لوکس ترین هتل های ایتالیا | رمانتیک ترین و بهترین هتل های ایتالیا

ایتالیا یکی از مکان های عاشقانه در جهان است، بنابراین نباید تعجب کنید که استراحتگاه های زیبای  بسیاری برای زوج ها در سراسر کشور وجود دارد. ایتالیا یک انتخاب عالی برای مراسم عروسی، ماه عسل، سالگرد و سفرهای تست کردن نوشیدنی است. بهترین هتل های ایتالیا دارای مناظر زیبای تاریخی و هنری متنوع و غنی است. ایتالیا به خاطر غذاهای جذاب،آب و هوای ملایم و سبک زندگی آرام که باعث می شود بازدید کنندگان را هر لحظه بخنداند شناخته شده است. ونیز، فلورانس، سینا، پیسا و ورونا به عنوان رمانتیک ترین شهر ها شناخته شده اند ولی هزاران روستای زیبا دیگر نیز وجود دارند که فضای رمانتیک و آرامش بخش را ایجاد کنند. از میلان تا کاتانیا و همه مکان های مابین آن ها، این ها لوکس ترین هتل های ایتالیا برای اقامت در ایتالیا هستند.

لوکس ترین هتل های ایتالیا

هتل کیپریانی، ونیز

ونیز یکی از رمانتیک ترین مراکز جهان در نظر گرفته می شود و دلیلش را به محض ورود به آسانی می توانید ببینید! برای یک محیط رمانتیک برای سفر خود در هتل کیپریانی در ونیز و اقامت در ایتالیا داشته باشید. این هتل در امتداد دریا واقع شده است، و شعارش " اگر ونیز تئاتر باشد،هتل کیپریانی جعبه سلطنتی است" می باشد.اما این مکان تماشایی با قیمتش تطابق دارد؟هزینه ی یک اتاق برای هرشب 700 دلار است.هتل کیپریانی در فاصله چهار دقیقه از سان مارکو از طریق راه آبی خصوصی فاصله دارد. مهمانان می توانند 100 جزیره کوچک را که ونیز را تشکیل می دهند، بر روی قایق های خصوصی هتل جستجو کنند.

لوکس ترین هتل های ایتالیا-رمانتیک ترین اقامتگاه های ایتالیا 1

کاخ گریتی، ونیز

یکی دیگر از مکان های شگفت انگیز برای اقامت در ایتالیا و ونیز و از مجموعه لوکس ترین هتل های ایتالیا، کاخ گریتی است که یک مجموعه لوکس است.یکی از برجستگی های این هتل آبگرم دریای مدیترانه پارما است و این مجتمع با تاریخ غنی ایتالیا اشباع شده است.همچنین این مجتمع مکانی برای رویدادهای بین المللی شهرشامل جشنواره دوسالانه فیلم و هنرهای معاصر و فستیوال فیلم ونیز بوده است. 21 محل سکونت با منظره ای از خلیج ونیزی وجود دارد و هتل نیز به رستوران "کلاب دل دوگ" و "بار لونگهی" مجهز است.

لوکس ترین هتل های ایتالیا-رمانتیک ترین اقامتگاه های ایتالیا 2

ویلا سان مایکل، توسکانی

ویلا سان مایکل در فیسوله در منطقه توسکانی واقع شده و به سقف های قرمز فلورانس مشرف است.یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این هتل از لوکس ترین هتل های ایتالیا برای اقامت در ایتالیا منظره بزرگ آبی وبنفش گل های ادریس در نزدیکی ورودی است. این انتخاب عالی برای زوج هایی است که می خواهند احساس آرامش در گذرگاه توسکان را تجربه کنند،اما هنوز نزدیک به چیز هایی برای دیدن و انجام دادن است. رستوران ها، مغازه ها و موزه های زیادی در آن نزدیکی برای کشف وجود دارد. در این محل شما می توانید یک جای ماساژ، راه پیاده روی و باغ های ایتالیایی که در قرن 15 ام، برای صومعه های فرانسیسکن بودند را پیدا کنید. آتیلیو دی فابریزیو، آشپز اجرایی، در ماه های انتخاب شده نیز آموزش آشپزی می دهد.

لوکس ترین هتل های ایتالیا-رمانتیک ترین اقامتگاه های ایتالیا 3

کاستیگلیون دل بوسکو، توسکانی

از مجموعه بهترین هتل های ایتالیا و از لوکس ترین هتل های ایتالیا یکی دیگر از اقامتگاه های عالی در توسکانی، کاستگلیون دل بوسکو در مونتالکینو است. اینجا یک مقصد عالی برای دوستداران شراب است زیرا روی ایالت کاری شراب که متعلق به ماسیمو فراگامو است، واقع شده است. انتظار پیدا کردن  ویلاهای روستایی و نوعی از ییلاق های دور و بر را داشته باشید که رفتن را برایتان سخت می کنند. بسیاری از مهمانان تصمیم می گیرند که یک ماشین را برای گشت و گذار عمیق در روستاها و حومه، اجاره کنند. همچنین این ایالت دارای یک زمین گلف با 18 گودال و یک آبگرم لوکس است.

لوکس ترین هتل های ایتالیا-رمانتیک ترین اقامتگاه های ایتالیا 4

دون آلفونسو، ساحل آمالفی

دون آلفونسو در سنت آگاتا دو گولفی، بین سورنتو و پوزیتانو واقع شده است که دارای اتاق های رنگارنگ و یک رستوران میشیلن استار است. برخی از محبوب ترین فعالیت های در اینجا کلاس های آشپزی است که برای زوج هایی که دنبال تجربه آموختن راجع به آشپزخانه هستند، عالی است. این یک انتخاب عالی برای غذاخور ها است، چرا که غذاهای مدیترانه ای در برنامه کلاس ها است. سایر کار هایی که در این منطقه انجام می شوند عبارتند از گرفتن تور های راهنمایی به مزارع لبنی محلی، مسیرهای هلیکوپتر، تنیس و اسب سواری. بین یک مجموعه سوئیت، سوئیت های برتر، سوئیت کوچک و اتاق خصوصی انتخاب کنید. همچنین مهمانان می توانند یک خانه خصوصی و اتاق برای خلوت بیشتر اجاره کنند و به اطراف بروند.

لوکس ترین هتل های ایتالیا-رمانتیک ترین اقامتگاه های ایتالیا 5

هتل گروتا پالازسه، پولیگنانو ا ماره

یکی از بهترین هتل های ایتالیا و یا منحصر به فرد در ایتالیا، هتل گروتا پالازسه در پولیگنانو ا ماره است. این هتل برای اقامت در ایتالیا در بالای یک سنگ قرار دارد و رستوران هتل در یک غار است. همچنین این هتل نسبت به برخی گزینه های دیگر نام برده شده، بسیار ارزان تر است و قیمت هایش از 200 دلار شروع می شود. رستوران غار تابستانی مراسم بزرگداشت در دهه 1700 را برگزار کرد.این مکان برای شام فوق العاده عاشقانه است و از ماه می تا اکتبر برای کسب و کار باز است. در اینجا 25 اتاق وجود دارد که منظره ای از دریا و خیابان های پیچیده شهری دارند. شهر پولیگنانو ا ماره مکان مهمی برای دوستداران تاریخ و طبیعت است، زیرا به ویا آپیا ترایانا، یک جاده روم باستان و غار گروتا پالازسه نزدیک است.

لوکس ترین هتل های ایتالیا-رمانتیک ترین اقامتگاه های ایتالیا 6

لامینروا، کاپری

کاپری یکی از گران ترین مکان های اقامتی در ایتالیا و از بهترین هتل های ایتالیا است؛ با این حال، اگر بدانید که باید دنبال چه چیزی بگردید، یک سری از گزینه های مقرون به صرفه هم وجود دارند. لامینروا صمیمی، 18 اتاق و یک تراس بزرگ با منظره ای زیبا از دریا دارد. شما می توانید روی سقف پاتیو غذا بخورید تا در مناظر غرق شوید و از استخر های هتل های مجاور استفاده کنید. بوفه صبحانه که شامل غذاهای مورد علاقه محلی مانند تورتا کاپریس و میوه های تازه است را از دست ندهید. این هتل در مرکز کاپری، نزدیک به منطقه خرید و سواحل واقع شده است. یکی از بهترین فعالیت هایی که می توانید در آن ها شرکت کنید سفر خصوصی با یک ملوان حرفه ای است که می تواند بین دو ساعت تا یک روز کامل ادامه یابد.

لوکس ترین هتل های ایتالیا-رمانتیک ترین اقامتگاه های ایتالیا 7

فارو دی کاپو اسپارتیونتو، چیا

شما باید به نوک جنوبی جزیره ساردینیا بروید تا در فارو دی کاپو اسپارتیونتو که برای فانوس های دریایی اش مشهور است، ساکن شوید. حتی از آنجایی که به یک هتل پنج ستاره تبدیل شده است، فانوس دریایی همچنان فعال است. این یک انتخاب عالی برای دوستداران دریا است چرا که مهمانان از منظره پاناروما 360 درجه و دوز قابل توجهی از آرامش لذت می برند. یک اتاق میانگین از بهترین هتل های ایتالیا در اینجا حدودا 500 دلار در هر شب هزینه می برد. در اینجا فقط چهار سوئیت ، از جمله دو سوئیت با منظره رو به دریا و دو سوئیت با منظره تپه ها وجود دارد. همچنین دو آپارتمان کوچک در یک ساختمان متصل واقع شده اند که برای زوج هایی که با کودک خود سفر می کنند، مناسب است.

لوکس ترین هتل های ایتالیا-رمانتیک ترین اقامتگاه های ایتالیا 8

هتل اسپلندیدو، پورتوفینو

هتل اسپلندیدو در پورتوفاین و منطقه لیگوریا واقع شده است. این مکان منظره های شگفت انگیزی از دریای مدیترانه از روی یک تراس دارد. هتل اسپلندیدو محلی صلح آمیز برای زوج های دوستدار طبیعت است. یک مکان طبیعی حفاظت شده در پشت هتل وجود دارد که دارای راه و یک خلیج نزدیک است. در این محل، شما می توانید استخر شنا، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، قایق موتوری برای اجاره و سفر به خلیج تیگولیو و خدمات شاتل رایگان پیدا کنید. اگر نظر شما راجع به رمانتیک بودن شامل به همراه آوردن کودکان می شود، در اینجا ویژگی های مناسب خانواده از جمله تخت خواب بچه، صندلی های بلند، منوی رستوران کودک و فعالیت های سازمان یافته نیز وجود دارد.

لوکس ترین هتل های ایتالیا-رمانتیک ترین اقامتگاه های ایتالیا 9
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

اقامت در کارائیب | اقامتی لوکس در بهترین هتل های کارائیب

علی حیدرنژاد ، دوشنبه 14 اسفند 1396

طوفان های فصلی سال 2017 فقط به جزایر کارائیب محدود نشد و زمانی که طوفان های ایرما و ماریا در این منطقه رخ دادند

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :