هتل های لوکس هندوستان | شیک ترین ها برای اقامت در هند

کشور هند پر از تضاد ها و لایه های متنوع، مناظر گوناگون و روستا های غیر قابل دسترس است؛ از شهر دهلی، مومبای، راجستان تا کوه های هیمالیا، همیشه جاهای دیدنی برای بازدید کنندگان فراوان است. اما این کشور دارای مجموعه ای از بهترین هتل های هند برای اقامت در هند  و اقامت گاه ها نیز هست. از آنجایی که قدم اول بعد از انتخاب مقصد، انتخاب محل اقامت مناسب می باشد، بهتر است در صورت برنامه ریزی برای سفر به هندوستان، ابتدا در مورد هتل های لوکس هندوستان تحقیق کنید. ما در یک مطلب چهار بخشی بهترین و مجلل ترین هتل های کشور هند را به شما معرفی کرده ایم. در بخش اول در مورد هتل های قصر مانند این کشور توضیح دادیم و در این بخش که دومین بخش می باشد، اردوگاه های اقامتی مجلل و باشکوه هندوستان را به شما معرفی خواهیم کرد؛ برای آشنایی بیشتر با شیک ترین و برترین اردوگاه های اقامتی در هند با همگردی همراه باشید.

هتل های مجلل هندوستان / بهترین و شیک ترین اردوگاه های اقامتی در هند

اردوگاه اقامتی SUJÁN The Serai

اردوگاه اقامتی SUJÁN The Serai برای اقامت در هند که یک مکان نوستالژیک در میان صحرای طلایی تار Thar، خارج از جیسلمیر Jaisalmer می باشد، 100 هکتار در میان تپه های شنی و آسمان پر ستاره را پوشش می دهد و تجربه های عالی، غذا های فوق العاده و رقص و موسیقی به دور آتش را به میهمانان خود ارائه می کند. تعداد 21 سوییت چادری از نمونه هتل های لوکس هندوستان این اردوگاه برای اقامت در هند  در سرتاسر مناظر بی نظیر آن منطقه پخش شده اند و اردوگاه دارای رستوران، اسپا و محوطه پذیرش چادری نیز می باشد. تعداد 6 سوییت چادری شیک و تجملی این اردوگاه، دارای مزایای دیگری از جمله استخر های بانگ چاله سنگی (استخری در زیر آبشار که آب در آن فرو می ریزد) و باغ های محصور شده می باشند. سوییت های چادری سلطنتی نیز شامل یک خدمتکار شخصی ویژه، استخر روباز و اسپای خصوصی هستند.

SUJÁN The Serai, Bherwa, Jaisalmer, Rajasthan, India; +91 11 4617 2700

اردوگاه اقامتی SUJÁN The Serai
نمایی متفاوت از اردوگاه اقامتی باشکوه SUJÁN The Serai

اردوگاه اقامتی SUJÁN JAWAI

از مجموعه بهترین هتل های هند و یا بوکس ترین هتل های هند اردوگاه اقامتی SUJÁN JAWAI در مرکز زادگاه یوزپلنگ ها، گردش تفریحی فوق العاده جذابی در روستا های راجستان Rajasthan برای میهمانان خود فراهم می نماید. آقای تیندال Tindall می گوید : "این اردوگاه واقعا خاص است و مشتریان ما همیشه عاشق آن می شوند. امکانات اقامتی آن واقعا عالی هستند. تجربه اقامت در این اردوگاه فوق العاده است؛ با اقامت در این مکان، می توانید یوزپلنگ ها را در محیط طبیعی واقعا زیبا مشاهده کنید. تجربه بودن در اینجا، تجربه سافاری های آفریقایی در قاره آسیا می باشد."
در این اردوگاه برای اقامت در هند ، تنها 9 سوییت بعلاوه یک سوییت سلطنتی وجود دارد که در میان مناظر پر آرامش و بی نظیر منطقه واقع شده اند. طراحی این مکان با انواع سایه های رنگ طوسی و مشکی انجام شده است که فضایی مدرن و معاصر را خلق نماید و برخی جزئیات قدیمی و لوازمی به رنگ سرخ تیره برای انرژی دادن به آن اضافه شده است. در این اردوگاه، گردشگران می توانند روز خود را با سافاری در حیات وحش، بازدید از روستای بیسالپور Bisalpur در آن نزدیکی، شام خوردن در کنار آتش به هنگام شب و یا برگزاری یک پیک نیک خصوصی در جنگل بگذرانند و از زمان خود نهایت لذت را ببرند.

SUJÁN Jawai, Jawai Bandh, Bisalpur, Pali-Marwar, Rajasthan; +91 11 4617 2700

نمایی از داخل یکی از چادرهای اردوگاه اقامتی SUJÁN JAWAI

اردوگاه اقامتی SUJÁN JAWAI

اردوگاه اقامتی Oberoi Vanyavilas در پارک ملی Ranthambhore

از بهترین هتل های هند ونمونه هتلهای لوکس هند اردوگاه اقامتی Oberoi Vanyavilas در مجاورت پارک ملی Ranthambhore، در قسمت شمالی مرکز کشور هند، بهترین محل اقامت برای انجام سفر های یک روزه و تماشای قلمرو ببر های بنگال به شمار می رود. گردشگران می توانند برای تماشای پرسه زدن این ببر های با عظمت، در یک سافاری شرکت کنند یا این چشم انداز زیبا را از برج مشاهده پانورامایی هتل تماشا کنند. سپس می توانند در اسپای این مجموعه به کسب آرامش بپردازند یا در پیچ در پیچ 20 هکتار باغ طراحی شده آن قدم بزنند. چادر های این اردوگاه طوری طراحی شده اند که کاروان های سلطنتی مهاراجه ها را به خاطر بازدید کنندگان بیاورند و دارای تخت خواب های ستون دار، کف ساخته شده از چوب ساج، وان های عمیق پایه دار و طراحی های ببری می باشند.

The Oberoi Vanyavilas, Ranthambhore Road, Sawai Madhopur City, Ranthambore, Rajasthan, India; +91 7462 22 3999

اردوگاه اقامتی Oberoi Vanyavilas در پارک ملی Ranthambhore
 Oberoi Vanyavilas

مجموعه اقامتی Banjaar Tola

مجموعه اقامتی Banjaar Tola از نمونه هتل های لوکس هندوستان ، دارای 18 چادر تجملی و شیک در داخل دو اردوگاه می باشد که موجی از عاشقان طبیعت را به سوی خود می کشاند. این اردوگاه جنگلی در وسط منطقه زندگی ببر ها در پارک ملی کانا Kanha به شما این امکان را می دهد که در تور های سافاری روزانه آن شرکت کنید و ببرها، یوزپلنگ ها و پرندگان این منطقه را تماشا کنید. چادر های این اردوگاه، سوییت هایی تجملی و شبه دائمی هستند که با دیوار ها و کف ساخته شده از چوب بامبو پوشیده شده اند. این چادر ها دارای وان های بزرگ، پرده های ابریشمی و مبلمان دست ساز هستند و سکو های اختصاصی در طول کناره رودخانه دارند که محلی ایده آل برای لذت بردن از مناظر اطراف و تماشای حیات وحش بی نظیر در جنگل می باشند. این اردوگاه همچنین دارای یک اسپا، رستوران، استخر و خدمتکار های خصوصی می باشد. استخر اردوگاه یک مکان فوق العاده برای به آب زدن و سرحال آمدن در کنار تماشای مناظر زیبای جنگل است و غذاهایی که در اردوگاه سرو می شوند از مواد اولیه تازه به دست آمده از باغ های خود این مجموعه اقامتی تهیه می شوند.

anjaar Tola, Kanha National Park, Mukki, Balaghat Madhya, India; +91 22 6601 1825

مجموعه اقامتی Banjaar Tola
چشم انداز های زیبا در اردوگاه اقامتی Banjaar Tola

اردوگاه اقامتی Chamba Camp در تیکسی Thiksey

اردوگاه اقامتی Chamba Camp، یکی از زیبا ترین اردوگاه های چادری هندوستان، در شمالی ترین نقطه هند واقع شده است. چادر های این اردوگاه بسیار بزرگ و باشکوه هستند و بر دره های زیبا و کوه های لاداک Ladakh اشراف دارند؛ همچنین معبد مشهور تیکسی Thiksey Monastery نیز در همین منطقه قرار دارد. در این اردوگاه، گردشگران می توانند در فعالیت های بسیار متنوعی از جمله چوگان، قایق سواری در رودخانه، پیک نیک، گردش در روستا، تیراندازی با کمان، دوچرخه سواری و جنگل نوردی شرکت کنند. آقای تیندال Tindall می گوید : "این مجموعه اقامتی به واقع، تجمل را به شمالی ترین نقطه هندوستان در لاداک Ladakh برده است. آن منطقه قبلا برای گردشگران خارجی غیر قابل دسترس بود و آنها موفق شده اند که گردشگران را به آنجا ببرند. معمولا مسافران در طول فصل های بارانی از آمدن به هند خودداری می کنند؛ اما بهترین زمان برای رفتن به این اردوگاه، همین فصل می باشد. فصل ها در این منطقه برعکس سایر مناطق هستند.

"Chamba Camp, Thiksey, Ki Ki Naga, Leh Manali Road, Thiksey, Ladakh, Jammu & Kashmir; +91 1982 267 144

اردوگاه اقامتی Chamba Camp در تیکسی Thiksey
نمایی از داخل یکی از چادر های اردوگاه اقامتی Chamba Camp

اردوگاه اقامتی Aman-i-Khas

اردوگاه اقامتی Aman-i-Khas در مجموعه بهترین هتل های هند و یاهتل های لوکس هندوستان با تنها 10 عدد سوییت چادری، در میان منحصر به فرد ترین اردوگاه ها برای اقامت در هند جای گرفته است. این مجموعه در کناره پارک ملی رانتامبور Ranthambore واقع شده است و دارای یک  گودال آتش روباز، یک اسپا، یک استخر و یک چادر غذا خوری بسیار رمانتیک می باشد. گردشگران می توانند دو بار در روز در سافاری های پارک ملی مجاور شرکت کنند و در آنجا ببر ها و توله های آنها، یوزپلنگ ها، آهو ها، پرندگان و کروکودیل ها را تماشا نمایند.

Aman-i-Khas, Sherpur-Khiljipur, Ranthambhore Road, Sawai Madhopur, Rajasthan, India; +91 7462 252 052

اردوگاه اقامتی Aman-i-Khas
نمایی از داخل یکی از چادر های اردوگاه اقامتی Aman-i-Khas
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هتل های لوکس گواتمالا | بهترین هتل ها برای اقامت در گواتمالا

سعید حسنی ، شنبه 5 اسفند 1396

طبیعت گواتمالا به عنوان یکی از بهترین اسرار آمریکای مرکزی به خود می بالد. در این مکان است که شما می توانید خرابه های شهر های قدیمی میامی . . .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :