با شماری از معروف ترین غذاهای اوکیناوا آشنا شویم

غذاهای اصیل ژاپنی، سوشی و رامن بیشتر در جزیره اوکیناوا وجود دارند. با ما در مقاله معروف ترین غذاهای اوکیناوا همراه شوید تا شما را با بهترین غذاهای اوکیناوا آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با غذاهای معروف اوکیناوا و حتی چشیدن طعمشان برایتان جذاب خواهد بود.

یخ خرد شده (Shaved ice)

کرمی شبیه شیر غلیظ شده شیرین با انواع میوه ها مانند آناناس در انبوهی از یخ خرد شده! حبوبات قرمز شیرین همراه با سیب زمینی شیرین ارغوانی نیز یک انتخاب شگفت انگیز محبوب است. انبه ها در تابستان فوق العاده شیرین هستند بنابراین، اگر اتفاق بیفتد که در آن زمان اوکیناوا باشید، می توانید این مورد از معروف ترین غذاهای اوکیناوا را امتحان نمایید.

یخ خرد شده (Shaved ice)

اکیناوان سوبا

اکیناوان سوبا اساسا ترکیبی از رشته فرنگی رامن بوه و نودلهای ضخیمی را که از گندم ساخته شده، در کاسه سنتی رشته فرنگی خواهید یافت.

اکیناوان سوبا

شنسوکو

شنسوکو کلوچه بسیار نرم قابل مقایسه با پکن سندیس (Pecan Sandies) است. اگر شما به پارک تفریحی با تم میوه آناناس رفتید، یک جعبه از کوکی های آناناسی شنسوکو که یکی از غذاهای معروف اوکیناوا هست را انتخاب کنید.

شنسوکو

هابوشو

هابوشو نوشیدنی خوش طعمی است که با اضافه شدن نیش مار واقعی ساخته شد. ظاهر زردرنگ هابوشو بدلیل اضافه کردن گیاهان و عسل هست.

هابوشو

گویا چانپرو

در این مخلوط سرخ شده حتی از کنسرو گوشت کوبیده نیز استفاده می شود که نفوذ آمریکایی ها را نشان می دهد. گویا لیموی تلخ شبیه خیارشور ناصاف بوده که به تنهایی بسیار بدمزه است اما، اوکیناوایی ها یاد گرفته اند که چگونه از این مواد سالم در بسیاری از غذاهای اصلی استفاده کنند. این مورد از بهترین غذاهای اوکیناوا ترکیبی از طالبی، تخم مرغ، پنیر سویا، دیگر سبزیجات تازه هست.

گویا چانپرو

نوشیدنی خوش طعم

ساخت این مورد از اجزای تشکیل دهنده یکی از غذاهای معروف اوکیناوا به سال 1950 برمی گردد. 60 درصد از فروش نوشیدنی اختصاص به اریون دارد و منبع آب اریون از چشمه طبیعی در کوهستانهاست.

نوشیدنی خوش طعم

آمیبودو

انتظار نداشته باشید این دانه های سبز طعم میوه داشته باشند. آنها گونه هایی از جلبک های دریایی بوده که طعم جلبک دریایی می دهند. ذهن خود را برای مزه نمک دریایی آماده کنید و ممکن است به آنها معتاد شوید. آنها را بطور تازه از مغازه، فروشگاه یا رستوران ها بخرید.

آمیبودو

ایرابو-جیرو

ایرابو-جیرو به سوپ مار دریایی نیز مشهور هست. این مورد از بهترین غذاهای اوکیناوا حاوی حبوبات و سبزیجات پخته و مار سمی دودی شده است.

ایرابو-جیرو

ستا آنداگی

مواد تشکیل دهنده ستا آنداگی بسیار ساده بوده و اقلامی مانند آرد، تخم مرغ و شکر هستند که درون روغن داغ سرخ می شوند.

ستا آنداگی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

با شماری از معروف ترین غذاهای محلی سیستان و بلوچستان آشنا شویم

ز. نیرومند ، پنج شنبه 16 فروردین 1403

با ما در مقاله معروف ترین غذاهای محلی سیستان و بلوچستان همراه باشید تا شما را با تعدادی از خوشمزه ترین غذاهای محلی سیستان و بلوچستان آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :