معرفی 12 مرکز خرید و مجتمع تجاری برجسته جزیره کیش

hb پنج شنبه 16 فروردین 1397

کیش جزیره ای است که لقب نگین خلیج فارس را به خود اختصاص داده است و تقریبا هر ساله با فرا رسیدن فرجه های تعطیلی در عید نوروز و فصل تعطیلی مدارس در تابستان، با استقبال زیادی از سوی گردشگران داخلی و خارجی رو به رو می شود که البته با توجه به زیرساخت ها و جاذبه های تاریخی و تفریحی که دارد، قطعا شلوغی مساحت کلی جزیره در اغلب ماه های سال قابل پیش بینی می باشد؛ در این جزیره معمولا برای خوش گذشتن به میهمانان و مسافران عزیز جُنگ های شبانه، مراسم های گوناگون و تفریحات مختلفی در نظر گرفته می شود که در کنار تمام آن ها، بهترین مراکز خرید کیش نیز از مخاطبان خاص خود برخوردار می باشد. لازم است بدانید قطعا تمام مراکز خرید و پاساژهایی که در این مطلب از سوی همگردی آورده شده است، تمام شاپ سنترها و فروشگاه های نبوده و در این مطلب تنها فرصت است تا به برخی از این مراکز خرید پرداخته شود و همچنین بهتر است این را بدانید که برخلاف آنچه که در مورد قیمت کالا و کیفیت آن ها در این جزیره شنیده اید، گاه برخی از آن فوق العاده بی کیفیت و در عین حال خیلی هم گران تر از کالاهای مشابه خود شهر شما عزیزان بوده است پس توصیه می کنیم، پیش از اقدام به خرید محصولات و کالاهای مورد نظرتان، قیمت ها و نوع کیفیت آنان را مقایسه نموده و از خرید کردن چشم بسته در مراکز خرید این جزیره استثنایی به شدت خودداری نمایید. پس با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای اطلاعات بیشتر از مراکز خرید در کیش...

کیش

مجتمع تجاری ونوس

این مرکز خرید نیز از بهترین مراکز خرید کیش همچون پارس خلیج جزیره، از ساعت 10 صبح تا 13 بعدازظهر و همچنین از ساعت 16 تا 22 شب نیز باز می باشد. مرکز خرید ونوس دارای 310 غرفه در 2 طبقه می باشد که البته بیشتر مغازه ها و غرفه های آن در طبقه پایین قرار گرفته است و شما می توانید در آن انواع کیف، کفش، لباس مردانه، لباس بچگانه، لباس زنانه، لوازم خانگی و آشپزخانه، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی را مشاهده نمایید. ضمن اینکه در این مرکز خرید یک غرفه رستورانی و کافه ای نیز وجود دارد و شما می توانید از سه بانکی که درون مرکز خرید واقع هستند نیز به امور بانکی خود رسیدگی نمایید.

مجتمع تجاری ونوس

مجتمع تجاری زیتون

این مرکز خرید از مراکز خرید در کیش که از معماری و ظاهری ویژه در جزیره برخوردار است و بر خلاف دیگر مراکز خرید کیش که از غرفه های متعدد و فراوان برخوردار هستند، تنها از 96 غرفه و واحد تجاری و 12 واحد اداری تشکیل می شود که البته به این تعداد باید یک بانک را نیز اضافه نماییم. مرکز خرید زیتون در 2 طبقه ساخته شده است هر روزه از ساعت 10 صبح تا 13 بعدازظهر و از 16 بعدازظهر لغایت 22 نیز آماده خدمت رسانی به عموم شما بازدید کنندگان و خریداران گرامی می باشد.

معرفی 12 مرکز خرید و مجتمع تجاری برجسته جزیره کیش

بازار صفین ملقب به بازار عرب ها

بازار صفین از بهترین مراکز خرید کیش یک مرکز خرید نسبتا قدیمی با معماری سازه های عربی در جزیره زیبای کیش است که اغلب فروشندگان آن، به زبان عربی صحبت می کنند و می توان در 70 غرفه فروشگاهی آن به محصولاتی از جمله کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی، وسایل آشپزخانه، اسباب بازی، خرازی و لوازم و آرایشی و بهداشتی دست پیدا کرد. ضمن اینکه در این بازار قدیمی که به آن بازار عرب ها نیز گفته می شود، دو بانک نیز قرار دارد.

بازار صفین ملقب به بازار عرب ها

مرکز خرید بین المللی پانیذ

این مرکز خرید از برترین مراکز خرید در کیش دارای 183 غرفه تجاری در دو طبقه می باشد و می توان در آن کالاهایی همچون: بدلیجات، کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن همراه، سوپرمارکت، عینک، ساعت و عطر فروشی را پیدا نمود و به هنگام گرسنگی نیز از رستوران، کافی شاپ، فست فود این مجتمع تجاری استفاده کرد؛ همچنین در خصوص مرکز خرید بین المللی پانیذ این را نیز باید گفت که این مجموعه از یک کافی نت بسیار بزرگ نیز برخوردار است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی کارهای کامپیوتری خود را در طول انجام فرآیند خریدتان، انجام دهید.

مرکز خرید بین المللی پانیذ

مجتمع تجاری پارس خلیج

ساعت کاری این مرکز خرید از 10 صبح تا 13 بعدازظهر در تایم روز و در تایم شب هم از ساعت 16 بعدازظهر آغاز و تا 22 شب نیز ادامه پیدا می کند. در مرکز خرید پارس خلیج که با 150 غرفه در مساحت یک طبقه ای اماده خدمت به شما عزیزان می باشد، می توانید کالاهایی همچون: کیف، پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن همراه، لوازم آشپزخانه، خرازی، عینک، ساعت، هایپر مارکت، تجهیزات و قطعات رایانه ای، لوازم خانگی، اسباب بازی و حتی مشاورین املاک و آژانس های مسافرتی را نیز نام برد.

مجتمع تجاری پارس خلیج

مرکز خرید پردیس 1

یکی از بازارهای مجلل و از بهترین مراکز خرید کیش، مراکز خرید پردیس 1 و 2 می باشد که می توان با مراجعه به آن ها هر نوع کالا و محصول مورد پسند خود را پیدا نمایید. مرکز خرید پردیس 1 دارای 200 واحد تجاری است و در 2 طبقه نیز ساخته شده است. همچون دیگر مراکز خرید جزیره، در این مرکز خرید نیز اقلامی همچون کیف، کفش، پوشاک و دیگر موارد در حال ارائه و عرضه شدن می باشند که در کنار آن ها باید از رستوران، چایخانه سنتی، چند شعبه بانکی، کافی شاپ و یک کافی نت نیز یاد نماییم.

مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس 2

پاساژ پردیس 2 از معروفترین مراکز خرید کیش که از طیف کالای گسترده تری برای ارائه به خریداران و مشتریان گرامی برخوردار است. در این مرکز خرید می توان کالاهایی همچون: کیف و چمدان، کفش، پوشاک، گل مصنوعی، بدلیجات و لوازم لوکس، لوازم ورزشی، مکمل های غذایی، لوازم برقی آشپزخانه و کلی دیگر از محصولات مورد نیازتان را مشاهده و سپس خریداری نمایید. توجه داشته باشید ساعت کاری مجتمع پردیس 2 از 9:30 صبح تا 13 بعدازظهر و همچنین از 17 لغایت 23 شب می باشد.

مرکز خرید پردیس 2

بازار مریم

در بازار مریم از مراکز خرید در کیش شما می توانید در فضایی کاملا باز و خوش آب و هوا به خرید خود بپردازید و خیالتان نیز راحت باشد که این مرکز خرید از ساعت 10 صبح لغایت 22 شب بصورت یک سره باز است و شما می توانید لوازم مختلف آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش، پوشاک، مواد غذایی و کلی محصولات دیگر را با اندکی گشت و گذار دلچسب در آن خریداری نمایید.

بازار مریم

مرکز خرید مروارید

مروارید یک مجتمع تجاری مجلل در جزیره کیش است که به سبک معماری ایرانی - باستانی (برگرفته از سبک معماری هخامنشیان) ساخته شده است و از 12 درب ورودی بزرگ برخوردار می باشد؛ در این مرکز خرید به هنگام ورود شاهد تقسیم شدن فضای داخلی آن به 8 بازارچه باشکوه با نام های: تیسفون، بیستون، پرسپولیس، آپادانا، پارس، پاسارگاد، آریا و ایران می باشید که در هر کدام از این بازارچه های نامگذاری شده نیز محصولاتی همچون: کیف، کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و کلی محصولات دیگر نیز به چشم می خورد. توجه داشته باشید این مجتمع تجاری در یک طبقه بنا شده است و همچون بازار مریم نیز از ساعت 10 صبح تا 22 شب به صورت سراسری باز می باشد!

مرکز خرید مروارید

مرکز خرید دامون

دامون تقریبا یک پاساژ اروپایی گونه می باشد چرا که در طبقه دوم خود دارای پیست اسکیت روی یخ و در یک پیانو با یک نوازنده ماهر درست در وسط مجتمع می باشد که با نواختن یک موسیقی دل نشین، سبب ایجاد یک خاطره شیرین در ذهن خریداران عزیز می شود؛ این مرکز خرید دارای سه طبقه همکف، اول و دوم می باشد و در کل دارای 98 واحد تجاری و 10 واحد خدماتی است که همه این ها در طبقه همکف مستقر شده اند و در طبقه اول نیز رستوران و فودکورت این مجتمع تجاری قرار گرفته است. در مجتمع تجاری دامون به راحتی می توان کالاهایی همچون تلفن همراه، زیوآلات، شکلات و هایپرمارکت های بزرگ، کیف، کفش، پوشاک و دیگر اقلام مورد نیاز خود را تامین نمایید.

مرکز خرید دامون

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان

مرکز خرید مرجان یکی دیگر از مجتمع های تجاری و البته مسکونی چشمگیر در جزیره کیش می باشد که از یک محوطه بزرگ تجاری، محوطه ساحل خصوصی و تعدادی واحد مسکونی برخوردار می باشد و از نظر معماری و شکل ظاهری نیز کاملا امروزی و مجذوب کننده تلقی می شود! توجه داشته باشید در مجتمع تجاری و مسکونی مرجان یک آکواریم بزرگ با بیش از 800 گونه جانوران آبزی، 420 پروژکتور رنگین و 39 آب نما نیز وجود دارد که در کنار بازار پر از کالای این ساختمان، می تواند یک روز فوق العاده را برای شما گردشگران و خریداران گرامی رقم بزند. توجه داشته باشید که ساعت فعالیت این متجمع از 6 صبح تا 11 شب می باشد.

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان

مجتمع تجاری سارینا 1

از دیگر مراکز خرید کاملا برجسته جزیره کیش، باید به مجتمع تجاری سارینا 1 اشاره نماییم که در 10 طبقه مختلف (دو طبقه تجاری و دیگر طبقات پارکینگ و اداری) و در زمینی به مساحت 5300 متر مربع ساخته شده است. مرکز خرید سارینا 1 در ضلع شرقی جزیره و درست مقابل هتل ارم واقع شده است و به دلیل نزدیکی زیاد با دیگر مجتمع های تجاری کیش از جمله مراکز خرید پردیس 1 و 2 و همچنین هتل های ارم و داریوش و تعداد زیادی رستوران و دسترسی آسان به دریا، از امتیازات خاص و ویژه ای برخوردار می باشد که قطعا لذت خرید در آن را دو چندان می کند.

مجتمع تجاری سارینا 1
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مجتمع تجاری اداری رویا مال یکی از بهترین مراکز خرید کیش است

گلاره یوسف پور ، یکشنبه 10 دی 1402

براساس آخرین اخبار بدست رسیده، مجتمع تجاری اداری رویا مال یکی از بهترین مراکز خرید کیش است.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 19 فروردین 1397

    اگه دنبال قیمت مناسب هستید حتما مرکز خرید پاندا برید