رستوران گوچی اُستریا | سیر شدن در رستوران گوچی اُستریا فلورانس در ایتالیا

در دنیای مد صرف ناهار چندان مرسوم نیست، اما این قاعده در رستوران جدیدی که توسط طراح ایتالیایی گوچی تاسیس شده مستثناست. راه اندازی رستوران گوچی اُستریا در شهر فلورانس ایتالیا ایده مشترک میشلین، سرآشپز نشان دار و الساندرو میشله، مدیر خلاق گوچی است. این مکان در مجموعه فروشگاه های گوچی قرار دارد. مجموعه بازسازی شده گوچی که بعد از پالازو ویچیو (Palazzo Vecchio) در فلورانس واقع شده است و شامل فروشگاه هایی است که کالاهای گوچی در آن عرضه می شود. در این رستوران بوتورا اسنتریک (Bottura's eccentric) که یک غذای کلاسیک ایتالیایی است برای اولین بار در فضایی تماشایی و بدون تگ قیمت سرو می شود. این ایده طراح رستوران است. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای معرفی رستوران جدید گوچی فلورانس ایتالیا...

رستوران جدید گوچی 1

تجربه حسی

بوتورا (Bottura) ایده نابی است که ورای رستوران سه ستاره اُستریا فرانچسکانا (Osteria Francescana) در شهر مودنای ایتالیا قرار گرفته است. این رستوران در سال های 2015 و 2016 جزء بهترین ها در جهان شناخته شد.
سرآشپز رستوران گوچی اُستریا منوی بسیار جذاب و بی نظیری برای آن طراحی کرده که شکل برند گوچی را کامل می کند.
بوتورا عنوان داشت "ما اینگونه به دور دنیا سفر می کنیم. آشپزخانه ما با هر چیزی که می بینیم، می شنویم یا می چشیم ارتباط برقرار می کند. ما با چشمان کاملا باز در جستجوی غیرمنتظره ها و درخشش ها هستیم." 
سبک خاص طراحی نمای داخلی رستوران بازتابی از میراث فرهنگی گوچی است که آن را متمایز و جذاب ساخته است.
بوتورا اضافه نمود "این رستوران یادآور شهر فلورانس است که همیشه و بخصوص در دوره رنسانس مرکز تبادلات فرهنگی بوده است."
دیوارهای سبز رنگ با نقوش طلایی که بخش هایی از ترانه شاد و سنتی "هفت ستاره"  که توسط لورنزو دی مدیچی سیاستمدار ایتالیایی هنر دوست قرن پانزدهم سروده شده، روی آن حک شده است.
بشقاب های صورتی رنگ و دستمال های تک رنگ شیک زیبایی این رستوران را دو چندان کرده است.

رستوران جدید گوچی 2
رستوران جدید گوچی 3

در باغ چه می گذرد؟

منوی رستوران شامل همبرگرهای هوس انگیز (15 یورو / 18 دلار)، کباب کویینا (15 یورو)، نان به همراه گوشت خوک بخارپز شده (15 یورو) و البته تورتیلین با سس پارامسون (20 یورو) می باشد.
تنها مسافران آگاه از مد روز که به دنبال تکه ای از غذاهای فریبنده گوچی هستند، این منو را درخواست می کنند. تصاویر فضای زیبای داخل این رستوران در اینستاگرام مرتبا به نمایش گذاشته می شود.
مسافران پس از صرف غذا می توانند از نمایشگاه های داخل باغ بازدید کنند.
یکی از نمایشگاه ها، نمایشگاه "تاریخ و هویت گوچی (GUCCIFICATION)" است که در آن به بررسی لوگوی خانه مد پرداخته می شود و تالار نمایشی با صندلی های مخملی قرمز که فیلم های کوتاه تجربی را به نمایش می گذارد.
ماریا لوئیزا فریسا، موزه دار این باغ، عنوان داشت "گذشته بخش مهمی از حال حاضر گوچی است که کاملا با ایده الساندرو در مورد برند این رستوران مطابقت دارد.

رستوران جدید گوچی 4
رستوران جدید گوچی 5
رستوران جدید گوچی 6
رستوران جدید گوچی 7
رستوران جدید گوچی 8
رستوران جدید گوچی 9
رستوران جدید گوچی 10
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

به مزایده گذاشته شدن رستوران و عکاسخانه کاخ گلستان

گلاره یوسف پور ، یکشنبه 5 مرداد 1399

براساس آخرین خبرهای بدست آمده، به مزایده گذاشته شدن رستوران و عکاسخانه کاخ گلستان دیده می شود.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :