازها و طبیعت زیبای این کشور لذت ببرید. این تفریح برای شما رایگان است و هیچ هزینه ای به همراه ندارد.

شفق قطبی نیز یکی از دیدنی ترین و زیباترین جاذبه های این کشور است که سالانه علاقه مندان و عکاسان زیادی برای بازدید از آن به نروژ سفر می کنند.

جاذبه های دیدنی نروژ

7 - اقامت در طبیعت با چادر زدن

برای آن هایی که علاقه مند به چادر زدن در طبیعت هستند، قطعا اقامت در منطقه های زیبای نروژ یک تجربه ی بی نظیر خواهد بود. شما بدون هیچ هزینه ای می توانید مکانی را انتخاب کرده و در آن اقامت داشته باشید. البته اگر قصد چنین کاری را دارید حتما لوازم و تجهیزات مورد نیاز را با خود به همراه ببرید. خرید چادر، کیسه خواب، کوله پشتی و ... در نروژ برای شما بسیار گران در می آید.

چادر زدن

8 - رزرو پروازهای ارزان

سفر در فصل های خلوت تر می تواند تا حدی هزینه ی بلیط و پرواز شما را کاهش دهد. سایت هایی نیز وجود دارند که به شما کمک می کنند تا بتوانید ایرلاین های استاندارد و ایرلاین های ارزان را پیدا کرده و پرواز خود را رزرو نمایید. سایت Momondo یکی از سایت هایی است که در این زمینه فعالیت می کند و برای پیدا کردن بهترین قیمت ها، سایت ها و منابع اطلاعاتی متفاوتی را مورد جستجو قرار می دهد.

رزرو پروازهای ارزان

برنامه ریزی درست قبل از سفر می تواند از مشکلات غیر منتظره جلوگیری کرده و به شما کمک کند تا سفر بهتر و خاطره انگیزتری را داشته باشید. امیدواریم مواردی که در این بخش عنوان شد مورد استفاده ی شما قرار گرفته و اطلاعات مناسبی را در اختیارتان قرار داده باشد.

سفر به نروژ

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

راهکارهایی برای داشتن سفر مقرون به صرفه برای جوانان

سعید حسنی ، یکشنبه 10 دی 1396

اگر می خواهید بدانید سفر مقرون به صرفه برای جوانان چگونه ممکن است ما برای به اشتراک گذاشتن آن با شما اینجا هستیم، با همگردی همراه باشید

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :