بهترین مقاصد جهان برای سفر زمستانی، زیبایی همراه سرما و نخوت

باران های سرد و آسمان خاکستری، سفرهای زمستانی را مختل می کند. اما لذت تجربه نوشیدنی های گرم، دامنه های برفی، دریاچه های یخ زده و یک آفتاب زرد روشن در زمستان پس چه می شود؟ این آن زمستانی است که همه ما می توانیم با آن کنار بیاییم و از آن لذت ببریم. همچنین بعضی از شهرها در زمستان دیدنی ترند. در اینجا 10 شهر از سراسر جهان آورده شده است که یک مقصد عالی برای زمستان اند. این مقاله درباره مقاصد جهان برای سفر زمستانی، بهترین مقاصد جهان برای سفر زمستانی و مقاصد شگفت انگیز برای سفر زمستانی است.

مقاصد زمستانی

1.جمهوری پراگ

پراگ با برف های درخشان و خیابان های پر پیچ و خم شهری رویاییاست که در زمستان تقریباً توریستی به آنجا نمی رود. یکی از زیبا ترین مناطق قدیمی شهر، برج ها و غار رومانسکیو است که معماری خیره کننده اش با بارش برف نیز حتی زیباتر می شود. چراغ های خیابانی به تازگی در سراسر مرکز شهر نصب شده اند و شب های عاشقانه ای را رقم می زنند. کافه ها برای فرار از سرما ایده آل هستند. کافه چوکو یک مکان عالی برای جذب گردشگران در شهر قدیمی در زمستان است. وبلاگ "بلاگر گیر" این ها را بیان می کند: این کافه پر از صندلی ها و مبل های راحتی است و منوی آن شامل بیش از دوازده نوع شکلات داغ است که غلظتشان به حدی زیاد است که شما می توانید ان را با قاشق بخورید.کجا غذا بخورید؟ لوکال دلوها. این رستوران برای "اسویکوا نا اسمتانه" (فیله گوشت گاو و سس کره ای) مشهور است. کجا استراحت کنید؟ در هتل بزرگ و پنج ستاره الچیمیست که در مرکز شهر قرار دارد. چه کاری میتوانید انجام دهید؟ پس از بازارهای کریسمسی (که از اوایل ماه دسامبر تا اوایل ماه ژانویه برگزار می شود )، تئاتر شهر، جایی که موتزارت در سال 1787، نخستین نمایش دون ژیوانی را اجرا کرد، مکانی جذاب برای بازدید است. این مقاله درباره بهترین مقاصد جهان برای سفر زمستانی، مقاصد جهان برای سفر زمستانی و مقاصد شگفت انگیز برای سفر زمستانی است.

پراگ

2.سالزبورگ، اتریش

سرود کریسمس "شب بی صدا" برای اولین بار در خارج از یک کلیسای کوچک در خارج از سالزبورگ اجرا شد. با فستیوال کریسمس و بازارهای سنتی، این یک شهر کامل برای تعطیلات زمستانی است. "شب خاموش" برای اولین بار در ابرندورف در حومه سالزبورگ در شب کریسمس در سال 1818 اجرا شد. بازار اصلی این شهر در کنار قلعه هوهنسالزبرگ برگزار می شود اما یکی از آن ها در میدان میرابل است که مخصوص غذاهای محبوب محلی مثل هالواسکای قطعات کیک مخلوط با بیکن سرخ شده است. کجا غذا بخورید؟ گلدنر هیرساچ ان گترایدگاس. این رستوران زیبا در یک خانه تاریخی قرار دارد که غذای سنتی اتریشی را با مدلی مدرن عرضه می کند. کجا بخوابید؟استاتکراگ. یک هتل زیبا و چهار ستاره اتریشی. چه کاری باید بکنید؟ در نزدیکی سالزبورگ گروه های موسیقی هالیوودی وجود دارند. تور موسیقی پانورامای از حدود 50 دلار برای هر نفر آغاز می شود. این متن درباره مقاصد شگفت انگیز برای سفر زمستانی و بهترین مقاصد جهان برای سفر زمستانی است.

اتریش

3.ترومسو، نروژ

ترومسو یکی از بهترین نقاط دنیا برای تماشای شفق شمالی است. دلایل متعددی وجود دارد که ترومسو، به عنوان پایتخت قطب شمال در زمستان عالی است. این شهر به عنوان زیباترین شهر نروژ شناخته می شود و پایه ای برای تشخیص شفق های شمالی است. همچنین چندین موزه جذاب از جمله موزه قطبی وجود دارد که تاریخ سیر تحولات قطب شمال را به بیننده نشان می دهد و موزه ترومسو که معروف به نمایشگاه های "سامی" است. کجا غذا بخورید؟ ارکانتاندریا برای صدف های دریایی اش معروف است. کجا بخوابید؟ هتل چهار ستاره کلاریون پست بریگن دارای اتاق هایی است با پنجره هایی از کف تا سقف که منظره خیره کننده ای را ارائه می دهد. چه کاری باید انجام دهید؟ موزه پرسپکتیو در استروگاتا بینش جذابی را نسبت به هنر نروژی ارائه می دهد. این متن درباره بهترین مقاصد جهان برای سفر زمستانی و مقاصد شگفت انگیز برای سفر زمستانی است.

نروژ

4.آمستردام.هلند

پایتخت هلند در فصل زمستان کمتر شلوغ است. در زمستان، موزه های آمستردام خالی هستند و این زمانی برای بازدید از جاذبه هایی مانند موزه ریجکس یا خانه آن فرانک است. سالن تئاتر سلطنتی "کر" پارسال 130 امین سالگرد خود را جشن گرفت. بچه ها نمایش های دیدنی و جذابی را از ورزشکارانی از روسیه، کره شمالی و چین می بینند و دوست خواهند داشت. کجا غذا بخورید؟ رستوران گریتج جایی دنج برای غذای سنتی هلندی است. کجا بخوابید؟ هتل زیبای پنج ستاره بوتیک. چه کاری باید انجام دهید؟ برای خرید، فروشگاه های کوچکتر مانند هارلمسراها، اسپایگل کوارتته و نگن استراتجز بهتر از فروشگاه های بزرگ هستند. این متن درباره بهترین مقاصد جهان برای سفر زمستانی است.

هلند

5.ناگانو، ژاپن

ناگانو به عنوان میزبان المپیک زمستانی سابق، یک پایگاه عالی برای بررسی استخرهای شنا است. استفاده ازچشمه های آب گرم طبیعی حومه شهر پس از گذراندن یک روز در دامنه ها بسیار عالی می باشد. معبدهای زیبای بودائی پوشیده از برف است، مانند موزه فولکلور توکاشی مینزوکو که دارای یک صفحه نمایش جذاب در مورد نینجاها که در آنجا آموزش دیده اند. کجا غذا بخورید؟ فوجوکی در دایموندکیکیوچو برای نودل های سوبا معروف است،که از سال 1827 ساخته شده است. وجود منو سفارش دادن را آسان می کند. کجا بخوابید؟ هتل جال در شهر توگوشوماچ در یک فاصله کوتاهی از ایستگاه قطار قرار دارد و یکی از بزرگترین معابد چوبی ژاپن است. چه کاری باید انجام دهید؟ معبد زنکو، در قرن هفتم ساخته شده به عنوان بزرگترین معبد چوبی در ژاپن قرار دارد.

ناگانو، ژاپن

6.ریکیاویک، ایسلند

اگرچه پایتخت ایسلند یکی از سردترین نقاط اروپا است اما در بسیاری از مناطق چشمه های طبیعی آب گرم دارد. جشنواره زمستانی سالانه که در ماه فوریه برگزار می شود، یک جشن زرق و برق دار زمستانی است. بازدیدکنندگان می توانند طیف گسترده ای از ورزش های زمستانی یا اسکیت روی یخ تچورنین را امتحان کنند. بسیاری از قهوه خانه ها روگبرو را می فروشند. هیچ تجربه ای مانند خیس شدن در این آب های طبیعی با برف های برافروخته وجود ندارد. هر استخر شنا شخصیت خاص خود را دارد و هر کس استخر مورد علاقه خود را دارد. کجا بخورید؟ رستوران دلیه در مرکز فرهنگی خانه نوردیک. کجا بخوابید؟ هتل مالینا یک هتل پرطرفدار و رنگارنگ واقع در یکی از پرطرفدار ترین مناطق شهر است. چه کاری باید انجام دهید؟ هارپا، سالن کنسرت شهر، توسط هنرمند دانمارکی- ایسلندی اوفاف الیاسون طراحی شده است تا معماری ایسلندی را به رخ بکشد. این بنا با بیش از یک هزار بلوک شیشه ای ساخته شده است.

ایسلند

7.برلین،آلمان

با شروع فصل زمستان مردم در برلین از برگزاری کنسرت و بازار در فضای باز به اسکی روی یخ و سورتمه سواری روی می آورند. بوتانیسچر گارتن برای باغ کریسمس جادویی که از اواخر نوامبر تا ژانویه روشن می شود معروف است. فروشگاه کریستفیلد در کورفارستندام ارزش بازدید دارد و در تمام سال باز است و همه چیز را از دکوراسیون درخت تا شمع می فروشد. کجا بخورید؟ دای برلینر ریپابلیک در اسچیفبوردام برای غذا معروف است، به لطف سیستمی به سبک بورس به مصرف کنندگان اجازه می دهد غذای مورد علاقه خود را در قیمت پایین خریداری کنند. اگر آن ها را به موقع سفارش دهند. کجا بخوابید؟ هتل اتو در کنسبکستراب در یکی از محله های آرام برلین واقع شده است. چه کاری باید انجام دهید؟ کافه "دکتر پونگ"در ابرسوالدر مطمئنا به عنوان یکی از کافه های معروف برلین شناخته می شود.

برلین،آلمان

8.اتاوا،کانادا

جشنواره زمستانی اوتاوا یکی از بزرگترین جشنواره های زمستانی در جهان است و به خاطر مجسمه های یخی، کنسرت هایی در فضای باز و سورتمه هایش مشهور است. در طرح کریسمس در سراسر کانادا، برخی از بزرگترین بناهای تاریخی و ساختمان های شهر را با چراغ ها جشن می گیرند. از ماه ژانویه، شهر دارای جالب ترین رفت و آمد جهان است. کجا بخورید؟ رستوران 18 در خیابان یورو غذاهای سنتی کانادایی را به صورت مدرنیزه ارائه می دهد. کجا بخوابید؟ هتل آرک مکانی گرم در زمستان است با آتش در لابی برای مهمانان. چه کاری باید انجام دهید؟ بازدیدکنندگان از ژانویه تا فوریه می توانند از بزرگترین مجتمع یخی طبیعی کانال رایدو بازدید کنند.

اتاوا،کانادا

9.واشنگتن دی سی،ایالات متحده

اگر در واپسین روزهای تعطیلات خود به واشنگتن می روید، شما نباید از درخت کریسمس عظیم 30 فوتی که به سفارت نروژ در ایستگاه انیون ساخته شده است بگذرید. در ماه نوامبر و دسامبر، زولایتس در باغ وحش ملی نمایش داده می شود و در اوایل نمایش نورهای دیدنی را نشان می دهند. کاخ سفید و یادبود لینکلن در برف بسیار زیبا به نظر می رسد. در طول زمستان، واشنگتن بالت محل برگزاری نمایش " دناتکراکر" است. کجا بخورید؟ رستوران ایکیونوکس سرآشپزهایش متخصص غذاهای میداتلانتیک است که به معنی ماهی و انواع آن است. کجا بخوابید؟ هتل پالمر یک هتل کوچک و پر رفت و آمد است که تنها در فاصله کوتاهی از کاخ سفید، نشنال مال و اسمیتسونیان قرار دارد. چه کاری باید انجام دهید؟"زولایت"در باغ وحش واشنگتن از 29 نوامبر آغاز می شود و تا 1 ژانویه ادامه دارد. نیم میلیون ال ای دی روشن آن را به سرزمین عجایب زمستانی واقعی تبدیل می کند. اگر شما زولایت را از دست بدهید هنوز هم می توانید سالهای بعد از دیدن آن لذت ببرید.

واشنگتن دی سی،ایالات متحده

10.ادینبورگ،اسکاتلند

خیابان های کابالد با قلعه زیبا و باغ های عاشقانه ادینبورگ را به یک شهر زیبا در هر زمان از سال تبدیل می کند، اما در زمستان، بسیار نفس گیر است. باغ های خیابان شاهزاده به یک سرزمین عجایب تبدیل شده است، با عینک اسکی روی یخ، درخت کریسمس عظیم و چرخ غواصی همه درکنار قلعه ها بسیار جذاب است. در اطراف شهر، آرتور سیتس محل مناسبی برای پیاده روی زمستانی است و منظره بالای آن بهترین است. کجا غذا بخورید؟ در ادینبورگ دسر و پودینگ وجود ندارد. برای ناهار خوری خوب، یک رستوران و بار دایره ای شکل در شراتون گرند در میدان اسکور وجود دارد. منوی نوشیدنی ها بسیار چشمگیر است و 52 انتخاب وجود دارد. کجا بخوابید؟ جریس لن در فاصله کوتاهی از جاذبه های اصلی شهر است و استقبال گرمی از شما خواهد داشت. چه کاری باید انجام دهید؟ یک تور در اطراف غارهای زیرزمینی ادینبورگ یک راه عالی برای یادگیری در مورد تاریخ جذاب شهر است.

ادینبورگ،اسکاتلند

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با بهترین مقاصد زمستانی برای سفر

فائزه راستی ، یکشنبه 8 دی 1398

در این پست شما را با 9 مورد از بهترین مقاصد سفر زمستانی آشنا می کنیم که علاوه بر داشتن پروازهای ارزان، جز ارزان قیمت ترین شهرهای نیز هستند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :