رستوران گریلیزه؛ دنیایی از تنوع مزه ها

من اهوازی ام و به خاطر همین روی غذای دریایی حساسم، جایی هم که غذای دریایی سرو کنن اگه غذاهاشون بوی زخم بده دیگه به هیچ وجه نمیرم. رستوران گریلیزه رستورانی هستش که جدیدا تاسیس شده و زمان کوتاهی از افتتاحش میگذره. با این حال توی این مدت اسمش رو جاهای زیادی شنیدم که این دلیل شد حتما یک شب برم به این رستوران. هرچند که خب وقتی اسم اندرزگو میاد مشخصه که به یکی از رستوران های گرون قراره آدم وارد بشه. گریلیزه به عنوان اولین مرجع تخصصی گریل در ایران کارش رو شروع کرده. منوی این رستوران و غذاهایی که سرو میکنه خیلی متفاوته و وقتی که تصمیم گرفتم برم اونجا؛ پیج اینستاگرامشون رو حسابی گشتم. به محض دیدن عکساشون متوجه شدم که قراره یکی از رستوران های خاص تهران رو امتحان کنم. 

رستوران گریلیزه

رستوران گریلیزه

رستوران طبقه ی سوم ساختمون نبش خیابون اصلیه. محیط رستوران گریلیزه بزرگ نیست اما یک فضای داخلی داره و یک تراس که چشم اندازی به خیابان اندرزگو داره. توی تراس میز و صندلی های چوبی چیدن و فضایی خودمونی و راحت داره. سالن اصلی هم با میزهای چوبی و صندلی های چرمی با رنگ های مختلف دیزاین شده و کاملا مشرف به آشپزخونه اس. سرآشپز، غذا رو جلوی خود مشتری گریل میکنه و این نکته ی خوبی بود چون آماده کردن غذا یکم طول کشید و در این حین مشغول نگاه کردن به درست کردن غذا شدم. 

رستوران گریلیزه اندرزگو

چی بخوریم؟

 توی گریلیزه غذاهای خیلی متنوعی سرو میشه و به دو شکل هم هستش. میشه از بوفه استفاده کرد که یه ظرف میدن که از بوفه هرچقدر بخوایم می تونیم برداریم. بوفه هم تنوع خیلی زیادی داره که جالبیش اینه هر روز هم عوض میشه و آیتم های مختلفی بهش اضافه یا حذف میشه. بوفه هم انواع سبزیجات رو داره هم انواع گوشت ها مثل: راسته گوساله چاینیز، مکزیکی، اتریشی، تندوری. ماهی شیر، تن، سالمون. میگو، کالاماری، و جوجه ساده و اتریشی. همه ی این آیتم ها به صورت خام توی بوفه چیده شدن بعد از اینکه از هرچیزی که دوست داشتم برای تست برداشتم ظرف رو به آشپز دادم تا برام گریل کنن. اما توی منو هم کلی انتخاب جذاب هست، لابستر، خرچنگ، صدف، انواع استیک و غذای گوشتی، غذاهای مرغی، شاه میگو و غذاهای دریایی، پاستا، برگر. البته برای پیش غذا خاویار، سالاد و سوپ سرو میکنن. نوشیدنی های طبیعی خیلی خوشمزه هم دارن که هیچی بهشون اضافه نشده. غذا رو که برام آوردن با یک عالمه غذای هیجان انگیز با دیزاین هایی جالب رو به رو شدم. غذاهای گریل با هم توی یک ظرف ریخته شده و با ادویه هایی خاص درست میشن. لابستر و غذاهای دریایی با ادویه و سس های مخصوص روی یک تخته چوبی سرو میشن که کاملا حس می کردم یه غذای تازه و از دل طبیعت رو دارم میخورم. اما ریب استیک گریلیزه حدود 500 گرم گوشت که خیلی عالی مرینیت شده و طعمی خیلی خوب داشت. 

منوی رستوران

بریم گریلیزه؟

خیلی وقت بود غذایی نخورده بودم که خیلی متفاوت باشه. رستوران های خیلی خوبی توی تهران هست، اما اکثریت رستوران ها غذاهایی شبیه به هم رو سرو میکنن. اما رستوران گریلیزه منویی صد در صد متفاوت داشت که این تفاوت خیلی هم لذت بخش بود برای من. سطح قیمت غذای این رستوران بالاس اما کیفیت مواد اولیه و غذاهایی که سرو میشه بالطبع باعث میشه که قیمت بالایی هم داشته باشن. اما اگه دلتون تجربه ی جدید در تهران میخواد گریلیزه رستورانیه که حتما باید بهش سر زد.

بریم گریلیزه

اطلاعات دسترسی

آدرس: بلوار کاوه، خیابان اندرزگو، کوی مهرمحمدی جنوبی، پلاک15، تراس طبقه 3، واحد 5

شماره تلفن: 26457297

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/Grillized.Restaurant/

آدرس تلگرام: https://t.me/grillized_restaurant

اطلاعات دسترسی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین رستوران های محله شیشلی استانبول | تنوعی از طعم و مزه

مهیار قاسمی ، پنج شنبه 4 مرداد 1397

بزرگترین شهر ترکیه که تنها شهر آسیایی و اروپایی در دنیا است و دارای محله های بسیاری بوده و از همه مهمتر ترکیه را با این شهر می شناساند، استانبول است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :