سفر آخر هفته | چگونه سفرهای آخر هفته با کمترین هزینه داشته باشیم

شما هم در نزدیکان خود افرادی را می شناسید که هر آخر هفته از یک کشور،از سوئیت های هتل خود،از قایق سواری های خود و خوش گذرانی هایشان در کلوب در یک شهر دورافتاده در اینستاگرام خود پست می گذارند و در عین حال یک شغل تمام وقت دارند. بخش کوچکی از وجودتان از آن ها متنفر است، اما در واقع کنجکاو هستید که چگونه این کار را انجام می دهند.وقتی شما به سفر آخر هفته می روید، خسته و کوفته به یک اقامتگاه می رسید، 15 تی شرت با خود برداشته اید و هیچ جورابی نیاورده اید چون چمدانتان را قبل کار در حین غذا خوردن بسته اید. راهنما در دسترس شما است.ما با مسافران حرفه ای که شغل خود را بدون صرف هزینه ی زیاد با هنر سفرهای سریع هماهنگ کرده اند ارتباط برقرار کردیم.توصیه های آنان برای سفر با کمترین هزینه و استفاده ی حداکثر از زمان در اینجا برای گذراندن اوقات فراغت با کمترین هزینه آورده شده است.

سفرهای آخر هفته

پروازهای ارزان را نخستین اولویت خود قرار دهید

برای گذراندن اوقات فراغت با کمترین هزینه مهم نیست کجا می روید یا کجا قرار است اقامت کنید.الونا کارافین نیویورکی (با نام مستعار الونا جستجوگر) می گوید:"سفرهای آخر هفته بیشتر به پروازها نسبت به اقامتگاه ها بستگی دارند.شما همیشه می توانید در صورت نیاز اقامتگاه های ارزان پیدا کنید اما همیشه نمی توانید پرواز های ارزان پیدا کنید"کارافین مارا از سایت های رزرو محبوب خود با ارزان ترین پروازها مطلع کرد: "به Skyscanner بروید، تاریخ سفر با کمترین هزینه خود را انتخاب کنید و سپس در قسمت " مقصد " تایپ کنید " همه جا ".نه تنها برایتان جالب خواهد بود بلکه Skyscanner به شما ارزان ترین مکان ها را برای پرواز ها در آن تاریخ به شما نشان خواهد داد در نتیجه می توانید مقصد خود را انتخاب کنید.اما صبر کنید! کارافین می گوید"همیشه سایت های Momondo ، Google Flights و Skiplagged را نیز در همان تاریخ بررسی کنید شاید قیمت ارزان تری پیدا کنید.اَنا رایس از سانفرانسیسکو، کسی که وبلاگ The Weekend Jetsetter را می نویسد تاکید می کند که نباید در مورد گذراندن اوقات فراغت با کمترین هزینه و یا سفر با کمترین هزینه سختگیر باشید."ممکن است فکر کنید مکانی برای شما جالب نیست اما در مورد کارهایی که می شود در آن مکان انجام داد سرچ کنید. شاید یک چیز بسیار جالبی پیدا کردید.برای مثال پروازهای ارزان بسیاری برای وگاس وجود دارد و حتی اگه شما قمارباز نیستید، جذبه هایی مثل بلک راک کانیون ، دره آتش، و پارک ملی زیون در نزدیکی وجود دارند.

سفرهای آخر هفته با کمترین هزینه 1

اول رزرو کنید، بعد فکر کنید

برای گذراندن اوقات فراغت با کمترین هزینه هیچ چیز مانند این جملات باعث نگرانی مسافر نمی شود: " 26 مسافر دیگر این پرواز را رزرو کرده اند" یا "فقط یک صندلی خالی با این قیمت باقی است همین الان رزرو کنید وگرنه از دست می دهید" این یک شگرد بازاریابی مریض و تاثیر گذار است.اما رایس راهی برای مقابله با آن دارد: "اغلب کلید رزرو یک پرواز عالی واکنش سریع است.اگر زمان بیشتری نیاز دارید سایت هایی مانند Priceline معمولا یک فرصت 24 ساعته می دهند که می توانید بدون هزینه پرواز خود را لغو کنید.پس وقتی یک قیمت خوب می بینید اول رزرو کنید و بعدا در مورد جزئیات فکر کنید! "

به سراغ پرواز های صبح زود بروید.... تا زمانی که مسقیم هستند

در گذراندن اوقات فراغت با کمترین هزینه یا یک سفر آخر هفته هیچ کسی دوست ندارد برای پرواز 6 صبح بیدار شود...به جز یک مسافر سریع که می خواهد از حداکثر وقتش استفاده کند.نویسندگان وبلاگ Hand Luggage Only می گویند: "پروازهای صبح زود ارزان تر هستند.بله باید ساعت زنگی خود را برای ساعت غیر انسانی 3 صبح تنظیم کنید اما زودتر به مقصد خود می رسید و بهتر از همه، در هزینه نیز صرفه جویی می کنید.رایس میگوید: " اما مواظب مسیرهای غیر مستقیم باشید.پرواز مسقیم را رزرو کنید حتی اگر کمی گران تر از گزینه های چند مقصده برای سفر آخر هفته هستند.بدین صورت در وقتتان صرفه جویی کرده و معطل نخواهید شد.

سفرهای آخر هفته با کمترین هزینه 2

قبل از رفتن در مورد هزینه ی همه چیز تحقیق کنید

استراتژی کارافین برای بودجه بندی سفر آخر هفته : " قبل اینکه جایی بروم در مورد هزینه های تمام کارهایی که می خواهم انجام دهم، تحقیق می کنم و یک spreadsheet بزرگ (در اکسل) درست می کنم.درنتیجه می توانم برای سفر آخر هفته و سفر با کمترین هزینه بودجه بندی کنم.اگر از اکسل استفاده نمی کنید، مرور هزینه های سفرتان در قالب یک صفحه که مهمترین آن ها اقامتگاه است،مفید خواهد بود.من از Nustay.com استفاده می کنم چون بهترین نرخ ها را دارد یا گاهی Airbnb". بقیه بودجه تان برای کارهایی است که واقعا می خواهید انجام دهید. والبته برای بستنی های اضطراری.اگر واقعا پولتان ته کشیده است به شهر های بزرگ مثل واشینگتون، آستین، شیکاگو و حتی نیویورک بروید. چیز های عالی زیادی برای انجام دادن و تماشا کردن وجود دارد که کاملا رایگان هستند.

سفرهای آخر هفته با کمترین هزینه 3

به سراغ امتیازهای کارت های بانکی و بازی های جایزه دار بروید

برای سفر آخر هفته ، وقتی از پول نقد استفاده نمی کنید توجیه یک پرواز طولانی برای یک سفر کوتاه خیلی آسان است.رایس می گوید:" از کارت های بانکی مثل Chase Sapphire استفاده کنید تا امتیازهایی برای استفاده از پروازهای رایگان بدست بیاورید.جایزه هایی نیز دارد.کارت های Chase Sapphire دارای بیمه مسافرت رایگان هستند.اگر خارج از کنترل هوایی، به دلیل بد بودن هوا یا به دلایل دیگری با تاخیر به مقصد خود رسیدید می توانید مقداری از هزینه خود را برای سفر با کمترین هزینه را طلب کنید.

اگر می توانید یک آخر هفته سه روزه بروید

صمیمی بودن با رئیستان به شما کمک می کند.نه اینکه با آن ها به سفر بروید.اما ساختن یک رابطه ی صمیمی با مدیرتان که فراتر از یک "صبح بخیر" ترسناک و تف کردن در قهوه ی آن ها باشد، بد نیست.در این صورت مطرح کردن موضوع یک یا دو روز اضافی برای سفرتان از راه دور آسان تر خواهد بود.رایس می گوید: " حرکت محبوب من این است که جمعه از راه دور کار کنم.در نتیجه می توانم پنجشنبه پرواز کنم که پروازها معمولا ارزان تر هستند، و وقتی کارم تمام شد، در جایی هستم که می خواستم باشم! البته قوانینی هست.شما باید کل روز را کار کنید و آن را به عنوان روز دیگری از تعطیلات تلقی نکنید (احتمالا امیدوار است که رئیسش این را بخواند) و مطمئن شوید ارتباط اینترنتی کافی و به تلفن دسترسی دارید ".هر کاری می کنید، آن فیلم گوریل کوهی و خودتان را تا بعد از ساعات کاری منتشر نکنید.

سفرهای آخر هفته با کمترین هزینه 4

تنها بروید

وقتی زمان و پول کم است سفر کردن با کسی دیگر فکر خوبی نیست.رایس می گوید:" در یک سفر طولانی تر تطبیق دادن سلیقه های مختلف آسان است: شما می خواهید به جالب ترین رستوران شهر بروید در حالی که دوستتان می خواهد برای گردش به بیرون شهر برود." اما در سفر کوتاه آخر هفته فرصتی برای مذاکره ی مزخرف نیست!با تنها رفتن از مشاجره(و همین طور آن پیاده روی) دوری کنید.رایس می گوید:" اگر قبلا تنها سفر نکرده اید، یک سفر دو شبه ی کوتاه فرصت بسیار خوبی برای تجربه ی تنها سفر کردن است و تمرکزتان فقط بر این است که چه چیزهایی می خواهید ببینید ".

سفرهای آخر هفته با کمترین هزینه 5

در هنر کری آن ( carry-on سفر با حداقل بار و وسایل) استاد شوید

سبک سفر کردن فواید بسیاری دارد.یکی از آن ها کم کردن هزینه های بار سفر در خطوط هوایی کم هزینه مثل WOW و Norwegian است.جزو پکرهای حرفه ای باشید خدمه پرواز و اعضای خدمات نظامی و در هنر کری آن(carry-on) استاد شوید.رایس می گوید:" شما یک چیز برای خوابیدن،یک لباس برای روز و یک لباس برای شب نیاز دارید و در هواپیما سنگین ترین لباس ها و کفشهایتان را بپوشید.لوازم زیبایی را به حداقل کاهش دهید.به جای حمل یک دوربین ضخیم برای موبایل خود یک لنز بخرید.اگر موهای بلند دارید، قبل پرواز بدهید به موهایتان یک سشوار بکشند( یا خودتان انجام دهید) در نتیجه به شستن موهایتان یا حمل محصولات سنگین نیازی نخواهید داشت"و به فکر سوغاتی نباشید.یادتان باشد که شما باید به خانه پرواز کنید.آیا واقعا می خواهید آن مجسمه آزادی 16 اینچی را در هر صورت با خود ببرید؟

سفرهای آخر هفته با کمترین هزینه 6

مانند محلی ها عمل کنید

اگر در اینستاگرام خلاقیت داشته باشید، تقریبا مانند این است که دوستانی در مکان های تصادفی دارید.رایس می گوید:" من وبلاگ نویسان محلی را دنبال می کنم و وقتی کسی عکس جالبی می گذارد روی geotag کلیک می کنم تا ببینم اخیرا چه کسانی آنجا بوده اند.در نتیجه می توانم سریعا عکس های دیگران را مرور کنم و ببینم به چه چیزهای دیگری اشاره کرده اند(و حتی مستقیما درمورد سفرشان از آن ها سوال بپرسم).افرادی که از یک مکان دیدن کرده اند یک منبع عالی برای اطلاعات هستند!"هنگامی که رسیدید، می توانید شخصا اطلاعاتی به دست بیاورید.کارافین می گوید:" من از محلی ها و کارکنان هتل برای توصیه های ناشناخته سوال می کنم". البته، کتاب های راهنمای سیاره فردی و رفتن به Yelp-free یک راه سریع برای پیدا کردن دوستان جدید است.

رفاه را به خسیسی ترجیح دهید

توصیه شماره 1 رایس برای سفرکنندگان آخر هفته که وقت کمی دارند، اولویت قرار دادن رفاه است. UberPoolبه نظر راه خوبی برای کم کردن هزینه ها است اما آن 4.32 دلار واقعا ارزش انحراف 30 دقیقه ای را دارد؟ او می گوید" حمل و نقل سریع به/از فرودگاه، یک هتل مرکزی، و استفاده از خدمات بدون نوبت در جذبه هایی که می خواهید ببینید، ارزش ولخرجی را دارد.وقتی آخر هفته ی خود را در پاریس گذراندم، برای یک تور خصوصی به لوور، پول زیادی خرج کردم، ولی خوشحالم که انجام دادم، چون در غیر اینصورت، باید ساعت ها در یک صف طولانی دیوانه وار منتظر می ماندم که در یک برنامه بسیار فشرده غیر ممکن است."

سفرهای آخر هفته با کمترین هزینه 7

با برنامه ی سفر درگیر نشوید

شما وقت زیادی ندارید اما فقط می خواهید از یک مکان جدید دیدن کنید بمب خنثی نمی کنید.نیاز نیست برای هر ثانیه از سفرتان یک فعالیت مشخص کنید.کارافین توصیه می کند:" روز اول را آسان بگیرید.کارهای کمی انجام دهید اما زیاد دیروقت نخوابید( خصوصا اگر تفاوت زمانی وجود دارد).بعد از یک خواب شبانه خوب، می توانید روز بعد صبح زود بیدار شوید و در خیابان های محلی قدم بزنید و لذت ببرید.برای غوطه ور شدن در یک فرهنگ راهی بهتر از این نیست که بخشی از آن باشید بی هدف بگردید، از مغازه های کوچک دیدن کنید و با محلی ها حرف بزنید."

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

چگونه با قطار سفر راحت تری داشته باشیم؟

مجید نوری ، پنج شنبه 30 اردیبهشت 1400

با ما در مقاله چگونه با قطار سفر راحت تری داشته باشیم همراه باشید تا از نکات مهم در سفر با قطار و قوانین سفر با قطار آگاهی یابید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :