مقاصد سفر زمستانی | ده ایده برتر برای سفرهای زمستانی

اینکه شما می خواهید برف را ببینید و سرزمین عجایب زمستانی را تجربه کنید، یا می خواهید از انجا به سمت جایی گرم فرار کنید، از میان این سفرها و انتخاب مقاصد سفرهای زمستانی و از مجموعه بهترین مقاصد سفر زمستانی مطمئن شوید که مورد ایده ال خود را کشف می کنید.در ادامه با لیستی از سفر های زمستانی با ما همراه باشید.

ایسلند

از مجموعه بهترین مقاصد سفر زمستانی درحالی که شما از آب و هوای گرمسیری لذت نمی برید ،ممکن است در ایسلند شگفت زده شوید، علی رغم نام و عرض جغرافیایی آن که نزدیک قطب شمال است، به لطف هوای گرم خلیج استریم زمستان نسبتاً خفیفی دارد. همچنین فرصتی برای تجربه برخی از مناظر فوق العاده در جهان در سفر زمستانی است که با وجود زمین های یخی بی پایان، درخشیدن یخچال های آبی و غارهای آبی یخی در برخی از ابشارهای منجمد، در زمستان حتی بیشتر خیره کننده است. در میان تمام این مناظر از نمونه مقاصد سفر زمستانی چندگانه، شما می توانید فرصتی برای تماشای شفق شمالی نیز داشته باشید.

سفرهای زمستانی 1

منطقه دریاچه شیلی

از مجموعه بهترین مقاصد سفر زمستانی منطقه دریاچه شیلی یا لوس لاگوس،یکی از زیباترین و جذاب ترین مناطق در کشور برای سفر زمستانی ، همراه با جنگل های متراکم، رودخانه های پر زرق و برق، ابشارها و 12 دریاچه بزرگ است که همه آن ها توسط قله های برفی و اتشفشان های خفته احاطه شده است. همان طور که در نیم کره جنوبی قرار دارد، شما می توانید با دیدن زمستان در امریکای شمالی ،از فصل تابستان لذت ببرید. کشف روستاهای افسانه ای مانند سوئیس است که برای بازدید در این زمان از سال ایده ال است. این ناحیه از تمکو در شمال به سمت پورتومونت در جنوب، همراه با گزینه های فراوانی برای پیاده روی، کوهنوردی روی اتشفشان، اسب سواری، قایقرانی و آب تنی در بسیاری از چشمه های حرارتی گسترش می یابد.

سفرهای زمستانی 2

باجا، کالیفرنیا

برای انتخاب بهترین مقاصد سفر زمستانی باجا عمدتاً در فصل زمستان دارای درجه حرارت ایده الی است و این فصل زمانی است که نهنگ های کوهی از آب ها عبور می کنند، این منطقه همراه با نهنگ های خاکستری منطقه مشهور است که به دریاچه های اصلاح نژاد در دریای کورتز و در امتداد ساحل اقیانوس ارام می ایند.  تنها سه مکان در جهان وجود دارد که نهنگ خاکستری نوزادان خود را می کشند و هر سه تا در باجا هستند: خلیج مگدالنا، خلیج سن ایگنسیو و تالاب اسکاممون. برای دیدن " رفتار های دوستانه" بین اواسط ماه ژانویه و اواسط اوریل بروید،ممکن است حتی از یک برخورد منحصر به فرد لذت ببرید، زیرا مادران گاهی اوقات فرزندان خود را برای معرفی انها به بازدیدکنندگان کنجکاو می برند.

سفرهای زمستانی 3

سن دیگو

سن دیگو برای اب و هوای دلپذیر و جاذبه های ثمربخش ان سال ها است که مشهور است. درحالی که ممکن است در زمستان هوا به اندازه ی کافی برای شنا گرم نباشد، درجه حرارت برای شرکت در فعالیت های دیگر مناسب است و قیمت های هتل نیز در پایین ترین حد خود قرار دارد.در طول تماشای نهنگ ها در ساحل قدم بزنید، خورشید را در ساحل میشن ببینید یا به لاجولا بروید که امواج بزرگ را به خود جلب می کند.باغ وحش سن دیگو به عنوان میزبانی دیگر در نظر گرفته می شود و می توانید با خرید بلیط ها، که شما را به باغ وحش و همچنین موزه ها و پارک های دیگر میبرد، لذت ببرید.

سفرهای زمستانی 4

استیم بوت اسپرینگز،کلرادو

استیم بوت اسپرینگز در این زمان از سال به سرزمین عجایب زمستانی تبدیل شده است و دارای برخی از زیباترین مناظر کوهستانی در کل سیاره است.در حالی که اسکی بازان را از سراسر جهان جذب می کند، گرفتن یک اسب سواری سورتمه و سر خوردن همراه با برف تازه باریده شده باعث سفر ویژه به یاد ماندنی می شود .بسیاری از تورهای سورتمه سواری شامل کاکائو داغ و برخی حتی شامل یک شام عاشقانه نیز می شوند. پس از ان شما ممکن است بخواهید در نزدیکی استرابری هات اسپرینگز با استخرهای آرامش دهنده که توسط چشم اندازهای یخی احاطه شده است،خود را گرم کنید. 

سفرهای زمستانی 5

لاپلند فنلاند

هتل مجلل کاکسلاتانن در مجاورت پارک ملی اورهو ککونن واقع شده و ان میزبان مشهورترین روستای جهان است که. در ان کلبه های اسکیموها از شیشه و یخ ساخته شده است و در امتداد ان بزرگترین رستوران یخی جهان قرار دارد. از شیشه حرارتی که برای جلوگیری از یخ زدگی طراحی و ساخته شده است ،اتاق منحصر به فرد مهمان این هتل فرصت نهایی برای تماشای شفق های رنگارنگ شمالی را در تخت خوابی راحت فراهم می کند.با استفاده از برف صداهای دنیای خارجی را کم می کند و ان را برای یک خواب فوق العاده آرام اماده می کند.

سفرهای زمستانی 6

باهاما

باهاما یک سفر کوتاه در فلوریدا است، و این جزایر به عنوان مکان ایده آل برای فرار از سرمای زمستان می باشد. از آسمان های آبی و دمایی که برای انجام فعالیت های مورد علاقه خود در اب مانند زیرابی رفتن، قایقرانی، موج سواری و شنا و یا فقط استراحت در شن و ماسه هایی که نور را منعکس می کنند، در 70 درجه متوفق شده است، لذت ببرید. شما می توانید در یکی از جزایر محبوب مانند گرندبوهاما از صحنه مهمانی بزرگ ساحلی، قمار، باشگاه های شبانه و میزبانی رستوران ها لذت ببرید، و یا برای ارامش بیشتر در یکی از جزایر خارجی دیگر مانند اندروس، اکسامز و یا اباکز که جمعیت کمتری دارند و اغلب قیمت ها نیز پایین تر است اقامت کنید.

سفرهای زمستانی 7

پاتاگونیا

پاتاگونیا، واقع در جنوبی ترین قسمت آمریکای جنوبی است، روزهای گرم و آفتابی و شب های سرد را در طول تابستان خود، از دسامبر تا مارس، همراه با فرصتی برای کشف برخی از مناظر دیدنی ارائه می دهد. ماجراهای بیرون از منزل، از جمله پیاده روی، صخره نوردی و اسب سواری در کوه هایی که ال چالتان را احاطه کرده اند، فراوان است. در غواصی در مادرین و پنینسولا والدز غواصان می توانند کشتی های خراب و جالب و زندگی دریایی را بررسی کنند،در حالی که موج سواران می توانند به پلایا توماس کورتی که درست در جنوب مولل پیدراوبنا است، سر بزنند. تماشای پنگوئن ها در پونتا تامبو ،با کلنی بیش از نیم میلیون پنگوئن ماژلان، همچنین یکی از فعالیت های محبوب است.

سفرهای زمستانی 8

بیکیا، سنت وینسنت و گرنادین

این جزیره سبز هفت مایلی مربع شکل در تپه ای در گرنادین ها گنجینه ای پنهانی است که به عنوان "کامل ترین" جزیره کارائیب شناخته می شود. در حالی که هیچ نمایش،جذابیتی و یا استراحت گاه بلندی وجود ندارد،مردم محلی بسیارمهمان نواز ،نوشیدنی ها،اب های نیلگون خیره کننده ایده ال برای آب تنی و بندر دوست داشتنی وجود دارد. یکی از مهم ترین حوزه های طبیعی محافظت شده در کارائیب، خلیج ادمیرالتی،  نیز یکی از زیباترین مناطق است. در لبه خلیج، بندر الیزابت با ساختمان های رنگارنگ چوبی، مسیر آبشار،کتابفروشی، چند کافه در کنار ساحل و غذاهای آماده دریایی تازه و خوشمزه نمایان است.

سفرهای زمستانی 9

کاوای

دما در زمستان در کاوای گرم است و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که از شنا در مکان هایی مانند خلیج سکلود دهانالیی،و یا تماشای هیولا شش فوتی و امواج بلندی که در ساحل شمالی در طول فصل است،لذت ببرند.موج سواران قوی و با تجربه حتی می توانند از آن ها استفاده کنند و از روی تخته بروند. ساحل پوپو ،جایی که در آن شما می توانید همه چیز را از ماهی های گرمسیری رنگارنگ تا صخره های پر جنب و جوش مرجانی ببینید، بسیار سنگین و آرام است و یک مکان عالی برای زیر دریایی است. پیاده روی روی صخره های ناپالی،که از دیدگاه های ساحلی غارنوردی مشهور است، واقعا ضروری است.

سفرهای زمستانی 10

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

چرا کیش مقصدی ایده آل برای سفرهای زمستانی است؟

کاما ، جمعه 1 دی 1402

با سفر به جزیره کیش در فصل زمستان می توان با خیالی آسوده به گشت وگذار در جاذبه های دیدنی پرداخت و با پرداخت هزینه کمتر از امکانات تفریحی جزیره بهره برد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :