هتل های لوکس گواتمالا | بهترین هتل ها برای اقامت در گواتمالا

طبیعت گواتمالا به عنوان یکی از بهترین اسرار آمریکای مرکزی به خود می بالد. در این مکان است که شما می توانید خرابه های شهر های قدیمی میامی ، روستاهای مدرن جذاب و محیط طبیعی خیره کننده که پر از زندگی وحشی و ماجراجویی است را پیدا کنید. در گواتمالا شما گذشته، آینده و حال را همگی در یک روز تجربه خواهید کرد. اما در انتهای هر مسیر مکانی برای استرحت در اخر روز لازم است. خوشبختانه، گواتمالا انواع هتل بوتیک ها را برای این کار دارد. در زیر بعضی از زیبا ترین، آرامش بخش ترین و بهترین هتل های گواتمالا آورده شده است. لیست هتل های لوکس گواتمالا و اقامت در گواتمالا برای شما توضیح داده شده اند.

اقامتگاه های گواتمالا

هتل بوتیک Las Lagunas _ Petén

در لیست بهترین هتل های گواتمالا و برای اقامت در گواتمالا بوتیک Las Lagunas در جنگل مایان در بین پنج تالاب واقع شده است. در داخل این هتل بوتیک 19 سوئیت وجود دارند که مشرف به تالاب ها هستند. نزدیک ترین مکان های دیدنی شامل Tikal, Uaxactún و Yaxhá هستند.این مکان محل زندگی بیش از 250 گونه از پرندگان و حیات وحش در معرض خطر مثل پلنگچه ها و ببر های مارگای است. در طول اقامت در گواتمالا از رستوران های با نمای تالاب و آب گرم این منطقه لذت ببرید. برای اقامت در گواتمالا بدانید که قیمت سوئیت ها از 340 دلار به ازای هر شب شروع می شود.

هتل بوتیک های گواتمالا 1

La Laguna Lodge _ Santa Crus La Laguna

در شهر ساحلی Santa Crus La Laguna سیاحت کنید و در La Laguna Lodge اقامت در گواتمالا داشته باشید تا تجربه ای خاص و منحصر به فردی را داشته باشید. مجموعه ای بالغ بر 100 هکتار از ذخایر طبیعی که تنها راه دسترسی به ان قایق است موجود است. شما در اینجا می توانید به هنگام غذا خوردن از چشم انداز های دیدنی و جذاب دریاچه و اتشفشان های دوردست، لذت ببرید. در این مکان چشمه ی آب گرمی وجود دارد تا از ارامش و درمانگری و گشت وگذار در نزدیکی ان لذت ببرید از جمله گردش های هدایت شده و تور های فرهنگی . نرخ ها از 240 دلار شروع می شوند.

هتل بوتیک های گواتمالا 2

هتل Casa Palopó _ دریاچه Atitlan

هتل Casa Palopó در تپه های سرسبز گواتمالا پنهان شده است و معماری روستایی دارد که مسافران را به زمان و مکان دیگری می برد.این مکان توسط مردم خیلی شناخته شده نیست اما مطمئنا این به معنای ضعف و کمبود امکانات نیست. این هتل ماساژ در اتاق، غذا های بین المللی و استخر بی نهایت سرگرم کننده با چشم انداز دریاچه را به شما پیشنهاد می کند. در داخل اتاق ها. شما تراس های شخصی و حتی حمام هایی که منظره ی دوست داشتنی دارند را خواهید دید! نرخ های شبانه از 184 دلار شروع می شوند.

هتل بوتیک های گواتمالا 3

هتل Kawilal _ Amatitlán

در منطقه Amatitlán ، هتل Kawilal اولین ساختمان با استاندارد پیشرو در طراحی محیطی و انرژی ( LEED ) که استاندارد حوزه تهویه مطبوع و مرجع انتخاب ساختمان های سبز و از بهترین هتل های گواتمالا در امریکای مرکزی است. شما می توانید فقط با 30 دقیقه فاصله از پایتخت به این هتل دوست دار محیط زیست برسید. Kawilal بخشی از هتل Santa Teresita و از ذخایر اب گرم معدنی است که به خاطر استخر های آب گرم خود معروف است. این مکان یکی از بهترین مکان برای اقامت در گواتمالا دوستداران طبیعت است چراکه شما می توانید در برنامه های اموزشی و تور های تعیین شده شرکت کرده و چیز های زیادی درباره زیستگاه های طبیعی اطراف اتشفشان Pacaya و نواحی اطراف آن یاد بگیرید. تلاش های زیادی در داخل هتل در جهت این امر نیز انجام گرفته است از جمله سیستم بازیافت آب و باغچه هایی در پشت بام. نرخ ها از 99 دلار شروع می شوند.

هتل بوتیک های گواتمالا 4

هتل Mil Flores با طراحی لوکس _ Antigua

هتل Mil Flores در Antigua تاریخی واقع شده است و رمانتیک، شیک و معاصر است. این هتل از بهترین هتل های گواتمالا توسط یک وارث نفتی لوییزیانا، Matilda Geddings Gray که عاشق هنر و فرهنگ گواتمالا بود تاسیس شده است. شما در اینجا مبلمان هایی شیک و به روز در شش سوئیت و نواحی مشترک عمومی خواهید دید. بعد از گردش و خرید گشت و گذار در طول روز از غذای مدیترانه ای در رستوران Las Margaritas لذت ببرید. این بهترین فرصت برای مسافران است تا از بار های کوچک، تراس های شخصی و وای فای- رایگان بهره ببرند. قیمت ها از شبی 179 دلار شروع می شوند.

هتل بوتیک های گواتمالا 5

La Lancha _ منطقه ی Petén شمالی

La Lancha یکی از هیجان انگیز ترین مکان ها برای اقامت در گواتمالا و در طول سفر به منطقه Petén شمالی است. این هتل از بهترین هتل ها گواتمالا در جنگل های بارانی واقع شده و مشرف به دریاچه Itza Petén با منظره ای خیره کننده در همه ی جهان است. ویژگی به خصوص آن دکور محلی و فضاهای بیرونی زیادی است که باعث لذت بردن شما از آب و هوای گرم و منظره آن می شود. در این مکان هدیه فروشی، رستوران و کتابخانه وجود دارد که می توانید در طول اقامت در گواتمالا در اینجا از ان ها استفاده کنید. از مشهور ترین فعالیت ها در این مکان اسب سواری، ورزش های ابی و گشت و گذار های مایان به Tikal, Yaxha, و Topoxteاست. نرخ های اقامت در گواتمالا از 129 دلار شروع می شوند.

هتل بوتیک های گواتمالا 6

هتل G Boutique در Mariscos _ Izabal

در مجموعه بهترین هتل های گواتمالا یکی دیگر از مقاصد گردشگری پایدار و عالی هتل G Boutique برای اقامت در گواتمالا است که در ساحل شرقی گواتمالا قرار گرفته است. Mariscos یک روستای دور افتاده است که از مسیر توریست ها کنار رفته است. شما با قایق یا کشتی بادبانی می توانید سفر کاوشی خود را از این منطقه ی وحشی که توسط گیاهان و جانوران این منطقه احاطه شده است، شروع کنید. در اینجا چشمه آب گرم و رستوران های خانوادگی وجود دارند. جاذبه های نزدیک این منطقه شامل منطقه باستان شناسی مایان Quirigua، رودخانه Polochich، Finca El Paraiso و ورزش های آبی می باشند. 20 اتاق در این هتل از بهترین هتل های گواتمالا و از هتل های لوکس گواتمالا در دسترس است و قیمت ها از 140 دلار شروع می شوند.

هتل بوتیک های گواتمالا 7

Mansión de La Luz _ Antigua

Mansión de La Luz برای اقامت در گواتمالا یک هتل بوتیک در Antigua است که هفت اتاق بسیار جذاب دارد. شما در این اتاق ها شاهد تزئیناتی با پارچه ها و مجسمه های سنتی مایان خواهید بود و در بیرون چشم انداز دوست داشتنی از اتشفشان های منطقه را می بینید. این هتل یک هتل خانوادگی با غذاها و سرآشپز محلی است با فضایی صمیمی است. در واقع این هتل از بهترین هتل های گواتمالا و هتل های لوکس گواتمالا به خاطر میزبانی جشن های سنتی شناخته شده که شبیه به مراسم های مایان کهن است که در ان با کوره های قدیمی tortillas و شکلات داغ درست می کرده اند. چندین بسته ی پیشنهادی با تور ها ، سیستم های حمل و نقل و وعده های غذایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نرخ ها از 175 دلار به ازای هرشب شروع می شوند.

هتل بوتیک های گواتمالا 8

Casa Madeleine _ Antigua

یکی دیگر از هتل های لوکس گواتمالا در Antigua، Casa Madeleine است که فقط شش اتاق در محیطی آرام و صمیمی دارد. روز خود را با یک صبحانه ی گواتمالایی شروع کرده و با توری که توسط هتل از مزرعه ی محلی قهوه یا لذت بردن از فرهنگ و معماری به انتخاب خود ترتیب داده شده است، کاوش کنید. تاریخ وسیعی در شهر استعماری اسپانیا نهفته است که در بازگشت از این ماجراجویی می توانید در چشمه آب گرم هتل استراحت کنید. نرخ هتل از مجموعه بهترین هتل های گواتمالا در هر شب 105 دلار می باشد.

هتل بوتیک های گواتمالا 9

Earth Lodge _ در نزدیکی Antigua

یکی از بهترین هتل های گواتمالا و استراحتگاه های گواتمالا برای اقامت در گواتمالا eco-lodge ها هستند که از بین ان ها نیز Earth Lodge است که به صرفه و اقتصادی است. این lodge در مزرعه ی آووکادو قرار گرفته است. یک مکان فوق العاده برای قطع ارتباط با زندگی معمول و ارتباط دوباره با طبیعت است. در Earth Lodge، شما می توانید در یک خانه درختی، کلبه، خوابگاه یا در هتل های لوکس گواتمالا مستقر شوید. در طول اقامت خود حتما از مسیر های پیاده روی ، سونا بهره برده و در کلاس های یوگا نیز شرکت کنید.

هتل بوتیک های گواتمالا 10
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هتل های لوکس پوکت | معرفی بهترین ها برای اقامت در پوکت

شادی نیک نهاد ، پنج شنبه 16 فروردین 1397

کشور تایلند در سال های اخیر به خوبی توانسته است جای خود را در میان کسانی که به دنبال سفری خوب و ارزان می کردند ، باز کند .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :