زیباترین هتل های هند، سفری هیجان انگیز به همراه آرامش

کشور هند پر از تضاد ها و لایه های متنوع، مناظر گوناگون و روستا های غیر قابل دسترساست؛ از شهر دهلی، مومبای، راجستان تا کوه های هیمالیا، همیشه جاهای دیدنی برای بازدید کنندگان فراوان است. اما این کشور دارای مجموعه ای از بهترین و شیک ترین هتل ها نیز هست. آقای جی تیندال Jay Tindall، موسس شرکت اولترا لوکس گردشگری Remote Lands می گوید: "تجربه اقامت در هتل های قصر مانند در هند به ویژه در راجستان چیزی است که در هیچ جای دنیا نصیبتان نمی گردد. این هتل ها در عین حال که به طور منحصر به فردی نمایش دهنده کشور هند هستند، یک نقطه شروع عالی و مرفه برای گردشگران شیک و ثروتمند به شمار می روند. این موضوع باعث به وجود آمدن یک چالش برای ما نیز شده است؛ چرا که ما گردشگران را تشویق می کنیم که دست از انجام دادن کار های معمول و یکنواخت بردارند و چیز های بیشتری از این کشور کشف کنند." از آنجایی که قدم اول بعد از انتخاب مقصد، انتخاب محل اقامت مناسب می باشد، بهتر است در صورت برنامه ریزی برای سفر به هندوستان، ابتدا در مورد بهترین هتل های این کشور تحقیق کنید. ما در مطلبی چهار قسمتی، این هتل ها و اقامت گاه های برتر را به شما معرفی می کنیم؛ در بخش اول، با هتل های قصر مانند و بسیار تجملی در هندوستان آشنا می شوید. برای آشنایی بیشتر با شیک ترین و برترین هتل های قصر مانند در کشور هند با همگردی همراه باشید. این مقاله درباره هتل های هند، زیباترین هتل های هند و لوکس ترین هتل های هند است.

هتل های هند

هتل Taj Lake Palace

هتل Taj Lake Palace که در میان دریاچه پیچولا Lake Pichola در منطقه اودایپور Udaipur واقع شده، دیر زمانی است که به عنوان یکی از رمانتیک ترین هتل های جهان شناخته شده است. این هتل آنچنان زیباست که چشم هایتان چیزی را که می بینند باور نمی کنند. این بنای مرمری سفید رنگ توسط کوه های جادویی آراوالی Aravalli احاطه شده است و به نظر می رسد که روی آب شناور می باشد. آقای تیندال Tindall می گوید : "اگر می خواهید در جایی تاریخی با قدمت بیش از 250 سال اقامت کنید، می بایست به هتل Taj بروید. این هتل واقعا از زیبایی می درخشد. خدمات هتل بی نظیر و بی نقص است و با اقامت در آن، تاریخ را احساس خواهید کرد." تجربه اقامت در این هتل، از ابتدا تا انتها بسیار ارزشمند است؛ در ابتدا می بایست سوار یک قایق شوید تا به جزیره سلطنتی برده شوید؛ در این جزیره است که بارانی از گلبرگ های گل سرخ بر روی سر میهمانان ریخته شده و با یک نوشیدنی خوش طعم از آنان پذیرایی می شود. سپس گردشگران می توانند در این هتل قرن هجدهمی باشکوه که در اصل برای شخص ثروتمندی به نام Maharana Jagat Singh II در سال 1746 ساخته شده بوده، از غذاهای اصیل راجستانی نوش جان کنند و در اسپای قایقی شکل بسیار مشهور آن زمانی برای کسب آرامش رزرو نمایند. این متن درباره زیباترین هتل های هند و لوکس ترین هتل های هند است.

هتل Taj Lake Palace

هتل Rambagh Palace

هتل Rambagh Palace که دارای راهرو های سفید مرمری و آجر های سرخ رنگ بسیار زیبا می باشد، طی سال های طولانی توسط مهاراجه های جیپور مورد استفاده قرار می گرفته است؛ ابتدا به عنوان یک محل اقامت، سپس یک اقامتگاه شکار و در نهایت یک میهمان خانه سلطنتی. این قصر که قدمت آن به سال 1835 میلادی باز می گردد نه تنها به خاطر معماری فوق العاده اش مورد تحسین قرار گرفته است، بلکه برای 47 هکتار باغ های سلطنتی که طاووس ها در طول شبانه روز در آن قدم می زنند نیز بسیار مشهور است. این هتل امکانات بی شماری در جهت ارائه آرامش و رفاه به میهمانان خود دارد؛ از جمله دو استخر، یک اسپای بسیار بزرگ، یک بار عالی، فروشگاه ها و بوتیک های کوچک و حیاط های پر پیچ و خم. در طول روز، میهمانان این هتل به یک پیاده روی تاریخی در محوطه قصر دعوت می شوند و یک پیشخدمت ویژه آماده به خدمت آن ها را اسکورت می کند. شب هنگام، محوطه اطراف قصر با اجرا های زنده و موسیقی زنده می گردد. آقای تیندال Tindall در این مورد می گوید : "تنها چیزی که در هند واقعا به طور فوق العاده عالی انجام می گیرد، ارائه خدمات به گردشگران است. از ابتدا تا انتهای تجربه اقامت در این کشور. از لحظه ای که پایتان را از در به داخل می گذارید، خدمات ارائه شده به شما بسیار مجلل، پر جزئیات و ویژه هستند و به شما این احساس دست می دهد که به زمان سلطه انگلستان به هند قدم گذاشته اید." این مقاله درباره زیباترین هتل های هند و لوکس ترین هتل های هند است.

هتل Rambagh Palace

هتل Umaid Bhawan Palace

هتل Umaid Bhawan Palace که هنوز محل اقامت خانواده سلطنتی جودپور Jodhpur به حساب می آید، تاثیر اولیه شگرف و فراموش ناشدنی بر روی میهمانان خود می گذارد. نمای خارجی زیبای این هتل که به سبک آرت دکو Art Deco و از سنگ های ماسه ای صحرا ساخته شده است، در بالای تپه ای در بلند ترین نقطه جودپورJodhpur در شمال غربی هندوستان قابل مشاهده است. این بنای مجلل که توسط معمار انگلیسی هنری لانچستر Henry Lanchester طراحی شده است با سوییت های بزرگ، مبلمان و وسایل آنتیک، خدمتکاران ویژه شخصی، یک موزه عالی، رستوران های هوای آزاد و 26 هکتار باغ زیبا از میهمانان خود پذیرایی می نماید.

هتل Umaid Bhawan Palace

هتل Taj Falaknuma Palace

هتل Taj Falaknuma Palace که جواهر شهر حیدرآباد Hyderabad به شمار می رود، دارای یک گذشته باشکوه و طلایی می باشد. این قصر قرن نوزدهمی در گذشته خود اقامتگاه سلسله نظام در حیدرآباد بوده است. در حقیقت همسر سابق حاکم حال حاضر حیدرآباد Hyderabad که شاهزاده اسرا Princess Esra نام دارد در طول دوره بازسازی این هتل و چند هتل دیگر بر روی این پروسه نظارت داشته است. هدف از این کار این بوده است که در حد امکان چهره و خصوصیات اصلی این مکان از جمله مبلمان چرمی، نقاشی ها و گچ کاری ها، مانند بنای اصلی حفظ شوند. این هتل که دارای 32 هکتار باغ و محوطه می باشد یک موزه زنده از نقاشی های دیواری، لوسترها و چلچراغ های ونیزی، لوازم آنتیک و مجسمه ها به علاوه 60 اتاق مجلل، زمین های بازی، باغ های پرپیچ و خم و اصطبل های بزرگ به شمار می رود.

هتل Taj Falaknuma Palace

هتل SUJÁN Rajmahal Palace

هتل SUJÁN Rajmahal Palace که در جیپور Jaipur واقع شده است، حقیقتا یکی از شیک ترین هتل های هندوستان به شمار می رود. این هتل زیبا که با رنگ های معاصر و کاغذ دیواری های خیره کننده تزئین شده است به محیط باستانی اطراف خود رنگی مدرن می بخشد. این قصر 250 ساله که توسط مهاراجه ساوانی مان سینگ جیپور Maharaja Sawai Man Singh II جهت هدیه دادن به ملکه محبوبش ساخته شده است، دارای زمین های چمن بسیار زیبا، پنجره های بزرگ و برجسته، پلکان مرمری و دکوراسیون باشکوه است. اگر به این هتل آمدید و احساس کردید یک سلبریتی مشهور هستید، این را به خاطر بیاورید که در طی سال ها کسانی چون ملکه الیزابت دوم و ژاکلین کندی اوناسیس در این هتل میهمان بوده اند.

هتل زیبا و بی همتا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفری هیجان انگیز به زیباترین پارک های ملی جهان

مجید قدیانی ، یکشنبه 26 آبان 1398

در میان شلوغی های زندگی مدرن شهری، آسودن در پارک های طبیعی و ملی رویایی است که رسیدن به آن محال نیست.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :