دیدنی ترین سوئیت های افراد معروف جهان در هتل ها

هرگز به اقامت در سوئیت هتلی فکر کرده اید که متعلق به ستاره محبوبتان است؟ تفریحگاه های مربوط به افراد مشهور با ورود ستاره هایی چون هیو جکمن و ریچارد گی یر به صنعت میزبانی از مهمانان در حال تبدیل شدن به مقصدهای محبوبی برای سفر است اما نکته مهم درباره سوئیت های افراد معروف جهان است که در تخت خواب سوئیتی استراحت کنید که توسط افراد مشهور طراحی شده است. در ادامه ما هشت مورد از سوئیت های طراحی شده برای افراد مشهور را جمع آوری کرده ایم که به وسیله افراد مشهور طراحی یا در طراحی آن از آن ها کمک گرفته شده است از اتاق های آرامش بخش یک قهرمان تنیس در شیکاگو گرفته تا پنت هاوس ستاره سینما در کاپری که یکی از دیدنی ترین محل های اقامت افراد معروف جهان می باشد.

دیدنی ترین سوئیت های مربوط به افراد مشهور در هتل ها

سوئیت های افراد معروف جهان: ونوس ویلیامز (تنیسور آمریکایی)

اگر چه ممکن است طراحی سوئیت یک هتل، فعالیت اقتصادی غیرمعقول برای قهرمان تنیس باشد ولی این موضوع برای ونوس ویلیامز برعکس است زیرا شغل دوم او سال ها کار کردن به عنوان طراح داخلی در شرکت طراحی داخلی خودش به نام V*Starr است. یک سوئیت آرامش بخش و یک خوابه برای هتل 55 اتاقه در هتل شهر میدتاون که در نوامبر سال 2017 بازگشایی شد و به عنوان بخشی از باشگاه ورزشی میدتاون شیکاگو نیز هست، آخرین کار او در بین برترین سوئیت های مربوط به افراد مشهور در هتل ها می باشد. سوئیت V از طراحی یکدست و درخشانی بهره می برد که از شمال اروپا الهام گرفته شده و دیوارهایی با بافتی مخصوص و رنگ آمیزی با رنگ های آرام و طبیعی دارد که با مصالح چوبی و برنزی همراه شده است. طبق اخباری که از شرکت طراحی داخلی V*Starr منتشر شده، ویلیامز سوئیت را به گونه ای طراحی کرده که کاملا برای زندگی مناسب باشد.
آدرس: هتل شهر میدوتاون، 2444 مایلی خیابان الستون شمالی، شیکاگو، ایلنوی (کد پستی 60647؛ +1773-687-7600)
قیمت: حدود 300 دلار به ازای هر شب

ونوس ویلیامز (تنیسور آمریکایی)، سوئیت V در هتل شهر میدتاون، شیکاگو

اقامت افراد معروف جهان: لنی کراویتز

این مکان با اینکه تازه از مارس 2017 بازگشایی شده ولی هتل W لاس وگاس تا همین الان هم خود را به عنوان یکی از جذاب ترین هتل ها در نواره ثابت کرده است. بخشی از آن به لطف سوئیت پنت هاوسی است که به وسیله لنی کراویتز طراحی شده است. سوئیت ستاره ارزشمند راک فضایی 2382 فوت مربعی دارد و دکوراسیون آن با کاناپه های مخمل قرمز، وسایل با سنگ مرمر براق، آثار هنری اصیل و یک پیانوی بزرگ انجام شده است و از همه مهمتر این سوئیت دیوارهای شیشه ای قدی و دو تراس اختصاصی دارد که مناظری حیرت انگیز از مرکز لاس وگاس و کوه های نوادا را به نمایش می گذارد و یکی از دیدنی ترین سوئیت های مربوط به افراد مشهور در هتل ها می باشد.
آدرس: هتل W لاس وگاس، 2535 مایلی بلوار جنوبی لاس وگاس، لاس وگاس، نواداف (کد پستی 89109؛ +1702-761-8700)
قیمت: 3500 دلار به ازای هر شب

لنی کراویتز، سوئیت Extreme WOW در هتل W لاس وگاس

سوئیت های طراحی شده برای افراد مشهور: ویوین وستوود

سوئیت طراحی شده به وسیله ویوین وستوود با رنگ های برجسته و وسایل خاص خود در هتل لندن هالیوود غربی به اندازه لباس های طراحی شده او حیرت انگیز و تاثیر برانگیز است. این سوئیت همچنین با تراس 5000 فوت مربعی خود در پشت بام یک فضای ناهارخوری با دید 360 درجه از تپه های بورلی و یک اتاق میانی با سقف آفتابگیر همراه با آبشار جای خوبی برای لذت بردن است. اگر تمام این ها برای شما حیرت انگیز نیست باید بدانید که اینجا بزرگترین سوئیت پنت هاوس در تمام لس آنجلس است که در فضای عظیم 11000 فوت مربعی جای گرفته است.
آدرس: هتل لندن هالیوود غربی در تپه های بورلی، 1020 مایلی شمال بلوار سان ویسنته، هالیوود غربی، کالیفورنیا (90069؛ +1 310-854-1111)
قیمت: 15399 دلار به ازای هر شب

ویوین وستوود، سوئیت پنت هاوس هتل لندن هالیوود غربی در تپه های بورلی

سوئیت های افراد معروف جهان: مارک آنتونی

اگرچه مارک آنتونی به مهارت هایش در خوانندگی شناخته می شود اما این سوئیت نشان می دهد که او استعدادهایی هم در طراحی داخلی دارد. این موزیسین برنده جایزه گرمی در طراحی پرزیدنشل در لاکونچا همفکری کرده است و پاتوق محبوب افراد مشهور در شهر ساحلی کندادوی سن خووان (San Juan) در بین زیباترین سوئیت های مربوط به افراد مشهور در هتل ها می باشد. این سوئیت 1085 فوت مربعی بسیار شیک است خیلی شبیه به خود آنتونی با فضایی خلوت و مینیمالیتسی که اجازه می دهد چشم اندازهای اقیانوس اطلس خودی نشان دهند. ئاز دیگر ویژگی های برجسته آن می توان به یک تراس همه چیز تمام، فضای غذاخوری آل فرسکو و یک جکوزی رو به اقیانوس آن نام برد. این تفریحگاه از صدمات جدی ناشی از طوفان ماریا در امان مانده و کاملا قابل استفاده است و برای رزرو باز است.
آدرس: تفریحگاه لاکونچا، 1077 مایلی خیابان آشفورد، سن خووان، پورتوریکو (+1 787-721-7500)
قیمت: 2500 دلار برای هر شب

مارک آنتونی، سوئیت پرزیدنشل در تفریحگاه لاکونچا، پورتوریکو

اقامت افراد معروف جهان: جی.کی. رولینگ

سوئیت جوان رولینگ با قفسه پر از کتاب های هری پارت و دکوراسیون الهام گرفته شده آن از جنگل، مجسمه های سفالی جغد و کاغذ دیواری های با زمینه درختان آن را تصور کنید. در هتل بالمورال، هتلی از مجموعه هتل های Rocco Forte، در ادینبورگ دقیقا همان چیزی است که دلتان می خواهد. این سوئیت که به وسیله خواهر فورته، اوگا پولیزی بازطراحی شده از میز بلوط آنتیکی بهره می برد که خود رولینگ از آن در کنار تخت بزرگ خود که شش ماه در آن خوابیده، استفاده می کرده وقتی که مشغول تکمیل سری آخر کتاب خود در این اتاق بوده است. اما گل سر سبد آن ها مجسمه مرمری از هرمس خدای یونان است که خود خالق این اثر روی آن نوشته است.
آدرس: هتل بارمورال، 1 خیابان پرنسس، ادینبورگ، اسکاتلند (+44 131 556 2414)
قیمت: 1290 دلار به ازای هر شب

سوئیت جی.کی. رولینگ در هتل بالمورال، ادینبورگ

سوئیت های طراحی شده برای افراد مشهور: دیان ون فورستنبرگ

اگرچه دیان ون فورستنبرگ 20 سوئیت را برای این هتل تماشایی در لندن طراحی کرده ولی سوئیت پیانوی 2000 فوت مربعی آن مهمترین اثر به یاد ماندنی این اسطوره طراحی است. این سوئیت که دکوراسیون آن با الگوهای برجسته و رنگ های درخشان انجام شده، سبز لیمویی، قرمز مایل به ارغوانی روشن و زرد قناری را تصور کنید مثل لباس های طراحی شده مخصوص، شیک و فریبنده است. دیگر ویژگی های شیک آن شامل ملحفه های کشمیری، صندوقچه های قدیمی و قاب عکس های متعلق به ون فورستنبرگ است که طی سفرهایش گرفته است.
آدرس: هتل کارلیجز، خیابان بروک، میفیر، لندن (+4420 7629 8860)
قیمت: 1025 دلار به ازای هر شب

دیان ون فورستنبرگ، سوئیت پیانو در هتل کلاریجز، لندن

سوئیت های افراد معروف جهان: گوئینث پالترو

این سوئیت پنت هاوس با باغچه های معلق در کناره های آن و چشم اندازهای کامل از اقیانوس در هتل و استخر آب گرم کاپری پالاس بر اساس نام یکی از مهمانان مشهور آن نامگذاری شده است گوئینث پالترو که آن را به پناهگاهی عالی بدل می کند. این سوئیت که از معماری سبک دکو الهام گرفته و در سال 2009 بازطراحی شده از رنگ آمیزی تک رنگ همراه با کفی چوبی و وسایل آنتیک بهره می برد. از ویژگی های برجسته آن می توان از تراس 3000 فوت مربعی که به کوه سولارو دید دارد و دو استخر شنا با آب گرم آن نام برد. هتل در 12 آوریل 2018 دوباره بازگشایی می شود.
آدرس: هتل و استخر آب گرم کاپری پالاس، ویا کاپودیمونته، 14،آناکارپی، کد پستی، ایزولا دی کارپی، ایتالیا (+39 081 978 0111)
قیمت: 6800 دلار به ازای هر شب

گوئینث پالترو، سوئیت پرزیندنشل پالترو در هتل و استخر آبگرم کاپری پالاس، آناکاپری

اقامت افراد معروف جهان: فرانسیس فورد کاپولا

وقتی فیلمساز برنده اسکار، فرانسیس فورد کاپولا این ویلای ایتالیایی قرن 19 هتل پلازو مارگریتا را در سال 2012 خرید رویکردی مشابه رویکرد فیلم هایش را برای این پروژه در پیش گرفت یعنی وسواس روی تمام جزئیات از نقاشی های آبرنگ گرفته تا کتابخانه ای که شخصا انتخاب، چیده و نگهداری می کند. این مکان که در برنالدا، زادگاه پدربزرگ کاپولا قرار دارد تمام 9 اتاق آن بی عیب و نقص طراحی شده و دکوراسیون آن به وسیله طراح فرانسوی فصای داخلی، ژاک گرینج انجام شده است اما مسلما سوئیت خود فرانسیس خاص ترین اتاق در بین همه آن هاست. این سوئیت که از زادگاه مادربزرگ تونسی گاپولا، ماریا زاسا الهام گرفته شده از عناصر طراحی آفریقای شمالی مثل کاشی موزائیک های رنگارنگ، الگوهای برجسته مراکشی و منسوجات تونسی و همچنین چشم اندازهای خیره کننده ای از باغ های سرسبز هتل بهره می برد.
آدرس: هتل پلازو مارگاریتو، کورسو آمبرتو، 64، برنالدا، کد پستی 75012، ایتالیا (+39 0835 549060)
قیمت: 1600 دلار به ازای هر شب

فرانسیس فورد کاپولا، سوئیت فرانسیس در هتل پلازو مارگریتا، برنالدا، ایتالیا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین هتل ها و مراکز اقامتی All-Inclusive و ارزان در جهان

ن. چرمچی ، دوشنبه 15 مرداد 1397

در این مطلب همگردی به معرفی هتل ها و مراکز اقامتی All-Inclusive و ارزان در جهان می پردازیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :