معرفی 12 پارک ملی و ایالتی در پنسیلوانیا !!

از بهترین های پارک ملی و ایالتی در پنسیلوانیا که مانند یک نمایشگاه خیره کننده و مهیج از تاریخ پر نفوذ انجاست. بسیاری از پارک های ملی پنسیلوانیا، مکان های تاریخی هستند که محلی برای پیاده روی و انجام فعالیت های دیگر در فضای باز می باشد و تجربه ای زیبا و منحصر به فردی را در طبیعت زیبای این ایالت رقم می زند. پنسیلوانیا دارای 121 پارک دولتی، 19 پارک ملی و هفت منطقه میراث ملی است. شما به هر منطقه ای که بروید پارک ملی و ایالتی در پنسیلوانیا، که هر کدام به یک دلیل خاصی به وجود امده است، را مشاهده می کنید. "دلورال هایلند" به تنهایی دارای پنج پارک ملی و هشت پارک ایالتی در منطقه ای 3000 مایلی است. چالشی که ایجاد می شود این است که برای اولین بار از کدام پارک ملی پنسیلوانیا دیدن کنید و این که در طول یک سفر چند پارک را می توانید بازدید داشته باشید. این مقاله کمک می کند تا با برخی از محبوب ترین پارک های ملی امریکا اشنا شوید و بر اساس خواسته ها و علایق خود یکی از ان ها را انتخاب کنید. پس با ما در مجله همگردی همراه باشید...

پنسیلوانیا

1) پارک ملی اوهیوپیل

پارک ملی اوهیوپیل یکی از بزرگترین پارک ملی و ایالتی در پنسیلوانیا است که در ارتفاعات لورل واقع شده است. این پارک به دلیل قایقرانی در رودخانه "یوگیوغنی"بسیار معروف و از برترین پارک های ملی پنسیلوانیا است. ده ها مسیر پیاده روی در پارک وجود دارد. دو ویژگی محبوب و قابل توجه ان عبارت است از: ابشار کاسکمبر و منظره های طبیعی در مدوران. شما می توانید روی سنگ های بالای ابشار بشینید و مسیر اب را که از بین سنگ های طبیعی و کانال های باریک میگذرد، دنبال کنید. در اوهیوپیل مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری زیادی وجود دارد مثل مسیر رودخانه یوگیوغنی و مسیر دوچرخه سواری گریت الدنی پسیج. یکی از مکان های زیبای اوهیوپیل شبه جزیره فرنکلیف است، که با زیست بوم منحصر به فرد گیاهی اش در هیچ جای دیگر منطقه دیده نمی شود.

پارک ملی اوهیوپیل

2) پارک ملی هیزتوریکال ایندیپندنس

زمانی که صحبت از پارک های ملی پنسیلوانیا می شود اولین چیزی که شما به ان  فکر می کنید لیبرتی بل است، پارک ملی تاریخی پنسیلوانیا یکی از محبوب ترین ها در ایالت و از پارک های ملی امریکا است. این پارک در فیلادلفیا قرار دارد و دارای بیش از ده ساختمان مربوط به تاریخ ایالات متحده است. برای اینکه بتوانید محیط اطراف را درک کنید قبل از اینکه به میدان استقلال برسید باید کمی توقف داشته باشید. بعضی از بهترین ساختمان هایی که می توانید از ان دیدن کنید عبارت است از: لیبرتی با سنتر، ایدیپندنس هال، جایی که در آن قانون اساسی ایالات متحده و اعلامیه استقلال امضا شد. گایدواکینگ تور در عرض 90 دقیقه به ارائه اطلاعات و نکاتی برجسته در باره این مکان می پردازد.

پارک ملی هیزتوریکال ایندیپندنس

3) منطقه تفریحی ملی دلاور واتر گپ

یکی از برترین پارک های ملی امریکا برای بازدید منطقه تفریحی ملی دلاور واتر گپ واقع در در کوه های پوکونو است. تریل اپالاچین نیز در این مکان قرار دارد. بیش از 100 مایل مسیر برای پیاده روی وجود دارد. این منطقه دارای جنگل های کوهی با شکوه، تپه های شیب دار، روستاهای تاریخی و حیات وحش متنوع است. تنها ویژگی چشمگیرتر نسبت به سایر مکان ها "واتر گپ"، دره ای با عمق 1000 پا است.

منطقه تفریحی ملی دلاور واتر گپ

4) پارک ایالتی ماساچوست

پارک ایالتی ماساچوست در شمال غربی پنسیلوانیا در کنار دریاچه اریه، یک منطقه ساحلی محبوب است. سواحل متعددی در پارک وجود دارد که شما می توانید در ان ها گشت و گذار کنید. ساحل شنی و تفریح در فضای باز، قایقرانی، ماهیگیری و شنا، محبوب ترین جاذبه های این مکان است. همچنین فضایی برای پیاده روی و دوچرخه سواری در پارک وجود دارد. پارک ایالتی ماساچوست از جذاب ترین پارک های ملی پنسیلوانیا، مکانی پرطرفدار بین عکاسان طبیعت است تا طی دوره مهاجرت پرندگان نادر شاهد پرواز ان ها باشند.

پارک ایالتی ماساچوست

5) پارک ملی چری اسپرینگز

اگر شما به دنبال شب های تاریک و ستاره های روشن هستید، پارک ملی چری اسپرینگز در شمال پنسیلوانیا، محل تجمع اخترشناسان و از معروف ترین پارک های ملی امریکا است. این مکان برای داشتن تاریک ترین آسمان در ساحل شرقی شناخته شده است. منطقه پنسیلوانیا وایلز که پارک در انجا قرار دارد فاقد هرگونه نور و روشنایی است و امکان دیدن سیاره هایی را که از سایر مناطق قابل مشاهده نیستند وجود دارد. پارک دارای مسیرهای پیاده روی و درختان گیلاس بسیاری است که ان را تبدیل به یک مکان عالی برای گذراندن پیک نیک کرده است. دلیل شهرت بسیار این پارک دید پانوراما در آسمان تاریک شب است.

پارک ملی چری اسپرینگز

6) پارک ملی مموریال فلایت 93

پارک ملی مموریال فلایت 93 از پارک های ملی پنسیلوانیا در نزدیکی شانسویل واقع شده است، پنسیلوانیا یک مکان ارزشمند برای یاداوری در مورد حملات تروریستی 11 سپتامبر به ایالات متحده است. این پارک ملی دارای یک مرکز بازدید بزرگی است که رویدادهای مربوط به واقعه 11 سپتامبر و جزئیات اقدامات قهرمانانه خدمه پرواز و مسافران پرواز 93 را که در خارج از شهر سقوط کرده اند، ثبت کرده است. این منطقه چشم انداز وسیعی از محل سقوط هواپیما را به نمایش میگذارد. پارک دارای چندین مسیر پیاده روی به سمت میدان یادبود است که میتوانید پیاده و یا با ماشین به طرف ان بروید. شما به راحتی می توانید چندین ساعت را در پارک که دارای نیمکت های راحت و محوطه هایی برای تفکر آرام است، بگذرانید.

پارک ملی مموریال فلایت 93

7) پارک ملی کینزو بریج

مکان ناشناخته ای از پارک های ملی امریکا که می توانید در پارک ملی کینزو بریج در منطقه پنسیلوانیا وایلز مشاهده کنید عبارت است از: پیاده رو پلکان کینزو بریج اسکای واک. این پل بلندترین و طولانی ترین پل راه آهن بود اما دیگر در حال حاضر مورد استفاده نیست. ارتفاع این پل 301 فوت و طول ان 2000 فوت است، در حال حاضر محلی برای پیاده روی بازدیدکنندگان در یک مسیر مشرف به تمام پارک است. حتی اگر پیاده روی روی پل قدیمی در فهرست کارهای شما قرار نگرفته باشد، مسیرهای فراوان دیگری با مناظری از دره های زیبا برای پیاده روی وجود دارد .منظره پایین این پل بسیار بزرگ نیز به شدت چشمگیر است.

پارک ملی کینزو بریج

8) پارک ملی و ایالتی و نظامی گتی استبورگ

در قلب پنسیلوانیا پارک ملی و ایالتی و نظامی گتی استبورگ قرار دارد. این پارک بسیار معروف یکی از جنگ های خشن داخلی، جنگ گتی استبورگ، را به نمایش می گذارد و شما قادر به پیاده روی در میدان جنگ می باشید. تعداد زیادی از فعالیت هایی که در میدان جنگ انجام می شود را شما می توانید در این پارک امتحان کنید، همچنین اطلاعاتی را درباره مراقبت های پزشکی از سربازان زخمی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. از تصمیمات" لی" در طول جنگ نیز اگاه می شوید. یک تور 2 ساعته یک راهنمایی کلی و کاملی از وقایع میدان جنگ ارائه می دهد. پارک ملی و ایالتی و نظامی گتی استبورگ یک تجربه تعاملی ایده ال برای خانواده ها است.

پارک ملی و ایالتی و نظامی گتی استبورگ

9) لاور دلاور نشنال وایلد اند اسکین ریور

مردم به دلیل اهمیت تاریخی و رودخانه زیبا و چشمگیر لاور دلاور نشنال وایلد اند اسکین ریور، از انجا دیدن می کنند. گذرگاه های لاور دلاور نشنال وایلداند اسکین ریور به این دلیل معروف است که توسط جورج واشنگتن، کسی که هزاران سرباز را در سال 1776 در جنگ رهبری کرده است، ساخته شده است. بزرگترین رودخانه در شرق ایالات متحده است که قایقرانی و ماهیگیری در ان ازاد است، به همین خاطر به شدت محبوب شده است. همچنین در لاور دلاور نشنال وایلد اند اسکین ریور مسیر هایی برای پیاده روی و دوچرخه سواری وجود دارد. مسیرهای پیاده روی مکان های تاریخی را به یکدیگر متصل می کنند، بنابراین می توانید برای توقف و اقامت در یکی از روستاهای خاص انجا و گذراندن شب برنامه ریزی کنید.

لاور دلاور نشنال وایلد اند اسکین ریور

10) پارک ملی و تاریخی والی فورج

پارک ملی و تاریخی والی فورج در نزدیکی فیلادلفیا دارای تمدن تاریخی بزرگ و مکان هایی است که شما می توانید خود به تحقیق و بررسی درباره انجا بپردازید. محبوب ترین کارهایی که در پارک ملی و تاریخی والی فورج می توان انجام داد مراجعه به تورهای اردوگاهی، بررسی موهلنترگ بریجز هاتس و پارک ارتیلری است. به غیر از مکان های سنتی و آثار تاریخی که در پارک وجود دارد، نزدیک به 20 مایل مسیر برای پیاده روی وجود دارد که به بخش های کوچکتر تقسیم شده است. 21 کیلومتر از این مسیرها مختص دوچرخه سواری است که دوچرخه را هم در اختیار شما قرار می دهد.

پارک ملی و تاریخی والی فورج

11) پارک ایالتی ریکتس گلن

جنگل های انبوه و قدیمی ریکتس گلن یک مکان ویژه برای بازدید است. این پارک به خاطر آبشارهای عظیمش مشهور است، از جمله ابشار گانوگا، که ارتفاع آن 94 فوت است. 22 ابشار معروف در اینجا وجود دارد که این پارک را به مکانی هیجان انگیز برای بازدید تبدیل کرده است و 26 مایل مسیرهای پیاده روی وجود دارد که هر کدام به طور متوسط 7.2 مایل است. با توجه به تعداد زیاد آبشارهای موجود در پارک و شرایط لغزنده اش، پوشیدن کفش های مناسب را توصیه می کنیم. ماهیگیری در دریاچه ژان و شنا در ساحل ان از فعالیت های تابستانی محبوب در این پارک است. شما می توانید در این مکان قایق نیز اجاره کنید.

پارک ایالتی ریکتس گلن

12) پارک ملی هاینر ویو

پارک ملی هاینر ویو در شمال مرکزی پنسیلوانیا واقع شده است، شما می توانید برای دیدن مناظر زمستانی به انجا بروید. این پارک برای گشت و گذار از این نظر که به رودخانه ساسکیوهانا نزدیک است به شدت محبوب می باشد. در این پارک مکانی را برای هواپیماهای بدون سرنشین راه اندازی کرده است که بهترین چشم انداز را از رودخانه و کوه ها دارد. اگر پیاده روی را به ماشین و رانندگی ترجیح می دهید، مسیرهای پیاده روی زیادی در این پارک و جاده های دیدنی اش وجود دارد.

پارک ملی هاینر ویو

مکان های بیشتر برای گردش در پنسیلوانیا

بازدید از پارک های ملی و ایالتی پنسیلوانیا تنها یکی از راه های بسیاری است که شما می توانید از دیدن زیبایی های طبیعت در انجا و تفریح ​​در این ایالت لذت ببرید.
از آنجایی که پنسیلوانیا بسیار بزرگ و گسترده است، برای گذران تعطیلات اخر هفته و سفرهای کوتاه و همچنین سفرهای طولانی مدت می تواند یک مکان ایده ال باشد زیرا دارای مناطق دیدنی بسیاری است. پنسیلوانیا دارای تعدادی مکان برای قایقرانی است که از این جهت بسیار محبوب است و همچنین دارای هزاران مایل مسیر برای پیاده روی و مردم علاقه مند به کسب دانش است. همه ی این ها از جاذبه های محبوب پایتخت هریسبرگ می باشد.

گردش در پنسیلوانیا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین و زیباترین پارک های ملی و ایالتی در داکوتای جنوبی

ن. چرمچی ، جمعه 18 اسفند 1396

در این مطلب به معرفی بهترین و زیبا ترین پارک های ملی و ایالتی داکوتای جنوبی می پردازیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :