بهترین مکان های خلوت فلوریدا| اوج آرامش در کنار هیجان و تفریح

در این مقاله خواندنی سعی شده است تا شما را با برترین مکان های خلوت فلوریدا در هنگام سفر به این منطقه آشنا کرد تا بتوانید ضمن ریلکس کردن در معروف ترین مکان های خلوت فلوریدا به تفریح نیز بپردازید و اوقاتی خوش را در کنار عزیزان و کودکان خود در بهترین مکان های خلوت فلوریدا داشته باشید.

بهترین مکان های خلوت فلوریدا

پارک کالت در نزدیکی کیپ کورال

در نزدیکی شهر کوچک استرو حدود 12 مایلی کیپ کورال پارک زیبا و ملی کورشین قرار دارد که تا اوایل دهه 1960 آخرین مکان باقی مانده از مذهب متعلق به قرن 19 یعنی کورشین یونیتی بود. پیروان این مذهب اعتقاد داشتند که زمین توخالی است. در سال 1894 انژیویی را به نام اورشلیم نو تشکیل دادند و روزنامه خود را منتشر کردند. آن ها همچنین اولین کسانی بودند که برق محیط اطرافشان را تامین کردند. آخرین پیروان این فرقه زنانی که از آزار و اذیت نازی ها در آلمان فرار کرده اند، بودند و در سال 1961 قسمتی از فلوریدا را به آن ها اختصاص دادند. این پارک زیبایی خود را حفظ کرده و توسط گروهی از داوطلبین آگاه نگهداری می شود. بازدیدکنندگان می توانند در اطراف این مکان که از معروف ترین مکان های خلوت فلوریدا است، قدم بزنند و بسیاری از ساختمان های مورد استفاده جامعه را ببینند. این مکان بسیار جذاب، صلح آمیز و عجیب و غریب است کاملا بر خلاف مکان های مشهور فلوریدا. شما فقط 5 دلار برای پارکینگ پرداخت می کنید. فعالیت هایی مانند قایقرانی و کمپینگ را شما می توانید در پارک انجام دهید و حیات وحش و مسیرهای پیاده روی نیز در میان برترین مکان های خلوت فلوریدا وجود دارد.

پارک کالت در نزدیکی کیپ کورال

برگرها و آمریکانا دهه 1960

گنجاندن برگرها در زنجیره غذایی از دهه 1960 آغاز شد و توانست محبوبیت فراوانی به دست آورد. امروزه تنها شاخه باقی مانده که توانسته نام خود را حفظ کند، در سن پترزبورگ می باشد. شب جمعه ها، اتومبیل های کلاسیک را می بینند و بوی بنزینی که در اطراف پراکنده شده است شما را به یاد یک همبرگر عجیب و غریب پخته شده با سس تات و یا سرخ شده و یا یک لیوان کوکاکولا می اندازد. اگر تا به حال رویای ورود به آمریکن گریفیتی را داشتید، حتما به این مکان سفر کنید. هر برگر حدود 5 دلار می باشد.

برگرها و آمریکانا دهه 1960

ساحل خلیج مقدس، در نزدیکی ناپل

کرک اسکرو سوامپ در فاصله 30 دقیقه ای از ناپل قرار دارد و یکی از ثروتمند ترین مستعمره ها در ساحل خلیج می باشد. توسط انجمن خیریه ادوبون اداره می شود. کرک اسکرو سوامپ بازدید کننده ها را در یک تخته دایره ای قرار می دهد. در روزهای مختلف و همچنین سال های مختلف شما شانس دیدن انواع موجودات، گیاهان و زیستگاه های مختلف را دارید. همانطور که شما در اطراف گشت می زنید می توانید در جنگل های کاج و پیاده روها به دنبال صدها موجود بروید مانند تمساح ها، آبپاش های آب آشامیدنی، خروس ها و عقاب های طاس، گوزن ها و شکارچیان قورباغه های درختی، سمورها، گل های رنگی رنگارنگ، مارمولک ها و پروانه ها. در طی هر بازدید از کرک اسکرو سوامپ چیزهای جدیدی به ما نشان داده می شود. در یک دیدار به یاد ماندنی، ما شاهد چهار مار درختی و همچنین یک تمساح مادر به همراه بچه اش بودیم. کودکان و بزرگسالان هر دو به طور مساوی از این مکان لذت می برند و برای افرادی که قادر به راه رفتن نیستند هم وسایل کمکی برای تحرک وجود دارد. برای بزرگسالان 14 دلار و برای کودکان 4 دلار می باشد و روزانه 7 تا 5 بعدازظهر باز است.

ساحل خلیج مقدس، در نزدیکی ناپل

رود اند ریل پیر، جزیره اناماریا

زمانی که شما فکر می کنید به انتهای خلیج مکزیک رسیده اید، دقیقا همان جارول اند ریل پیر می باشد. دقیقا در شمالی ترین نقطه جزیره اناماریا، در یک رستوران و بار کوچک نشسته اید. اتومبیل خود را به طرف برادنتون به سمت جنوب به حرکت دربیاورید. یک بعدازظهر عالی را به همراه یک وعده غذایی عالی به دور از ازدحام در کنار مردم محلی که به ماهیگیری از دریا مشغول هستند، بگذرانید. در آنجا ما احساس دوری از دیزنی فلوریدا نمی کنیم. من نمی توانم برای قدم زدن در آن اسکله آرام و خلوت و دیدن شب های مهتابی آنجا منتظر بمانم و یکی از بهترین مکان های خلوت فلوریدا می باشد.

رود اند ریل پیر، جزیره اناماریا

فیلم و غذا در تامپا

یک واقعه برجسته تاریخی در اپتون است. تئاتر تامپا یک مکان آراسته و مزین است که مکانی برای نمایش فیلم های پر منفعت نمی باشد. دارای سفقی شبیه آسمان شب است و احساس تماشای فیلم در فضایی باز را به انسان می دهد. یک مکان جادویی است. فیلم های جدید، فیلم های مستند و فیلم های خارجی را با مضمونی کلاسیک و حادثه ای در روزهای یکشنبه نمایش می دهد. پس از فیلم، رستوران یولل با قیمتی کمتر از 19 دلار که در یک مایلی جاده رودخانه هیلزبورو در ریورواک واقع شده است، مکانی عالی برای گذراندن یک شب است. این غذاها با مواد غذایی بومی فلورایدایی درست و عرضه می شوند و بسیار خوشمزه می باشند. با یک آشپزخانه باز که می توانید فرآیند پخت و پز را مشاهده کنید و و اگر در طبقه بالا نیز نشسته اید، چشم اندازی از آشپزخانه را در یکی از برترین مکان های خلوت فلوریدا ببینید.

فیلم و غذا در تامپا

کایاک پادشاهی در نزدیکی جکسنویل

بهترین روش برای دیدن گیاهان و جانوران باتلاقی و جزایر املیا سفر به جزایر کایاک است. تور کایاک 55 دلار می باشد. به عنوان یک تازه کار حتما مواظب حمله تمساح ها در لبه آب باشید. من مطمئن نیستم این سفر برای من مناسب بوده یا خیر اما انواع مختلفی از کایاک ها و مسیرها برای انتخاب وجود دارد. سرانجام قبل از ورود به سواحل طبیعی و بکر برای جمع آوری دالرسند، جوجه تیغی های دریایی زیرزمینی و مشاهده خرچنگ های جذاب در جزیره کومبرلند به دلفین ها برخورد می کنید. به همین ترتیب با پارو زدن به سمت اوکفنوکی سوامپ در مرز گرجستان که یکی از مناطق آب شیرین باقی مانده در ایالات متحده است و به عنوان لند او د تریمبلینگ ارس شناخته می شود، می روید. همانطور که شما به سمت درختانی که با خزه های اسپانیایی پوشانده شده است می روید، مطمئنا ماهیخوار های بزرگ و آبی رنگ، تمساح ها و شاید مار ماهی ها و یا مارهای آبی زهر دار را خواهید دید. در آنجا خرس سیاه نیز وجود دارد. شنا در سکوت در امتداد آب به شما بهترین شانس را می دهد که این موجودات را در زیستگاه طبیعی خود در یکی از معروف ترین مکان های خلوت فلوریدا ببینند.

کایاک پادشاهی در نزدیکی جکسنویل

سنت آگوستین

سنت آگوستین در 40 کیلومتری جنوب جکسنویل در سال 1565 توسط دریاسالار اسپانیایی تاسیس شد و قدیمی ترین شهر مستقر در اروپا است. بارها به عنوان شهری اسپانیایی، فرانسوی و بریتانیایی شناخته شده و به عنوان یک قلعه تماشایی اسپانیایی کاملا دست نخورده می باشد. این مکان به شدت حس اروپایی بودن را به شما می دهد و شب ها در کافه موسیقی زنده پخش می شود. این شهر همچنین دارای بهترین پیتزاها در کل ایالات متحده می باشد به خصوص در نزدیکی کلیسای جامع باسیلیکا در سنت آگوستین. این مکان ازرش تنهایی سفر کردن را در بین بهترین مکان های خلوت فلوریدا دارد.

سنت آگوستین

ویلا، موزه و باغ، میامی

ما متوجه شدیم که موزه ویزکایا و باغ های کوکونات گرو یک مکان عالی می باشند که از گرمای میامی به دور است. نشستن در خلیج بیسایین، یک بینش اجمالی در مورد اینکه چگونه جیمز دیرز، یک کارگر و صنعتگر ثروتمند در دهه 1920 زندگی می کرده است به شما می دهد. این مکان ترکیبی از سلیقه های مختلف می باشد و با ترکیبی از سبک اروپایی و معماری باروک و رنسانس ساخته شده است. به داخل به یک حیاط سرپوشیده دسترسی دارد. چندین اتاق دارد که دکور، تزیین، کاشی، هنر و مصنوعات اصلی خود و به طور کلی فرم اولیه خود را حفظ کرده اند. در فضای خارجی باغ هایی به اشکال هندسی مختلف وجود دارد. اگر میامی کارت داشته باشید ورودی آن رایگان است در غیر این صورت باید برای بزرگسالان 18 دلار و برای کودکان 6 دلار بپردازید.

ویلا، موزه و باغ، میامی

پورت استی جویی، در پانهندل

این منطقه دارای هتل های زنجیره ای، اکوپارک ها و مردم اندک حتی در تابستان ها هم نمی باشد. به طور کلی این مکان زیبا در ساعت 8 بعدازظهر تعطیل می شود اما به شما اجازه قدم زدن زیر نور ستارگان در ساحل های ماسه ای را می دهند. یکی از دلایل عدم توسعه این مکان حفاظت بیش از حد آن است. از حرکت لاک پشت ها بر روی سواحل به دلیل به هم خوردن زیست بوم منطقه جلوگیری می شود. من و خانواده هتلی را که به ساحل دسترسی داشته باشد انتخاب کردیم و از ساحل تورتل استفاده نمودیم. با یک رانندگی کوتاه شما به شبه جزیره سنت جوزف که 15 مایل با پارک ایالتی که ماسه های سفید و آب معدنی داشته فاصله دارد، می رسید. در یک فاصله 30 دقیقه ای در طرف دیگر به محل ماهیگیری آپالاکیکولا می رسید که در آنجا می توانید غذاهای فوق العاده دریایی را بخورید و به تماشای قایق ها و خورشید درخشان بنشینید. ایستگاه باوری با امکاناتی مثل یک بار مجهز مکانی عالی برای اقامت در شب هنگام در یکی از بهترین مکان های خلوت فلوریدا است.

در پانهندل

ساحل کسپرسن در نزدیکی ساراسوتا

یک ساحل طبیعی و خلوت می باشد و اگر شما علاقمند به دندان های فسیلی کوسه ها باشید یک مکان فوق العاده جذاب می باشد. شکارچیان فسیلی برای اینکه بتوانند ببینند در طول یک شب چه اتفاقاتی رخ داده باید از صبح به این مکان بیایند. همچنین در این ساحل مکان پیاده روی طبیعی بسیار خوبی وجود دارد و جای پارک ماشین در اطراف ساحل به راحتی پیدا می شود. یک مکان بسیار ایده آل برای سفرهای خانوادگی در یکی از برترین مکان های خلوت فلوریدا است.

ساحل کسپرسن در نزدیکی ساراسوتا

تاریخ بومی آمریکا، پریس کریک

به عنوان یک خانواده ما از پارک ایالتی پریس کریک که در 70 مایلی شرق تامپا قرار دارد دیدن کردیم و از مسیرهای پیاده روی آنجا لذت بردیم. با این حال نکته برجسته این مکان قلعه و سرگرمی های دیگر آن است که در مکانی در نزدیکی سمینوئل نیتیو قرار دارد که به خاطر پشه های مالاریا تبدیل به شهر ارواح شده است. فلوریدا شهری نبود که ما انتظار تاریخی گسترده از آن داشته باشیم به خاطر همین معروف ترین مکان های خلوت فلوریدا یک سورپرایز ویژه برایمان بود.

تاریخ بومی آمریکا، پریس کریک

باغ های ژاپنی، ساحل دلری، میامی

موزه های موریکامی و باغ های ژاپنی در ساحل دلری در میان ساختمان های زیبای ژاپنی یک آبادی آرام است. شما می توانید در یک مراسم چای ژاپنی شرکت کنید، در اطراف باغ زرق و برق دار بونسای گشت و گذار کنید و در کلاس ژاپنی، نقاشی جوهر یا مراقبت بونسای شرکت نمایید. کافه آن دارای غذاهای خوشمزه ژاپنی و کارکنانی است که از خدمت به شما و پاسخ دادن به سوال های شما لذت می برند. یک تجربه آرام بخش و دوست داشتنی و یک روز لذت بخش برای بچه ها و بزرگسالان می باشد. هزینه آن برای بزرگسالان 15 دلار و برای کودکان 9 دلار است از سه شنبه ها تا یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر باز می باشد.

باغ های ژاپنی، ساحل دلری، میامی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تفریح در آنتالیا | تجربه هیجان و آرامش در کنار هم

مهیار قاسمی ، شنبه 6 مرداد 1397

آنتالیا یکی از جنوبی ترین شهرهای ترکیه است و در پهنه وسیعی از ساحل دریای زیبای مدیترانه گسترده شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :